abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118897135

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)
pi_118897161
Snakey, mag het nummer 282 worden. :P
pi_118897164
Of wil die trainer dat Edwin in een hogere gewichtsklasse voor het gewichtheffen komt misschien? Dat daar meer perspectief ligt. Dan kan 1kg gewicht per week echt wel :P
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_118897197
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:50 schreef Kerol het volgende:
Of wil die trainer dat Edwin in een hogere gewichtsklasse voor het gewichtheffen komt misschien? Dat daar meer perspectief ligt. Dan kan 1kg gewicht per week echt wel :P
Ik ben 1.94, dus ik denk dat ik naar de 105+ ga. Maar hij had het toch over spier. Want hij heeft het niet tegen mij gehad over gewicht klasses.
pi_118897317
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:51 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Ik ben 1.94, dus ik denk dat ik naar de 105+ ga. Maar hij had het toch over spier. Want hij heeft het niet tegen mij gehad over gewicht klasses.
Gewichtheffers intresseren zich toch niet voor spier,maar voor kracht?
en met 70 kilo bij 1.94 ben je meer anorexia dan ecto, ik zou je meer als basketballer zien, die heffers zijn allemaal brede, kleine kerels.
pi_118897429
Bedankt edwin, kan hem vinden. Moet nog even filmpjes kijken enso voor morgen.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_118897488
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:51 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Respect als je dat haalt zonder moddervet te zijn.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_118897987
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:54 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Gewichtheffers intresseren zich toch niet voor spier,maar voor kracht?
en met 70 kilo bij 1.94 ben je meer anorexia dan ecto, ik zou je meer als basketballer zien, die heffers zijn allemaal brede, kleine kerels.
Ik ben 78 kilo, had ik 70 getyped? Zijn genoeg grote gewichtheffers, die zitten in de 105 + 105+ klasse.
pi_118898147
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:13 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Ik ben 78 kilo, had ik 70 getyped? Zijn genoeg grote gewichtheffers, die zitten in de 105 + 105+ klasse.
ja,klopt,maar die zijn ook breed, door de roids, ik vraag me af of jij hetzelfde wilt als jouw trainer?
pi_118898260
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja,klopt,maar die zijn ook breed, door de roids, ik vraag me af of jij hetzelfde wilt als jouw trainer?
Ik wil het NK winnen. En minimaal 94 kilo wegen. Voor de rest niets.
pi_118898291
Die boi heeft love voor me
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:23:18 #12
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_118898346
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:23 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee
Zo worden 16-jarige meisjes ook geronseld de prostitutie in door loverboys, maar goed.

Ik ben wel benieuwd naar je logs en je progressie. Als je 7000 kcal per dag naar binnen wil kiepen moet je met name voor:

1) Vloeibaar voedsel gaan
2) Voedsel met weinig vezels
3) Vroeg opstaan om te beginnen met eten en eten totdat je naar bed gaat

Succes! Hou ons op de hoogte! Laat weten welke dagen 7000 kcal wel en niet zijn gelukt en hoe je je voelt!
Confidence through competence
pi_118898408
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:20 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

hebben jouw ouders meegetekend voor deze sport/zware trainingsprogramma?
en het NK winnen gaat niet zonder roids.
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:31:40 #14
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_118898653
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:20 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Je weet dat lifters vaak aan de kleinere kant zijn?
Kleine postuur = kleinere ROM = meer gewicht.
Wil je niet demotiveren, integendeel, ben benieuwd naar je results, maar je bent zo 'ambitieus' dat het bijna getroll lijkt.
Ik wil ook heel graag kunnen vliegen, maar hoe graag ik dit ook wil, ik zie dit niet binnen de komende tientallen jaren gebeuren.
BEASTMODE
pi_118898752
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:31 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Je weet dat lifters vaak aan de kleinere kant zijn?
Kleine postuur = kleinere ROM = meer gewicht.
Wil je niet demotiveren, integendeel, ben benieuwd naar je results, maar je bent zo 'ambitieus' dat het bijna getroll lijkt.
Ik wil ook heel graag kunnen vliegen, maar hoe graag ik dit ook wil, ik zie dit niet binnen de komende tientallen jaren gebeuren.
precies wat ik bedoel, kleine mannentjes met veel kracht, zijn postuur werkt zijn doel tegen.
pi_118899028
Ik ben voor de sport vrij lang, maar ik hoop/denk dat je dat met spiermassa kan compenseren.
pi_118899519
Hier is ie dan, de beul van Milo gewichtshef vereniging.

Hier zijn pupillen, zie die breedgeschouderde kilo`s spiermassa eens staan.
Net Vegeta, Goku en Broly!!

Jaja hier wordt even 60 kilo boven het hoofd geheven.

Daar staat de mannen dan, je ziet na 2 jaar hard trainen en 7000duizend cal zien ze er erg sterk uit.

Dit is Broly, Broly is jaren lang getraint door Remco, en dat is te zien!
Zie het Verschil, Normale Saiyan, en Remco zijn Pupil Broly.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2012 18:56:20 ]
pi_118899606
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:51 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]

Hier zijn pupillen, zie die breedgeschouderde kilo`s spiermassa eens staan.[ afbeelding ]

Jaja hier wordt even 60 kilo boven het hoofd geheven.[ afbeelding ]

Daar staat de mannen dan, je ziet na 2 jaar hard trainen en 7000duizend cal zien ze er erg sterk uit.
[ afbeelding ]

Dit is Broly, Broly is jaren lang getraint door Remco, en dat is te zien
[ afbeelding ]
Wat ben je toch ook een baas. _O-

Maar not sure if srs wat betreft die foto's... als dat echt het niveau van je competitie is heb je inderdaad niks te vrezen :')
Of toch du vader?
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:53:48 #19
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_118899619
Zeta _O-
Confidence through competence
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:55:51 #20
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_118899702
quote:
[ afbeelding ]

Hier zijn pupillen, zie die breedgeschouderde kilo`s spiermassa eens staan.[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Godverdomme. _O- m'n water over m'n telefoon. }:|
BEASTMODE
pi_118899707
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
best veel water retentie bij die trainer, door de testo of de 7000 kcal bij de lokale frituur?
pi_118899763
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Held. _O_

Alleen jammer dat die foto's 3 jaar oud zijn. :P
pi_118899802
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:57 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Held. _O_

Alleen jammer dat die foto's 3 jaar oud zijn. :P
das waar ook, het supergeheime trainingsprogramma was toen nog niet uitgevonden.
pi_118899816
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

best veel water retentie bij die trainer, door de testo of de 7000 kcal bij de lokale frituur?
Neee, Prednison.
pi_118899887
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:58 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Neee, Prednison.
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')