Ik wilde eerst "Neger versus Mormoon" doen, maar dit leek mij niet gepast.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:47 schreef remlof het volgende:
Je moet wel de TT afmaken als je 'm intikt Bobje.
Ja stomme vraag want ik heb nog nooit iets met Ruby op de rails gedaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:51 schreef robin007bond het volgende:
He, Remlof.
Waarom heb je in Ruby eigenlijk unless terwijl je dat ook gewoon in je if met een uitroepteken voor de conditie kunt doen.
Stomme vraag?
gr gr
Oh, jij was een Perl-fan. Dat was waar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja stomme vraag want ik heb nog nooit iets met Ruby op de rails gedaan.
Gr gr
DE GRIEKEN.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ja, iemand heeft de VVD toch in brand gezet,
Zo goed?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik wilde eerst "Neger versus Mormoon" doen, maar dit leek mij niet gepast.
Nu laat ik uw verbeeldingskracht het maar afmaken.
Ik kom zo narcistischer over dan ik daadwerkelijk ben, maar ach.quote:
Vorige keer heb ik het de hele nacht gevolgd. Ga ik nu niet trekkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En WEER MEER Amerikaanse verkiezingen.
Lekker vannacht met de radio naast je hoofdkussen. WNL is best goed in nachtelijk nieuws en dan voornamelijk over de VS.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou die VS-verkiezingen boeien me niet echt.
Nah, zo dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik kom zo narcistischer over dan ik daadwerkelijk ben, maar ach.
Is "We believe in Bob." geen betere?
Ik hoor het morgen wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik het de hele nacht gevolgd. Ga ik nu niet trekken
Jij ook bekend met het boek "In het begin was er... Bob." van Meg Rosoff (vast niet.)?quote:
En welke drol stemrecht heeft en welke niet, natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:00 schreef waht het volgende:
De uitslag hangt natuurlijk af van de mate waarin Republikeinen de Afro-Amerikaanse onderklasse weten te hinderen.
Die miljoenen criminelen niet in ieder geval. Plus één voor de Republikeinen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
En welke drol stemrecht heeft en welke niet, natuurlijk.
Ben je nog wel van mening dat het Romney moet worden?quote:
In New York en andere Sandy-gebieden alleen zij die het stemlokaal met de helicopter kunnen bereiken. 2-0.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:02 schreef waht het volgende:
[..]
Die miljoenen criminelen niet in ieder geval. Plus één voor de Republikeinen.
Hij stond in de NRC laatst.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:04 schreef waht het volgende:
Geert Mak in de VS, dat moet wel interessant zijn.
Moeder Natuur wil dat Romney wint.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
In New York en andere Sandy-gebieden alleen zij die het stemlokaal met de helicopter kunnen bereiken. 2-0.
Amerika is geschapen door God om de wereld te leiden.quote:
Dit valt nog mee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:05 schreef Euribob het volgende:
Wat een heidense uitspraak van jou, Waht.
Ze zijn al bezig:quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:00 schreef waht het volgende:
De uitslag hangt natuurlijk af van de mate waarin Republikeinen de Afro-Amerikaanse onderklasse weten te hinderen.
Die gozer in Boston die ze vroegen op wie ie ging stemmen: "Obama of course coz Romney is plain crazy"quote:
Romney is met zijn Romneycare gewoon net zo als Obama, maar dan (nóg) onbetrouwbaarder.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:12 schreef waht het volgende:
Romney is veel gematigder dan hij zich voordoet, de schurk.
Mweh.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ben je nog wel van mening dat het Romney moet worden?
Joden staan voor tegen de moslims, like the real world.quote:
Ja.. eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ergens zou dat wel een beetje saai zijn, niet?
Ja, daarin zeg je dat je voor Romney gaat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mweh.
Ik weet het niet. Zie daarvoor het Romney vs Obama-topic gr gr.
Dat is niet 11 tegen 11. Maar 16 tegen 1300.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Joden staan voor tegen de moslims, like the real world.
Lees eens een keer goed.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, daarin zeg je dat je voor Romney gaat.
Goeie. 7,2 / 10,0.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Joden staan voor tegen de moslims, like the real world.
Die gozer met een laars op zijn hoofd is geen democraat hé, dat we dat even duidelijk hebben.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef eriksd het volgende:
Romney was goed voor Nederland hé. Doen we die maar. De schoorsteen moet immers roken.
Mooie afsluiter. Ik gebruikte hem laatst ook. Iedereen keek me aan alsof ik een hardcore tea-party aanhanger was.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef eriksd het volgende:
Romney was goed voor Nederland hé. Doen we die maar. De schoorsteen moet immers roken.
GroenLinksers vinden het ongetwijfeld nog erger. Een rokende schoorsteenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:29 schreef eriksd het volgende:
Ik heb dat bij het campaignen tegen PvdD figuren gezegd. Nog nooit zoveel walging gezien.
Door meer jager te halen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:33 schreef eriksd het volgende:
Heb geen jagermeister meer. Hoe kom ik deze scriptienacht door.
Drank halen. De Ap is open, daar zijn nog baco'tjes in blik voor je.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:33 schreef eriksd het volgende:
Heb geen jagermeister meer. Hoe kom ik deze scriptienacht door.
Damsko heeft toch wel nachtwinkels met ongure Marokkanen achter de toonbank?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Drank halen. De Ap is open, daar zijn nog baco'tjes in blik voor je.
Moet ik naar buiten, geen zin in. Maar binnen 10 minuten lopen zitten er twee inderdaad.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:37 schreef waht het volgende:
[..]
Damsko heeft toch wel nachtwinkels met ongure Marokkanen achter de toonbank?
Turken toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:37 schreef waht het volgende:
[..]
Damsko heeft toch wel nachtwinkels met ongure Marokkanen achter de toonbank?
Excuseer. Marokkanen werken inderdaad niet.quote:
Klinkt obscuur.quote:
Dat zei deze man ook:quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef eriksd het volgende:
R&P is twee deuren verderop.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:
Grr.. ik kijk foto's van een meisje dat me ooit verkering heeft gevraagd op de middelbare school.
Eigenlijk niet eens zo slecht
gfarguoaergaengaerognaerpgmpergmloaer gaoegn
Puberty, you're doing it right.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:
Grr.. ik kijk foto's van een meisje dat me ooit verkering heeft gevraagd op de middelbare school.
Eigenlijk niet eens zo slecht
gfarguoaergaengaerognaerpgmpergmloaer gaoegn
Gelijk declareren bij haar ouders.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:52 schreef von_Preussen het volgende:
Best leuke meisjes trouwens in Maastricht. Alleen is 240 kilometer rijden voor een neukertje ook weer een behoorlijke investering.
Een Limburgs accent is bij meisjes wel schattig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:52 schreef von_Preussen het volgende:
Best leuke meisjes trouwens in Maastricht. Alleen is 240 kilometer rijden voor een neukertje ook weer een behoorlijke investering.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een Limburgs accent is bij meisjes wel schattig.
Gelukkig zit daar een universiteit die ook nog enige studentes uit de niet-debiele delen van Nederland trekt, dat domme inteeltaccent is om te kotsen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Serieus.quote:
Gelet op hun economische en investeringspositie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:54 schreef waht het volgende:
De VS zijn verloren als de blankman in de minderheid is.
Denk Jolanda sap en Liliane Ploumen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of aan Geert Wilders met lange haren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Denk Jolanda sap en Liliane Ploumen.
Ik vind Brabants de max. En zelfs dat is al plat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Serieus.
"Beurs" in plaats van portemonnee. Lief toch?
En alleen de zachte 'g' eigenlijk.Overdreven accent is natuurlijk altijd een no-go.
ABN blijft het beste natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind Brabants de max. En zelfs dat is al plat.
Alles wat niet ABN spreekt is slechts geschikt om je eikel tegen haar strottenhoofd te parkeren om haar vervolgens te laten verslikken in je sperma.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind Brabants de max. En zelfs dat is al plat.
Kappen met henken robin!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ABN blijft het beste natuurlijk.
Maar ik vond die zachte 'g' eigenlijk best lief
Maar voor de rest praatte ze ook niet zo heel erg Limburgs. Dus misschien ben ik niet ten hoor gevallen aan het pure dialect.
Ze zullen wel knallend ten onder gaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gelet op hun economische en investeringspositie.
Een nieuwe term in corporale kringen om een nutteloze bezigheid mee aan te duiden, te gebruiken als werkwoord.quote:
Beter dan de eurocraten, die gaan kwallend ten onder.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:59 schreef waht het volgende:
[..]
Ze zullen wel knallend ten onder gaan.
Duidelijk. Bedankt voor deze inlichting. Op het mbo zijn er geen corporale kringen te vindenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een nieuwe term in corporale kringen om een nutteloze bezigheid mee aan te duiden, te gebruiken als werkwoord.
Kwallend en brallend, met foie gras en champagne.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Beter dan de eurocraten, die gaan kwallend ten onder.
Op het HBO ook niet, op het WO slechts beperkt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Duidelijk. Bedankt voor deze inlichting. Op het mbo zijn er geen corporale kringen te vinden
Bij gebrek aan legers om mee te knallen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:01 schreef waht het volgende:
[..]
Kwallend en brallend, met foie gras en champagne.
quote:
Historici zullen ons uitlachen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij gebrek aan legers om mee te knallen.
Maar mensen zoals wij zullen de geschiedenis aan onze kant krijgen. Die henkende eurocraten daarentegen niet.quote:
Ah, oké.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op het HBO ook niet, op het WO slechts beperkt.
Op de belangrijkste functie's in de samenleving gelukkig echter wel.
Heb je al veel chickies gedaan robin?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:05 schreef eriksd het volgende:
Ja Robin, hoe staat het met je opleiding?
Zo is dat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar mensen zoals wij zullen de geschiedenis aan onze kant krijgen. Die henkende eurocraten daarentegen niet.
Eigenlijk heb ik de Amerikaanse verkiezingen nog nooit zo gevoelsneutraal meegemaakt als deze keer. Het kan mij echt geen éne reet schelen wie de verkiezingen wint, wetende dat men toch geen structurele verandering zal ondergaan en ik wel gewend ben aan een Afrikaan in het Witte Huis.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:06 schreef waht het volgende:
[..]
Zo is dat.
De Amerikaanse verkiezingen zijn bijna voorbij dus de Europese schuldenachtbaan gaat weer van start.
Het kan je echt niet schelen wie wint?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik de Amerikaanse verkiezingen nog nooit zo gevoelsneutraal meegemaakt als deze keer. Het kan mij echt geen éne reet schelen wie de verkiezingen wint, wetende dat men toch geen structurele verandering zal ondergaan en ik wel gewend ben aan een Afrikaan in het Witte Huis.
Goed. Mag waarschijnlijk een jaartje korter doen en ook een jaartje overslaan op hbo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:05 schreef eriksd het volgende:
Ja Robin, hoe staat het met je opleiding?
Fusie met het polenmeldpunt!quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
Een blanke bij Opsporing Verzocht, dat zou eindelijk eens iets nieuws zijn.
Dat is vaak genoeg, kijk eens vaker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
Een blanke bij Opsporing Verzocht, dat zou eindelijk eens iets nieuws zijn.
Helaas. De uitverkorenen zullen mijn zaad hopelijk nog tegemoet zien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je al veel chickies gedaan robin?
Nee. Een zwarte Henk of een witte Henk, ik ben een tolerant persoon tegenover alle kleuren, dus voor mij maakt het geen verschil.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Het kan je echt niet schelen wie wint?
Kijk, goed nieuws. Lekker bezig dus.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goed. Mag waarschijnlijk een jaartje korter doen en ook een jaartje overslaan op hbo.
De uitwerkingen zijn sowieso minimaal op korte termijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik de Amerikaanse verkiezingen nog nooit zo gevoelsneutraal meegemaakt als deze keer. Het kan mij echt geen éne reet schelen wie de verkiezingen wint, wetende dat men toch geen structurele verandering zal ondergaan en ik wel gewend ben aan een Afrikaan in het Witte Huis.
En we weten allemaal dat politici die aan de lange-termijn denken uiterst zeldzaam zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:14 schreef waht het volgende:
[..]
De uitwerkingen zijn sowieso minimaal op korte termijn.
Je bent zelf de ultieme Henk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee. Een zwarte Henk of een witte Henk, ik ben een tolerant persoon tegenover alle kleuren, dus voor mij maakt het geen verschil.
Niet spiegelenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zegt de man die elke tweede zin door z'n onderbuik laat dicteren.
Enkel de generaal en CEO doet dat nog.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En we weten allemaal dat politici die aan de lange-termijn denken uiterst zeldzaam zijn.
Ik woon niet in een achterstandswijk en ik zit ook niet in de trein bier uit blik weg te henken.quote:
Een groot drama ook weer.quote:Hondenschool Canis Cunera moet van de gemeente verhuizen naar een ander terrein, maar de eisen om dat terrein gebruiksklaar te maken zijn zo groot, dan het de hondenschool veel geld gaat kosten. Ondertussen is er ook nog een bijzondere bij neergestreken op het braakliggende terrein. Wat nu? Meester Visser trekt zijn laarzen aan en reist af naar Rhenen om het conflict op te lossen.
Nee, maar ik doe dat uit vrije wil. Ik heb het idee dat vrijheid voor jou een nogal abstract begrip is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik woon niet in een achterstandswijk en ik zit ook niet in de trein bier uit blik weg te henken.
Verdelging inschakelen dan.quote:
En ik heb het idee dat "Henk" voor jou een nogal abstract begrip is, want het is zo ongeveer je favoriete tegenargument in elke discussie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe dat uit vrije wil. Ik heb het idee dat vrijheid voor jou een nogal abstract begrip is.
Agent Orange eroverheen en je kan weer jaren vooruit zonder elke vorm van beschermd gespuis.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:27 schreef waht het volgende:
[..]
Verdelging inschakelen dan.
Een bijzondere bij? Neger alsjeblieft.
Hoe vaak noem ik Henk dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik heb het idee dat "Henk" voor jou een nogal abstract begrip is, want het is zo ongeveer je favoriete tegenargument in elke discussie.
quote:
quote:er zijn 2372 topics gevonden die zijn verdeeld over 80 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.34 seconden
quote:
Onderbuik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:22 schreef von_Preussen het volgende:
Zometeen weer de Rijdende Rechter.
Ik ervaar ook een zekere indifferentie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kies voor mijn bed en hoor morgen wel op BNR Nieuwsradio wat er is gebeurd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Reya het volgende:
Ik twijfel nog tussen BBC World en France 24. Ergens heb ik zin om te zien wat een groep willekeurige Sorbonne-intellectuelen te zeggen heeft op de uitslag.
Ik ga zo slapen, en dan kijk ik om een uur of één een half uur, of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kies voor mijn bed en hoor morgen wel op BNR Nieuwsradio wat er is gebeurd.
Respect dat jij je nachtrust ervoor wilt onderbreken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen, en dan kijk ik om een uur of één een half uur, of iets dergelijks.
Tim?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:51 schreef eriksd het volgende:
Dat topic over Tim haalt het beste in Whiskers naar boven.
Het is ook niet zo spannend allemaal lijkt het.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ervaar ook een zekere indifferentie.
Hahaha, die reactie van Ziba.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Familie Tim Ribberink doet aangifte tegen pester II
Drakentopic.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ze autistisch is, met haar gebrek aan tactvol optreden en het totaal niet kunnen aanvoelen wat gepast is in bepaalde situatie's.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:57 schreef eriksd het volgende:
Die gaat weer als een mes door de boter inderdaad.
Ik woon vrijwillig in België, dus masochisme is me niet vreemd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Respect dat jij je nachtrust ervoor wilt onderbreken.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahaha, die reactie van Ziba.
Vrouwen die op internetfora hangen kunnen sowieso weinig van waarde hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er veel onaantrekkelijke vrouwen posten?
Waardeloze vrouwen dus?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:00 schreef waht het volgende:
[..]
Vrouwen die op internetfora hangen kunnen sowieso weinig van waarde hebben.
Uw woorden.quote:
Soms maak ik mij inderdaad zorgen of een newbie in de POL-SC niet zelfmoord pleegt vanwege de ruwe sfeer die er hier hangt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef waht het volgende:
[..]
Uw woorden.
Niet iedereen op FOK! heeft zoals wij een teflonhuid.
Gelukkig zit ik hier al sinds het begin van Fok.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Soms maak ik mij inderdaad zorgen of een newbie in de POL-SC niet zelfmoord pleegt vanwege de ruwe sfeer die er hier hangt.
Gelukkig hebben we nog de FB-groep waar we ons niet zo hoeven in te houden als hier.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Soms maak ik mij inderdaad zorgen of een newbie in de POL-SC niet zelfmoord pleegt vanwege de ruwe sfeer die er hier hangt.
Het is een vorm van zelfkastijding, soms lig ik over hetgeen wat daar wordt gepost zo in een deuk dat het lachen pijn gaat doen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef waht het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog de FB-groep waar we ons niet zo hoeven in te houden als hier.
Een autistisch draakje, dat ben je.quote:
Gevaarlijk hilarisch inderdaad.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is een vorm van zelfkastijding, soms lig ik over hetgeen wat daar wordt gepost zo in een deuk dat het lachen pijn gaat doen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is dat een soort voetschimmel?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is dat een soort voetschimmel?
Zelfs ik wist hem, het is denk ik een kwestie van de kwaliteit van je opvoeding.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja hallo opa, mijn jeugd was niet gedurende de jaren 70.
Omdat jij zulke nare dingen zegt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef eriksd het volgende:
Whiskers, waarom loop je zo te hakken op de SC in een ander topic?
Iets met 'als een deur' denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef eriksd het volgende:
Van dichtbij ben je imposant, van veraf slechts klein.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef eriksd het volgende:
Waar?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef eriksd het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tijdens mijn jeugd keek ik alleen N-TV. En op zondag Presseclub.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zelfs ik wist hem, het is denk ik een kwestie van de kwaliteit van je opvoeding.
Je grote voorbeeld Markies de Canteclaer heft een goede bijrol.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vragen stellen is dan ook verboten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou Whiskers reageert wel heel boos in het Tim topic.
Mijn enige voorbeeld is Helmut Schmidt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Je grote voorbeeld Markies de Canteclaer heft een goede bijrol.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn enige voorbeeld is Helmut Schmidt.
Die gast snapt er echt niets van. Gewoon de dochter van de ambassadeur van een obscuur landje neuken en vervolgens een diplomatiek paspoort scoren.quote:
Ik schiet op alles wat beweegt.quote:
Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze waant zich als autoriteit op het besproken onderwerp.
Allemaal even lachen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef Pietverdriet het volgende:
In Florida hebben ze dankzij de stemcomputers nu de uitslag bekend .. GW Bush heeft gewonnen
Ga eens een cursus Nederlands volgen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef Pietverdriet het volgende:
In Florida hebben ze dankzij de stemcomputers nu de uitslag bekend .. GW Bush heeft gewonnen
Ik hoop dat Netanyahu wint.quote:
Op wie is Whiskers nog niet boos geweest. Dat moet dan wel een softie zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:13 schreef Ziba het volgende:
Whiskers is boos op mij maar ik vind haar wel lief.
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Op wie is Whiskers nog niet boos geweest. Dat moet dan wel een softie zijn.
Heeft ze het nu of dingen = drugs.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
En sommige mensen onderschatten de psychische gevolgen van dingen gewoon vrolijk lachend..
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:54 schreef waht het volgende:
De VS zijn verloren als de blankman in de minderheid is.
Ik zal een Wiegel-shirt laten drukken bij zuurvoud voor de volgende meetquote:Op woensdag 7 november 2012 01:01 schreef GSbrder het volgende:
Op de buik bij remlof, dan ben je neger of massamoordenaar.
Een aardig jank-topic voor zwakke broeders en zusters.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 06:57 schreef Reya het volgende:
Je zal maar Mitt Romney zijn: een verkiezing verliezen en dan dat verlies niet kunnen wegdrinken
quote:Op woensdag 7 november 2012 01:23 schreef Arashimashou het volgende:
Wat is dat nou voor machine bij de NOS
quote:Op woensdag 7 november 2012 08:16 schreef Modus het volgende:
Ik kreeg eenSpits
onder mijn neus geschoven. Die hebben gewoon 2 'voorkanten' gemaakt, 1 voor Romney en 1 voor Obama als winnaar.
.
Lekker voor die kut-werklozen.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:21 schreef waht het volgende:
Daar gaan 50.000 banen die Romney ons zou geven.
Dat wel inderdaad. Schrale troost.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker voor die kut-werklozen.
De dochters van Obama zullen die rekening wel betalen.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:25 schreef De_Guidance het volgende:
Obamacare is wel gered, dat is mooi.
De telegraaftoko kan natuurlijk niet zomaar een halve neger steunenquote:Op woensdag 7 november 2012 08:16 schreef Modus het volgende:
Ik kreeg eenSpits
onder mijn neus geschoven. Die hebben gewoon 2 'voorkanten' gemaakt, 1 voor Romney en 1 voor Obama als winnaar.
.
Wat vind jij nou van zo'n Spits?quote:Op woensdag 7 november 2012 08:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker voor die kut-werklozen.
Toen ik nog dagelijks in de trein zat, vond ik het prima leesvoer.quote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 07-11-2012 om 05:33:02This election is a total sham and a travesty. We are not a democracy! reageer retweet
quote:Op woensdag 7 november 2012 08:42 schreef Reya het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 07-11-2012 om 05:33:02This election is a total sham and a travesty. We are not a democracy! reageer retweet
lolquote:Op woensdag 7 november 2012 08:42 schreef Reya het volgende:
Omdat bedrijven niet mogen stemmen?quote:Op woensdag 7 november 2012 08:42 schreef Reya het volgende:
Wacht maar. Uiteindelijk lacht 3-voud het hardst.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:36 schreef KoosVogels het volgende:
Ajax speelt gelijk in Manchester, VVD gehalveerd in de peilingen en Obama wint de verkiezingen.
Let the good times roll.
Een zwarte dag voor de staat Israël.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:58 schreef waht het volgende:
Daar zitten ze, de marxisten.
[ afbeelding ]
Van die mormoon jaquote:Op woensdag 7 november 2012 09:54 schreef betyar het volgende:
Amerika is weer 4 jaar gered van de zwakzinnigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |