Welnee, je bent zo oud als je je voelt schat.quote:
Als ik jou niet hadquote:Op donderdag 8 november 2012 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, je bent zo oud als je je voelt schat.
Onze liefde is een laatbloeiertje, maar wel aanwezig.quote:
Onmiskenbaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onze liefde is een laatbloeiertje, maar wel aanwezig.
Maar wij vinden jou ook lief - of niet soms, VS.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:01 schreef De_Guidance het volgende:
DisanaVS
Dat ik dit nog mag meemaken. Pinkt traantje weg.
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:29 schreef sp3c het volgende:
ligt eraan
teveel hari's op de rug en/of kont zijn iig afknappers voor mij persoonlijk
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik, sinds vandaag.
moet kunnenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik, sinds vandaag.
Lex is wel awesomequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet kunnen
ik stem op een epische baard en zo'n middeleeuwen snor, anders noem ik je voortaan LLLLLex en vraag ik je iedere dag of je Superman al te grazen hebt genomen
Ik heb pas de 25e weer een Pm van je gehad. Laatste was 24-10.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:40 schreef timmmmm het volgende:
Waarom PM en DM je me niet terug paddy?
Ik had je twee of drie dagen terug al geDMt. Maar denk dat je die dan niet gekregen hebt ofzoquote:Op maandag 26 november 2012 02:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb pas de 25e weer een Pm van je gehad. Laatste was 24-10.
SC kom ik dus bij vlagen. Je hebt er vandaag al een aantal gehad, en er komt er nu weer 1 want heb nog een vraag
En ik zat ik al te wachten op die PM denk ik, maar weer helemaal bijquote:Op maandag 26 november 2012 09:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had je twee of drie dagen terug al geDMt. Maar denk dat je die dan niet gekregen hebt ofzo
Maar na gister is het alweer goed
Is ook zeker wel bruikbaar hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 17:04 schreef Disana het volgende:
Ah, die knipoog had ik eigenlijk nog niet zo gezien. Dat is anders dan de POL-verkiezing. Misschien ga ik later nog wel terug naar de tekentafel, ik vond het idee van kranten zelf wel leuk.
Dat zou je niet verklappen!quote:Op woensdag 28 november 2012 17:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het er toch alleen maar om dat we sp3c voor gek zetten, meer niet.
Project X troffee-deze user is kampioen in van een mug een olifant maken.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:21 schreef Elfletterig het volgende:
In POL zijn de gebruikelijke POL-verkiezingen weer begonnen:
POL / Fok! POL verkiezingen 2012
Het principe is simpel. De meest linkse user krijgt een Joop den Uyl-trofee, de meest rechtse een Hans Wiegel-trofee, enzovoort.
Is zo'n concept ook naar NWS te vertalen? En dan natuurlijk niet op basis van poltici, maar van andere nieuwspersoonlijkheden of -gebeurtenissen.
Bijvoorbeeld: de Badr Hari-trofee, voor de user met wie je liever niet in de kroeg wilt zitten. Of de Felix Baumgartner-trofee, voor de user die van grote hoogte heel diep is gezonken. Of de Orkaan Sandy-trofee, voor de user die de grootste puinhoop achterlaat. Of de Oranje EK-trofee, voor de user die zelfs na 270 minuten nog geen punt heeft binnengehaald...
Dit zijn natuurlijk maar voorbeelden. Ik ben benieuwd of hier de creativiteit aanwezig is om een leuke lijst met trofeeën te maken. Misschien dan wel gevolgd door echte verkiezingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |