Dat was al lang bekendquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DAFUQ HOE WEINIG WAT DOE JE IN DIT TOPIC?
Dan moet je toch dingen gaan bijhouden ofzo?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zou op tijd gaan slapen.
Nu ik hier toch ben, wie doet er mee met maffia?Zie mijn posthistory. Is leuk, IJs doet ook vaak mee!
Maffiaquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zou op tijd gaan slapen.
Nu ik hier toch ben, wie doet er mee met maffia?Zie mijn posthistory. Is leuk, IJs doet ook vaak mee!
Mwuah, het vraagt dagelijks wel wat tijd ja. Maar als je het spel leuk vindt wil je dat ook, dus dan is het geen verplichting. :pquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan moet je toch dingen gaan bijhouden ofzo?Ik hou niet zo van verplichtingen
Het wachten op de dag- en nachtposts.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwuah, het vraagt dagelijks wel wat tijd ja. Maar als je het spel leuk vindt wil je dat ook, dus dan is het geen verplichting. :p
Ik heb helaas ook geen muur over.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:41 schreef megamandy het volgende:
Ik wil eigenlijk ook een rek maar ik heb geen plek om het op te hangenDe ene plek is veel te donker, de andere is direct bij een raam
Ooh, maar als ik in Eindhoven ben ga ik niet iedere dag op internetquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwuah, het vraagt dagelijks wel wat tijd ja. Maar als je het spel leuk vindt wil je dat ook, dus dan is het geen verplichting. :p
Dan is het niet handig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh, maar als ik in Eindhoven ben ga ik niet iedere dag op internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |