Dat zegt ze niet:quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:09 schreef BabeWatcher het volgende:
Daarnaast gaat Laura meedoen met zeilwedstrijden, waaronder de Sydney-Hobart race.
Volgens mij vaart ze de boot terug nadat anderen de Sydney Hobart hebben voltooid.quote:I will sail at the end of December from Hobart, Australia back to New Zealand after they have done the Sydney - Hobart race
Laura is toch gisterennacht verkozen tot president van Amerika?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:36 schreef MrFoureyes het volgende:
Piet 07-11-2012
This is indeed exciting news for everyone! The whole world is watching you full of admiration and fascination. You are truly an example to mankind!
Ik moest even kijken of hetzelfde moderatorbeleid nog steeds gold. Dat blijkt dus zo te zijn.
Ja, maar ze houden het op advies van Mercer nog stil tot het grote persoffensief.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Laura is toch gisterennacht verkozen tot president van Amerika?
Uiteraard. En wanneer het naar buiten komt, weten alleen bepaalde in de wereld hoog aangeschreven fokkers.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:01 schreef MrFoureyes het volgende:
[..]
Ja, maar ze houden het op advies van Mercer nog stil tot het grote persoffensief.
Het gaat vooral om dingen die haar niet zo sieren.. Zoals het niet nakomen van afspraken met sponsors, verhalen de wereld insturen die niet waar bleken te zijn, mensen vooraf laten betalen voor een boek dat er bij mijn weten nog steeds niet is, het dubieuze recordverhaal, het afgeven op de Nederlandse autoriteiten terwijl die best coulant zijn geweest, het rad dat Pa Dekker de rechtbank voor ogen heeft gedraaid om zijn zin te krijgen en dat opeens wel legitiem vindt. het in de wereld sturen van een mythe dat ze aan boord geboren zou zijn en daarmee automatisch een zeilwonder zou zijn.. de idiote claim dat ze de oceaan sneller overstak dan Mike Perham terwijl ze dagenlang de motor heeft gebruikt en dat later ook nog zelf zei, hoe ze soms schoffeert en mensen afdankt die ze niet meer nodig heeft... En vast nog veel meer dat ik niet meer paraat heb.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:44 schreef Ziba het volgende:
Zo, hele topic doorgelezen. Is dat negatieve gezeik op haar serieus? Is het jaloezie of gewoon fijn om op een minderjarige te zeuren en interessant om haar leven te volgen en 't vervolgens af te kraken?
Ik heb na de aankomst op St Maarten gemaild met die vage woordvoerder alias cabaretier (ben de naam even kwijt) met de vraag of er nu ook nog een feestelijke afdracht aan Sea Shepherd zou plaatsvinden. Dat leek hem een goed idee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:42 schreef svetan het volgende:
@ MrFoureyes
Is er een recente verklaring van Sea Shepherd dat ze nog niets van Laura ontvangen hebben? Graag details!
Kind is gestoordquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:32 schreef MrFoureyes het volgende:
En de laatste update: Sea Shepherd krijgt helemaal niets meer.
Nu staat er op haar site:
HELP LAURA
Bank: ABN Amro
Donatie op bankrekening xxx
IBANnr.:xxx
Bicnr.: xxx
t.n.v. Laura Dekker te Brouwershaven
Wilt u Sea-Shepherd steunen kan dat natuurlijk ook.
Bank: ABN Amro Tiel (NL): 44 09 38 643
SWIFT: ABNANL2A
IBAN: NL30ABNA0440938643
t.n.v. Sea-Shepherd
Geen woord meer over afdracht. Wel wordt de naam Sea Shepherd nog gebruikt om een soort goede-doelen-sausje te maken.
Ben bang dat je je dan nog voorzichtig uitdruktquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 04:38 schreef Logical het volgende:
http://www.nzherald.co.nz(...)=1&objectid=10846732
Nee, ze wordt rondleidster voor kinderen en geeft elke derde Zondag een presentatie.quote:Op maandag 12 november 2012 20:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]![]()
Laura wordt zeillerares aan het Voyager Maritime Museum.
Ze doet het in ruil voor een aanlegplaats. We weten hoe ze met deals omgaat en het is nog niet rond. Ze moeten nog wat details doornemen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:31 schreef MrFoureyes het volgende:
Ik kan het me toch niet zo goed voorstellen, Zeilmeisje die vol geduld steeds dezelfde vragen beantwoordt: mis je je ouders niet? / was je niet bang op zee? / hoe deed je het met douchen onderweg?
En dan nog maar hopen dat niemand vraagt: hoeveel heb je nu eigenlijk opgehaald voor Sea Shepherd?
http://podcast.radionz.co(...)laura_dekker-048.mp3quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:32 schreef MrFoureyes het volgende:
En de laatste update: Sea Shepherd krijgt helemaal niets meer.
Nu staat er op haar site:
HELP LAURA
Bank: ABN Amro
Donatie op bankrekening xxx
IBANnr.:xxx
Bicnr.: xxx
t.n.v. Laura Dekker te Brouwershaven
Wilt u Sea-Shepherd steunen kan dat natuurlijk ook.
Bank: ABN Amro Tiel (NL): 44 09 38 643
SWIFT: ABNANL2A
IBAN: NL30ABNA0440938643
t.n.v. Sea-Shepherd
Geen woord meer over afdracht. Wel wordt de naam Sea Shepherd nog gebruikt om een soort goede-doelen-sausje te maken.
Ze heeft meer tijd doorgebracht aan land met al haar nieuwe vrienden, dan dat ze op zee was, vaak met behulp van de motor.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:54 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, als je altijd maar aan het zeilen bent leer je natuurlijk geen Engels.
De woordenschat is inderdaad nogal beperkt. Dat hoor je met name terug in het overdadig en verkeerd gebruiken van To Go. Haar uitspraak vind ik overigens wel best acceptabel. Al klinkt het wel wat als wannabe mix van Amerikaanse en Australisch, maar goed.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:47 schreef Tayu het volgende:
Ik vind haar beheersing van de Engelse taal na al deze tijd echt belabberd slecht. Ze heeft totaal geen woordenschat, en volgens mij draagt dat voor een groot deel ook bij aan de uiterst debiele antwoorden die ze geeft.
De vragen van de interviewer waren heel helder en duidelijk geformuleerd. Het is echt onzin om hier de interviewer de schuld te geven. De interviewer probeerde er nog wat van te maken, maar Laura is er gewoon niet goed in.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:06 schreef BabeWatcher het volgende:
Laura en interviews is geen goede combinatie. Soms lijkt ze vragen niet te begrijpen. Alleen met ja/yes antwoorden is onvoldoende. Een interview moet gemaakt worden door de gast, niet door de host. Als je al twee keer een vervolgvraag krijgt moet je toch weten dat je iets vollediger moet zijn bij de volgende vraag. Echt slecht is haar Engels niet, je kan wel horen dat ze gewend is om Engels te praten.
Volgens mij geeft BW de interviewer de schuld nietquote:Op donderdag 15 november 2012 20:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
De vragen van de interviewer waren heel helder en duidelijk geformuleerd. Het is echt onzin om hier de interviewer de schuld te geven. De interviewer probeerde er nog wat van te maken, maar Laura is er gewoon niet goed in.
Dat zei babewatcher dus ookquote:Op donderdag 15 november 2012 20:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
De vragen van de interviewer waren heel helder en duidelijk geformuleerd. Het is echt onzin om hier de interviewer de schuld te geven. De interviewer probeerde er nog wat van te maken, maar Laura is er gewoon niet goed in.
Dan zou BW de schuld aan Laura geven en hem kennende geloof ik dat nietquote:Op donderdag 15 november 2012 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij geeft BW de interviewer de schuld niet
Ik was dan ook verbaasdquote:Op donderdag 15 november 2012 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zou BW de schuld aan Laura geven en hem kennende geloof ik dat niet
Welke leesbril heb jij vandaag opgezet?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zou BW de schuld aan Laura geven en hem kennende geloof ik dat niet
Dat hij al over Laura zei dat ze niet goed in interviews is, had ik al gelezen. Maar om dan dubbel minder positief te zijn over Laura, zou ik een wonder vindenquote:Op donderdag 15 november 2012 20:54 schreef Tayu het volgende:
[..]
Welke leesbril heb jij vandaag opgezet?
Het is wel even wennenquote:Op donderdag 15 november 2012 20:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hij al over Laura zei dat ze niet goed in interviews is, had ik al gelezen. Maar om dan dubbel minder positief te zijn over Laura, zou ik een wonder vinden
Ik ben in shockquote:
En hoe reageert de gemiddelde 17 jarige persoon als die geïnterviewd wordt? Ik vrees dat veel mensen haar onterecht als mentaal volgroeid beschouwen. Met haar prestaties (solo zeilen is echt niet niets) en gevorderd lichaam kan je haar gemakkelijk met volwassen verwarren, maar dat is ze natuurlijk nog niet hè.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:06 schreef BabeWatcher het volgende:
Laura en interviews is geen goede combinatie. Soms lijkt ze vragen niet te begrijpen. Alleen met ja/yes antwoorden is onvoldoende. Een interview moet gemaakt worden door de gast, niet door de host. Als je al twee keer een vervolgvraag krijgt moet je toch weten dat je iets vollediger moet zijn bij de volgende vraag. Echt slecht is haar Engels niet, je kan wel horen dat ze gewend is om Engels te praten.
Ze wil een kapiteinsopleiding gaan volgen..quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:46 schreef Injetta het volgende:
Ze heeft gedaan wat ze wilde en wat ze moest bevechten, nu is dat klaar.
Waarom gaat ze nu niet gewoon als 17 jarige naar school en daarna een goede opleiding. Gewoon starten met een leven op te bouwen zeg maar. Ondertussen kan ze gewoon blijven zeilen.
Het lijkt wel alsof ze nu in een soort van 'ik ben bijzonder' en 'ga alles anders blijven doen' modus blijft.
Ze lijkt me niet echt bijzonder met hele aparte gaven. Ze zal niet haar hele leven kunnen teren op een vakantiereisje met een boot toen ze 15 was.
Moet ze dan niet eerst een middelare school diploma hebben?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ze wil een kapiteinsopleiding gaan volgen..
Je zou denken van wel he? Maar zoiets zei ze in dat interview..quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:51 schreef Injetta het volgende:
[..]
Moet ze dan niet eerst een middelare school diploma hebben?
Unitec is de universiteit van Auckland: http://en.wikipedia.org/wiki/Unitec_Institute_of_Technologyquote:She has applied to start university next year, where she hopes to take foundation studies at Unitec before beginning a course at the NZ Maritime School.
Geweldig toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:31 schreef Ockham het volgende:
[..]
Unitec is de universiteit van Auckland: http://en.wikipedia.org/wiki/Unitec_Institute_of_Technology
Hier zal ze dus een opleidingsniveau moeten halen dat voldoende is om aan de kapiteinsopleiding te beginnen. Ze heeft haar HAVO natuurlijk al voor een deel maar daar is geen bewijs van, het gaat de Maritime School natuurlijk vooral om bewijzen. Deze kan ze kennelijk daar via de Unitec halen.
De kapiteinsopleiding is een HBO opleiding als ze voor de grote vaart gaat.
In NL duurt deze opleiding 4 jaar aan de hogere zeevaartschool. Dat zal in NZ niet anders zijn want er zijn internationale standaarden voor.
Ze droomt er natuurlijk van om op zeilschepen als Clipper Stad Amsterdam te varen.
Het nieuwe studiejaar in NZ begint ergens omtrent maart, de zomervakantie daar is dan ten einde. Maar dat is misschien wel goed want ze heeft tijd om het voor te bereiden.
Unitec is zeg maar MBO.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:31 schreef Ockham het volgende:
Unitec is de universiteit van Auckland
Bezoek eens het museum Speelklok in Utrecht, of het Spoorwegmuseum. Beiden richten zich op een toegankelijke wijze op een jong publiek, een beetje als het Voyager Maritime Museum. Bij beiden worden rondleidingen verzorgd door studenten, soms als vrijwilligerswerk, soms tegen (bescheiden) betaling.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Geweldig toch?
Vrijdagmiddag *
Laura: Wat ga jij dit weekend doen?
Klasgenoot: Ik heb een weekendbaantje bij AH
Laura: Ik heb een weekendbaantje bij Voyager Maritime Museum
Klasgenoot: tot maandag dan maar weer
Van 3Havo naar een academische opleiding lijkt me toch nogal een stap. Maar voor Zeilmeisje zal dat allicht anders liggen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:31 schreef Ockham het volgende:
[..]
Unitec is de universiteit van Auckland: http://en.wikipedia.org/wiki/Unitec_Institute_of_Technology
Hier zal ze dus een opleidingsniveau moeten halen dat voldoende is om aan de kapiteinsopleiding te beginnen. Ze heeft haar HAVO natuurlijk al voor een deel maar daar is geen bewijs van, het gaat de Maritime School natuurlijk vooral om bewijzen. Deze kan ze kennelijk daar via de Unitec halen.
De kapiteinsopleiding is een HBO opleiding als ze voor de grote vaart gaat.
In NL duurt deze opleiding 4 jaar aan de hogere zeevaartschool. Dat zal in NZ niet anders zijn want er zijn internationale standaarden voor.
Ze droomt er natuurlijk van om op zeilschepen als Clipper Stad Amsterdam te varen.
Het nieuwe studiejaar in NZ begint ergens omtrent maart, de zomervakantie daar is dan ten einde. Maar dat is misschien wel goed want ze heeft tijd om het voor te bereiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |