abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117532864
Ach, hier gaan we weer.
Natuurlijk weet jij er alles van, svetan. Uiteraard weet jij alles beter dan alle anderen. Het is nog steeds slaapverwekkend...
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_117537629
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:05 schreef svetan het volgende:
@Hammondorgel

Dat is normaal in de USA - er is een enorme (echte) concurentie tussen de "networks" / pers en bijdragen worden slechts een paar uur van te voren, ook afhankelijk van belangrijkere nieuws items, bekend gegeven. Over reeds gegeven interviews/ opnamen mag Laura niets zeggen.
8)7... _O-

Nog eens: Je hebt helemaal geen benul van contracten en media. En je hebt Laura nooit begrepen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Hammondorgel op 03-10-2012 10:07:23 ]
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:33:58 #253
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_117544108
Maar zijn die interviews dan zo vertrouwelijk dat ze niet worden uitgezonden? Of worden ze opgenomen (in het geheim) en dan veel later ineens op de buis gebracht?
pi_117544538
Je zou toch denken dat ze die interviews zo snel mogelijk op de tv willen brengen, in ieder geval voor de andere networks, zodat zij de scoop hebben.
Maar kennelijk wachten ze met die interviews uit te zenden tot de komkommertijd weer aangebroken is.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_117545828
Dat dit nog besproken wordt zeg. Godsamme.
pi_117551080
Ik begrijp ook niet waarom Laura nog altijd in "Nieuws en Achtergronden" wordt besproken. Laura is al heel lang geen nieuws meer, en zal dat ook niet meer worden.

Past dit niet beter op een board als "Travel"?
pi_117551556
In SHO past het absoluut niet ;)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:05:46 #258
340258 MrFoureyes
pi_117562889
Voor ons blijft ze altijd nieuws: hoe zou het met Kiwi gaan, komt er wel een boek of toch maar niet, wordt de film "alle leeftijden" of uitsluitend boven de 16, krijgt Sea Shepherd ooit zijn geld, neemt Svetan Laura als pleegdochter in huis, wordt er nog een boordbaby geboren, lukt het de AIVD om nu eindelijk die aanslag te plegen?

En we helpen haar om het record "het langst op FOK besproken" te breken. Weer een prestatie van wereldformaat erbij!
pi_117586930
Ah, de amerikaanse versie van haar megasucces in Drimmelen.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 16:38:06 #261
340258 MrFoureyes
pi_117592524
A recommended contribution will be requested at the door.

http://www.soundingsonlin(...)solo-circumnavigator

Eigenlijk een soort diner met Obama, dus.
pi_117593091
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:38 schreef MrFoureyes het volgende:
A recommended contribution will be requested at the door.
Hoeveel zou het zijn? Leuk dat ze dat niet van tevoren melden...
En als je weigert te betalen? Mag je er dan niet in, of krijg je boze blikken?
Of is het een verkapt "dokken of afnokken"?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:24:10 #263
340258 MrFoureyes
pi_117594063
Svetan weet wel hoeveel het is. Na meer dan 20 jaar in de VS kent hij de verhoudingen daar.

Zou je ook een tafel met Zeilmeisje kunnen reserveren? Even in Haar nabijheid zijn? Met een presidentskandidaat kost je dat zo $ 10.000 - dit is moet dus nog veel duurder zijn.
pi_117594479
http://www.nessf.org/

Ze praat tenminste niet in een achterzaaltje van een nederlandse kroeg
pi_117594797
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:37 schreef svetan het volgende:
http://www.nessf.org/

Ze praat tenminste niet in een achterzaaltje van een nederlandse kroeg

Klopt, nederlandse kroegen zien er over het algemeen wat beter uit...
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2012 @ 17:51:15 #266
137949 Disana
pi_117594850
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:49 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Klopt, nederlandse kroegen zien er over het algemeen wat beter uit...
_O-

Toch ziet het er op hun About us pagina een stuk opgeknapter uit.
pi_117595006
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:51 schreef Disana het volgende:
_O-

Toch ziet het er op hun About us pagina een stuk opgeknapter uit.
Een likje verf doet wonderen :)
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2012 @ 17:58:52 #268
137949 Disana
pi_117595036
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:57 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Een likje verf doet wonderen :)
Ja, veel stelt het verder ook niet voor. Oftewel, het is niet zoveel als svetan het voor wil stellen :)
pi_117595089
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:58 schreef Disana het volgende:
Ja, veel stelt het verder ook niet voor. Oftewel, het is niet zoveel als svetan het voor wil stellen :)
Precies. Het is geen congreszaal met rode loper.
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2012 @ 18:02:01 #270
137949 Disana
pi_117595132
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:00 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Precies. Het is geen congreszaal met rode loper.
Nee, maar onderhand weten we wel dat svetan makkelijk onder de indruk is.

Volgens mij passen er trouwens ook niet veel mensen in. Dus met die opbrengsten aan de deur zal het ook wel meevallen, tenzij ze bezoekers het mes op de keel zetten.
pi_117595195
Ik begrijp dat ze wat loodsen hebben om boten in te zetten. Misschien schuiven ze die wat aan de kant en houden ze het praatje tussen de boten. En dus niet in het kantoortje (want daar lijkt het op).
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2012 @ 18:12:59 #272
137949 Disana
pi_117595460
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik begrijp dat ze wat loodsen hebben om boten in te zetten. Misschien schuiven ze die wat aan de kant en houden ze het praatje tussen de boten. En dus niet in het kantoortje (want daar lijkt het op).
70 Water Street: will house the Foundation’s offices and be the central teaching area for our Marine Sciences programs. The most important feature will be a marine sciences lab that will include a touch tank and all relevant technology to help our students explore and research the oceans. Additionally we will create a patio with a wonderful view of the harbor.
pi_117595590
Ah kijk aan, ze gaat dus voor de klas staan.
Maar idd, er kunnen niet bar veel mensen in, lijkt me. En ze moeten de kosten van de verwarming er wel weer uit hebben. Er zal niet veel overblijven voor Laura.
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2012 @ 18:20:37 #274
137949 Disana
pi_117595683
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Ah kijk aan, ze gaat dus voor de klas staan.
Maar idd, er kunnen niet bar veel mensen in, lijkt me. En ze moeten de kosten van de verwarming er wel weer uit hebben. Er zal niet veel overblijven voor Laura.
Vandaar ook die nadruk op de bijzondere dieren die ze onderweg heeft gezien. Zal mij benieuwen (al krijgen wij het nooit te horen); in haar blogs kwam ze nooit verder dan dat het 'mooi' was, weetjes heb ik haar nooit zien schrijven.
pi_117595813
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:20 schreef Disana het volgende:
Vandaar ook die nadruk op de bijzondere dieren die ze onderweg heeft gezien. Zal mij benieuwen (al krijgen wij het nooit te horen); in haar blogs kwam ze nooit verder dan dat het 'mooi' was, weetjes heb ik haar nooit zien schrijven.
Vergeet de walvis, dolfijnen, vliegende vissen, schijtende meeuwen, olifanten, leeuwen, paarden en overheerlijke mcdonalds-koe niet!
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2012 @ 18:29:17 #276
137949 Disana
pi_117595902
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:25 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Vergeet de walvis, dolfijnen, vliegende vissen, schijtende meeuwen, olifanten, leeuwen, paarden en overheerlijke mcdonalds-koe niet!
Ja, maar hoeveel kennis heeft ze daarvan, dat is de vraag. En er zijn tegenwoordig fantastische beelden van allerhande dieren, daarvoor hoef je niet bij een zeilmeisje te zijn.
pi_117596321
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:29 schreef Disana het volgende:
Ja, maar hoeveel kennis heeft ze daarvan, dat is de vraag. En er zijn tegenwoordig fantastische beelden van allerhande dieren, daarvoor hoef je niet bij een zeilmeisje te zijn.
Een vergelijkend warenonderzoek wat Big Macs van over de hele wereld betreft kan ze wel doen.
Maar verder heb je gelijk hoor. Een bioloog is ze zeker niet, en er zijn massa's mensen die walvissen en dolfijnen hebben gezien.
Het zal dus wel weer gaan over hoe slecht de Nederlandse autoriteiten wel niet zijn ("they don't know what they're talking about and they didn't have the right to do what they did"), hoe ze de reis vond ("very nice!") en wat haar toekomstplannen zijn ("i'm going to work a bit in NY on a clipper and work on the documentary. Then I'm probably going back to NZ and then I don't know yet.").
Volledig nietszeggend dus, as usual.
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2012 @ 18:52:54 #278
137949 Disana
pi_117596715
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:40 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Een vergelijkend warenonderzoek wat Big Macs van over de hele wereld betreft kan ze wel doen.
Maar verder heb je gelijk hoor. Een bioloog is ze zeker niet, en er zijn massa's mensen die walvissen en dolfijnen hebben gezien.
Het zal dus wel weer gaan over hoe slecht de Nederlandse autoriteiten wel niet zijn ("they don't know what they're talking about and they didn't have the right to do what they did"), hoe ze de reis vond ("very nice!") en wat haar toekomstplannen zijn ("i'm going to work a bit in NY on a clipper and work on the documentary. Then I'm probably going back to NZ and then I don't know yet.").
Volledig nietszeggend dus, as usual.
En iedereen zal te vriendelijk en beleefd zijn om er iets van te zeggen :Y
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:53:09 #279
340258 MrFoureyes
pi_118179260
John 18-10-2012

"Laura, So you're back in New Zealand, and your pockets are bulging with the US$ you earned on Clipper City. No mention of Kiwi or Bruno, so I'll guess that Jillian wasn't able to keep the cat, and I'm not sure if you'll be able to keep Bruno. LOL I hope the Maiden Trip documentary is complete and we'll see it soon. No information or pics from the presentation at City Island; did it happen? ..."

www.lauradekker.nl

Do I detect a hint of sarcasm?
pi_118185191
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:53 schreef MrFoureyes het volgende:
John 18-10-2012

"Laura, So you're back in New Zealand, and your pockets are bulging with the US$ you earned on Clipper City. No mention of Kiwi or Bruno, so I'll guess that Jillian wasn't able to keep the cat, and I'm not sure if you'll be able to keep Bruno. LOL I hope the Maiden Trip documentary is complete and we'll see it soon. No information or pics from the presentation at City Island; did it happen? ..."

www.lauradekker.nl

Do I detect a hint of sarcasm?
:')

Maar Laura doet mee aan de Coastal Classic. Ik heb altijd al geweten dat zij actief zou worden in de zeilsport. In 2016 wint Laura goud voor NZ (en een beetje voor ons).
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_118189504
Wat is de nieuwswaarde van Laura momenteel? Is ze nog bezig met die round the world vacation trip?
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_118191521
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:51 schreef kawotski het volgende:
Wat is de nieuwswaarde van Laura momenteel? Is ze nog bezig met die round the world vacation trip?
Ook al heeft Laura haar zeilreis nu afgerond, haar gedrevenheid en enthousiasme zorgen ervoor dat de wereld nog lang niet van haar af is.

http://www.telegraaf.nl/v(...)Nieuw-Zeeland__.html
  maandag 22 oktober 2012 @ 10:40:25 #283
340258 MrFoureyes
pi_118272723
quote:
Maar Laura doet mee aan de Coastal Classic. Ik heb altijd al geweten dat zij actief zou worden in de zeilsport. In 2016 wint Laura goud voor NZ (en een beetje voor ons).
Als ik kijk op http://coastalclassic.co.nz/race-watch/results?year=2012 en dan bij Crac-a-Jack, dan lijkt het erop dat ze een zestiende plaats heeft gehaald in de Coastal Classic - dat is dus de allerlaatste positie. Toegegeven, twee boten zijn niet gefinished en de familie Dekker zal dit gegeven welllicht gebruiken om die zestiende plaats neer te zetten als een nieuw wereldrecord , maar ik verwacht toch niet dat je hiermee naar de Olympische Spelen gaat.

Heeft de AIVD de boot gesaboteerd? Gaat het om een geniale inval van Laura om tegenstanders in slaap te sussen door te doen alsof ze het niet kan en op die manier vriend en vijand te verrassen als het er echt op aankomt? Lag het aan zeilmaat Edwin, die natuurlijk niet in de schaduw van Laura kan staan?

Of is ze gewoon niet zo heel snel?
pi_118301412
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:40 schreef MrFoureyes het volgende:

[..]

Als ik kijk op http://coastalclassic.co.nz/race-watch/results?year=2012 en dan bij Crac-a-Jack, dan lijkt het erop dat ze een zestiende plaats heeft gehaald in de Coastal Classic - dat is dus de allerlaatste positie. Toegegeven, twee boten zijn niet gefinished en de familie Dekker zal dit gegeven welllicht gebruiken om die zestiende plaats neer te zetten als een nieuw wereldrecord , maar ik verwacht toch niet dat je hiermee naar de Olympische Spelen gaat.

Heeft de AIVD de boot gesaboteerd? Gaat het om een geniale inval van Laura om tegenstanders in slaap te sussen door te doen alsof ze het niet kan en op die manier vriend en vijand te verrassen als het er echt op aankomt? Lag het aan zeilmaat Edwin, die natuurlijk niet in de schaduw van Laura kan staan?

Of is ze gewoon niet zo heel snel?
;(
misschien last van een jet-lag. In een week van NY via LA naar NZ :O
Laura was slechts een matroos, als zij kapitein was geweest en de ontrouwe sponsors niet waren afgehaakt was ze vast eerste geworden.
pi_118314776
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:40 schreef MrFoureyes het volgende:

[..]

twee boten zijn niet gefinished
1 boot niet gestart en 1 boot niet gefinisht.
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
pi_118316215
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:51:07 #287
340258 MrFoureyes
pi_118320139
Ja, daar is hij! Het bericht dat ook de laatste plaats nog een formidabele prestatie is die je zonder meer kwalificeert voor de Olympische Spelen!

Mike 22-10-2012
Well done, Laura and Edwin! You finished the Coastal Classic, something which cannot be said of all other ships! Great to see your skills and admire your performance. What's next: the Olympics perhaps? You can do it!

www.lauradekker.nl
pi_118639769
Al een week geen Lauranieuws meer ;( ook op het gastenboek nauwelijks comments die het quoten waard zijn. Is dit dan echt het laatste deel?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:17:00 #289
340258 MrFoureyes
pi_118640717
Ik zal proberen nog wat op het gastenboek te krijgen.

Bijvoorbeeld: dat ze zo geweldig kan zeilen, dat die laatste plaats de vorige keer laat zien hoe sportief ze is door niet altijd de overwinning op te eisen, dat ik zeker weet dat ze zonder enig probleem door orkaan Sandy heen zou zeilen, dat ik uitkijk naar het boek en de film en bereid ben nu al te betalen en dan net zolang te wachten als Zeilmeisje nodig vindt, dat ik binnenkort weer geld overmaak, dat ik me geneer dat ik Nederlander ben als ik naar die abjecte en infame (is Mr. M. geen vriendje van Laura?) Jeugdzorg kijk en meer varieties op deze thema's.

Komt er vast wel op.
pi_118640918
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Al een week geen Lauranieuws meer ;( ook op het gastenboek nauwelijks comments die het quoten waard zijn. Is dit dan echt het laatste deel?
[Svetan mode ON]

Nee, dat is de rust voor de grote media-storm (geheime contracten)!

[Svetan mode OFF]
pi_118731046
Zo, hele topic doorgelezen. Is dat negatieve gezeik op haar serieus? Is het jaloezie of gewoon fijn om op een minderjarige te zeuren en interessant om haar leven te volgen en 't vervolgens af te kraken?
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:04:30 #292
340258 MrFoureyes
pi_118733402
Deze topic heb heb je uit? Dan moet je er nog zestig!
pi_118762542
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:44 schreef Ziba het volgende:
Zo, hele topic doorgelezen. Is dat negatieve gezeik op haar serieus? Is het jaloezie of gewoon fijn om op een minderjarige te zeuren en interessant om haar leven te volgen en 't vervolgens af te kraken?
Ze menen het serieus! Ik ben hier een aantal topics geleden ook langsgekomen en nu staat het in mijn actieve topics. Zo nu en dan kom ik hier nog langs om te gniffelen en gnuiven :P. Aanrader :').
pi_118795719
Ben Jaloers op Laura met al haar uitbundige feestjes, gratis vakanties, lekker een beetje zeilen en nooit meer school haha;)
pi_118797752
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:04 schreef Skjor het volgende:

[..]

Ze menen het serieus! Ik ben hier een aantal topics geleden ook langsgekomen en nu staat het in mijn actieve topics. Zo nu en dan kom ik hier nog langs om te gniffelen en gnuiven :P. Aanrader :').
Godverdomme. :') _O- Tof kind is het, doet gewoon wat ze wil en bereikt ook nog wat met doen wat ze wil. Lef heeft ze. Leuk om te zien ook nog O+ , ik dacht dat ze lelijk was. Maargoed, doen al die oude zeikende fokkertjes hier haar niet na.
pi_118834219
Laura schijnt, in de breedste zin van het woord, in NZ te zijn "aangekomen". Zoals in de afgelopen jaren zal ze ook wel de dingen waar ze nu haar zinnen op heeft gezet wel doorzetten.
Durft nog iemand te zeggen dat het nederlandse havo-tje beter voor haar zou zijn geweest? :P
pi_118837359
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 00:17 schreef svetan het volgende:
Durft nog iemand te zeggen dat het nederlandse havo-tje beter voor haar zou zijn geweest?
Ja.
  maandag 5 november 2012 @ 17:44:04 #298
340258 MrFoureyes
pi_118855973
Ja, zonder meer. Opgroeien zonder vrienden, familie, of verleden in een land waarmee je niets hebt, is een zware klus. De stoet aan "beste zeilvrienden" die in hoog tempo voorbijtrekt, verandert daar niets aan. Het ontbreken van een opleiding en daarmee het niet beheersen van een vak, breekt je vroeger of later op.
pi_118865917
Vandaag geweldig nieuws op haar site:

quote:
Dear diary

Exciting news! I am moving to Auckland next week. Guppy will have a great berth right in the middle of the city at the Maritime Museum, where I will do some presentations and things with kids when they visit the museum. I am very excited for the move. I love Whangerei but I think Auckland will be a perfect place for me right now with easy access to things like uni, great sail races, and also the opportunity to study for my captain's license. And I have been spending so much of my time in Auckland already, it is only logical to have Guppy join me here. So I will go back to her today and sail over to Auckland this week. Guppy and I had such a wonderful time staying in the place of my birth and I know this won't be goodbye forever. I've made many great friends who I plan to visit as often as possible. It is truly one of the most beautiful, friendliest places I have ever been and I am grateful for the perfect homecoming I've had there. This past week, I've been pretty busy over here and having a lot of fun. Saterday I raced again on Akatea. It was a great race and we came in first on handicap :). With the same race boat, I will sail at the end of December from Hobart, Australia back to New Zealand after they have done the Sydney - Hobart race. Before that time, I have also been invited to Tokyo and Germany for shows. So a lot to figure out! Yesterday, we where taking the ice cream trailer to a festival. Yeah, Edwin's parents have an ice cream trailer, and go with it to events. They say; let the kids run it so they can make some extra money--quite cool :). What an amazing beautiful place this country is, with so many wonderful people. I really love it.

Laura
Waar blijven al die sceptici nou? Laura gaat verhuizen, presentaties geven, lesgeven aan kinderen en meedoen met grote zeilwedstrijden.

Laura *O*
pi_118871766
In ieder geval zien we Laura eind van de maand hier in Duitsland..... er gaan al wilde geruchten dat ze te gast zal zijn in een bekende zaterdag avond show van het ZDF.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')