Goed gedaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef sp3c het volgende:
succes!
ik zat al met mijn handen in mijn hari's
best leuke topics nogquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed gedaan.
Dat is best nog ver terug, 2008.
Het spijt mequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef sp3c het volgende:
nix terwijl je de nieuwe moest openen!
lui ...
[..]
best leuke topics nog
In je badr hari's hihi?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef sp3c het volgende:
succes!
ik zat al met mijn handen in mijn hari's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef OverRated het volgende:
[..]
In je badr hari's hihi?Bad Hari day..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dip mijn brood in dezequote:Op dinsdag 6 november 2012 20:41 schreef sp3c het volgende:
het is trouwens toch te pittig voor jullie Hollanders, ik zorg wel dat er een paar aardappeltjes met jus en een gehaktballetje klaarstaan in de koelkast, hoef je het alleen op te warmen
Hollanders
Die staat in de vriezer voor je. Is een aardig volle bak dus kan je wel twee dagen van etenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:53 schreef sp3c het volgende:
ik wil wel nog steeds Paddy dr Hollandse erwtensoep trouwens
that makes no sense!!quote:Op woensdag 7 november 2012 12:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik dip mijn brood in deze [ afbeelding ]
omnomnomquote:[..]
Die staat in de vriezer voor je. Is een aardig volle bak dus kan je wel twee dagen van eten
Dit is de SC.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:35 schreef Disana het volgende:
Vader snijdt kinderen keel door om hoofddoek
was eerder dan
Vader snijdt kinderen keel door om hoofddoek
Welnee, je bent zo oud als je je voelt schat.quote:
Als ik jou niet hadquote:Op donderdag 8 november 2012 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, je bent zo oud als je je voelt schat.
Onze liefde is een laatbloeiertje, maar wel aanwezig.quote:
Onmiskenbaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onze liefde is een laatbloeiertje, maar wel aanwezig.
Maar wij vinden jou ook lief - of niet soms, VS.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:01 schreef De_Guidance het volgende:
DisanaVS
Dat ik dit nog mag meemaken. Pinkt traantje weg.
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:29 schreef sp3c het volgende:
ligt eraan
teveel hari's op de rug en/of kont zijn iig afknappers voor mij persoonlijk
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik, sinds vandaag.
moet kunnenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik, sinds vandaag.
Lex is wel awesomequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet kunnen
ik stem op een epische baard en zo'n middeleeuwen snor, anders noem ik je voortaan LLLLLex en vraag ik je iedere dag of je Superman al te grazen hebt genomen
Ik heb pas de 25e weer een Pm van je gehad. Laatste was 24-10.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:40 schreef timmmmm het volgende:
Waarom PM en DM je me niet terug paddy?
Ik had je twee of drie dagen terug al geDMt. Maar denk dat je die dan niet gekregen hebt ofzoquote:Op maandag 26 november 2012 02:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb pas de 25e weer een Pm van je gehad. Laatste was 24-10.
SC kom ik dus bij vlagen. Je hebt er vandaag al een aantal gehad, en er komt er nu weer 1 want heb nog een vraag
En ik zat ik al te wachten op die PM denk ik, maar weer helemaal bijquote:Op maandag 26 november 2012 09:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had je twee of drie dagen terug al geDMt. Maar denk dat je die dan niet gekregen hebt ofzo
Maar na gister is het alweer goed
Is ook zeker wel bruikbaar hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 17:04 schreef Disana het volgende:
Ah, die knipoog had ik eigenlijk nog niet zo gezien. Dat is anders dan de POL-verkiezing. Misschien ga ik later nog wel terug naar de tekentafel, ik vond het idee van kranten zelf wel leuk.
Dat zou je niet verklappen!quote:Op woensdag 28 november 2012 17:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het er toch alleen maar om dat we sp3c voor gek zetten, meer niet.
Project X troffee-deze user is kampioen in van een mug een olifant maken.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:21 schreef Elfletterig het volgende:
In POL zijn de gebruikelijke POL-verkiezingen weer begonnen:
POL / Fok! POL verkiezingen 2012
Het principe is simpel. De meest linkse user krijgt een Joop den Uyl-trofee, de meest rechtse een Hans Wiegel-trofee, enzovoort.
Is zo'n concept ook naar NWS te vertalen? En dan natuurlijk niet op basis van poltici, maar van andere nieuwspersoonlijkheden of -gebeurtenissen.
Bijvoorbeeld: de Badr Hari-trofee, voor de user met wie je liever niet in de kroeg wilt zitten. Of de Felix Baumgartner-trofee, voor de user die van grote hoogte heel diep is gezonken. Of de Orkaan Sandy-trofee, voor de user die de grootste puinhoop achterlaat. Of de Oranje EK-trofee, voor de user die zelfs na 270 minuten nog geen punt heeft binnengehaald...
Dit zijn natuurlijk maar voorbeelden. Ik ben benieuwd of hier de creativiteit aanwezig is om een leuke lijst met trofeeën te maken. Misschien dan wel gevolgd door echte verkiezingen.
quote:De Volkskrant trofee, voor de user die het meest begaan is met de wereld.
De Libelle trofee, voor de gezelligste user.
Mein Unterschrift sagt wirklich alles!quote:Op woensdag 28 november 2012 18:29 schreef 99.999 het volgende:
De Morsibokaal voor de wanabe dictator. Ik nomineer Voorschrift vast.
Elfletterig was je voor, maar die is alweer een paar dagen stil hier.quote:Op zondag 2 december 2012 23:10 schreef DeParo het volgende:
We zitten in de laatste maand van 2012, zou het misschien mogelijk zijn om eens een NWS-verkiezing te organiseren, ik heb het voorbeeld gezien in POL en ik denk dat deze er ook wel een kan gebruiken. Ik weet niet of deze eerder is georganiseerd maar ik denk dat het wel een meerwaarde kan zijn wat betreft het dichter bijeen brengen van de trouwe NWS-groep.
Haha ik had wel even naar boven mogen scrollenquote:Op maandag 3 december 2012 10:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Elfletterig was je voor, maar die is alweer een paar dagen stil hier.
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:48 schreef Disana het volgende:
Suggesties die allemaal voor verbetering vatbaar zijn:
De NRC trofee, voor de user met de meest informatieve posts.
De Telegraaf trofee, voor de snelst verontwaardigde user.
De Volkskrant trofee, voor de user die het meest begaan is met de wereld.
De Reformatorisch Dagblad trofee, voor de user met een missie.
De Elsevier trofee, voor de user met de uitgesproken rechtse opinie.
De Vrij Nederland trofee, voor de user met de uitgesproken linkse opinie.
De Libelle trofee, voor de gezelligste user.
De AD trofee, voor de oppervlakkigste user.
De Donald Duck trofee, voor de user die het niet goed kan volgen.
Iemand dient het initiatief te nemen met het openen van een topic de invulling komt welquote:Op woensdag 28 november 2012 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
Zeker bruikbaar, maar het mag nog een tandje luchtiger. Het is ook echt met een knipoog bedoeld. Bijvoorbeeld: de Diederik Stapel-trofee, voor de user die het meest creatief met de waarheid omspringt...
De Libelle-trofee gaat trouwens op voorhand al naar Frutsel
Ach, het is maandagmorgenquote:Op maandag 3 december 2012 10:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
Haha ik had wel even naar boven mogen scrollen![]()
.
Het idee is om eerst trofeeën, bokalen en andere awards te bedenken en ze pas daarna te gaan toekennen.quote:Op maandag 3 december 2012 10:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Elfletterig was je voor, maar die is alweer een paar dagen stil hier.
Ik vond het wel een goed idee van Disana met die kranten maar personen kan ook.quote:Op maandag 3 december 2012 18:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het idee is om eerst trofeeën, bokalen en andere awards te bedenken en ze pas daarna te gaan toekennen.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:09 schreef Murdera het volgende:
Wat ik me nu afvraag JelleReppe, beetje offtopic misschien, maar ik ben toch benieuwd.
Het je een "Marokkaanse opvoeding" gehad, en voel je je Nederlander of Marokkaan?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Marokkaanse opvoeding in mijn jeugd, maar laatste jaren wat meer de Nederlandse kant opgeschoven door opleiding en bijbaan. Uiteraard meer Nederlands. Kan ook niet anders als je hier opgegroeid bent. Spreek wel vloeiend Berbers, maar dat vooral tegen mijn ouders.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar je bent waarschijnlijk niet in de schilderswijk opgegroeid?
game onquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, in een kleine stad aan de Betuwe.
Dat is niet echt van belang. Laten we het hier bij houden. Erg genoeg wat er met die grensrechter is gebeurd.quote:
Niet van belang. Op de voorgrond treden in een topic terwijl er een man is gestorven door toedoen van landgenoten. Nah, er is een grens.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:39 schreef sp3c het volgende:
maar dit is de SC
maar goed als je geen zin hebt hoeft het niet natuurlijk, dan hebben we het over iets anders
ik zag het aankomen denk ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:41 schreef Specularium het volgende:
Wat er met Mart is gebeurd is pas erg.
[ afbeelding ]
Man, als jij WJ een beetje kent, weet je dat ik hier nog uiterst vriendelijk benquote:Op woensdag 5 december 2012 19:18 schreef sp3c het volgende:
laten we deze SC gewoon lief en vriendelijk houden
welles en ik heb gewoon gelijk!quote:
Kee, het is trouwens allemaal de schuld van WJee! kijk dat rijmt ook nog effe op 5 decemberquote:Op woensdag 5 december 2012 19:28 schreef sp3c het volgende:
grapje is niet verboden, die dharma en greg grap staat er ook nog
maar het werd wat teveel offtopic dus hoeft het even niet meer
Ben er zeker van dat WJ er geen bezwaar tegen heeftquote:Op woensdag 5 december 2012 19:29 schreef sp3c het volgende:
maar als je morgen iemand een dorps-megool wil noemen dan mag het mogelijk wel
of niet, dat zien we morgen wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |