Godverdommequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
EHRMAHGERD
Ik herinner me nu ook ineens dat ik een jomngen in de klas had, een neger, Ashley en die droeg rode strings en had rastahaar. Vraag me af wat er met die jongen is gebeurd
?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest lachen om de feestboek in combinatie met de conversatie gisteren
Jaquote:
Unf kent hem? (want immers ook neg0rquote:
je weet wel, die met die ogenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja
(alsof je nu ineens wel weet waar het over gaat)
Op mijn middelbare was gaan gymnasiumquote:
Unf was de lulquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Unf kent hem? (want immers ook neg0r)
Ik heb sinds gisteren niet meer aan een laptop gezeten, morgenvroegquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
SPEEEEEESSS Je moest nog wat doen
Yesh, was mijn stringebillemattiequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Unf kent hem? (want immers ook neg0r)
Er was een discussie over o.a. het beheren van den geheimen feestboekquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je weet wel, die met die ogen
(nog zo'n nuttige toevoeging)
WAT, 24 UUR ZONDER COMPUTER?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteren niet meer aan een laptop gezeten, morgenvroeg
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Yesh, was mijn stringebillemattie
Tell me moar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Er was een discussie over o.a. het beheren van den geheimen feestboek
Ja, eng hequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAT, 24 UUR ZONDER COMPUTER?
hehehehe, huuuuuh dat klinkt goorquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Yesh, was mijn stringebillemattie
Ik heb teruggelezen tot pagina 6 van gister in de trein, dus het is daarna gekomenquote:
over wie heb jij het nou weer?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef Incantrix het volgende:
Kip, dat je zo brutaal tegen haar durft te doenDadelijk eet ze je nog op ofzo
Gelukkig, ik ben niet de enige die lollerdequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest lachen om de feestboek in combinatie met de conversatie gisteren
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben niet de enige die lollerde
Heldere communicatie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef Diconnected het volgende:
Godgloeiende het is nu dus niet eens zeker of we dat andere hoofdstuk getoetst krijgen morgen
Stoer van je!quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het leuke vind ik ook dat ik het hier wel zeg, maar op de feestboek niet.
Is veelzeggend.
En tevens moest ik dus ook om mezelf lolleren
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef Diconnected het volgende:
Godgloeiende het is nu dus niet eens zeker of we dat andere hoofdstuk getoetst krijgen morgen
Unf? Negers en kip? Al is unf natuurlijk geen échte neger..quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
over wie heb jij het nou weer?snap er geen kut van
![]()
waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja
(alsof je nu ineens wel weet waar het over gaat)
IK MIS IETSquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het leuke vind ik ook dat ik het hier wel zeg, maar op de feestboek niet.
Is veelzeggend.
En tevens moest ik dus ook om mezelf lolleren
Conversatie van gisteravondquote:
Daarvoor hoef je volgens mij alleen de laatste pagina van het vorige topic te lezenquote:
Ja echt topquote:
Ja dat wel. Morgen maar in de trein nog ff extra doorlezen, ga nu weer verder met het belangrijkste hoofdstuk, die is maar 30 bladzijdesquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:06 schreef megamandy het volgende:
[..]Och het waren toch maar 12 bladzijdes? Gewoon even doorlezen.
Ik ben nu al bang voor mijn volgende tentamen. Heb vandaag eens gekeken hoeveel pagina's mijn boek eigenlijk heeft. 1000
Op feestboek heb ik dat ook, maar hier wordt het volgens mij toch niet gelezenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Stoer van je!Ik durfde het op beide plaatsen niet te zeggen want 'lullig'
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Unf? Negers en kip? Al is unf natuurlijk geen échte neger..
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gaat het om sommige mensen die uit de facebook moesten maar die nu in de facebook posten?
Hehehehequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Unf? Negers en kip? Al is unf natuurlijk geen échte neger..
Thijs Bosmaquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe![]()
Lame!!!!
Unf is net zo'n neger als Thijs Bosma
[ afbeelding ]
Daarentegen is Unf wel een lekker wijf met humor
Thijs Bosmaquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe![]()
Lame!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gaat het om sommige mensen die uit de facebook moesten maar die nu in de facebook posten?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe![]()
Lame!!!!
[ afbeelding ]
De kaasnegerquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe![]()
Lame!!!!
[ afbeelding ]
Mhehe inderdaadquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
En eigenlijk is jouw argument "wat maakt een dagje extra nou uit" ook ineens garpig
(geen commentaar op het argument verder hoor, de situatie is gewoon garpig![]()
![]()
)
Zou ze het niet gewoon hier gelezen hebben?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Op feestboek heb ik dat ook, maar hier wordt het volgens mij toch niet gelezen
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De kaasneger
Unf rockt
En nu ben ik echt pleite heur, toedels!
Eh.. unfollow.. eh.. "gooi uit de groep".. Ik weet niet hoe dat werkt op feestboekquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat moet ik nu doen dan met die mensen
Godsamme Mirquote:
Ik moest heel hard lachen! Best beschamend aangezien het verder heel stil is in huisquote:
Kan hoor, dan is het gewoon heel erg toevalligquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik geloof trouwens best wel dat ze dit niet heeft gezien en het een spontane actie was.
Als ze hier zou meelezen zou ze gewoon hier hebben kunnen reageren toch?
I do not know, zou best kunnen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik geloof trouwens best wel dat ze dit niet heeft gezien en het een spontane actie was.
Als ze hier zou meelezen zou ze gewoon hier hebben kunnen reageren toch?
Succes morgenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
I do not know, zou best kunnen.
Wat ik wel weet is dat ik nu ga slapen want er schijnt weer een storing aan een bovenleiding te zijn bij ns, dus pak voor de zekerheid een trein eerder voor het geval dat ze weer niet rijden ofzo
Nighty ladies
HOE KUN JE FEESTBOEK NOU UITZETTONquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had FB uitgezet en snapte er niks meer van.
Ik wilde eigenlijk gaan slapen zo.quote:
wie slaapt er nou!quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk gaan slapen zo.
Slapen is voor watjesquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk gaan slapen zo.
Wanneer moet ik morgen nou slapen?quote:
Nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wanneer moet ik morgen nou slapen?
Het is een eckte garperquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar seriously, how awkward is this?![]()
![]()
![]()
Heul.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar seriously, how awkward is this?![]()
![]()
![]()
JADABEDOELLIK!quote:
DAFUQ HOE WEINIG WAT DOE JE IN DIT TOPIC?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef megamandy het volgende:
61 lakjes! Kom langzaam toch richting de 100
Binnenkort nog een aantal A-Englands van mijn tante maar ik weet nog niet welke, heb het idee namelijk dat er nog een aantal nieuwe kleuren worden uitgebracht
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef megamandy het volgende:
61 lakjes! Kom langzaam toch richting de 100
Binnenkort nog een aantal A-Englands van mijn tante maar ik weet nog niet welke, heb het idee namelijk dat er nog een aantal nieuwe kleuren worden uitgebracht
Dat was al lang bekendquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DAFUQ HOE WEINIG WAT DOE JE IN DIT TOPIC?
Dan moet je toch dingen gaan bijhouden ofzo?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zou op tijd gaan slapen.
Nu ik hier toch ben, wie doet er mee met maffia?Zie mijn posthistory. Is leuk, IJs doet ook vaak mee!
Maffiaquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zou op tijd gaan slapen.
Nu ik hier toch ben, wie doet er mee met maffia?Zie mijn posthistory. Is leuk, IJs doet ook vaak mee!
Mwuah, het vraagt dagelijks wel wat tijd ja. Maar als je het spel leuk vindt wil je dat ook, dus dan is het geen verplichting. :pquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan moet je toch dingen gaan bijhouden ofzo?Ik hou niet zo van verplichtingen
Het wachten op de dag- en nachtposts.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwuah, het vraagt dagelijks wel wat tijd ja. Maar als je het spel leuk vindt wil je dat ook, dus dan is het geen verplichting. :p
Ik heb helaas ook geen muur over.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:41 schreef megamandy het volgende:
Ik wil eigenlijk ook een rek maar ik heb geen plek om het op te hangenDe ene plek is veel te donker, de andere is direct bij een raam
Ooh, maar als ik in Eindhoven ben ga ik niet iedere dag op internetquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwuah, het vraagt dagelijks wel wat tijd ja. Maar als je het spel leuk vindt wil je dat ook, dus dan is het geen verplichting. :p
Dan is het niet handig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh, maar als ik in Eindhoven ben ga ik niet iedere dag op internet
+1quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:52 schreef Mirjam het volgende:
ik wil slapen maar ben te lam om naar bed te lopen
Gewoon niet doen danquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:52 schreef Mirjam het volgende:
ik wil slapen maar ben te lam om naar bed te lopen
Ik vind dat ook wel een tof programmaquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben nog steeds "over de streep" aan het kijken en wil eigenlijk nog een afleering doen
Blijf het een heftig programma vinden.
Ik krijg alternatieve items te zien..quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik krijg alternatieve items te zien..
Voorbeeldje:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item416dfe778b
En zo staan er een stuk of 10
quote:Shaped a bit like an iPhone 5
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik krijg alternatieve items te zien..
Voorbeeldje:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item416dfe778b
En zo staan er een stuk of 10
jamaar, HOE!quote:Op woensdag 7 november 2012 00:58 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij is dat één van de meest nuttige tools van FOK!Dat er usermade smileys die niet hieronder staan wel centraal te vinden zijn inclusief afkortingen. Of zo
Afkortingen? Ik moet steeds kopieren plakkenquote:Op woensdag 7 november 2012 00:58 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij is dat één van de meest nuttige tools van FOK!Dat er usermade smileys die niet hieronder staan wel centraal te vinden zijn inclusief afkortingen. Of zo
OH, dan weet ik niet hoe het zitquote:Op woensdag 7 november 2012 00:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Afkortingen? Ik moet steeds kopieren plakken
Nee, je begint met de a, en dan de b, en dan de c en dan heb je al heul veul gelachenquote:Op woensdag 7 november 2012 01:05 schreef megamandy het volgende:
Maar dan moet je eerst een letter in het zoekveld typen? Kun je niet alle smileys op een andere manier zien?
Mhehe knap dat je het nog gevonden hebtquote:Op woensdag 7 november 2012 02:20 schreef Lindytje het volgende:
Dufuq! Ik snapte het laatste bericht op de fb groep niet over mensen.die weg waren en voor de uitleg heb ik zes of zeven topics terg gelezen... Ja. Echt. Ik ben wel weer helemaal op de hoogte nu![]()
Ik kan het niet eens ontkennenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als je vaak faalt ben je garpig en komen daar opmerkingen over.
Net als als je nog nooit een James Bond film hebt gezien![]()
Of als je stopt met roken..
Of als je Priem heet![]()
![]()
Ziet er echt fantastisch uitquote:Op woensdag 7 november 2012 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
gisteren huwelijksreis uitgezocht
http://www.elizawashere.n(...)onodentri_villas.htm
Ja he!quote:Op woensdag 7 november 2012 09:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ziet er echt fantastisch uit!
Ja das privé jongeuhquote:Op woensdag 7 november 2012 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja he!
Uitzicht over het dal EN JE EIGEN PRIVAAT ZWEMBAD!!!
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ga dan ook niet om drie uur naar bed!!!
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
gisteren huwelijksreis uitgezocht
http://www.elizawashere.n(...)onodentri_villas.htm
Iddquote:Op woensdag 7 november 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
Oh maar het is huwelijksreis, dan moet je soberso vijf keer per dag batsen
En bedanktquote:Op woensdag 7 november 2012 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
soberso, dankzij Priem lijkt het alsof het met ons allemaal nog best meevalt
Na alle bridalstress is het denk ik wel even lekker, helemaal niksquote:Op woensdag 7 november 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
het is OF heel vet, OF je verveelt je na drie dagen echt de tering wegens gebrek aan menselijke interactie
Da's ook wel zoquote:Op woensdag 7 november 2012 09:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Na alle bridalstress is het denk ik wel even lekker, helemaal niks
Nee toohoooofff whiiiiiquote:Op woensdag 7 november 2012 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, afspraak gemaakt voor trouwjoerk, iehhhh
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn vader
Ze zijn grote opruiming aan het houden, en nu heeft ie een lijst gemaakt met alle gezelschapsspellen die weg moeten en of wij daar dingen van willen hebben.
In een MS WORKS bestand dafuck
Zelfs mijn werklaptop kan het niet openen
Waar ga je naartoe?quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had er 2 staan; 1 bij Geldrop en toen naar Deurne; maar ik ben dus nooit in deurne geraaktquote:Op woensdag 7 november 2012 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Meerdere shops op 1 dag?? Hahaha, dan ben je echt niet wijs
Ik ga gewoon naar Deurne, zoals ik al had aangegeven
Op 1 dag? Dat zou echt heel veel ERMAHGERD TROUWJOERKEN zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 09:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had er 2 staan; 1 bij Geldrop en toen naar Deurne; maar ik ben dus nooit in deurne geraakt![]()
Ben benieuwd
Nouja; ik wist niet of ik wel mijn ding zou vinden in geldrop. Denk dat ik er in totaal zo'n 12 of 13 heb gepastquote:Op woensdag 7 november 2012 10:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Op 1 dag? Dat zou echt heel veel ERMAHGERD TROUWJOERKEN zijn
Best veel jurken volgens mijquote:Op woensdag 7 november 2012 10:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouja; ik wist niet of ik wel mijn ding zou vinden in geldrop. Denk dat ik er in totaal zo'n 12 of 13 heb gepastEn aangezien ik toen toch dé jurk had gevonden; vond ik het niet meer nodig om naar deurne te gaan
Maar het was wel tof (met mams en schoonma theheheh... die ook helemaal hyper thehehe...)
zestien negers meenemenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Best veel jurken volgens mij
Maar je ging niet met een hele posse passen zoals Say yes to the dress?
Jaquote:
ik denk dat dat vies tegenvalt, je bent wel ff bezig voordat je in zo'n jurk gehesen bent en je mag ze niet zelf pakken en aantrekken.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:06 schreef megamandy het volgende:
Alhoewel, ik denk dat ik ook zoiets zou hebben van PAS ALLE JURKEN!
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:06 schreef Mss het volgende:
Maar het duurt toch een uur ofzo voordat je in zo'n jurk bent?
lijmklemmen op je rug, hoppetee!quote:Op woensdag 7 november 2012 10:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nee dat gaat verrassend vlot hoor
En ze gaan écht niet alle knopen dicht doen hoor.. Gewoon een paar; hop naar buiten
![]()
die veters ook... Gewoon door 2 gaten; snoeren; klaarquote:Op woensdag 7 november 2012 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lijmklemmen op je rug, hoppetee!
quote:
Over je hoofd?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
die veters ook... Gewoon door 2 gaten; snoeren; klaar
je krijgt gewoon 1x lingerie aan (korset dan) en de hoepelrok. En daarna is het telkens de jurk over je hoofd hijsen
Oeh mooie rokquote:Op woensdag 7 november 2012 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
En naast de jurk die ik had gekozen; had ik dus deze in gedachten: http://www.weddingbee.com(...)ero-Debbie-large.jpg Die heb ik ook aan gehad en was super mooi; maar het was geen waw![]()
Ok en nu hou ik erover op
van welk merk was je jurk uiteindelijk?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
En naast de jurk die ik had gekozen; had ik dus deze in gedachten: http://www.weddingbee.com(...)ero-Debbie-large.jpg Die heb ik ook aan gehad en was super mooi; maar het was geen waw![]()
Ok en nu hou ik erover op
Je moet erin duikenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Over je hoofd?
*noteert: geen foundation op*
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:14 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh!
Ik moest vreselijk lolleren
[..]
Ik kan het niet eens ontkennen![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Over je hoofd?
*noteert: geen foundation op*
Blue by enzoaniquote:Op woensdag 7 november 2012 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van welk merk was je jurk uiteindelijk?
EN NEE DO NOT STOP
Ik weet niet wie het was maar zo werd gister ook of Mss en Dico gereageerd dus ik vond het wel garpigquote:
Persoonlijk hou ik niet zo van zulke rokkenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
Lelijk: http://bios.weddingbee.com/pics/148177/blue-enzoani-estonia.jpg![]()
![]()
Kan ook aan het skelet van een model liggen natuurlijk; met haar 3 meter lange benen
Die staat gewoon op een keukentrapje joh, zie je toch niet onder die hoepelquote:Op woensdag 7 november 2012 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Kan ook aan het skelet van een model liggen natuurlijk; met haar 3 meter lange benen
Ja, die waren aan het regelen waar en wanneer ze af gingen sprekenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het was maar zo werd gister ook of Mss en Dico gereageerd dus ik vond het wel garpig
Klopt het dat al die jurken strapless in de catalogus staan?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Blue by enzoaniEn echt als ik google op mijn jurk vind ik hem zooooo vreselijk lelijk
![]()
![]()
Ja ik ookquote:Op woensdag 7 november 2012 10:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Persoonlijk hou ik niet zo van zulke rokkenteveel frutsels voor mij
Wat is zij eng dun!quote:Op woensdag 7 november 2012 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Ja héééééééééél veel staan strapless.... Maar voor het idee hebben ze dus zo'n halter liggen.. Bij mij frotten ze die tussen mijn boobies en de jurk en toen had ik wel een idee... Bij de 1ste jurk deden ze dat al en toen zei ik meteen dat ik géén strapless wouquote:Op woensdag 7 november 2012 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt het dat al die jurken strapless in de catalogus staan?
Bruidsmodellen worden daar op geselecteerd he. En ze staan op stelten. Daarom is elke bruid teleurgesteld als ze haar droomjurk uit de catalogus aantrektquote:
Volgens mij valt het ook veel meer op bij de promotiefoto's omdat de rok inderdaad zo lang is. Waardoor het steeds breder wordt en buiten proportie valt.Aquote:Op woensdag 7 november 2012 10:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
![]()
![]()
Maar bij mezelf vond ik het wel meevallen... Denk ik... euh.... ik vind niet dat het er bij mij zo uit zag iig
![]()
Ja echt...quote:Op woensdag 7 november 2012 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bruidsmodellen worden daar op geselecteerd he. En ze staan op stelten. Daarom is elke bruid teleurgesteld als ze haar droomjurk uit de catalogus aantrekt
quote:
Ik heb dan ook mijn uiterste best gedaanquote:Op woensdag 7 november 2012 02:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mhehe knap dat je het nog gevonden hebt
Ja bij jou zit er echt een halve meter minder aan de rokquote:Op woensdag 7 november 2012 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja echt...
Even ter vergelijking dus:
Mijn jurk in catalogus:
[ afbeelding ]
Ik:
https://fbcdn-sphotos-c-a(...)0968_952873028_o.jpg
*edit: whaooo te grote foto... even link
Ja ik neig echt zeer zwaar naar kantquote:Op woensdag 7 november 2012 10:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kant
Een aantal jaar terug had ik daar echt een grote hekel aanNu hou ik van kante
You so prettyquote:Op woensdag 7 november 2012 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja echt...
Mijn jurk in catalogus:
[ afbeelding ]
Ik:
Wajooooooo! Vetquote:Op woensdag 7 november 2012 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Die jurk staat echt niemandquote:Op woensdag 7 november 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik neig echt zeer zwaar naar kant
Ik moest van de week nog denken aan de loller als je mannen vraagt wat ze een mooie bruidsjurk vinden. Vrijwel elke man oordeelt dat dit qua idee toch wel het mooist is:
[ afbeelding ]
Totdat ze hun eigen bruid in zo'n jurk zien ipv het model met BMI 16
Iew iew iew wat lelijkquote:Op woensdag 7 november 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moest van de week nog denken aan de loller als je mannen vraagt wat ze een mooie bruidsjurk vinden. Vrijwel elke man oordeelt dat dit qua idee toch wel het mooist is:
[ afbeelding ]
hij staat jou 1000 keer beterquote:Op woensdag 7 november 2012 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja echt...
Mijn jurk in catalogus:
[ afbeelding ]
Ik:
JUUUUPPPquote:Op woensdag 7 november 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vraag maar eens aan Fred wat ie mooier vindt, de strakke of die van Priemquote:Op woensdag 7 november 2012 10:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die jurk staat echt niemand
dat is toch geen jurk. Wat is dezequote:Op woensdag 7 november 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
D'awwwquote:Op woensdag 7 november 2012 10:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij staat jou 1000 keer beter![]()
Het lijkt alsof dat model in photoshop verkleind is en daarna in de jurk is geplakt.![]()
Jij
BB ook: ja ik hou van simpel.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JUUUUPPPcif houdt ook van simpel en wij hebben ook andere smaak enzo... maar toen ie me zag zei ie dat ie het echt prachtig vond. Élke man vindt de jurk die je hebt gekozen gewoon echt bij je passen
Alhoewel de verkoopster mij hierin ook heeft moeten geruststellen want ik was overtuigd dat cif hem heel lelijk zou vinden
Als ik Fred foto's van trouwjurken laat zien raakt hij in paniek denk ikquote:Op woensdag 7 november 2012 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan Fred wat ie mooier vindt, de strakke of die van Priem
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik Fred foto's van trouwjurken laat zien raakt hij in paniek denk ik
Ja joh zeker welquote:Op woensdag 7 november 2012 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BB ook: ja ik hou van simpel.
SQ: Ik hou van theatraal, heb jij ff pech![]()
![]()
Ik ben er van overtuigd dat het wel goed komt, als ie het totaalplaatje ziet
Loooolquote:Op woensdag 7 november 2012 10:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oh, bij jou ook al?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
mits betaalbaar. Ik ken mezelfquote:Op woensdag 7 november 2012 10:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja joh zeker welGewoon de jurk pakken waar jíj het gevoel bij hebt
![]()
Gewoon eerst je budget melden, dan laten ze je tenminste niet de jurken zien die je toch niet kan betalenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mits betaalbaar. Ik ken mezelf
Dat komt ook wel goedquote:Op woensdag 7 november 2012 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mits betaalbaar. Ik ken mezelf
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:33 schreef megamandy het volgende:
En anders kun je ook nog altijd een jurk op Marktplaats kopen
Bindingsangst jeweetzquote:
^Zo herkenbaarquote:Op woensdag 7 november 2012 10:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bindingsangst jeweetz![]()
Hoewel hij er wel steeds beter in wordt moet ik zeggen.
En als je het eraf WIL hebben, lukt het nietquote:Op woensdag 7 november 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
Peel off basecoat. Dat zonder te pulken ineens de lak van je pinknagel valt. Wtf
Priem was een plaatjequote:Op woensdag 7 november 2012 10:35 schreef Lindytje het volgende:
Priem, jouw.jurk was echt zoooo mooi!
Datquote:Op woensdag 7 november 2012 10:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En als je het eraf WIL hebben, lukt het niet
De mijne was oorspronkelijk 1299.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:36 schreef Lindytje het volgende:
Wat is eigenlijk een normaal bedrag voor een jurk? Ik ken alleen de TLC prijzen van 'rond 5k'
Wij hebben de langste relatie die hij in zijn leven gehad heeft he?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
bindingsangst![]()
![]()
Wat een kutsmoes voor luie mannen
Ligt er heeeeeel erg aan, maar voor een nieuwe jurk is 1500-2000 wel gangbaar dacht ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:36 schreef Lindytje het volgende:
Wat is eigenlijk een normaal bedrag voor een jurk? Ik ken alleen de TLC prijzen van 'rond 5k'
Met genoeg geduld gaat dat samenwonen wel lukken!quote:Op woensdag 7 november 2012 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij hebben de langste relatie die hij in zijn leven gehad heeft he?
En trouwen heeft voor ons ook niet zoveel praktisch nut, dus ik vind het niet zo erg.
Ik hoop dat hij ooit aan samenwonen toekomt, dan ben ik al heel tevreden
Ik was laatst lekker in mijn neus aan het peuteren, had ik ineens mijn wijsvinger-nagellak in zijn geheel in mijn neusquote:Op woensdag 7 november 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
Peel off basecoat. Dat zonder te pulken ineens de lak van je pinknagel valt. Wtf
Daarheen gaan, jurk passen en zeggen "IK BIED 20 EURO"quote:Op woensdag 7 november 2012 10:36 schreef Lindytje het volgende:
Ja, en vermaakkosten. Totaal is het wel een shitload aan geld ja..quote:Op woensdag 7 november 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er heeeeeel erg aan, maar voor een nieuwe jurk is 1500-2000 wel gangbaar dacht ik.
Je kan natuurlijk ook gewoon naar de outlet
Wat het volgens mij ook lekker opdrijft zijn alle bijkomendheden zoals ondergoed en schoenen enzo.
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik was laatst lekker in mijn neus aan het peuteren, had ik ineens mijn wijsvinger-nagellak in zijn geheel in mijn neus
Pahahah goeienquote:Op woensdag 7 november 2012 10:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daarheen gaan, jurk passen en zeggen "IK BIED 20 EURO"![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik was laatst lekker in mijn neus aan het peuteren, had ik ineens mijn wijsvinger-nagellak in zijn geheel in mijn neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |