ook eens.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Natuurlijk zijn de standpunten van Mariska Orban- de Haas belachelijk en buitensporig, maar grijp dan niet dit hele trieste gebeuren als excuus om in de aanval te gaan. Wees een vent en doe het openlijk en op de man.
Ik hoop dat ze stappen onderneemt ja.
dat zeg iets positiefs over jou!quote:Op donderdag 8 november 2012 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ooit (jaren geleden) nog eens afgewezen door Metro overigens. Ik snap nu waarom.
Terecht, hoe raar haar standpunten ook zijn, ze doet ze wel zelf en onder haar eigen naam.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
ook eens.
Volgens mij zeiden ze net ook dat die Mariska al juridische stappen had ondernomen
Het mag toch niet van Mariska Orbán -de Haas jongenquote:
SODOMquote:Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het mag toch niet van Mariska Orbán -de Haas jongenDie zegt dat als 2 homo's een kind opvoeden, het kind geen liefde krijgt. Dat is als liefde voor een hond
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zulke verhalen komen alleen maar van pas als je in de Tros TV Show op Reis zit.
Stel je voor, de zwoele stem van Ivo Niehe tijdens het voorstukje: 'Tien jaar geleden verwijderde Wikipedia nog zijn eigen pagina, nu is zijn autobiografie uit. We hebben het natuurlijk over Vaduz, niet meer weg te denken uit de hedendaagse showbiz. We bezoeken hem in zijn villa in het pitoreske Rijssen.'
Nu al een kud toedtsquote:Op donderdag 8 november 2012 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen toets Nederlands
D en T en persoonsvorm
Ja, zo'n stencil heb ik ook. Maar veel doe ik gewoon op gevoelquote:Op donderdag 8 november 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
Ik heb tegenwoordig zo'n kaartje in mijn portemonnee, daar lukt het wel aardig mee. Tenminste... ik begrijp het nu. In de praktijk is er nog weinig verschil te zien
http://intern.fontein.org(...)t-actualvergroot.gif
Die paarse met ijs-eilandjes en een pinguin?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, zo'n stencil heb ik ook. Maar veel doe ik gewoon op gevoel
Tuurlijk. Gewoon verstoppen in kleipotjesquote:Op donderdag 8 november 2012 21:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, in Almere begint men al vroeg met xtc
Aha..quote:Op donderdag 8 november 2012 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, want y scharen ze dan weer onder klinkers geloof ik.
Die zijn er niet zeker?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:53 schreef Lutte het volgende:
Noem es een werkwoord waarvan de stam eindigt op -y dan
Sexyquote:Op donderdag 8 november 2012 21:53 schreef Lutte het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is alleen in jouw geval een werkwoord
lobbyenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:53 schreef Lutte het volgende:
http://nl.m.wiktionary.org/wiki/lobbyen/vervoegingquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
http://nl.m.wiktionary.org/wiki/lobbyen/vervoeging
Dat is met een d, dus dan hoort de Y er nicht bei
Ik ben de kluts nu alweer kwijtquote:Hij lobbyt
Ik heb gelobbyd
Die ligt hier op de grond.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Ik ben de kluts nu alweer kwijt
Dat eerste is gewoon stam + t liefje, derde persoon enkelvoud. D/t geldt alleen bij verleden tijden en voltooid deelwoorden en zoquote:Op donderdag 8 november 2012 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Ik ben de kluts nu alweer kwijt
Jij altijdquote:
Neitquote:
quote:
Kussiesssquote:Op donderdag 8 november 2012 22:10 schreef Kally het volgende:
Okeetjes, wekker vroeg, slapen, kusjes en kroeltjes![]()
Trusdtenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:10 schreef Kally het volgende:
Okeetjes, wekker vroeg, slapen, kusjes en kroeltjes![]()
Uur langer dan ikquote:
Nu vind ik je gemeenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
ik hoef pas om 10.40 te beginnen morgen
Wow...quote:Op donderdag 8 november 2012 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hihi. Maar volgende week 5 toetsen
Ik had ook nooit zoveel, max 3.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wow...
...die tijd mis ik dus echt niet. Zoveel vakken heb ik niet eens!
Hmmhmm, en deze week had ik er 2. plus allemaal verslagen enzooooquote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wow...
...die tijd mis ik dus echt niet. Zoveel vakken heb ik niet eens!
Ik heb er 4-5 + SLB-lessen/-uren + eigen project voor SRP-puntenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had ook nooit zoveel, max 3.
Maar in het tweede jaar, tweede blok, twee van het vorige jaar, twee van het blok ervoor en drie nieuwen in drie weken
Tentamens he, met minimaal een boek per tentamen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er 4-5 + SLB-lessen/-uren + eigen project voor SRP-punten
Dat laatste geld dan over het hele jaar. Daarin moet je zelf een bepaald uren ergens in steken en dan krijg je daar (verplichte) punten voor. Idee is leuk, maar de uitvoering vaak iets te simpel
Ohw ja, dan kom ik sommige blokken niet eens tot 1quote:Op donderdag 8 november 2012 22:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tentamens he, met minimaal een boek per tentamen.
Lessen meer. Vaak 2/3 theorie + 2/3 praktijk + ongeveer en uur begeleiding per week.
Huh? Je krijgt eerst te horen of je een voldoende hebtquote:Op donderdag 8 november 2012 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja... en sowieso een voldoende op de presentatie van dinsdagavondCijfers krijgen we morgen
Mjah... beetje apart...quote:Op donderdag 8 november 2012 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Huh? Je krijgt eerst te horen of je een voldoende hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |