jamaar, HOE!quote:Op woensdag 7 november 2012 00:58 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij is dat één van de meest nuttige tools van FOK!Dat er usermade smileys die niet hieronder staan wel centraal te vinden zijn inclusief afkortingen. Of zo
Afkortingen? Ik moet steeds kopieren plakkenquote:Op woensdag 7 november 2012 00:58 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij is dat één van de meest nuttige tools van FOK!Dat er usermade smileys die niet hieronder staan wel centraal te vinden zijn inclusief afkortingen. Of zo
OH, dan weet ik niet hoe het zitquote:Op woensdag 7 november 2012 00:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Afkortingen? Ik moet steeds kopieren plakken
Nee, je begint met de a, en dan de b, en dan de c en dan heb je al heul veul gelachenquote:Op woensdag 7 november 2012 01:05 schreef megamandy het volgende:
Maar dan moet je eerst een letter in het zoekveld typen? Kun je niet alle smileys op een andere manier zien?
Mhehe knap dat je het nog gevonden hebtquote:Op woensdag 7 november 2012 02:20 schreef Lindytje het volgende:
Dufuq! Ik snapte het laatste bericht op de fb groep niet over mensen.die weg waren en voor de uitleg heb ik zes of zeven topics terg gelezen... Ja. Echt. Ik ben wel weer helemaal op de hoogte nu![]()
Ik kan het niet eens ontkennenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als je vaak faalt ben je garpig en komen daar opmerkingen over.
Net als als je nog nooit een James Bond film hebt gezien![]()
Of als je stopt met roken..
Of als je Priem heet![]()
![]()
Ziet er echt fantastisch uitquote:Op woensdag 7 november 2012 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
gisteren huwelijksreis uitgezocht
http://www.elizawashere.n(...)onodentri_villas.htm
Ja he!quote:Op woensdag 7 november 2012 09:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ziet er echt fantastisch uit!
Ja das privé jongeuhquote:Op woensdag 7 november 2012 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja he!
Uitzicht over het dal EN JE EIGEN PRIVAAT ZWEMBAD!!!
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ga dan ook niet om drie uur naar bed!!!
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
gisteren huwelijksreis uitgezocht
http://www.elizawashere.n(...)onodentri_villas.htm
Iddquote:Op woensdag 7 november 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
Oh maar het is huwelijksreis, dan moet je soberso vijf keer per dag batsen
En bedanktquote:Op woensdag 7 november 2012 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
soberso, dankzij Priem lijkt het alsof het met ons allemaal nog best meevalt
Na alle bridalstress is het denk ik wel even lekker, helemaal niksquote:Op woensdag 7 november 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
het is OF heel vet, OF je verveelt je na drie dagen echt de tering wegens gebrek aan menselijke interactie
Da's ook wel zoquote:Op woensdag 7 november 2012 09:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Na alle bridalstress is het denk ik wel even lekker, helemaal niks
Nee toohoooofff whiiiiiquote:Op woensdag 7 november 2012 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, afspraak gemaakt voor trouwjoerk, iehhhh
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn vader
Ze zijn grote opruiming aan het houden, en nu heeft ie een lijst gemaakt met alle gezelschapsspellen die weg moeten en of wij daar dingen van willen hebben.
In een MS WORKS bestand dafuck
Zelfs mijn werklaptop kan het niet openen
Waar ga je naartoe?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |