Niet eens hinniken als Claudia.quote:
Ik heb het idee dat ik hem ergens vaker heb gezien, niet hier, maar ik weet niet waar wel? enig idee waar dat kan zijn?quote:
mag ik de W zijn?quote:
slimme schemerquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik hem ergens vaker heb gezien, niet hier, maar ik weet niet waar wel? enig idee waar dat kan zijn?
Wie is de Mol?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik hem ergens vaker heb gezien, niet hier, maar ik weet niet waar wel? enig idee waar dat kan zijn?
Ik niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef iFok. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou het wel weten.
Kiezers niet, alleen mensen die hiermee op tv kunnen laten zien wat ze allemaal wel niet opvaltquote:
Michelle heeft een aardige mama uitstraling, en Obema een papa uitstraling. Dat hebben Romney en de vrouw van Romney niet.quote:
Allebei vreselijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef iFok. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou het wel weten.
Snap ik ook wel.quote:
Het image wat beiden kweken staat me niet echt aan. Als ik moet kiezen kies ik voor Michelle. Maar liefst geen van beiden.quote:
alsof huishouden veel werk is. Ben je zo mee klaar, tijd zat om te stemmenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Mannen drinken bier, maar vrouwen moeten toch eerst het huishouden doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Matthijs keek even verschrikt op, die vrouw wil wat zeggen
Dank. Dat had ik even gemist. Wel knullig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:49 schreef OProg het volgende:
[..]
http://mobiel.nu.nl/media(...)-uitzending-nos.html
Ja, de boze witte mannen die voor Romney zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |