Wajooooooo! Vetquote:Op woensdag 7 november 2012 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, afspraak gemaakt voor trouwjoerk, iehhhh
Die jurk staat echt niemandquote:Op woensdag 7 november 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik neig echt zeer zwaar naar kant
Ik moest van de week nog denken aan de loller als je mannen vraagt wat ze een mooie bruidsjurk vinden. Vrijwel elke man oordeelt dat dit qua idee toch wel het mooist is:
[ afbeelding ]
Totdat ze hun eigen bruid in zo'n jurk zien ipv het model met BMI 16
Iew iew iew wat lelijkquote:Op woensdag 7 november 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moest van de week nog denken aan de loller als je mannen vraagt wat ze een mooie bruidsjurk vinden. Vrijwel elke man oordeelt dat dit qua idee toch wel het mooist is:
[ afbeelding ]
hij staat jou 1000 keer beterquote:Op woensdag 7 november 2012 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja echt...
Even ter vergelijking dus:
Mijn jurk in catalogus:
[ afbeelding ]
Ik:
https://fbcdn-sphotos-c-a(...)0968_952873028_o.jpg
*edit: whaooo te grote foto... even link
JUUUUPPPquote:Op woensdag 7 november 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vraag maar eens aan Fred wat ie mooier vindt, de strakke of die van Priemquote:Op woensdag 7 november 2012 10:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die jurk staat echt niemand
dat is toch geen jurk. Wat is dezequote:Op woensdag 7 november 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
D'awwwquote:Op woensdag 7 november 2012 10:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij staat jou 1000 keer beter![]()
Het lijkt alsof dat model in photoshop verkleind is en daarna in de jurk is geplakt.![]()
Jij
BB ook: ja ik hou van simpel.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JUUUUPPPcif houdt ook van simpel en wij hebben ook andere smaak enzo... maar toen ie me zag zei ie dat ie het echt prachtig vond. Élke man vindt de jurk die je hebt gekozen gewoon echt bij je passen
Alhoewel de verkoopster mij hierin ook heeft moeten geruststellen want ik was overtuigd dat cif hem heel lelijk zou vinden
Als ik Fred foto's van trouwjurken laat zien raakt hij in paniek denk ikquote:Op woensdag 7 november 2012 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan Fred wat ie mooier vindt, de strakke of die van Priem
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik Fred foto's van trouwjurken laat zien raakt hij in paniek denk ik
Ja joh zeker welquote:Op woensdag 7 november 2012 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BB ook: ja ik hou van simpel.
SQ: Ik hou van theatraal, heb jij ff pech![]()
![]()
Ik ben er van overtuigd dat het wel goed komt, als ie het totaalplaatje ziet
Loooolquote:Op woensdag 7 november 2012 10:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oh, bij jou ook al?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
mits betaalbaar. Ik ken mezelfquote:Op woensdag 7 november 2012 10:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja joh zeker welGewoon de jurk pakken waar jíj het gevoel bij hebt
![]()
Gewoon eerst je budget melden, dan laten ze je tenminste niet de jurken zien die je toch niet kan betalenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mits betaalbaar. Ik ken mezelf
Dat komt ook wel goedquote:Op woensdag 7 november 2012 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mits betaalbaar. Ik ken mezelf
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:33 schreef megamandy het volgende:
En anders kun je ook nog altijd een jurk op Marktplaats kopen
Bindingsangst jeweetzquote:
^Zo herkenbaarquote:Op woensdag 7 november 2012 10:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bindingsangst jeweetz![]()
Hoewel hij er wel steeds beter in wordt moet ik zeggen.
En als je het eraf WIL hebben, lukt het nietquote:Op woensdag 7 november 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
Peel off basecoat. Dat zonder te pulken ineens de lak van je pinknagel valt. Wtf
Priem was een plaatjequote:Op woensdag 7 november 2012 10:35 schreef Lindytje het volgende:
Priem, jouw.jurk was echt zoooo mooi!
Datquote:Op woensdag 7 november 2012 10:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En als je het eraf WIL hebben, lukt het niet
De mijne was oorspronkelijk 1299.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:36 schreef Lindytje het volgende:
Wat is eigenlijk een normaal bedrag voor een jurk? Ik ken alleen de TLC prijzen van 'rond 5k'
Wij hebben de langste relatie die hij in zijn leven gehad heeft he?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
bindingsangst![]()
![]()
Wat een kutsmoes voor luie mannen
Ligt er heeeeeel erg aan, maar voor een nieuwe jurk is 1500-2000 wel gangbaar dacht ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:36 schreef Lindytje het volgende:
Wat is eigenlijk een normaal bedrag voor een jurk? Ik ken alleen de TLC prijzen van 'rond 5k'
Met genoeg geduld gaat dat samenwonen wel lukken!quote:Op woensdag 7 november 2012 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij hebben de langste relatie die hij in zijn leven gehad heeft he?
En trouwen heeft voor ons ook niet zoveel praktisch nut, dus ik vind het niet zo erg.
Ik hoop dat hij ooit aan samenwonen toekomt, dan ben ik al heel tevreden
Ik was laatst lekker in mijn neus aan het peuteren, had ik ineens mijn wijsvinger-nagellak in zijn geheel in mijn neusquote:Op woensdag 7 november 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
Peel off basecoat. Dat zonder te pulken ineens de lak van je pinknagel valt. Wtf
Daarheen gaan, jurk passen en zeggen "IK BIED 20 EURO"quote:Op woensdag 7 november 2012 10:36 schreef Lindytje het volgende:
Ja, en vermaakkosten. Totaal is het wel een shitload aan geld ja..quote:Op woensdag 7 november 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er heeeeeel erg aan, maar voor een nieuwe jurk is 1500-2000 wel gangbaar dacht ik.
Je kan natuurlijk ook gewoon naar de outlet
Wat het volgens mij ook lekker opdrijft zijn alle bijkomendheden zoals ondergoed en schoenen enzo.
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik was laatst lekker in mijn neus aan het peuteren, had ik ineens mijn wijsvinger-nagellak in zijn geheel in mijn neus
Pahahah goeienquote:Op woensdag 7 november 2012 10:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daarheen gaan, jurk passen en zeggen "IK BIED 20 EURO"![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik was laatst lekker in mijn neus aan het peuteren, had ik ineens mijn wijsvinger-nagellak in zijn geheel in mijn neus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |