quote:Op woensdag 7 november 2012 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, afspraak gemaakt voor trouwjoerk, iehhhh
Ik had er 2 staan; 1 bij Geldrop en toen naar Deurne; maar ik ben dus nooit in deurne geraaktquote:Op woensdag 7 november 2012 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Meerdere shops op 1 dag?? Hahaha, dan ben je echt niet wijs
Ik ga gewoon naar Deurne, zoals ik al had aangegeven
Op 1 dag? Dat zou echt heel veel ERMAHGERD TROUWJOERKEN zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 09:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had er 2 staan; 1 bij Geldrop en toen naar Deurne; maar ik ben dus nooit in deurne geraakt![]()
Ben benieuwd
Nouja; ik wist niet of ik wel mijn ding zou vinden in geldrop. Denk dat ik er in totaal zo'n 12 of 13 heb gepastquote:Op woensdag 7 november 2012 10:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Op 1 dag? Dat zou echt heel veel ERMAHGERD TROUWJOERKEN zijn
Best veel jurken volgens mijquote:Op woensdag 7 november 2012 10:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouja; ik wist niet of ik wel mijn ding zou vinden in geldrop. Denk dat ik er in totaal zo'n 12 of 13 heb gepastEn aangezien ik toen toch dé jurk had gevonden; vond ik het niet meer nodig om naar deurne te gaan
Maar het was wel tof (met mams en schoonma theheheh... die ook helemaal hyper thehehe...)
zestien negers meenemenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Best veel jurken volgens mij
Maar je ging niet met een hele posse passen zoals Say yes to the dress?
Jaquote:
ik denk dat dat vies tegenvalt, je bent wel ff bezig voordat je in zo'n jurk gehesen bent en je mag ze niet zelf pakken en aantrekken.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:06 schreef megamandy het volgende:
Alhoewel, ik denk dat ik ook zoiets zou hebben van PAS ALLE JURKEN!
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:06 schreef Mss het volgende:
Maar het duurt toch een uur ofzo voordat je in zo'n jurk bent?
lijmklemmen op je rug, hoppetee!quote:Op woensdag 7 november 2012 10:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nee dat gaat verrassend vlot hoor
En ze gaan écht niet alle knopen dicht doen hoor.. Gewoon een paar; hop naar buiten
![]()
die veters ook... Gewoon door 2 gaten; snoeren; klaarquote:Op woensdag 7 november 2012 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lijmklemmen op je rug, hoppetee!
quote:
Over je hoofd?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
die veters ook... Gewoon door 2 gaten; snoeren; klaar
je krijgt gewoon 1x lingerie aan (korset dan) en de hoepelrok. En daarna is het telkens de jurk over je hoofd hijsen
Oeh mooie rokquote:Op woensdag 7 november 2012 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
En naast de jurk die ik had gekozen; had ik dus deze in gedachten: http://www.weddingbee.com(...)ero-Debbie-large.jpg Die heb ik ook aan gehad en was super mooi; maar het was geen waw![]()
Ok en nu hou ik erover op
van welk merk was je jurk uiteindelijk?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
En naast de jurk die ik had gekozen; had ik dus deze in gedachten: http://www.weddingbee.com(...)ero-Debbie-large.jpg Die heb ik ook aan gehad en was super mooi; maar het was geen waw![]()
Ok en nu hou ik erover op
Je moet erin duikenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Over je hoofd?
*noteert: geen foundation op*
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:14 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh!
Ik moest vreselijk lolleren
[..]
Ik kan het niet eens ontkennen![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Over je hoofd?
*noteert: geen foundation op*
Blue by enzoaniquote:Op woensdag 7 november 2012 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van welk merk was je jurk uiteindelijk?
EN NEE DO NOT STOP
Ik weet niet wie het was maar zo werd gister ook of Mss en Dico gereageerd dus ik vond het wel garpigquote:
Persoonlijk hou ik niet zo van zulke rokkenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
Lelijk: http://bios.weddingbee.com/pics/148177/blue-enzoani-estonia.jpg![]()
![]()
Kan ook aan het skelet van een model liggen natuurlijk; met haar 3 meter lange benen
Die staat gewoon op een keukentrapje joh, zie je toch niet onder die hoepelquote:Op woensdag 7 november 2012 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Kan ook aan het skelet van een model liggen natuurlijk; met haar 3 meter lange benen
Ja, die waren aan het regelen waar en wanneer ze af gingen sprekenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het was maar zo werd gister ook of Mss en Dico gereageerd dus ik vond het wel garpig
Klopt het dat al die jurken strapless in de catalogus staan?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Blue by enzoaniEn echt als ik google op mijn jurk vind ik hem zooooo vreselijk lelijk
![]()
![]()
Ja ik ookquote:Op woensdag 7 november 2012 10:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Persoonlijk hou ik niet zo van zulke rokkenteveel frutsels voor mij
Wat is zij eng dun!quote:Op woensdag 7 november 2012 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Ja héééééééééél veel staan strapless.... Maar voor het idee hebben ze dus zo'n halter liggen.. Bij mij frotten ze die tussen mijn boobies en de jurk en toen had ik wel een idee... Bij de 1ste jurk deden ze dat al en toen zei ik meteen dat ik géén strapless wouquote:Op woensdag 7 november 2012 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt het dat al die jurken strapless in de catalogus staan?
Bruidsmodellen worden daar op geselecteerd he. En ze staan op stelten. Daarom is elke bruid teleurgesteld als ze haar droomjurk uit de catalogus aantrektquote:
Volgens mij valt het ook veel meer op bij de promotiefoto's omdat de rok inderdaad zo lang is. Waardoor het steeds breder wordt en buiten proportie valt.Aquote:Op woensdag 7 november 2012 10:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
![]()
![]()
Maar bij mezelf vond ik het wel meevallen... Denk ik... euh.... ik vind niet dat het er bij mij zo uit zag iig
![]()
Ja echt...quote:Op woensdag 7 november 2012 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bruidsmodellen worden daar op geselecteerd he. En ze staan op stelten. Daarom is elke bruid teleurgesteld als ze haar droomjurk uit de catalogus aantrekt
quote:
Ik heb dan ook mijn uiterste best gedaanquote:Op woensdag 7 november 2012 02:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mhehe knap dat je het nog gevonden hebt
Ja bij jou zit er echt een halve meter minder aan de rokquote:Op woensdag 7 november 2012 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja echt...
Even ter vergelijking dus:
Mijn jurk in catalogus:
[ afbeelding ]
Ik:
https://fbcdn-sphotos-c-a(...)0968_952873028_o.jpg
*edit: whaooo te grote foto... even link
Ja ik neig echt zeer zwaar naar kantquote:Op woensdag 7 november 2012 10:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kant
Een aantal jaar terug had ik daar echt een grote hekel aanNu hou ik van kante
You so prettyquote:Op woensdag 7 november 2012 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja echt...
Even ter vergelijking dus:
Mijn jurk in catalogus:
[ afbeelding ]
Ik:
https://fbcdn-sphotos-c-a(...)0968_952873028_o.jpg
*edit: whaooo te grote foto... even link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |