Godverdommequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
EHRMAHGERD
Ik herinner me nu ook ineens dat ik een jomngen in de klas had, een neger, Ashley en die droeg rode strings en had rastahaar. Vraag me af wat er met die jongen is gebeurd
?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest lachen om de feestboek in combinatie met de conversatie gisteren
Jaquote:
Unf kent hem? (want immers ook neg0rquote:
je weet wel, die met die ogenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja
(alsof je nu ineens wel weet waar het over gaat)
Op mijn middelbare was gaan gymnasiumquote:
Unf was de lulquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Unf kent hem? (want immers ook neg0r)
Ik heb sinds gisteren niet meer aan een laptop gezeten, morgenvroegquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
SPEEEEEESSS Je moest nog wat doen
Yesh, was mijn stringebillemattiequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Unf kent hem? (want immers ook neg0r)
Er was een discussie over o.a. het beheren van den geheimen feestboekquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je weet wel, die met die ogen
(nog zo'n nuttige toevoeging)
WAT, 24 UUR ZONDER COMPUTER?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteren niet meer aan een laptop gezeten, morgenvroeg
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Yesh, was mijn stringebillemattie
Tell me moar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Er was een discussie over o.a. het beheren van den geheimen feestboek
Ja, eng hequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAT, 24 UUR ZONDER COMPUTER?
hehehehe, huuuuuh dat klinkt goorquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Yesh, was mijn stringebillemattie
Ik heb teruggelezen tot pagina 6 van gister in de trein, dus het is daarna gekomenquote:
over wie heb jij het nou weer?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef Incantrix het volgende:
Kip, dat je zo brutaal tegen haar durft te doenDadelijk eet ze je nog op ofzo
Gelukkig, ik ben niet de enige die lollerdequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest lachen om de feestboek in combinatie met de conversatie gisteren
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben niet de enige die lollerde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |