Waarschijnlijk zal ze dan zeggen dat het een complot is en dat de FBI getipt is vanuit Nederland.quote:Op maandag 24 september 2012 11:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Maar ja, dan zal Laura wel weer zeggen dat het allemaal de schuld is van de Amerikaanse overheid, en dat de FBI haar specifiek op de korrel heeft.
Zullen we..?quote:Op maandag 24 september 2012 12:02 schreef Cynix ® het volgende:
Waarschijnlijk zal ze dan zeggen dat het een complot is en dat de FBI getipt is vanuit Nederland.
Ik geloof er helemaal niets van dat dit ook maar iets bijdraagt aan enig 'educatie proces'. Na vier keer op en neer weet je wel hoe het werkt, en vanaf dan is het alleen maar een simpel hondenbaantje.quote:Op maandag 24 september 2012 18:53 schreef svetan het volgende:
@Disana
Dit rondjesvaren is een deel van haar educatie proces! Ze krijgt ervaring en waardevolle tips van professionals die deze rondjes met grote zeilschepen en in de drukke havenmonding van NY duizenden malen hebben gedaan.
Laura heeft al een paar keer eerder interesse getoond aan dit soort grote schepen (Stad Amsterdam etc.) en er staan naast de duizende uren op kleine een en twee mastertjes ook al een redelijk aantal uren op meermasters en zelfs dwarsgetuigde schepen in haar monsterboekje. Ze kan deze tijden declareren voor het verkrijgen van haar Commercial Shipmasters Certificate.
Ik heb liever dat mijn kinderen zeilles krijgen van Laura D, dan van Bas R.quote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef MrFoureyes het volgende:
En het gaat ook helemaal niet om zeilen in een drukke havenmonding. Integendeel, het viel me eerder op hoe rustig het op de Hudson is daar. Er is bij de Battery zelfs een zeilschool waar kinderen les krijgen in bootjes a la model "Valk" en die varen daar gewoon rond. Kan ook rustig, het is daar doodstil.
Aardig varen is het wel, maar het is voor iemand die echt wel zeilen net zo spannend als een veerpont.
Klopt. Ik heb zelf in het verleden ook op een driemast klipper gevaren als eerste maat. Daar maak je geen carriere mee, hoor!quote:Op maandag 24 september 2012 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niets van dat dit ook maar iets bijdraagt aan enig 'educatie proces'. Na vier keer op en neer weet je wel hoe het werkt, en vanaf dan is het alleen maar een simpel hondenbaantje.
Dat hoeft volgens mij nog niet eens, maar ze moet wel eerst 18 worden:quote:Op maandag 24 september 2012 19:12 schreef Hammondorgel het volgende:
ze moet eerst haar middelbare school (HAVO of High School) afronden. Geen HAVO/High School diploma = geen Commercial Captain's opleiding. Very simple.
Waarom vind ik niks als ik zoek op die term? Zelf maar een certificaat verzonnen?quote:Op maandag 24 september 2012 18:53 schreef svetan het volgende:
. Ze kan deze tijden declareren voor het verkrijgen van haar Commercial Shipmasters Certificate.
http://www.stuff.co.nz/su(...)ls-into-record-booksquote:Delaat is just 13 but the Henderson schoolboy can legitimately claim to be a genuine sea dog and owner of an already impressive sailing resume.
He has a skipper's license and his own marine radio call sign, plus a Boatmaster certificate and advanced sea survival qualification. He's attained all these in just three years.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:58 schreef svetan het volgende:
Ik denk dat ze dit bedoelt: http://en.wikipedia.org/wiki/Yachtmaster
Ze werkt alleen maar (op het schip of aan de documentaire). Voor presentaties heeft ze helemaal geen tijd joh.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:44 schreef Hammondorgel het volgende:
Maar geen enkele woord over de presentations. Very strange!
Gelukkig heb jij inzage in haar contracten,quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:05 schreef svetan het volgende:
@Hammondorgel
Dat is normaal in de USA - er is een enorme (echte) concurentie tussen de "networks" / pers en bijdragen worden slechts een paar uur van te voren, ook afhankelijk van belangrijkere nieuws items, bekend gegeven. Over reeds gegeven interviews/ opnamen mag Laura niets zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |