SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Of wil die trainer dat Edwin in een hogere gewichtsklasse voor het gewichtheffen komt misschien? Dat daar meer perspectief ligt. Dan kan 1kg gewicht per week echt wel
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ik ben 1.94, dus ik denk dat ik naar de 105+ ga. Maar hij had het toch over spier. Want hij heeft het niet tegen mij gehad over gewicht klasses.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:50 schreef Kerol het volgende:
Of wil die trainer dat Edwin in een hogere gewichtsklasse voor het gewichtheffen komt misschien? Dat daar meer perspectief ligt. Dan kan 1kg gewicht per week echt wel![]()
Gewichtheffers intresseren zich toch niet voor spier,maar voor kracht?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:51 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik ben 1.94, dus ik denk dat ik naar de 105+ ga. Maar hij had het toch over spier. Want hij heeft het niet tegen mij gehad over gewicht klasses.
en met 70 kilo bij 1.94 ben je meer anorexia dan ecto, ik zou je meer als basketballer zien, die heffers zijn allemaal brede, kleine kerels.![]()
Bedankt edwin, kan hem vinden. Moet nog even filmpjes kijken enso voor morgen.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Respect als je dat haalt zonder moddervet te zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:51 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik ben 1.94, dus ik denk dat ik naar de 105+ ga. Maar hij had het toch over spier. Want hij heeft het niet tegen mij gehad over gewicht klasses.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ik ben 78 kilo, had ik 70 getyped? Zijn genoeg grote gewichtheffers, die zitten in de 105 + 105+ klasse.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Gewichtheffers intresseren zich toch niet voor spier,maar voor kracht?
en met 70 kilo bij 1.94 ben je meer anorexia dan ecto, ik zou je meer als basketballer zien, die heffers zijn allemaal brede, kleine kerels.![]()
ja,klopt,maar die zijn ook breed, door de roids, ik vraag me af of jij hetzelfde wilt als jouw trainer?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:13 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik ben 78 kilo, had ik 70 getyped? Zijn genoeg grote gewichtheffers, die zitten in de 105 + 105+ klasse.![]()
Ik wil het NK winnen. En minimaal 94 kilo wegen. Voor de rest niets.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja,klopt,maar die zijn ook breed, door de roids, ik vraag me af of jij hetzelfde wilt als jouw trainer?![]()
Zo worden 16-jarige meisjes ook geronseld de prostitutie in door loverboys, maar goed.quote:
Ik ben wel benieuwd naar je logs en je progressie. Als je 7000 kcal per dag naar binnen wil kiepen moet je met name voor:
1) Vloeibaar voedsel gaan
2) Voedsel met weinig vezels
3) Vroeg opstaan om te beginnen met eten en eten totdat je naar bed gaat
Succes! Hou ons op de hoogte! Laat weten welke dagen 7000 kcal wel en niet zijn gelukt en hoe je je voelt!Confidence through competence![]()
hebben jouw ouders meegetekend voor deze sport/zware trainingsprogramma?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:20 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik wil het NK winnen. En minimaal 94 kilo wegen. Voor de rest niets.
en het NK winnen gaat niet zonder roids.![]()
Je weet dat lifters vaak aan de kleinere kant zijn?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:20 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik wil het NK winnen. En minimaal 94 kilo wegen. Voor de rest niets.
Kleine postuur = kleinere ROM = meer gewicht.
Wil je niet demotiveren, integendeel, ben benieuwd naar je results, maar je bent zo 'ambitieus' dat het bijna getroll lijkt.
Ik wil ook heel graag kunnen vliegen, maar hoe graag ik dit ook wil, ik zie dit niet binnen de komende tientallen jaren gebeuren.BEASTMODE![]()
precies wat ik bedoel, kleine mannentjes met veel kracht, zijn postuur werkt zijn doel tegen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je weet dat lifters vaak aan de kleinere kant zijn?
Kleine postuur = kleinere ROM = meer gewicht.
Wil je niet demotiveren, integendeel, ben benieuwd naar je results, maar je bent zo 'ambitieus' dat het bijna getroll lijkt.
Ik wil ook heel graag kunnen vliegen, maar hoe graag ik dit ook wil, ik zie dit niet binnen de komende tientallen jaren gebeuren.![]()
Hier is ie dan, de beul van Milo gewichtshef vereniging.
Hier zijn pupillen, zie die breedgeschouderde kilo`s spiermassa eens staan.
Net Vegeta, Goku en Broly!!
Jaja hier wordt even 60 kilo boven het hoofd geheven.
Daar staat de mannen dan, je ziet na 2 jaar hard trainen en 7000duizend cal zien ze er erg sterk uit.
Dit is Broly, Broly is jaren lang getraint door Remco, en dat is te zien!
Zie het Verschil, Normale Saiyan, en Remco zijn Pupil Broly.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2012 18:56:20 ]![]()
Wat ben je toch ook een baas.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:51 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zijn pupillen, zie die breedgeschouderde kilo`s spiermassa eens staan.[ afbeelding ]
Jaja hier wordt even 60 kilo boven het hoofd geheven.[ afbeelding ]
Daar staat de mannen dan, je ziet na 2 jaar hard trainen en 7000duizend cal zien ze er erg sterk uit.
[ afbeelding ]
Dit is Broly, Broly is jaren lang getraint door Remco, en dat is te zien
[ afbeelding ]
Zie het Verschil, Normale Saiyan, en Remco zijn Pupil Broly.![]()
Maar not sure if srs wat betreft die foto's... als dat echt het niveau van je competitie is heb je inderdaad niks te vrezen
Of toch du vader?![]()
Godverdomme.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:51 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zijn pupillen, zie die breedgeschouderde kilo`s spiermassa eens staan.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie het Verschil, Normale Saiyan, en Remco zijn Pupil Broly.m'n water over m'n telefoon.
BEASTMODE![]()
best veel water retentie bij die trainer, door de testo of de 7000 kcal bij de lokale frituur?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:51 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Held.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:51 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie het Verschil, Normale Saiyan, en Remco zijn Pupil Broly.
Alleen jammer dat die foto's 3 jaar oud zijn.![]()
![]()
das waar ook, het supergeheime trainingsprogramma was toen nog niet uitgevonden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:57 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Held.
Alleen jammer dat die foto's 3 jaar oud zijn.![]()
Neee, Prednison.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
best veel water retentie bij die trainer, door de testo of de 7000 kcal bij de lokale frituur?![]()
Als ik nu terug denk aan de ophemeling van het schema en het zogenaamd gevonden hebben van de 'holy grail' binnen de musclehypertrophy![]()
![]()
![]()
Drie van die oude mannen aan deze dumbells, 3uur per dag.BEASTMODE![]()
ik snap ook niet, hoe dat schema bijdraagt aan de krachtsport.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:02 schreef Awesome_ het volgende:
Als ik nu terug denk aan de ophemeling van het schema en het zogenaamd gevonden hebben van de 'holy grail' binnen de musclehypertrophy![]()
![]()
[ afbeelding ]
Drie van die oude mannen aan deze dumbells, 3uur per dag.![]()
Het schijnt toch te kunnen;quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik snap ook niet, hoe dat schema bijdraagt aan de krachtsport.
http://www.ergogenics.org(...)zware-gewichten.html
Alleen dus niet praktisch en tijdrovend.
Ik hoop dat EdwinNL ons ons ongelijk bewijst half februari, zou het wel fijn vinden om nog ff 12kg aan te zetten voor de zomer.
BEASTMODE![]()
Waar ik me meer zorgen over maak is dat zo'n ouwe vent waar een 16-jarige tegenop kijkt, zo'n jongen zo makkelijk kan manipuleren. Maargoed, da's een ander subforum denk ik.
Confidence through competence![]()
tering, anders geef je even een link zonder de roids reclamequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het schijnt toch te kunnen;
http://www.ergogenics.org(...)zware-gewichten.html
Alleen dus niet praktisch en tijdrovend.
Ik hoop dat EdwinNL ons ons ongelijk bewijst half februari, zou het wel fijn vinden om nog ff 12kg aan te zetten voor de zomer.![]()
![]()
denk dat hij het beste bij een ander team/trainer kan klankborden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
Waar ik me meer zorgen over maak is dat zo'n ouwe vent waar een 16-jarige tegenop kijkt, zo'n jongen zo makkelijk kan manipuleren. Maargoed, da's een ander subforum denk ik.![]()
Ik vind het maar een vieze oude man.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
Waar ik me meer zorgen over maak is dat zo'n ouwe vent waar een 16-jarige tegenop kijkt, zo'n jongen zo makkelijk kan manipuleren. Maargoed, da's een ander subforum denk ik.
Vul de rest zelf maar in.![]()
Als EdwinNL zijn kcals en kgs net zo telt als de nummering van deze BB-reeks dan gaat hij zijn doel zeker halen...
@zOS: LOL
@Snakey: kun je de nummering even aanpassen?![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:51 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is Broly, Broly is jaren lang getraint door Remco, en dat is te zien![ afbeelding ]
If not now, then when.![]()
Die man lag 6 tot 8 uur per dag op topniveau in een zwembad. Bovendien is een laagje vet voor zwemmer gunstig, omdat je dan makkelijker blijft drijven waardoor je meer kracht in je voorwaartse beweging kunt krijgen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Edwin, hier, kun je wat inspiratie opdoen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Met 8 uur zwemmen verbrand je toch niet eens de helft van al dat?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Als ik het goed begrijp is het doel niet het verbranden van die kcals, maar het rechtstreeks injecteren van de voeding in de aanleg van nieuwe huge ass muscles.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:23 schreef esv7 het volgende:
Met 8 uur zwemmen verbrand je toch niet eens de helft van al dat?BEASTMODE![]()
Ja oke, maar zijn daar dan grofweg 7000 kcals voor nodig?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik denk niet dat elke cal verbrand wordt als je 12000 cal gaat eten.
Wellicht dat de helft gewoon er half verteerd uitgaat. Er moet toch een max zijn wat een lichaam per dag kan verbranden.
Filmpje goed bekeken, weer in de achtergrond veranderd wel erg veel.
Denk dat er kots tijd tussen zit, of wellicht wel een andere dag.
Deze jongen heeft het filmpje ook voor de lol gepost, en niet om sterker mee te worden.![]()
jij en ik misschien niet, ik denk dat zijn trainers wel wisten waar ze mee bezig waren..quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:23 schreef esv7 het volgende:
Met 8 uur zwemmen verbrand je toch niet eens de helft van al dat?Behulpzaam als een waterkraan.
Oke als het er half verteerd uitgaat heeft het weinig nut zoveel te eten lijkt mij.
Dat viel mij trouwens ook op in dat filmpje, maar als je zoveel kan eten is dat wel ziek.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ja ik denk ook niet dat die trainers niet bekwaam zijn, anders waren ze niet zover gekomen maar vroeg het mij gewoon af.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:47 schreef esv7 het volgende:
Oke als het er half verteerd uitgaat heeft het weinig nut zoveel te eten lijkt mij.
Dat viel mij trouwens ook op in dat filmpje, maar als je zoveel kan eten is dat wel ziek.
Verkeerd gedaan sorry:o.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Lijkt mij zo, zonder bron.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:47 schreef esv7 het volgende:
Dat viel mij trouwens ook op in dat filmpje, maar als je zoveel kan eten is dat wel ziek.
Gewoon boeren verstand zeg maar.
Als ik ooit +5000 wil proberen, blender ik alles wel.![]()
Ik vind mijn 10 boterhammen pindakaas al heel wat eigenlijk haha, in ieder geval met wat ik eerst at.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Hebben mensen hier ervaring met holle rug/lordosis? Ik heb dit dus en ik wil er graag vanaf. Ik probeer nu mijn buikspieren/hamstrings sterker te maken maar ik vroeg me af of het werkt, Ik heb er al een topic over gemaakt, maar ik dacht misschien hebben mensen hier ook ervaring er mee.
Holle onderrug (lordosis)![]()
Mogelijk , heb al tijdje pijn in mn onderrug, ik ga er deze week mee naar de fysio.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:01 schreef Athleticus het volgende:
Hebben mensen hier ervaring met holle rug/lordosis? Ik heb dit dus en ik wil er graag vanaf. Ik probeer nu mijn buikspieren/hamstrings sterker te maken maar ik vroeg me af of het werkt, Ik heb er al een topic over gemaakt, maar ik dacht misschien hebben mensen hier ook ervaring er mee.
Holle onderrug (lordosis)
Wat heb jij voor klachten dan en hoe is het vastgesteld?![]()
'quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:16 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
[..]
Mogelijk , heb al tijdje pijn in mn onderrug, ik ga er deze week mee naar de fysio.
Wat heb jij voor klachten dan en hoe is het vastgesteld?
Ik kijk in de spiegel en zie dat mijn bekken naar voren zijn gekanteld. Ik heb opzich wel sterke onderrug door deadliften maar rug blijft hol.![]()
Waz met die mandarijnen man. De ene is vet lekker sappig en zuur en de andere is zo godsgruwelijk ranzig, om te kotsen gewoon.If not now, then when.![]()
Ik heb wel vaker gelezen over zwemmers die zo extreem veel eten. Dat doen ze bewust om wat hoger in vetpercentage te zitten waardoor ze beter blijven drijven. Ian Thorpe deed ook 10.000+ plus per dag.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:52 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Lijkt mij zo, zonder bron.
Gewoon boeren verstand zeg maar.
Als ik ooit +5000 wil proberen, blender ik alles wel.
Zal niet 365 dagen per jaar zijn, maar evengoed een aardige prestatie
Behulpzaam als een waterkraan.
snuiven van creatine?...quote:![]()
Snuiven van creatine is al zoooo vaak gedaan op youtube.
Toch vond Frankie dat hij dat ook maar eens moest doen.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2012 22:49:47 ]![]()
Anterior pelvic tilt dus.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:01 schreef Athleticus het volgende:
Holle onderrug (lordosis)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zieke schouderpijn de laatste 2 weken, verknalt mijn rug/schouder en tricep en dumbbell fly oefeningen behoorlijk...![]()
Zit te denken aan fysiotherapie, maar ben bang dat ik even 2 weken compleet moet rusten.. Dat wordt 2 weken nonstop leg day..![]()
Sinds ik shoulder dislocations doe heb ik geen last meer van m'n schouders.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:10 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Zieke schouderpijn de laatste 2 weken, verknalt mijn rug/schouder en tricep en dumbbell fly oefeningen behoorlijk...![]()
Zit te denken aan fysiotherapie, maar ben bang dat ik even 2 weken compleet moet rusten.. Dat wordt 2 weken nonstop leg day..![]()
8000 kcal per dag met Chinese stokjes opetenquote:Ben je wel ff bezig
![]()
Ik had in maart nog een eetwedstrijd voor Vietnamese soep meegedaan, 1kg van die shit, kreeg maar net iets minder dan de helft opquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
8000 kcal per dag met Chinese stokjes opetenBen je wel ff bezig
![]()
![]()
![]()
Wat een mooie standbeelden van Griekse goden zeg, in welk museum staan deze?quote:This isn't even my final form.![]()
Ammoniak-geur komt omdat je lichaam stikstof uitzweet. Stikstof komt vrij bij het opbreken van aminozuren; de anaerobe manier voor je lichaam om glucose te verkrijgen. Zorg ervoor dat je in ieder geval voldoende water drinkt. Als je dit niet doet, ga je meer ammoniak uitzweten, omdat je nieren het niet trekken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:06 schreef MrGuma het volgende:
Ik snap het niet :\
3 volkoren sneetjes, 2 met pindakaas en 1 met hagelslag en 1 glas melk en alsnog stink m'n zweet weer.
Fuckin rukzooi.
Het kan zijn dat je simpelweg meer carbs moet eten; als je onvoldoende glycogeen hebt voor je workout, gaat je lichaam vet (aeroob) en aminozuren (anaeroob) aanspreken om glucose te verkrijgen.
Het is belangrijk dat je je realiseert dat dit (met name in een cut) een teken kan zijn dat je lichaam je spieren 'opvreet'. Om dit te voorkomen, kun je het beste wat BCAAs in je drinkbeker gooien en tijdens je workout geleidelijk opdrinken. Dan blijven je vrije aminozuren in ieder geval op peil en voorkom je dat je lichaam de nodige amino's uit je spieren trekt.
[ Bericht 1% gewijzigd door star_gazer op 07-11-2012 04:13:19 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Hoezo is dat geen SS?quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dit is geen SS, maar gewoon een slap aftreksel van een willekeurige fitness guru. Koop of download het boek en lees je daarmee in.
Verder is abs trainen niet nodig, aangezien je met squats en deadlifts je core al stevig aanpakt.
Biceps is een ander verhaal, maar ik zou het zelf niet doen. Zeker niet in het begin. Je hebt al je energie nodig, omdat je het max gewicht bij iedere training omhoog gooit. Extra oefeningen erbij verzinnen gaat je vooruitgang in de weg staan.
Ik zie dit bijvoorbeeld in de FAQ op bodybuilding.com:
Practical Programming Advanced Novice
Week A
Monday
3x5 Squat
3x5 Bench Press
Chin-ups: 3 sets for reps or add weight if completing more than 15 reps
Wednesday
3x5 Squat (lighter weight, use 80% of Monday's)
3x5 Press
1x5 Deadlift
Friday
3x5 Squat
3x5 Bench Press
Pull-ups: 3 sets
Week B
Monday
3x5 Squat
3x5 Press
Chin-ups: 3 sets
Wednesday
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift
Friday
3x5 Squat
3x5 Press
Ik mag er vanuit gaan dat ze er daar verstand van hebben?![]()
Ik schrok me even dood, Edwin?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder draagt die dude tijdens en na het trainen hetzelfde shirt.![]()
![]()
Wederom een vraag, als jullie trainen hebben jullie dan altijd dezelfde volgorde van oefeningen? Ik doe mijn oefeningen altijd op een bepaalde volgorde, wat ervoor zorgt dat ik bij mn laatste oefeningen aardig op ben voordat ik aan ze begin. Redeneer ik goed door te denken dat ik deze laatste oefeningen niet zo zwaar kan doen omdat ik mn spiergroepen al goed getrained heb bij mn eerdere oefeningen of moet ik juist variatie in de volgorde aanbrengen om ervoor te zorgen dat ik die laatste oefeningen ook eens als 1e in mn schema moet gooien zodat ik ze kan doen met nog niet verzuurde spieren?![]()
Ik rouleer mijn oefeningen. Als ik twee push oefeningen per workout doe (eerst bench press en later shoulder press bijvoorbeeld) dan zorg ik ervoor dat ik de volgende keer ze andersom doe.
Je kunt ook een paar weken in die volgorde trainen en dan een paar weken in een andere volgorde. Wat je wil. Maar rouleren lijkt me idd wel verstanden dan eeuwig eerst een bench press en dan shoulder press te doen, aangezien je die laatste reeds met uitgeputte triceps en anterior deltoids pakt.
Je eerste verse oefening kun je uiteraard het zwaarst pakken.Confidence through competence![]()
Is dat een geshopte foto? Want afaik is dat een ren-prothese.... niet echt handig om mee te squatten omdat het als een gek veert... *boing*quote:Op woensdag 7 november 2012 02:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Snakey, heb jij zoiets?
[ afbeelding ]Confidence through competence![]()
Hell yes.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja/Nee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]This isn't even my final form.![]()
Geen idee. Ik kwam hem tegen op imgur. Maar nu ik er bij stilsta heb je wel gelijk denk ik. Boing.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is dat een geshopte foto? Want afaik is dat een ren-prothese.... niet echt handig om mee te squatten omdat het als een gek veert... *boing*
Ik wissel altijd van schema na 2 maanden of misschien een weekje later om te voorkomen dat mijn spieren wennen aan het schema en zo continu geprikkeld blijven om te groeien.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:59 schreef Questular het volgende:
Wederom een vraag, als jullie trainen hebben jullie dan altijd dezelfde volgorde van oefeningen? Ik doe mijn oefeningen altijd op een bepaalde volgorde, wat ervoor zorgt dat ik bij mn laatste oefeningen aardig op ben voordat ik aan ze begin. Redeneer ik goed door te denken dat ik deze laatste oefeningen niet zo zwaar kan doen omdat ik mn spiergroepen al goed getrained heb bij mn eerdere oefeningen of moet ik juist variatie in de volgorde aanbrengen om ervoor te zorgen dat ik die laatste oefeningen ook eens als 1e in mn schema moet gooien zodat ik ze kan doen met nog niet verzuurde spieren?
edit: Wel altijd de zwaarste oefening als eerst.
[ Bericht 2% gewijzigd door SunTzu op 07-11-2012 11:30:14 ]![]()
Als je spierverwarring mee bedoelt dan is dat broscience.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:22 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik wissel altijd van schema na 2 maanden of misschien een weekje later om te voorkomen dat mijn spieren wennen aan het schema en zo continu geprikkeld blijven om te groeien.
edit: Wel altijd de zwaarste oefening als eerst.![]()
Is inderdaad achterhaald voor zover ik weet.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:55 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Als je spierverwarring mee bedoelt dan is dat broscience.If not now, then when.![]()
Ah; goed bezig. Ik train zelf altijd 2 weken wel, dan twee weken niet om optimaal gebruik te maken van muscle memory. Meer dan 1 kg spier per trainingsweek, zit wel hoog kwa kcal inname maar goed.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:22 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik wissel altijd van schema na 2 maanden of misschien een weekje later om te voorkomen dat mijn spieren wennen aan het schema en zo continu geprikkeld blijven om te groeien.
edit: Wel altijd de zwaarste oefening als eerst.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
precies telkens weer laten schrikken die spiertjesquote:Op woensdag 7 november 2012 11:22 schreef SunTzu het volgende:
[..]
edit: Wel altijd de zwaarste oefening als eerst.![]()
Maandag voor het eerst sinds 5 weken in de gym geweest, nog steeds spierpijn in m'n lats. Hiervoor eerst een hoop aangekloot in de gym, altijd maar wat doen. Toen 3/4 jaar Starting Strength + pullups en dips gedaan. Helaas begon toen de drukte op m'n werk+een verhuizing dus een tijdje niet geweest. Wil nu gaan beginnen met een 3 day-split, zie hieronder.
Rug/biceps:
Wide grip pull ups. 3x fail. Tot max 3x 12, daarna gewicht toevoegen.
Deadlifts. 3x8. 1x8 50%, 1x8 70% 1x8 max.
Bent over rows. 3x8
Weighted hyperextensions. 3x8
EZ-bar 21's
En nog een willekeurige bicep oefening.
Borst/triceps
Benchpress. 3x8
Incline/decline (afwisselen) dumbell bench press. 3x8
Dumbell flyes. 3x8
Pec deck 3x8
Dips
Evt nog 1 tricep isolatie
Schouders/benen
Squat. 3x8
Lunges. 3x8
Leg press. 3x8
Calve raises. 3x8
Overhead press. 3x8
Lateral raises. 3x8
Rear delt raise. 3x8
Iemand nog op of aanmerkingen? Schouders/benen dag is misschien wat veel. Misschien dat ik die wel ga opsplitsen in 2 dagen. Buikspieren pak ik 1 keer per week mee als ik zin heb. Weighted crunches, maar daarmee pak je vooral de bovenste buikspieren volgens mij. Iemand nog aanraders?Behulpzaam als een waterkraan.
isolatie voor je hams brah
als je tijd hebt dan beter schouders/buik en benen op aparte dagen
leg raises, cable crunches en weighted sit-ups
en zelf train ik liever met verschillende repranges
bijv. compounds 5-8 reps, isolatie 8-12![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:55 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Als je spierverwarring mee bedoelt dan is dat broscience.Ok zou kunnen dat het achterhaald is maar hebben jullie dat nooit dat als je een schema blijft doen, dat je op een gegeven moment geen spierpijn meer hebt. Ik heb dat wel vaker meegemaakt, ben ook wel vaker op een plateau blijven hangen.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is inderdaad achterhaald voor zover ik weet.
Wanneer ik dan weer met een ander schema begin heb ik toch wel weer 2 dagen spierpijn en ben ook weer door mijn plateau's heen gegaan.![]()
Wisselen van schema's is dan ook niets mis mee SunTzu. Ik denk alleen dat het meer werkt omdat je andere spieren beter belast waardoor je bijv. met je bp/sq betere prestaties krijgt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Spierpijn is geen indicatie van progress/gains. Stereo heeft ooit eens uitgelegd hoe spierpijn werkt en waardoor je die altijd hebt als je bijvoorbeeld voor een tijdje niet getraind hebt. Ik weet alleen niet meer hoe die processen precies verliepen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:21 schreef SunTzu het volgende:
[..]
[..]
Ok zou kunnen dat het achterhaald is maar hebben jullie dat nooit dat als je een schema blijft doen, dat je op een gegeven moment geen spierpijn meer hebt. Ik heb dat wel vaker meegemaakt, ben ook wel vaker op een plateau blijven hangen.
Wanneer ik dan weer met een ander schema begin heb ik toch wel weer 2 dagen spierpijn en ben ook weer door mijn plateau's heen gegaan.
Wiki zegt dit:Quote van DBB:quote:Spierpijn ontstaat door het ontstaan van melkzuur in de spiervezel en daarna in het bloed door zuurstoftekort (anaeroob metabolisme), of doordat bij de belasting van deze spier één of meerdere spiervezels in de spier zijn gescheurd. Dit irriteert, maar herstelt gelukkig snel. Bij het herstel worden spiervezels dikker, zie Spierhypertrofie. Het is een misvatting dat het aantal spiervezels toeneemt; het aantal en de samenstelling zijn genetisch bepaald. Het beoefenen van de sport fitness, kan tot last zijn van de spiervezels. Deze spiervezels hebben een herstelperiode nodig van minimaal 4 tot 7 of meer dagen. Hierna kan deze spiervezel weer volledig gebruikt worden.quote:1: Tijdens inspanning komen er metabolieten vrij. De stapeling van metabolieten geeft een vaatverwijding, waardoor er vocht tussen de cellen treedt. Door de zwelling van de intercellulaire ruimte wordt de bloedstroom belemmerd, waardoor er langdurig zuurstoftekort is in de spieren. Dit zou de zenuwuiteinden prikkelen, wat pijn geeft. Hierdoor wordt de spier spastisch aangespannen, waardoor de bloedstroom extra verminderd wordt, enz. enz.
2: Door beschadigingen in spier-/ bindweefsel ontstaat er een ontstekingsreactie, waardoor er zwelling ontstaat en de losse zenuwuiteinden geprikkeld worden.
Onderzoek schiet echter te kort om voor eens en voor altijd vast te stellen wat nou precies de oorzaak is van DOMS.If not now, then when.![]()
Als dit waar is zou een full-body schema dus slecht voor je zijn .. ? Denk het niet, het blijft wikipedia he.quote:Deze spiervezels hebben een herstelperiode nodig van minimaal 4 tot 7 of meer dagen.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Op zich als je om de zoveel tijd even een ander schema neemt is lijkt me prima, 't zijn meer de mensen die elke twee weken een ander schema nemen die zichzelf tekort doen. Je hebt immers toch een paar trainingen nodig om aan een nieuwe oefening (weer) te wennen voordat je jezelf 100% kunt pushen in die oefening.
Nieuwe oefening = DOMS maar betekent niet méér spiergroei dan geen DOMS. Meer gewicht kunnen pakken is wel een indicatie voor meer spiergroei, dus als je door schema's husselen door een plateau breekt dan is dat alleen maar voordelig.Confidence through competence![]()
Staat ook geen bron bijquote:Op woensdag 7 november 2012 12:32 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Als dit waar is zou een full-body schema dus slecht voor je zijn .. ? Denk het niet, het blijft wikipedia he.
Basically my best tip for workouts is muscle confusion.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:55 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Als je spierverwarring mee bedoelt dan is dat broscience.
When I hit the rack I try to make as much noise as possible, knocking the weights together, kicking my water bottle, anything that will confuse my muscles. The next thing I do is grunt and scream as I'm lifting, this creates brain confusion and in turn creates muscle confusion.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Basically my best tip for workouts is muscle confusion.
When I hit the rack I try to make as much noise as possible, knocking the weights together, kicking my water bottle, anything that will confuse my muscles. The next thing I do is grunt and scream as I'm lifting, this creates brain confusion and in turn creates muscle confusion.
[..]
When I hit the rack I try to make as much noise as possible, knocking the weights together, kicking my water bottle, anything that will confuse my muscles. The next thing I do is grunt and scream as I'm lifting, this creates brain confusion and in turn creates muscle confusion.!
BEASTMODE![]()
Ik merk anders wel dat ik na 9 maanden fullbody schema ernstig kapot ben; redelijk vaak ziek en erg moe. Dit zijn zaken die ik nooit had en die ik (met enige twijfel) toch toeschrijf aan het feit dat mijn lichaam het erg zwaar heeft om iedere keer weer te herstellen na een zware full-body sessie. Ben voorlopig maar eens over gegaan op een split om te kijken of ik daarmee wat meer energie krijg.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:32 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Als dit waar is zou een full-body schema dus slecht voor je zijn .. ? Denk het niet, het blijft wikipedia he."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
[..]
When I hit the rack I try to make as much noise as possible, knocking the weights together, kicking my water bottle, anything that will confuse my muscles. The next thing I do is grunt and scream as I'm lifting, this creates brain confusion and in turn creates muscle confusion.![]()
Zelf wissel ik trouwens om de acht weken of zo van schema, puur en alleen omdat ik dan meestal aan wat anders toe ben.![]()
Die box jumps zijn anders ook behoorlijk ziek.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:53 schreef SunTzu het volgende:
Frank Yang crazy mofo
Check die box squat wtf.
Toch zie ik in een aantal oefeningen (front squat) dat hij echt gevaarlijk slechte form heeft en hele rare dingen doet (barbell over zn nek neersmijten). Dat gaat hem een keer ernstig bezuren volgens mij."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
LOUquote:Op woensdag 7 november 2012 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja/Nee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
Fuck it. Ik ga trainen, fuck mijn ruggenwervel.
Ik sla de DL's/SQ's enzo wel over, ik ga wel chinnen en curlbrah'en.This isn't even my final form.![]()
Pak het boek van Rip erbij, dan zie je het wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:24 schreef From_93_Til_Infinity het volgende:
[..]
Hoezo is dat geen SS?
Ik zie dit bijvoorbeeld in de FAQ op bodybuilding.com:
Practical Programming Advanced Novice
Week A
Monday
3x5 Squat
3x5 Bench Press
Chin-ups: 3 sets for reps or add weight if completing more than 15 reps
Wednesday
3x5 Press
1x5 Deadlift
Friday
3x5 Squat
3x5 Bench Press
Week B
Monday
3x5 Squat
3x5 Press
Chin-ups: 3 sets
Wednesday
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift
Friday
3x5 Squat
3x5 Press
Ik mag er vanuit gaan dat ze er daar verstand van hebben?
Het SS-programma heeft geen pull-ups en chin-ups, ook zie ik nergens de power clean in je schema staan. Het lichter squatten op woensdag klopt niet. En wat is de press? Dat moet de military/overhead press zijn.
Maar zoals ik al zei, het maakt eigenlijk geen fuck uit wat je doet, zolang de main lifts (sq/dl/bp) er maar in zitten en je hard knalt.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.![]()
Rip noemt de push press gewoon press. 'Because there's only one press. Yea you got leg press, but that's just gay'.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Pak het boek van Rip erbij, dan zie je het wel.
Het SS-programma heeft geen pull-ups en chin-ups, ook zie ik nergens de power clean in je schema staan. Het lichter squatten op woensdag klopt niet. En wat is de press? Dat moet de military/overhead press zijn.
Maar zoals ik al zei, het maakt eigenlijk geen fuck uit wat je doet, zolang de main lifts (sq/dl/bp) er maar in zitten en je hard knalt.
Aldus ripster himself.
Bovendien zijn er maar weinig die de powerclean doen, en in plaats daarvan een row-variant doen. Bent over row, danwel pendlay rows.
Chin-ups (dus close grip en handpalmen naar je toe) voor wat extra bicep werk, en dips voor tricep werk. Voor eckte beginners nog neit nodig, maar als je wat verder gevorderd bent zeker een aanrader.
En dat lichter squatten op woensdag ben ik niet zeker van, maar als je een stuk verder gevorderd bent en richting de 100 kg squat gaat ook niet verkeerd. Tegen die tijd herstellen je benen niet meer zo snel als in het begin.
Maar dit is slechts mijn bescheiden mening.Behulpzaam als een waterkraan.
Rip noemt de OHP de press.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Rip noemt de push press gewoon press. 'Because there's only one press. Yea you got leg press, but that's just gay'.
Aldus ripster himself.
Bovendien zijn er maar weinig die de powerclean doen, en in plaats daarvan een row-variant doen. Bent over row, danwel pendlay rows.
Chin-ups (dus close grip en handpalmen naar je toe) voor wat extra bicep werk, en dips voor tricep werk. Voor eckte beginners nog neit nodig, maar als je wat verder gevorderd bent zeker een aanrader.
En dat lichter squatten op woensdag ben ik niet zeker van, maar als je een stuk verder gevorderd bent en richting de 100 kg squat gaat ook niet verkeerd. Tegen die tijd herstellen je benen niet meer zo snel als in het begin.
Maar dit is slechts mijn bescheiden mening.
----------------------------------------------
Overigens wordt er aangeraden om als je niet meer 3x per week 3x5 kan squatten, 3x per week 1x5 te doen ipv een lager gewicht.
Dips, pull- en chinups zijn goede toevoegingen maar geen vervangingen zoals in het schema hierboven staat.![]()
Dat legpress gay is vind ik niet, er zijn best wat brede gasten die alleen legpress doen vanwege blessures of wat dan ook. Okay squats zijn cool en pro, maar legpress is zeker niet gay.![]()
Ik doe leg press na squats, als dat gay is ben ik echt een hele vieze flikker.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
Dat legpress gay is vind ik niet, er zijn best wat brede gasten die alleen legpress doen vanwege blessures of wat dan ook. Okay squats zijn cool en pro, maar legpress is zeker niet gay.This isn't even my final form.![]()
Inderdaad. Wel minder ROM en stabilisatie en alles maar daardoor kun je wel lekker zwaar gaan. Die benen even kapot maken.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ook ja, laatste oefening op leg day gewoon om het even af te maken.This isn't even my final form.![]()
Het zijn inderdaad geen vervangingen, maar toevoegingen als je wat verder gevorderd ben. En wat overhead press betreft, die wordt niet specifiek benoemd. Iedere press beweging boven het hoofd is een overhead press aldus rippetoe. Dus pushpress (met hulp van de knieën), military press (strikte uitvoering) en nog een paar varianten (Seated, behind neck, etc etc).quote:Op woensdag 7 november 2012 14:32 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Rip noemt de OHP de press.
----------------------------------------------
Overigens wordt er aangeraden om als je niet meer 3x per week 3x5 kan squatten, 3x per week 1x5 te doen ipv een lager gewicht.
Dips, pull- en chinups zijn goede toevoegingen maar geen vervangingen zoals in het schema hierboven staat.Nee. Starting Strength is primair bedoeld om sterk te worden, niet om aesthetic pecs te kweken.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:46 schreef Bendoe het volgende:
Houd SS eigenlijk rekening met incline?Niet mijn woorden, maar heb het Rippetoe een keer horen zeggen in een instructiefilmpje. Heb al even gezocht maar kan em niet vinden.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
Dat legpress gay is vind ik niet, er zijn best wat brede gasten die alleen legpress doen vanwege blessures of wat dan ook. Okay squats zijn cool en pro, maar legpress is zeker niet gay.
Ik vind de leg press ook niet gay, vind em juist wel lekker. Volle bak knallen zonder dat je je over je balans hoeft zorgen te maken.Behulpzaam als een waterkraan.
Dan wel, maar het is ook simpelweg geen goede vervanger voor squats.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:12 schreef ZetaOS het volgende:
Legpress is wel een beetje gay in het licht van vervanger voor Squats.This isn't even my final form.![]()
Wel man, leg extension toch!?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:13 schreef Levolution het volgende:
k simpelweg geen goede vervanger voor squat
![]()
![]()
sws doe ik geen squats omdat dat slegt is voor me rug alleen leg extension en dan niet te zwaar maar wel veel herhalingen voor lange spieren zodat ik niet uit mn broeke scheurquote:This isn't even my final form.![]()
Mijn gevoel zegt dat veel mensen leg press i.p.v. squats doen omdat ze te moe van squats worden en het excuus van een blessure gebruiken om geen squats te hoeven doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
Dat legpress gay is vind ik niet, er zijn best wat brede gasten die alleen legpress doen vanwege blessures of wat dan ook. Okay squats zijn cool en pro, maar legpress is zeker niet gay.![]()
Moet jij squats doen dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat veel mensen leg press i.p.v. squats doen omdat ze te moe van squats worden en het excuus van een blessure gebruiken om geen squats te hoeven doen.![]()
Noem mij 1 reden waarom je geen squats zou doen?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:04 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
[..]
Moet jij squats doen dan?![]()
geen zin inquote:Op woensdag 7 november 2012 16:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Noem mij 1 reden waarom je geen squats zou doen?![]()
haha , als iemand geen zin heeft ie squats mag dat van mij.quote:
Niet dat het mijn reden is hoor, ik ben het eens dat squat de nr1 been oefening is.![]()
Vandaag weer gesquat maar moet ik 3 keer per week met het gewicht omhoog met SS?
Ook bor gedaan maar mijn rug was niet hol/recht.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
En terecht, ik ga toch niet lopen zweten in de sportschool, hoe moet ik dan chicks regelen?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat veel mensen leg press i.p.v. squats doen omdat ze te moe van squats worden en het excuus van een blessure gebruiken om geen squats te hoeven doen.This isn't even my final form.![]()
Alleen als je het aan kan met het behouden van de juiste techniek.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:14 schreef esv7 het volgende:
Vandaag weer gesquat maar moet ik 3 keer per week met het gewicht omhoog met SS?
Ook bor gedaan maar mijn rug was niet hol/recht.![]()
Oke, vandaag van 20 naar 25 gegaan maar zat toch meer verschil tussen dan ik dacht. Niet dat het bijna niet lukte maar verwachte minder verandering.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
5 kilo is inderdaad best veel, dat wil ik ook nog wel eens onderschatten.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:21 schreef esv7 het volgende:
Oke, vandaag van 20 naar 25 gegaan maar zat toch meer verschil tussen dan ik dacht. Niet dat het bijna niet lukte maar verwachte minder verandering.![]()
Weet iemand een goede sportschool in Groningen ?:) Al die mooie mikmak van een lekker koffiezetapparaat hoef ik niet![]()
![]()
Als je student bent zou ik bij de Aclo gaan trainen en anders zit bij winkelcentrum paddepoel ook wel een goede, weet zo de naam niet meer.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:27 schreef obsama het volgende:
Weet iemand een goede sportschool in Groningen ?:) Al die mooie mikmak van een lekker koffiezetapparaat hoef ik niet![]()
Helaas niet een student aan de rug/hanze, nu nog studerende in Zwolle.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je student bent zou ik bij de Aclo gaan trainen en anders zit bij winkelcentrum paddepoel ook wel een goede, weet zo de naam niet meer.![]()
Harimauquote:Op woensdag 7 november 2012 16:27 schreef obsama het volgende:
Weet iemand een goede sportschool in Groningen ?:) Al die mooie mikmak van een lekker koffiezetapparaat hoef ik nietThis isn't even my final form.![]()
http://www.kelderwerk.nl/ Hier heb ik ooit eens getraind, hadden alles wat ik nodig had.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:32 schreef obsama het volgende:
[..]
Helaas niet een student aan de rug/hanze, nu nog studerende in Zwolle.![]()
Komt wel goed. Let op je techniek!quote:Op woensdag 7 november 2012 16:21 schreef esv7 het volgende:
Oke, vandaag van 20 naar 25 gegaan maar zat toch meer verschil tussen dan ik dacht. Niet dat het bijna niet lukte maar verwachte minder verandering.Confidence through competence![]()
Als je techniek/form goed is iedere training 2.5 kg bij de squat erbij. Deadlift 5 kg per workout, mits techniek/form goed.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:14 schreef esv7 het volgende:
Ook bor gedaan maar mijn rug was niet hol/recht.Behulpzaam als een waterkraan.
Wij hebben volgens mij geen gewichten onder 2,5 kilo.
En ik had bij de barbell bend over row niet mijn schouders naar achter getrokken daarom had ik een bolle rug, gelukkig overal spiegels daarbinnen.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Synthol.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:02 schreef 16meter het volgende:
welke oefening om zo'n volle binnenkant borst te krijgen als vegeta?
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
veel cable flyes maar niet te veel gewicht anders gebruik je meer de buitenkant van je borstquote:Op woensdag 7 november 2012 17:02 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]This isn't even my final form.![]()
Incline dumbell flies met zwaartekracht x600 jeweettochquote:Op woensdag 7 november 2012 17:02 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]![]()
DBZ is waarschijnlijk voor 90% de reden om interesse in bodybuilding te krijgen.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:52 schreef Awesome_ het volgende:
Het dragonball Z gehalte is echt te hoog hier.
This isn't even my final form.![]()
The link between aspartame and brain tumors: What the FDA never told you about artificial sweeteners
http://www.naturalnews.com/011804_aspartame_NutraSweet.html![]()
Hier heb je het perfect vertaald.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat veel mensen leg press i.p.v. squats doen omdat ze te moe van squats worden en het excuus van een blessure gebruiken om geen squats te hoeven doen.
Niks op aan te vullen.![]()
Voor elke training check ik een DBZ ep. Zyzz ain't got shit on Vegeta. Genoeg motivatie om nu te gaan squatten...Patience is a virtue![]()
Mijn onderrug gaat vaak protesteren na 2 sets (oude blessure opgelopen met judo), dus dan switch ik daarna naar legpress. Die doe ik dan met sets met voeten smal, breed en hoog. Dus 3 aparte oefeningen op de legpress zodat ik toch alle spieren mee pak.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat veel mensen leg press i.p.v. squats doen omdat ze te moe van squats worden en het excuus van een blessure gebruiken om geen squats te hoeven doen.,,/![]()
Snap ik ook niet, voor mijn tijdquote:Op woensdag 7 november 2012 17:52 schreef Awesome_ het volgende:
Het dragonball Z gehalte is echt te hoog hier.![]()
![]()
Ik voel je, broeder.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:02 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
Net een dikke mocro die naar natte hond rook in de kleedkamer.
Zin in een post workout jointje hier.Of toch du vader?![]()
Haal het in en je zal het snappen.quote:
Ik ga het mijn kinderen later ook dwingen.This isn't even my final form.![]()
Alleen jammer dat er nooit een fuck gebeurde i. Die afleveringen. Zat je 2 wekem te wachten voor 3 minuten actiequote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haal het in en je zal het snappen.
Ik ga het mijn kinderen later ook dwingen.
Nu trouwens dragonball evolution op rtl7Behulpzaam als een waterkraan.
Dat was inderdaad erg vervelend.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er nooit een fuck gebeurde i. Die afleveringen. Zat je 2 wekem te wachten voor 3 minuten actie
Nu trouwens dragonball evolution op rtl7
Heb je hem al een keer gezien? Ik heb hem nooit gekeken omdat ik veelal las dat het een schande was richting DBZ.If not now, then when.![]()
Hehe. Echt tig afleveringen voor die 5 minuten voor het gevecht op Namek. Daarom ga ik de manga ook nog lezen, kijken of dat vlotter is.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er nooit een fuck gebeurde i. Die afleveringen. Zat je 2 wekem te wachten voor 3 minuten actie
Nu trouwens dragonball evolution op rtl7
De live-action film is inderdaad kut.This isn't even my final form.![]()
Nooit gezien, toen was ik die shit al aardig ontgroeid. En nu champions league dus de keuze lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat was inderdaad erg vervelend.
Heb je hem al een keer gezien? Ik heb hem nooit gekeken omdat ik veelal las dat het een schande was richting DBZ.Behulpzaam als een waterkraan.
Proviandenschema.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:21 schreef Levolution het volgende:
Is het 'voedselschema' of 'voedingsschema'?
Maakt niet heel veel uit denk ik, beide geaccepteerd.If not now, then when.![]()
Voerrooster.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:21 schreef Levolution het volgende:
Is het 'voedselschema' of 'voedingsschema'?Behulpzaam als een waterkraan.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Nu trouwens dragonball evolution op rtl7. 20 afleveringen een schreeuwende Goku die een spirit bomb staat op te laden. Good times, good times.
Streeffysieken wel.BEASTMODE![]()
Wtf is dit voor onzin man, je gaat toch niet blowen voordat je naar de gym gaatquote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
Wat hebben jullie liefst als pre-workout jaytje?
assi of wiri?.
Sowieso blowen in het algemeen...![]()
Liefste een nakje sos.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
assi of wiri?![]()
Coke is voor de zwakken, pep is voor de strakkenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
assi of wiri?![]()
Blegh. Teveel avond eten gehad, schat het op zo'n 2300? (Chinees). Maar even hersteld met een loopje van 20km . Cutting @ 4500 cal like a bowsssss. #dagboekBodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Als ik 20 km ga hardlopen na het avondeten zit ik op de helft al de bosjes vol te schijten.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef Kerol het volgende:
Blegh. Teveel avond eten gehad, schat het op zo'n 2300? (Chinees). Maar even hersteld met een loopje van 20km . Cutting @ 4500 cal like a bowsssss. #dagboek![]()
daar doe je 3 uren overquote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef Kerol het volgende:
Blegh. Teveel avond eten gehad, schat het op zo'n 2300? (Chinees). Maar even hersteld met een loopje van 20km . Cutting @ 4500 cal like a bowsssss. #dagboek![]()
What works best for me. Wat onzin?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wtf is dit voor onzin man, je gaat toch niet blowen voordat je naar de gym gaat.
Sowieso blowen in het algemeen...![]()
blowen is drugs, weet je, slecht voor je gainsquote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
[..]
What works best for me. Wat onzin?![]()
2300 kcal, heb je enig idee hoeveel dat is.....? flinke vuilnisbak ben je dan..quote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef Kerol het volgende:
Blegh. Teveel avond eten gehad, schat het op zo'n 2300? (Chinees). Maar even hersteld met een loopje van 20km . Cutting @ 4500 cal like a bowsssss. #dagboekBehulpzaam als een waterkraan.
cannabis bind zich amper aan receptoren in de hersenstam , dus wat het voor je lichamelijke functies betekent mag je zelf bedenken.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
blowen is drugs, weet je, slecht voor je gains
#rookiets![]()
Ik dacht dat het roken van weed vooral communicatie binnen het endocannabinoid systeem van slag brengt. Daarnaast ben ik echter van mening dat het geen nadelige effecten op bodybuilding heeftquote:Op woensdag 7 november 2012 22:09 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
[..]
cannabis bind zich amper aan receptoren in de hersenstam , dus wat het voor je lichamelijke functies betekent mag je zelf bedenken.
#rookiets
Maar goed, uiteindelijk ben ik ook maar een mannetje op een forum dus denk vooral zelf na over wat je allemaal wel en niet binnen wilt krijgen![]()
waarom vervuil je dit topic met geijl over rookgedrag? Is vast een veel passender draadje voor te vinden?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:09 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
[..]
cannabis bind zich amper aan receptoren in de hersenstam , dus wat het voor je lichamelijke functies betekent mag je zelf bedenken.
#rookiets![]()
Ik train ook hard hoor!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
waarom vervuil je dit topic met geijl over rookgedrag? Is vast een veel passender draadje voor te vinden?![]()
ja, hij loopt hier altijd te trollen is ook een kloon van een gebandequote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
waarom vervuil je dit topic met geijl over rookgedrag? Is vast een veel passender draadje voor te vinden?![]()
Vandaag lachspieren in me schema. Denk dat die van jullie achterlopen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, hij loopt hier altijd te trollen is ook een kloon van een gebande![]()
Was een gokje, echt geen idee hoeveel daadwerkelijk wasquote:Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef fathank het volgende:
[..]
2300 kcal, heb je enig idee hoeveel dat is.....? flinke vuilnisbak ben je dan..Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Lijkt mij ook bepaald geen strak plan om te blowen voor het sporten maar bij verplichting toch maar assi.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
12 boterhammen met pindakaas zo ongeveer; ik denk dat het eerder 500 oid was. Als dat je inschatting is van een flink avondeten denk ik dat je cut niet op 4500 maar op ~2000 zit.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:23 schreef Kerol het volgende:
[..]
Was een gokje, echt geen idee hoeveel daadwerkelijk was-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
I was just bullshittin, maar ken wel personen die dat doen en vrij normaal vinden.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef esv7 het volgende:
Lijkt mij ook bepaald geen strak plan om te blowen voor het sporten maar bij verplichting toch maar assi.
Persoonlijk ervaar ik dat ik veel minder kracht heb dus lijkt mij ook niet slim.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
[..]
I was just bullshittin, maar ken wel personen die dat doen en vrij normaal vinden.
Persoonlijk ervaar ik dat ik veel minder kracht heb dus lijkt mij ook niet slim.
Nog even 500 grammies kwark naar binnen en dan dagga xx![]()
De meeste mensen die ik ken en zoveel blowen doen niks anders dan dat, verwacht ze niet snel in de sportschool.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Die is wel vaker voorbij gekomen; dacht dat er toen stond dat hij 15 ofzo was, wat wel impressive was geweest.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://blog.bodybuilding.(...)409943&CJPID=5546877-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Op DBB was er paar jaar geleden ook zo'n gast die elke dag heel veel blowde, maar hij was wel groot. Iets met sanca was het.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef esv7 het volgende:
De meeste mensen die ik ken en zoveel blowen doen niks anders dan dat, verwacht ze niet snel in de sportschool.If not now, then when.![]()
Volgens mij snappen wij elkaar niet, ik cut normaal op 2400cal, omdat ik nu 20 km heb hardgelopen(rond 2000cal verbrand) en ong 2300cal heb gerekend voor m'n avondeten vandaag zit ik qua cal op 4400 cal en dankzij hardlopen sta ik nu in de min en dus cut ik alsnog!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
12 boterhammen met pindakaas zo ongeveer; ik denk dat het eerder 500 oid was. Als dat je inschatting is van een flink avondeten denk ik dat je cut niet op 4500 maar op ~2000 zit.![]()
Niet heel duidelijk verhaal maar hopelijk duidelijk genoeg.. Wat bedoelde jij precies dan?Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ik zie je punt; ik wees alleen aan dat het mij sterk leek dat je zoveel kcal naar binnen had gewerkt in een maaltijd. Tenzij je chinees ook vette troep bevatte, just sayin'quote:Op woensdag 7 november 2012 22:36 schreef Kerol het volgende:
[..]
Volgens mij snappen wij elkaar niet, ik cut normaal op 2400cal, omdat ik nu 20 km heb hardgelopen(rond 2000cal verbrand) en ong 2300cal heb gerekend voor m'n avondeten vandaag zit ik qua cal op 4400 cal en dankzij hardlopen sta ik nu in de min en dus cut ik alsnog!![]()
edit: het kan wel; daar niet van natuurlijk.
Ben zelf al weer een beetje klaar met het tellen; het heeft mij wel geholpen om betere hoeveelheden te krijgen qua eten. maar weet van veel dingen niet precies hoeveel erin zit waardoor de berekening vaak vaag is. Als het goed is heb ik vandaag 3700 kcal gegeten en dan zit ik de hele dag te kauwen.
edit2: kilo pepernoten is bijna 5k kcal; misschien wat voor edwin-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Mja weet ik ook niet, wist dat ik ging hardlopen, dus het er maar even van genomenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik zie je punt; ik wees alleen aan dat het mij sterk leek dat je zoveel kcal naar binnen had gewerkt in een maaltijd. Tenzij je chinees ook vette troep bevatte, just sayin'gok halve kilo bami, veel saté, twee Kipsate stokjes, wat rijst en twee lange stengels van die kroepoek. Denk dat ik aardig in de buurt zit met 2300+-
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
12 is aan de krappe kant...en knappe jongen die 12 ,boterhammen achter elkaar wegwerkt...quote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
12 boterhammen met pindakaas zo ongeveer; ik denk dat het eerder 500 oid was. Als dat je inschatting is van een flink avondeten denk ik dat je cut niet op 4500 maar op ~2000 zit.Behulpzaam als een waterkraan.
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 7 november 2012 22:44 schreef Kerol het volgende:
[..]
Mja weet ik ook niet, wist dat ik ging hardlopen, dus het er maar even van genomengok halve kilo bami, veel saté, twee Kipsate stokjes, wat rijst en twee lange stengels van die kroepoek. Denk dat ik aardig in de buurt zit met 2300+-
Denk 1000-1500 kcal tops.
De halve kilo bami is 600-700 kcal. Tel daar de rest bij op.
Dat gaat nog best gemakkelijk hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 22:45 schreef fathank het volgende:
[..]
12 is aan de krappe kant...en knappe jongen die 12 ,boterhammen achter elkaar wegwerkt...![]()
1500 is al heel ruim..Behulpzaam als een waterkraan.
Als je niet drinkt moet het lukken. Als je er wat glazen vocht bij klokt....quote:Op woensdag 7 november 2012 22:48 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Dat gaat nog best gemakkelijk hoor
3 jaar geleden toen ik net begon met fitness, rookte ik ook weleens een jointje voor het trainen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:02 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
Net een dikke mocro die naar natte hond rook in de kleedkamer.
Zin in een post workout jointje hier.
Vond het niet relaxed, continu gapen enz. Tegenwoordig, rook ik het misschien 1 keer in de 2 maanden ofzo of niet eens. Ben liever scherp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja met drinken gaat het wel heel snel. Ik ga het morgen proberen, 12 boterhammen eten met pindakaas, kaas en kipfiletquote:Op woensdag 7 november 2012 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je niet drinkt moet het lukken. Als je er wat glazen vocht bij klokt....![]()
![]()
12 eetlepels saté is al 900 cal? Maakte me meer druk daar omquote:Op woensdag 7 november 2012 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat denk ik nietDenk 1000-1500 kcal tops.
De halve kilo bami is 600-700 kcal. Tel daar de rest bij op.
Ach, voor zekerheid nog 500gr kwark gegeten daarna om evt. te groot tekort op te vangen.. Volgens FitnessPal sta ik nu -250 in het rood.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ik had gisteren 65gr. en daar zaten 286Kcals in. Weet niet hoeveel 12 eetlepels is?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:49 schreef Kerol het volgende:
[..]
12 eetlepels saté is al 900 cal? Maakte me meer druk daar omIf not now, then when.![]()
Maarja met een plaatselijke Chinees weet je het nooit hè.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had gisteren 65gr. en daar zaten 286Kcals in. Weet niet hoeveel 12 eetlepels is?
Was trouwens de loempia vergeten te melden fail.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
True. Dat van mij was ongeveer 1,5-2 eetlepels (onopgelost in water).quote:Op woensdag 7 november 2012 22:54 schreef Kerol het volgende:
[..]
Maarja met een plaatselijke Chinees weet je het nooit hè.
Was trouwens de loempia vergeten te melden fail.If not now, then when.![]()
#warriordietquote:Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef fathank het volgende:
[..]
2300 kcal, heb je enig idee hoeveel dat is.....? flinke vuilnisbak ben je dan..
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik zou willen dat ik zo veel kon eten als jullie:/.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Bois, ik zoek voor mij refeed dagen een product wat:
- erg high-carb is
- zo laag as possible in Kcals
- 'clean'
- complex is
Ik wil aan het eind van de dag namelijk op zo'n 250-300gr. carbs zitten en het liefst 70%-80% daarvan in de warme maaltijd stoppen. Ik had vorige week 900gr. aardappelen en dat was maar 135gr. carbs, dat schiet niet op natuurlijk. Wat voor product zoek ik? Rijst, pasta of toch aardappelen?If not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
- erg high-carb is
- zo laag as possible in Kcalsje bedoelt verder niet veel vet of eiwit erin?
Daar zal vast wel wat van inzitten, maakt op zich niet zoveel uit. Welk product zoek ik?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]je bedoelt verder niet veel vet of eiwit erin?
Alleen carbs, vetten en eiwitten geven energie (kcal). Als je dus high-carb zoekt maar low-kcal dan zoek je twee tegenstrijdige dingen.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daar zal vast wel wat van inzitten, maakt op zich niet zoveel uit. Welk product denk jij dat ik zoek?
Qua energiedichtheid is het (per x gram dus) brood > gekookte pasta > gekookte rijst > gekookte aardappels.Confidence through competence![]()
Ik zoek high-carb, maar het hoeft niet low te zijn, als het maar niet te hoog is. Er zal vast wel een product zijn wat high-carb is maar waar onzinnig veel kcals in zitten, dat weet ik niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen carbs, vetten en eiwitten geven energie (kcal). Als je dus high-carb zoekt maar low-kcal dan zoek je twee tegenstrijdige dingen.
Qua energiedichtheid is het (per x gram dus) brood > gekookte pasta > gekookte rijst > gekookte aardappels.
Oké, bedankt. Dus ik kan het beste aardappelen eten?If not now, then when.![]()
Nee, als jij ' 250-300 gram carbs en daarvan 80% in een maaltijd wil hebben' dan moet je voor een geconcentreerde bron gaan en dat is dus brood (en dan pasta, dan rijst, dan pas aardappels).
Ik vind je vraagstelling erg vaag, heb het gevoel dat je zelf niet precies weet waar je naar op zoek bent, maar als ik erover doorvraag word je toch alleen maar boos net als de vorige 10x, dus ik ga maar ff naar bed. Misschien dat de rest van de mensen nog tips heeft.![]()
Graag jullie mening over mijn schema
Opbouwende kritiek welkom (graag zelfs)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duidelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, als jij ' 250-300 gram carbs en daarvan 80% in een maaltijd wil hebben' dan moet je voor een geconcentreerde bron gaan en dat is dus brood (en dan pasta, dan rijst, dan pas aardappels).
Ik vind je vraagstelling erg vaag, heb het gevoel dat je zelf niet precies weet waar je naar op zoek bent, maar als ik erover doorvraag word je toch alleen maar boos net als de vorige 10x, dus ik ga maar ff naar bed. Misschien dat de rest van de mensen nog tips heeft.![]()
Dat klopt. Zoals ik al zeg: er zal vast een product zijn waar veel carbs inzitten maar waar ook veel kcals inzitten, dat weet ik niet. Ik wist in ieder geval dat iemand hier mij een product kan noemen wat high carb is en waar niet perse kcals in zitten die overbodig zijn (vetten, eiwitten).
Trusten.
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:20 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Graag jullie mening over mijn schema
Opbouwende kritiek welkom (graag zelfs)Maandag chest+tri denk ik? Ik zou incline db press nog toevoegen en eventueel een fly eruit halen. Verder zou ik compounds 5reps laten en de isolatie oefeningen 8 reps van maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm rare typo, borst+ trices idd. Thanks Incline DB Press ipv standing cable fly's dan denk ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Maandag chest+tri denk ik? Ik zou incline db press nog toevoegen en eventueel een fly eruit halen. Verder zou ik compounds 5reps laten en de isolatie oefeningen 8 reps van maken.
En goede, ik wist al niet zo goed wat ik met het aantal reps moest..![]()
Voor triceps zou je nog lying tricep-extension/skullcrusher met ezbar kunnen toevoegen. Voor mij toch wel een erg fijne.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:36 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Hmm rare typo, borst+ trices idd. Thanks Incline DB Press ipv standing cable fly's dan denk ik.
En goede, ik wist al niet zo goed wat ik met het aantal reps moest..![]()
Ik combineer mijn tweewekelijkse refeed altijd met een flinke cheat meal met patat of een zakje chips ofzoquote:Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daar zal vast wel wat van inzitten, maakt op zich niet zoveel uit. Welk product zoek ik?Je kunt zeiken wat je wilt, maar aardappels blijven complex carbs, of je ze nou frituurt of kookt of bakt. De vetten zullen mijn leptin vast niet helpen, maar af en toe moet je gewoon even buiten je boekje gaan
-
Lief dagboek,
Ik begin zowaar hier en daar wat aderen te zien. De dikke biceps-ader ligt helaas simpelweg te diep en zal nooit zichtbaar worden, maar met name mijn onderarmen beginnen er eindelijk zomaar ineens een beetje 'hoekig' uit te zien
Kusjes"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dus die spuit hero zetten wirdt steeds makkelijker : pquote:Op donderdag 8 november 2012 05:11 schreef star_gazer het volgende:
Lief dagboek,
Ik begin zowaar hier en daar wat aderen te zien. De dikke biceps-ader ligt helaas simpelweg te diep en zal nooit zichtbaar worden, maar met name mijn onderarmen beginnen er eindelijk zomaar ineens een beetje 'hoekig' uit te zien
KusjesBehulpzaam als een waterkraan.
Goed fysiek.quote:
but tell us how?![]()
Ik ga een low-fat dieet volgen en dan gewoon één keer per maand een fles olijfolie achterover tikken.Lees zijn biografie.quote:If not now, then when.![]()
Dit is wel het ultieme bewijs dat "het lukt me niet om genoeg te etenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga een low-fat dieet volgen en dan gewoon één keer per maand een fles olijfolie achterover tikken." een kutexcuus is. Zo makkelijk kunnen de kcal aantikken als je echt wil.
hehe.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit is wel het ultieme bewijs dat "het lukt me niet om genoeg te eten" een kutexcuus is. Zo makkelijk kunnen de kcal aantikken als je echt wil.
Die gast zit zometeen een paar uur op de wc, en van alles wat daar van onder uit komt is er nauwelijks iets opgenomen.
Paar eetlepels Raapzaad/Canola/lijnzaad en/of olijfolie op een dag is trouwens een prima aanrader idd.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 08-11-2012 11:35:35 ]![]()
Alles is wel lekker doorgesmeerd.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hehe.
Die gast zit zometeen een paar uur op de wc, en van alles wat daar van onder uit komt is er nauwelijks iets opgenomen.
Paar eetlepels Raapzaad/Canola/lijnzaad of olijfolie op een dag is trouwens een prima aanrader idd.If not now, then when.![]()
loopt wel lekker door idd.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alles is wel lekker doorgesmeerd.![]()
FUUUUUU!!! Het moest ook een keer gebeuren. Ben ik mn whey lekker aan het shaken, vliegt de dop eraf. Bed, vloer, kleren allemaaal nat.
Wel net mn deadlift pr verbetert, dat dan weer wel.![]()
![]()
Krijg je niet iets als een sugar-rush (maar dan voor vet) als je 7000 kcals in 10sec naar binnen pompt?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga een low-fat dieet volgen en dan gewoon één keer per maand een fles olijfolie achterover tikken.
[..]
Lees zijn biografie.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik had een keer heet water erin gedaan, omdat ik havermout erdoorheen wilde doen. Dop erop en nog voordat ik kon schudden was de druk al zo hard opgebouwd dat de dop eraf knalde en de inhoud ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:10 schreef Mandamo het volgende:
FUUUUUU!!! Het moest ook een keer gebeuren. Ben ik mn whey lekker aan het shaken, vliegt de dop eraf. Bed, vloer, kleren allemaaal nat.
Wel net mn deadlift pr verbetert, dat dan weer wel.
Maar goed, dan van jou is een ongeluk, dat van mij is gewoon fucking dom.
Nou, dat is dus ook niet helemaal geluktEen eiwit-cake met whey; 4 hele eieren kloppen, wat volkoren bloem en wat whey erdoor. Had er alleen iets teveel melk ingeflikkerd en de eieren te lang geklopt, waardoor de boel veels te dicht werd; lekkere rubberen cake
In de vuilnisbak ermee. Morgen maar nog eens proberen.
-
Haha had ik in de zomer ook gedaan, de kat van de buren maakte de gains van zijn levenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:46 schreef star_gazer het volgende:
Nou, dat is dus ook niet helemaal geluktEen eiwit-cake met whey; 4 hele eieren kloppen, wat volkoren bloem en wat whey erdoor. Had er alleen iets teveel melk ingeflikkerd en de eieren te lang geklopt, waardoor de boel veels te dicht werd; lekkere rubberen cake
![]()
![]()
Deze moet ik voor mijn verjaardag maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:46 schreef star_gazer het volgende:
Met zelf geklopte whey-slagroom eroverheen: wel vet maar geen suikers.This isn't even my final form.![]()
Als een beest gesquat weer dinsdag en nu pas DOMS. 48 uur later![]()
Bizar, want gisteren voelde ik dus helemaal niets, had nog ff cardio gedaan,en nu dan bijna 48 uur later pijn in m'n reet en binnenkant poten, core alles. WOOOF![]()
Gotta love it though
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 08-11-2012 13:28:28 ]![]()
Als je je gasten weg wilt jagen. moet je dat vooral doenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze moet ik voor mijn verjaardag maken.
Met zelf geklopte whey-slagroom eroverheen: wel vet maar geen suikers.
-
Kan iemand voor mij sommeren wat de voordelen van barbell squat t.o.v. dumbbell squat is ? Ik ben aan het kijken welke ik het best in mijn schema kan implementeren maar kan geen eenduidig antwoord vinden op het internet.![]()
Beter dan fatso gasten hebbenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Als je je gasten weg wilt jagen. moet je dat vooral doen
dumbell squat is toch niet praktisch bij hoge gewichten? Dan vang je een deel van het gewicht op met je armen in plaats van dat je een barbell kunt laten rusten op je schouders.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:58 schreef obsama het volgende:
Kan iemand voor mij sommeren wat de voordelen van barbell squat t.o.v. dumbbell squat is ? Ik ben aan het kijken welke ik het best in mijn schema kan implementeren maar kan geen eenduidig antwoord vinden op het internet.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Jij laat ze ook 2xBW squatten voor ze naar binnen mogen?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Beter dan fatso gasten hebben"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik ga sowieso niet met mensen om die niet squatten.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:05 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Jij laat ze ook 2xBW squatten voor ze naar binnen mogen?
*verjaardag alleen viert met traan op de wangThis isn't even my final form.![]()
Ik squat nog geen >80 kilo dus dat is nog niet zo'n probleem. Is het nodig om het punt van gewicht op je schouders te hebben ?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:01 schreef Seam het volgende:
[..]
dumbell squat is toch niet praktisch bij hoge gewichten? Dan vang je een deel van het gewicht op met je armen in plaats van dat je een barbell kunt laten rusten op je schouders.![]()
Hou op schei uit, ben nu licht stijfjes van het squatten gister (hihi stijfjesquote:Op donderdag 8 november 2012 13:20 schreef RaymondK het volgende:
Als een beest gesquat weer dinsdag en nu pas DOMS. 48 uur later![]()
Bizar, want gisteren voelde ik dus helemaal niets, had nog ff cardio gedaan,en nu dan bijna 48 uur later pijn in m'n reet en binnenkant poten, core alles. WOOOF![]()
Gotta love it though![]()
, benen trainen = instant testproductie ), zal morgen wel weer drama zijn
.
Behulpzaam als een waterkraan.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet met mensen om die niet squatten.
*verjaardag alleen viert met traan op de wang
Like a boss"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Als je echt een harde lul wilt, moet je eens Yohimbine gebruiken. Wat een troep is dat gekquote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Hou op schei uit, ben nu licht stijfjes van het squatten gister (hihi stijfjes, benen trainen = instant testproductie ), zal morgen wel weer drama zijn
.
Voor het eerst een volledige dosis geprobeerd (15mg, 0.2mg per kilo) vandaag. Twee uur later stond ie dus zomaar ineens naar het plafond te turen. Deed me even terugdenken aan mijn jongere tienerjaren
Nu maar hopen dat dit spul me gaat helpen met het verbranden van eigenwijs buikvet tijdens mijn vastperiodes, want mijn sjaak had eigenlijk geen hulp nodig
-
Je kunt natuurlijk de 15/20 Fok!ers die hier squatten uitnodigen, maar dan is het nog de vraag de verjaardag een succes wordt...quote:Op donderdag 8 november 2012 14:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet met mensen om die niet squatten.
*verjaardag alleen viert met traan op de wang![]()
Ik vind het altijd zo kut om van de plee op te staan. En uitgerekend nu moet ik al voor de 5e keer schijten vandaag.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Hou op schei uit, ben nu licht stijfjes van het squatten gister (hihi stijfjes, benen trainen = instant testproductie ), zal morgen wel weer drama zijn
.
![]()
![]()
GOMAD?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo kut om van de plee op te staan. En uitgerekend nu moet ik al voor de 5e keer schijten vandaag."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
haheh. zoiets lolquote:
halve GOMAD + de rest.
'k zal maar niet opnoemen wat allemaal, maar het moet er ook weer uit.![]()
![]()
Whey is kut. Je moet gewoon een eiwit-cake maken met normale producten en dan cacao erbij. Mijn muffins waren toen namelijk ook een beetje rubber-achtig.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:46 schreef star_gazer het volgende:
[ Bericht 3% gewijzigd door Yuri_Boyka op 08-11-2012 14:55:08 ]If not now, then when.![]()
Voor de geïnteresseerden, de 'Safe Starches' panel tijdens het Ancestral Health Symposium '12 @ Harvard. Zijdelings BB-gerelateerd, dus achter een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence![]()
Veel eten + veel melk; nare bijwerkingen. Gewoon ophouden, anders zit je elke 10 minuten op de wc.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo kut om van de plee op te staan. En uitgerekend nu moet ik al voor de 5e keer schijten vandaag.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
ja nee joh ik schijt zowat elke dag wel een keer of 3 a 4.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Veel eten + veel melk; nare bijwerkingen. Gewoon ophouden, anders zit je elke 10 minuten op de wc.
Dat is gewoon heel normaal bij mij lol.![]()
Alleen nu gaat het opvallen als je elke keer moet squatten met spiertjespijn om te landen op die pot, en dan als een oude vent kreunend weer opstaat.![]()
Meestal 's ochtends vlak na het opstaan, dus tussen 5:45 en 6:30 (voor ik de deur uit ga) heb ik al 3x gescheten (heerlijk dit behandelen hier )
En als het dan mee zit, en ik op m'n werk aan kom moet ik nog een keer.
Gewoon normaal verder hoor. Niet dat ik schijt als een reiger of zo.
En soms dan 's middags weer een keer.![]()
Maar goed, het moet ook lekker doorlopen allemaal
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 08-11-2012 15:55:59 ]![]()
Ik zou eens naar je eten kijken, dit is niet echt normaal.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja nee joh ik schijt zowat elke dag wel een keer of 3 a 4.
Alleen nu gaat het opvallen als je elke keer moet squatten met spiertjespijn om te landen op die pot, en dan als een oude vent kreunend weer opstaat.![]()
Meestal 's ochtends vlak na het opstaan, dus tussen 5:45 en 6:30 (voor ik de deur uit ga) heb ik al 3x gescheten (heerlijk dit behandelen hier )
Maar goed, het moet ook lekker doorlopen allemaalIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
't gaat wel iets frequenter als ik meer melk drink, maar waarom zou pak hem beet 3x per dag ontlasten niet normaal zijn?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:06 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ik zou eens naar je eten kijken, dit is niet echt normaal.
Daar is weinig geks aan hoor.![]()
In je verhaal zit je daar al aan voor je van huis gaat....
Betekent gewoon dat je niet optimaal verteertIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Je zegt dat je regelmatig 3x binnen een uur schijt, dat is niet echt 'normaal' te noemen.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
't gaat wel iets frequenter als ik meer melk drink, maar waarom zou pak hem beet 3x per dag ontlasten niet normaal zijn?
Daar is weinig geks aan hoor.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Dat is 's ochtends ja. Meestal blijft het daar wel bij.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Je zegt dat je regelmatig 3x binnen een uur schijt, dat is niet echt 'normaal' te noemen.
Beter 3x per dag dan 1x in de drie dagen.
Niet met mijn input i.i.g.
Het moet er ook weer allemaal uit hoor.
Ik wil best m'n voeding nog een keer opkalken hier trouwens, alleen nu ff niet.![]()
Ik heb 1 keer per dag wel zo'n gigantische berg dat ik de wc meerdere keren moet doortrekken. Ik wou dat het in meerdere sessies verdeeld zou zijn.![]()
ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 8 november 2012 16:12 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb 1 keer per dag wel zo'n gigantische berg dat ik de wc meerdere keren moet doortrekken. Ik wou dat het in meerdere sessies verdeeld zou zijn.![]()
bij mij zit er meestal gewoon 10 minuten tussen voor de rest er weer aan komt.
Het staat allemaal in de queue.![]()
Das trouwens appart, want alcohol droogt je ontlasting juist uit.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:20 schreef RickoKun het volgende:
Als ik 3x op een dag schijt dan heb ik meestal de dag ervoor flink wat alcohol gehad![]()
![]()
Nouja alles wat er uit komt zijn verloren caloriën natuurlijkquote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat is 's ochtends ja. Meestal blijft het daar wel bij.
Beter 3x per dag dan 1x in de drie dagen.
Niet met mijn input i.i.g.
Het moet er ook weer allemaal uit hoor.
Ik wil best m'n voeding nog een keer opkalken hier trouwens, alleen nu ff niet.Komt door versnelde darmwerking, alcohol prikkelt.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Das trouwens appart, want alcohol droogt je ontlasting juist uit.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Idd. lol. maar ik ga het niet nog een keer op eten hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:20 schreef VASND het volgende:
[..]
Nouja alles wat er uit komt zijn verloren caloriën natuurlijk![]()
Je lichaam is bijzonder inefficiënt als het komt op voeding uit eten halen. Het verschil in energie van input en output is laag.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Das trouwens appart, want alcohol droogt je ontlasting juist uit.En toch komt het er niet in huge klonten er uit.
Ik las laatst dat je schijt 300Kcal is op een dag![]()
ja dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]En toch komt het er niet in huge klonten er uit.
Ik las laatst dat je schijt 300Kcal is op een dag
Verbrand jij al je poep maar eens op een dag, en al je gegeten eten.![]()
Wat een gesprekken zeg. Wat btw kut is, is dat ik soms van die mega craps heb dat ze niet doorgespoeld willen worden. Komt dat door alle fibers?
![]()
Dat komt door gas wat er in zit.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:28 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een gesprekken zeg. Wat btw kut is, is dat ik soms van die mega craps heb dat ze niet doorgespoeld willen worden. Komt dat door alle fibers?
Kan doordat het te lang in je zit, en dat kn weer door gebrek aan fibers.
oke ik moet gaan. bench is calling.![]()
......duuuuuuudequote:Op donderdag 8 november 2012 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Man, wat heb ik van deze discussie trek in een snack gekregen...![]()
Zo zag die er bij mij ook uit toen ik voor het eerst anal deed met m'n vriendin.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Man, wat heb ik van deze discussie trek in een snack gekregen...![]()
Ik had vroeger altijd 1 x in de drie dagen zo'n enorme berg, sinds ik meer ben gaan eten iedere dag een normale hoeveelheid.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:12 schreef Jahr00n het volgende:
geil,he. daarna natuurlijk zoveel mogelijk gedaanquote:Op donderdag 8 november 2012 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo zag die er bij mij ook uit toen ik voor het eerst anal deed met m'n vriendin.![]()
![]()
Weet iemand misschien een goede sportschool in Den Haag noord/centrum? De sportschool waar ik voorheen trainde heeft geen smith en de enige plaats waar ze die wel hebben voor zover ik weet is een health centre aan het spui. Op zich kan ik daar wel trainen, maar dan betaal ik dus 60 euro per maand. Dan is er wel een zwembad, sauna, enz wat op zich wel fijn is op z'n tijd, maar ik geef de voorkeur aan een goedkopere tent zonder dat soort voorzieningen."I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
same here, als ik opsta, na mn 1e boterham op het werk, voor het sporten en na het avond eten ergens. No problem.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja nee joh ik schijt zowat elke dag wel een keer of 3 a 4.
Maar goed, het moet ook lekker doorlopen allemaal![]()
Dafuq, hier 1x per 3 dagen oid :/quote:Op donderdag 8 november 2012 17:23 schreef Questular het volgende:
[..]
same here, als ik opsta, na mn 1e boterham op het werk, voor het sporten en na het avond eten ergens. No problem.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Gewoon 1/dag hier. Normale consistentie, worstvormig en donkerbruin van kleur. 3-4 op de Bristol Scool Scale.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
WTF, is daar een schaalverdeling voor??http://en.wikipedia.org/wiki/Bristol_stool_scale
Verder redelijk logisch, op kinderartsen na gebruikt geen enkele arts hem
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
neequote:Op donderdag 8 november 2012 19:26 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
is het raar als de fysiotherapeut niet weet wat een deadlift is?![]()
Waar heb je een smith voor nodig dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:18 schreef Schadenfreude het volgende:
Weet iemand misschien een goede sportschool in Den Haag noord/centrum? De sportschool waar ik voorheen trainde heeft geen smith en de enige plaats waar ze die wel hebben voor zover ik weet is een health centre aan het spui. Op zich kan ik daar wel trainen, maar dan betaal ik dus 60 euro per maand. Dan is er wel een zwembad, sauna, enz wat op zich wel fijn is op z'n tijd, maar ik geef de voorkeur aan een goedkopere tent zonder dat soort voorzieningen.![]()
In dezelfde categorie als 'squats cure cancer':
Gisteren zat ik de hele dag op mijn gat door mijn rug -> die avond ergere rugpijn.
Vandaag schijt gehad en full body getraind (wel wat lichter natuurlijk) -> rugpijn minder geworden.
Ach, correlatie impliceert geen causaliteit, maar wie weet. Betere doorbloeding etc. Als het werkt, alleen maar beter.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:38 schreef Levolution het volgende:
Gisteren zat ik de hele dag op mijn gat door mijn rug -> die avond ergere rugpijn.
Vandaag schijt gehad en full body getraind (wel wat lichter natuurlijk) -> rugpijn minder geworden.
Of toch du vader?![]()
Uiteraard, maar ergens is het wel logisch. Doorbloeding, maar ook omdat de hele dag op je gat zitten sowieso niet goed voor je wervels is. Misschien nog wat endorfines die de pijn stillen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:46 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ach, correlatie impliceert geen causaliteit, maar wie weet. Betere doorbloeding etc. Als het werkt, alleen maar beter.
Wat denken jullie trouwens van de mate waarin krachttraining een aanslag is op je weerstand?
Als je bijvoorbeeld al een beetje kwakkelt, maar op zich fysiek nog prima in staat bent om te trainen, vraag ik me af of liften mogelijk de situatie zou kunnen "verslechteren".
Je lichaam heeft er natuurlijk een extra 'taak' bij, het moet energie putten in het herstellen van je spieren, i.p.v. dat het zich volledig kan focussen op het aanvallen van de bacteriën in je lijf.
Mijn mentaliteit is persoonlijk man the fuck up , maar zoals ik zeg, als je al kwakkelt en het zou kunnen verergeren is het misschien in de long run verstandiger om je rust te pakken.Of toch du vader?![]()
Sympathisch/parasympathisch inderdaad.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:50 schreef Luchtkoker het volgende:
Wat denken jullie trouwens van de mate waarin krachttraining een aanslag is op je weerstand?
Als je bijvoorbeeld al een beetje kwakkelt, maar op zich fysiek nog prima in staat bent om te trainen, vraag ik me af of liften mogelijk de situatie zou kunnen "verslechteren".
Je lichaam heeft er natuurlijk een extra 'taak' bij, het moet energie putten in het herstellen van je spieren, i.p.v. dat het zich volledig kan focussen op het aanvallen van de bacteriën in je lijf.
Mijn mentaliteit is persoonlijk man the fuck up and go, maar zoals ik zeg, als je al kwakkelt en het zou kunnen verergeren is het misschien in de long run verstandiger om je rust te pakken.
Maar voor een verkoudheidje ofzo zou ik het niet laten. 'Man the fuck up' vind ik dan wel gelden. Bij een ernstigere infectie zou ik wel rusten.This isn't even my final form.![]()
Drum 'n bass, house, techno, dubstep, progressive trance, dat soort shit.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:59 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
Wat luisteren jullie tijdens trainen?In ieder geval iets actiefs en het liefst iets wat een peak heeft waar je op los kan gaan (goeie buildup + peak = hardgaan)
Of toch du vader?![]()
Niks, gewoon de crapmuziek die opstaat in de gym. Ik vind het niet fijn om oordopjes in te hebben, mp3 speler/telefoon in je zak enz.![]()
Ik vind het ergens wel jammer dat iedereen met de oortjes op aan het trainen is, een beetje sociale interactie vind ik wel prettig tijdens het sporten.![]()
Hoor al genoeg Slam Fm , ik ga echt slecht door sommige nummers .quote:Op donderdag 8 november 2012 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Niks, gewoon de crapmuziek die opstaat in de gym. Ik vind het niet fijn om oordopjes in te hebben, mp3 speler/telefoon in je zak enz.![]()
Hier staat gelukkig geen radio aan, gewoon via computer. Nog steeds wel bijna dezelfde bagger als op SlamFM maarja.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:06 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
[..]
Hoor al genoeg Slam Fm , ik ga echt slecht door sommige nummers .![]()
iPod Nano 6e generatie, clip ik gewoon aan m'n broekzak.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Niks, gewoon de crapmuziek die opstaat in de gym. Ik vind het niet fijn om oordopjes in te hebben, mp3 speler/telefoon in je zak enz.
Oortjes onder shirt langs. Hoppakee. Tis alsof 'ie er niet eens is.
Of toch du vader?![]()
Bij ons doen ze alles via Spotify/DI.fm, maar gezien het gros van het mensen wat er komt wat ouder is en niet serieus KT't/alleen maar cardio doet, staat er altijd van die rustige lounge muziek op. Daar ga ik pas slecht opquote:Op donderdag 8 november 2012 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier staat gelukkig geen radio aan, gewoon via computer. Nog steeds wel bijna dezelfde bagger als op SlamFM maarja.
Of toch du vader?![]()
Nice.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:38 schreef Levolution het volgende:
Vandaag schijt gehad en full body getraind (wel wat lichter natuurlijk) -> rugpijn minder geworden.Ik heb ook veel minder of haast geen last meer van mijn onderrug sinds het deadliften. Dem weights.
Ik voel mij al 5 weken verkouden/grieperig/whatever. Het is ook niet de gehele dag, alleen 's morgens of/en 's avonds.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:50 schreef Luchtkoker het volgende:
Wat denken jullie trouwens van de mate waarin krachttraining een aanslag is op je weerstand?Klassieke muziek. Spotify playlist, kan niet meer zonder.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:59 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
Wat luisteren jullie tijdens trainen?If not now, then when.![]()
Handig als je bij het squatten niet meer omhoog kunt komen, kun je de barbell op de smith zetten en er onderuit lopen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:32 schreef Mandamo het volgende:
[..]
Waar heb je een smith voor nodig dan?"I can accept failure. I can not accept not trying."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: