Niet eens hinniken als Claudia.quote:
Ik heb het idee dat ik hem ergens vaker heb gezien, niet hier, maar ik weet niet waar wel? enig idee waar dat kan zijn?quote:
mag ik de W zijn?quote:
slimme schemerquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik hem ergens vaker heb gezien, niet hier, maar ik weet niet waar wel? enig idee waar dat kan zijn?
Wie is de Mol?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik hem ergens vaker heb gezien, niet hier, maar ik weet niet waar wel? enig idee waar dat kan zijn?
Ik niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef iFok. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou het wel weten.
Kiezers niet, alleen mensen die hiermee op tv kunnen laten zien wat ze allemaal wel niet opvaltquote:
Michelle heeft een aardige mama uitstraling, en Obema een papa uitstraling. Dat hebben Romney en de vrouw van Romney niet.quote:
Allebei vreselijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef iFok. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou het wel weten.
Snap ik ook wel.quote:
Het image wat beiden kweken staat me niet echt aan. Als ik moet kiezen kies ik voor Michelle. Maar liefst geen van beiden.quote:
alsof huishouden veel werk is. Ben je zo mee klaar, tijd zat om te stemmenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Mannen drinken bier, maar vrouwen moeten toch eerst het huishouden doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Matthijs keek even verschrikt op, die vrouw wil wat zeggen
Dank. Dat had ik even gemist. Wel knullig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:49 schreef OProg het volgende:
[..]
http://mobiel.nu.nl/media(...)-uitzending-nos.html
Ja, de boze witte mannen die voor Romney zijn.quote:
Dit is 'kultuur'.quote:
Ok, ik ga weer liggen.quote:
Weet ik, maakt niet uit, hij is wel leukquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:55 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, hij is homo.
Zozo wat ben je openhartig. Jou achterdeur staat dus open.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik, maakt niet uit, hij is wel leuk
Klopt, slimste in de wereld.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Slimme mensen daar in Eindhoven jongens
Dank je.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Slimme mensen daar in Eindhoven jongens
Niet op die manier leukquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Zozo wat ben je openhartig. Jou achterdeur staat dus open.
knuppelquote:
hihiquote:
Graagquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Doe anders nog een knoopje open
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik vond Hansie's truc met zijn jas beter
Die met Tijs vd Brink was beterquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hand in zijn reet en optillen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:04 schreef alors het volgende:
[..]
Die met Tijs vd Brink was beter
[ afbeelding ]
Hij heeft geld.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Fidal vindt hem ook wel leuk geloof ik.
Hoort dit niet in de kelder van Danny??quote:
Houdini in de kelder van Danny? Nee. Zeer onrespectvol van jou.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef hexje het volgende:
[..]
Hoort dit niet in de kelder van Danny??
Ongelooflijk dat Tijs meedeed aan deze zwarte magie. Dat mag niet van zijn geloof.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:04 schreef alors het volgende:
[..]
Die met Tijs vd Brink was beter
[ afbeelding ]
I knowquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:06 schreef tralalala het volgende:
Die chicks vroeger in "Goochelaars ontmaskerd"
Goeie show dat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:06 schreef tralalala het volgende:
Was wel een leuk programma.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:06 schreef tralalala het volgende:
Lijkt mij ook jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is toch een soort deur? Volgens mij ken ik deze.
Ja meest logischequote:Op dinsdag 6 november 2012 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is toch een soort deur? Volgens mij ken ik deze.
Zeer matig.quote:
Nouja, die met de kliko was ook leuk voor niet-kijkers.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Als je BzV niet kijkt is die Lucky niet leuk.
Die heb ik volgens mij dan net gemist. Zul je altijd zien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, die met de kliko was ook leuk voor niet-kijkers.
Gaat ook meer hoe hij het doet natuurlijk en wie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:09 schreef iFok. het volgende:
Deur die je helemaal draait waardoor je meteen vast zit. Hele makkelijke ditWel leuk
Klopt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gaat ook meer hoe hij het doet natuurlijk en wie.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij dan net gemist. Zul je altijd zien.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij dan net gemist. Zul je altijd zien.
quote:
Hij keek wel geboeidquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Matthijs die vast geketend werd door Hans
quote:In de 40-minuten uitzending van woensdag 7 november o.a.: Prem Radhakishun, Jack de Vries,
Felix Rottenberg, Joost Zwagerman, Wauke van Scherrenburg en nog meer troep waar U niet op zit te wachten.
Muziek is er van Moke.
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:35 schreef DrDentz het volgende:
Ik verwacht wel een Ja zuster, nee zuster Hetty Blok mini-opera.
Zo...dat wordt kut zeg, godverdomme. Mokequote:
Die prostituee van de ING-commercials?quote:Op woensdag 7 november 2012 07:22 schreef Tem het volgende:
Leuk Wauke, ik doe vandaag maar geen broekje aan.
Pim had weer eens gelijk.quote:
Nou, Moke OK, maar Felix nog even met terugwerkende kracht betweten waarom Obama gekozen moest worden, ik weet het niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zo...dat wordt kut zeg, godverdomme. Mokeen Felix
quote:Tafelheer: Johan Fretz
Die Verwandlung is wel een goed boek hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 19:28 schreef Specularium het volgende:
Zo, een gratis boek bij de Volkskrant.
Dan moet het wel ontzettende troep zijn.
Draait-ie bij jou niet meer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |