Weet ik van jou.quote:
mja je ziet zeker soms op FB voorbij komenquote:Op woensdag 7 november 2012 07:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik van jou.
Obama heeft de winst in da pocket zie ik net
moet je niet de ICT ingaanquote:Op woensdag 7 november 2012 07:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil later een normale baan, waar ik gewoon om 9 uur mag beginnen. Joe!
beetje pech wordt je snachts nog uit bed gebeldquote:
Je bent nu al klaarquote:Op woensdag 7 november 2012 09:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Toets achter de rug. Lekker op tijd naar huis vandaag. Laatste twee uur doe ik thuis wel
Ja... stond maar 45 minuten voor.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent nu al klaar?!
En hoe ging-ie?
Ik heb wel het boek gelezen, maar niet goed genoeg, dus een combiquote:Op woensdag 7 november 2012 10:10 schreef iBenny het volgende:
Ik snap hem...
Jij hebt het dus op het logisch denken gegooid? Dat moet dan vast wel gelukt zijn
Tegen orgaandonatie? Of tegen het systeem dat je automatisch donor bent?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb trouwens 5 punten voor en 5 tegen orgaandonatie nodig. Roept u maar
als ik zo lees tegen donatie.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tegen orgaandonatie? Of tegen het systeem dat je automatisch donor bent?
Eens.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ik zo lees tegen donatie.
maar van mij mogen ze invoeren iedereen donor tenzij je anders aangeeft
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ik zo lees tegen donatie.
maar van mij mogen ze invoeren iedereen donor tenzij je anders aangeeft
Goeie vraag..quote:Op woensdag 7 november 2012 17:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tegen orgaandonatie? Of tegen het systeem dat je automatisch donor bent?
quote:Iedere burger moet op zijn 18de beslissen of hij wel of geen orgaandonor wil worden. Wie deze keuze niet doorgeeft wordt automatisch als donor geregistreerd.
quote:Alcoholgebruik door jongeren onder de 18 moet verboden worden.
Voor:quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb dus 2 stellingen, en voor elke moet ik 5 voor en 5 tegenargumenten
[Iedere burger moet op zijn 18de beslissen of hij wel of geen orgaandonor wil worden. Wie deze keuze niet doorgeeft wordt automatisch als donor geregistreerd.]
Voor:quote:[Alcoholgebruik door jongeren onder de 18 moet verboden worden.]
Topperrrrrquote:Op woensdag 7 november 2012 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Voor:
1. Tekort op organen tegen gaan
2. waardoor meer levens gered kunnen worden
3. Duidelijkheid in donor schap bij de mensen. Nu heb je een pasje en staat het ergens genoteerd.
4. en 5. Mogen andere verzinnen
Tegen:
1. Persoon moet aangeven of geen donor wil zijn, kans op verwarring
2. Geloofsredenen waarom iemand geen doner mag zijn
[..]
Voor:
weet ik eigenlijk geen
Tegen:
1. Gecontroleerde verkoop bij jongeren valt weg. Als ze willen komen ze toch wel aan alcohol en de controle valt hierdoor weg.
2. Indien gecontroleerd eerder in aanraking komt met alcohol, bv bij ouders thuis of iets dergelijks kun je er mee om leren gaan.
de heule dag?quote:Op donderdag 8 november 2012 07:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Trein. Wat chille lessen vandaagdan werken en dan kan ik weer slapen
![]()
-1622quote:
succesquote:Op donderdag 8 november 2012 07:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
school tot 14.30 vanaf 16 werken tot 20. Dan nog ff chillen. En dan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:17 schreef PatriQue89 het volgende:
godverdomme,
ik maak me hier zo kwaad over he.Dafuque? Welke krant/bla en van wanneer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Metero journalist die uit de naam van die mevrouw schrijft.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dafuque? Welke krant/bla en van wanneer?
Treurige man.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Metro, column geschreven door Luuk Koelman.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:17 schreef PatriQue89 het volgende:
godverdomme,
ik maak me hier zo kwaad over he.ik ben halverwege gekapt met lezen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dit is echt ... gadverdamme
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Mag die gast ontslagen worden. Serieus? Vrijheid van meningsuiting prima, maar dit slaat als een lul op een drumstel en gaat alle fatsoen uit de weg.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Metero journalist die uit de naam van die mevrouw schrijft.
Nu houdt zij er sowieso niet van die fijne gedachten op na.. Maar dit is dus niet uit haar naam ..
die zal je het liefste willen lynchenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mag die gast ontslagen worden. Serieus? Vrijheid van meningsuiting prima, maar dit slaat als een lul op een drumstel en gaat alle fatsoen uit de weg.
is het al zover jah ?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Had je toen al zoiets van: ok, er is een nationale rel op komst?
Nee, tbh dacht ik: schande maar wie leest er nou de Metro?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Had je toen al zoiets van: ok, er is een nationale rel op komst?
Ok. Ja, dat is wel helder denken.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, tbh dacht ik: schande maar wie leest er nou de Metro?
staat ook al op brabantsdagblad een stuk overquote:Op donderdag 8 november 2012 14:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, tbh dacht ik: schande maar wie leest er nou de Metro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |