abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118898107
en dan nu een serieus antwoord :

Je zoon krijgt alleen een boete voor rijden zonder rijbewijs en een aangifte wegens joyriding (mits je aangeeft dat je zoon zonder je weten in je brommert heeft meegenomen)

Brommer is gewoon verzekerd en aangezien er getuigen waren van het ongeluk( agenten ) en de schuld bij de Poolse vrouw is en niet bij je zoon zal je daar verder geen last van hebben. (aangezien je zoon geen rare dingen deed tijdens het rijden en de vrouw degene is die gevaarlijk bezig was)

Eventuele schade die door de vrouw geclaimed word zal door je verzekering worden afgehandeld
  dinsdag 6 november 2012 @ 20:59:46 #32
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_118906504
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:40 schreef Rebbs het volgende:
Godv**domme vrouw kon niet eens Nederland praten en moest haar zoon erbij halen. K*t Polen!
Scháám je!

Ik vind het erger dat een moeder volwassen vent een zoon kind zonder rijbewijs laat rijden, dan dat een moeder die wordt aangereden geen Nederlands spreekt.

Kijk eens naar jezelf voor je zo hoog van de toren blaas over anderen.

[ Bericht 4% gewijzigd door ElisaB op 06-11-2012 21:07:36 ]
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 6 november 2012 @ 21:00:39 #33
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_118906554
Eens even bezemen
En verder natuurlijk gewoon wat ElisaB zegt!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_118907861
Hij kon niet wegrijden, mijn god wat voor slechte vader moet je dan zijn zeg. Ik vind het oprecht jammer dat er geen straf is voor slecht ouderschap.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_118907907
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:53 schreef Rebbs het volgende:
Wat moet ik met die jongeren van tegenwoordig *zucht*
In ieder geval niet opvoeden. Alsjeblieft doe dat niet. Please!!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_118908474
quote:
Hij was 17 denk ik
Wat raar dat je niet weet hoe oud je zoon was
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  dinsdag 6 november 2012 @ 21:35:56 #37
76108 bluuf
Powershell fan
pi_118908906
Wat een tuig is de ts zeg en wat een ontwikkeld geweten heb je.

Dit soort mensen hebben als ze iets flikken en gepakt worden geen spijt van hun daad maar van het feit dat zij hier niet mee zijn weggekomen (zeg maar het moreel besef van een kleuter).

Ik zou mij echt diep schamen als ik jou was....

Overigens is deelnemen aan het verkeer voor een groot deel ook anticiperen op het overige verkeer, ook als een ander een fout maakt. Misschien had je zoon als deze zijn rijbewijs wel had gehad wel genoeg ervaring gehad om een aanrijding te kunnen voorkomen.
pi_118911049
Wat is je adres? Dan komen Mehmet en ik je wel ff klappen met wat matties.

Weg willen rijden naar een ongeluk.
  dinsdag 6 november 2012 @ 22:09:25 #39
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118911395
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
Geen rijbewijs = niet verzekerd

Ten tijde van het ongeval was je zoon minderjarig, schade zal dus op jou verhaald worden.
Ziekenhuisopnames zijn doorgaans niet goedkoop dus ik zou maar alvast wat geld opzij zetten :*
verzekerd = verzekerd

op wie ze de kosten gaan verhalen is een andere kwestie

niet verzekerd = boete, die boete KAN hij NIET krijgen, want verzekerrd
  dinsdag 6 november 2012 @ 22:10:42 #40
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118911496
quote:

[..]

Het ging om het idee, maar het was ongeveer november, december. Exacte datum weet ik niet alleen dat het ongeveer een jaar geleden was. Hij is wel met de scooter van een vriend van hem aangehouden in juli waarvan hij de boete deze maand binnen heeft gekregen, mooi dat hij dat zelf gaat betalen. Wat moet ik met die jongeren van tegenwoordig *zucht*
opvoeden?

gewoon gokje hoor? :')
pi_118912173
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:09 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

verzekerd = verzekerd

op wie ze de kosten gaan verhalen is een andere kwestie

niet verzekerd = boete, die boete KAN hij NIET krijgen, want verzekerrd
Nee.. De verzekering gaat moeilijk doen als zij erachter komen dat iemand zonder rijbewijs op de brommer reed. En hij kan de boete niet krijgen omdat hij verzekerd is???? :')!!!
  dinsdag 6 november 2012 @ 22:17:43 #42
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_118912230
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:05 schreef Rode_banaan het volgende:
Weg willen rijden naar een ongeluk.
Ach, dat doen ambulances zo vaak
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_118913275
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:17 schreef Mark het volgende:

[..]

Ach, dat doen ambulances zo vaak
:D _O-
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:10:27 #44
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118916122
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:17 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Nee.. De verzekering gaat moeilijk doen als zij erachter komen dat iemand zonder rijbewijs op de brommer reed. En hij kan de boete niet krijgen omdat hij verzekerd is???? :')!!!
Lees eens.

Als die brommer verzekerd is het voor de verzekering uit de keren aan het slachtoffer, ben je mee eens toch?

Als de bestuurder zich niet aan de causule heeft gehouden verhalen ze de schade om de bestuurder, ja, logisch nog?

Als de bromfiets dus is verzekerd kun de bestuurder geen boete voor het niet hebben van een verzekering krijgen, simpel toch?
pi_118916618
quote:
Vorig jaar had mijn zoon een een ongeluk. Hij reed zonder rijbewijs op een brommer die op mijn naam staat en een vrouw op een fiets met haar paraplu voor haar gezicht reed tegen hem aan wat een ongeluk veroorzaakte. De politie zag dit allemaal... Dus hij kon niet wegrijden. De vrouw had wat problemen en ging naar het ziekenhuis. Hij kon gewoon naar huis. De brommer is wel verzerkerd enz. Er was geen schade aan de brommer of aan de fiets van de mevrouw. Hij heeft hier nog geen boete van gehad. Hoe loopt dit nou af? Ik heb niets van de politie gehoord of wat er met de mevrouw aan de hand is? Wat nu? Krijg ik alleen de boete of mijn zoon ook. Hij was 17 denk ik en word binnenkort 18. Zal hij als hij 18 word als volwassen worden berecht of als minderjarige? Is het mogelijk dat de mevrouw een hoge schadevergoeding vraagt. Godv**domme vrouw kon niet eens Nederland praten en moest haar zoon erbij halen. K*t Polen!
De scooter was onverzekerd ivm. vet gedrukt. Fietsers doen hele domme dingen, ik anticipeer daarop met een veiligheidshesje, aangepaste snelheid, toeter en signaallicht. En dus niet door onverzekerd (want geen rijbewijs) rond te rijden.

Overigens was hij met rijbewijs ook onverzekerd, omdat de bestuurder jonger was dan de verzekerde. Succes.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_118917124
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:10 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Lees eens.

Als die brommer verzekerd is het voor de verzekering uit de keren aan het slachtoffer, ben je mee eens toch?

Als de bestuurder zich niet aan de causule heeft gehouden verhalen ze de schade om de bestuurder, ja, logisch nog?

Als de bromfiets dus is verzekerd kun de bestuurder geen boete voor het niet hebben van een verzekering krijgen, simpel toch?
Dude ooit gehoord van zinsopbouw?

"Als die brommer verzekerd is het voor de verzekering uit de keren aan het slachtoffer, ben je mee eens toch?" JA

"Als de bestuurder zich niet aan de causule heeft gehouden verhalen ze de schade om de bestuurder, ja, logisch nog?" JA dus bestuurder is niet verzekerd oftewel de schade wordt niet gedekt door de verzekering

"Als de bromfiets dus is verzekerd kun de bestuurder geen boete voor het niet hebben van een verzekering krijgen, simpel toch?" NEE, brommer is niet verzekerd op het moment dat hij erop rijdt dus heeft de bestuurder geen verzekering dus kan de bestuurder een boete krijgen voor rijden zonder verzekering (en rijbewijs) en zal de schade op de bestuurder verhaald worden.

Bij sommige lease bedrijven moet je ook van tevoren opgeven wie in de auto mag rijden. Op het moment dat er iemand anders in de auto rijdt kan het zijn dat de eventuele gereden schade niet vergoed wordt.

Dus dat de ene persoon verzekerd is wilt niet zeggen dat de andere persoon ook verzekerd is
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:27:49 #47
3542 Gia
User under construction
pi_118917146
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Overigens was hij met rijbewijs ook onverzekerd, omdat de bestuurder jonger was dan de verzekerde. Succes.
Kun je die eens uitleggen?

Waarom mag een bestuurder niet jonger zijn dan de verzekerde?
Mag mijn zoon niet in mijn auto rijden, dan?
pi_118917229
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Kun je die eens uitleggen?

Waarom mag een bestuurder niet jonger zijn dan de verzekerde?
Mag mijn zoon niet in mijn auto rijden, dan?
Hangt van je polisvoorwaarden af maar normaal gezien wel.
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:31:02 #49
3542 Gia
User under construction
pi_118917310
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Hangt van je polisvoorwaarden af maar normaal gezien wel.
Maar waarom zou dan in het geval van TS, de brommer niet verzekerd zijn, zelfs al had hij een rijbewijs?
pi_118917357
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:31 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar waarom zou dan in het geval van TS, de brommer niet verzekerd zijn, zelfs al had hij een rijbewijs?
Volgens mij zou de brommer gewoon verzekerd zijn als de zoon van TS een rijbewijs had?
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:32:56 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118917420
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Met proces verbaal bedoel ik geen boete, maar of de politie de verklaringen van beide heeft opgenomen. Alle betrokkenen zich hebben gelegitimeerd, gegevens zijn opgeschreven, enz....

Waarschijnlijk was mevrouw gewoon verzekerd voor de kosten voor eventueel letsel dat ze had opgelopen. Dus, daar hoor je niets meer van.
Als het werkelijk vorig jaar was, dus in 2011 (?), en je hebt nu nog niets gehoord, dan zou ik me niet al teveel zorgen meer maken.
Daar zou ik maar niet op rekenen, je krijgt tegenwoordig regelmatig een formulier van de zorgverzekering waarop je mag invullen of er sprake was van een ongeval en of er iemand anders aansprakelijk was of gehouden kon worden voor je letsel.

Ja, ook als je na een korfbalwedstrijd met een breukje in je pink in het ziekenhuis komt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:36:19 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118917607
quote:

[..]

Het ging om het idee, maar het was ongeveer november, december. Exacte datum weet ik niet alleen dat het ongeveer een jaar geleden was. Hij is wel met de scooter van een vriend van hem aangehouden in juli waarvan hij de boete deze maand binnen heeft gekregen, mooi dat hij dat zelf gaat betalen. Wat moet ik met die jongeren van tegenwoordig *zucht*
Ah, hij had er ook nog een keer niet van geleerd.... mijn hemel wat een aso-toestand.

In juli moest hij zeker weer "even heen en weer"?
Wel bijzonder hoor dat hij toevallig de enige twee keer dat hij bij wijze van uitzondering zonder rijbewijs (en dus onverzekerd) op een brommer rijdt de politie tegenkomt.
Qua kansberekening is dat echt heel uitzonderlijk, ik zou hem de lotto laten invullen :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:37:21 #53
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118917661
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

De scooter was onverzekerd ivm. vet gedrukt. Fietsers doen hele domme dingen, ik anticipeer daarop met een veiligheidshesje, aangepaste snelheid, toeter en signaallicht. En dus niet door onverzekerd (want geen rijbewijs) rond te rijden.

dan is het voertuig nog steeds verzekerd
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:38:01 #54
33954 ElisaB
pi_118917698
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:37 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

dan is het voertuig nog steeds verzekerd
Sure, maar dat wil niet zeggen dat deze schade gedekt is.
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:38:02 #55
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118917699
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:27 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Dude ooit gehoord van zinsopbouw?

"Als die brommer verzekerd is het voor de verzekering uit de keren aan het slachtoffer, ben je mee eens toch?" JA

"Als de bestuurder zich niet aan de causule heeft gehouden verhalen ze de schade om de bestuurder, ja, logisch nog?" JA dus bestuurder is niet verzekerd oftewel de schade wordt niet gedekt door de verzekering

"Als de bromfiets dus is verzekerd kun de bestuurder geen boete voor het niet hebben van een verzekering krijgen, simpel toch?" NEE, brommer is niet verzekerd op het moment dat hij erop rijdt dus heeft de bestuurder geen verzekering dus kan de bestuurder een boete krijgen voor rijden zonder verzekering (en rijbewijs) en zal de schade op de bestuurder verhaald worden.

Bij sommige lease bedrijven moet je ook van tevoren opgeven wie in de auto mag rijden. Op het moment dat er iemand anders in de auto rijdt kan het zijn dat de eventuele gereden schade niet vergoed wordt.

Dus dat de ene persoon verzekerd is wilt niet zeggen dat de andere persoon ook verzekerd is
de bromfiets was verzekerd, einde verhaal, wat jij ervan vind telt niet :W
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:39:12 #56
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118917748
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:38 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Sure, maar dat wil niet zeggen dat deze schade gedekt is.
was de vraag ook niet, ik pas alleen de fouten van anderen aan,want mensen kopieren graag die fout over
pi_118917838
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:38 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

de bromfiets was verzekerd, einde verhaal, wat jij ervan vind telt niet :W
De bromfiets was niet verzekerd op het moment dat de zoon van TS op de brommer reed.
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:41:19 #58
3542 Gia
User under construction
pi_118917854
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:31 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Volgens mij zou de brommer gewoon verzekerd zijn als de zoon van TS een rijbewijs had?
Ik stelde de vraag dan ook in eerste instantie aan degene die dat beweerde, LeeHarveyOswald.
pi_118917900
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:41 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik stelde de vraag dan ook in eerste instantie aan degene die dat beweerde, LeeHarveyOswald.
Weet ik, volgens mij is zijn bewering onzin (uitzonderingen daargelaten).
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:42:19 #60
33954 ElisaB
pi_118917909
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:41 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

De bromfiets was niet verzekerd op het moment dat de zoon van TS op de brommer reed.
Sure :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')