Mwuah, het vraagt dagelijks wel wat tijd ja. Maar als je het spel leuk vindt wil je dat ook, dus dan is het geen verplichting. :pquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan moet je toch dingen gaan bijhouden ofzo?Ik hou niet zo van verplichtingen
Het wachten op de dag- en nachtposts.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwuah, het vraagt dagelijks wel wat tijd ja. Maar als je het spel leuk vindt wil je dat ook, dus dan is het geen verplichting. :p
Ik heb helaas ook geen muur over.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:41 schreef megamandy het volgende:
Ik wil eigenlijk ook een rek maar ik heb geen plek om het op te hangenDe ene plek is veel te donker, de andere is direct bij een raam
Ooh, maar als ik in Eindhoven ben ga ik niet iedere dag op internetquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwuah, het vraagt dagelijks wel wat tijd ja. Maar als je het spel leuk vindt wil je dat ook, dus dan is het geen verplichting. :p
Dan is het niet handig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh, maar als ik in Eindhoven ben ga ik niet iedere dag op internet
+1quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:52 schreef Mirjam het volgende:
ik wil slapen maar ben te lam om naar bed te lopen
Gewoon niet doen danquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:52 schreef Mirjam het volgende:
ik wil slapen maar ben te lam om naar bed te lopen
Ik vind dat ook wel een tof programmaquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben nog steeds "over de streep" aan het kijken en wil eigenlijk nog een afleering doen
Blijf het een heftig programma vinden.
Ik krijg alternatieve items te zien..quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik krijg alternatieve items te zien..
Voorbeeldje:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item416dfe778b
En zo staan er een stuk of 10
quote:Shaped a bit like an iPhone 5
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik krijg alternatieve items te zien..