jamaar, HOE!quote:Op woensdag 7 november 2012 00:58 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij is dat één van de meest nuttige tools van FOK!Dat er usermade smileys die niet hieronder staan wel centraal te vinden zijn inclusief afkortingen. Of zo
Afkortingen? Ik moet steeds kopieren plakkenquote:Op woensdag 7 november 2012 00:58 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij is dat één van de meest nuttige tools van FOK!Dat er usermade smileys die niet hieronder staan wel centraal te vinden zijn inclusief afkortingen. Of zo
OH, dan weet ik niet hoe het zitquote:Op woensdag 7 november 2012 00:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Afkortingen? Ik moet steeds kopieren plakken
Nee, je begint met de a, en dan de b, en dan de c en dan heb je al heul veul gelachenquote:Op woensdag 7 november 2012 01:05 schreef megamandy het volgende:
Maar dan moet je eerst een letter in het zoekveld typen? Kun je niet alle smileys op een andere manier zien?
Mhehe knap dat je het nog gevonden hebtquote:Op woensdag 7 november 2012 02:20 schreef Lindytje het volgende:
Dufuq! Ik snapte het laatste bericht op de fb groep niet over mensen.die weg waren en voor de uitleg heb ik zes of zeven topics terg gelezen... Ja. Echt. Ik ben wel weer helemaal op de hoogte nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |