25 km vanaf waar ongeveer?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:07 schreef Djurres het volgende:
Ophalen bezorgen, 1 gehele dag rondjes rijden, tot een max van 25 km. geen route dus.
ik bied aan met yska mee te gaan.. en dan 50-50 aan brandstof!!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
25 km vanaf waar ongeveer?
Ik meld mij voor Groningen, Drenthe en Friesland.. Wel even kort overleg over de plaatsen. Sommige locaties zijn nou eenmaal op de route en sommigen absoluut niet.
Jij gaat op het dak als kerstvrouw toch? En aan het einde van de dag als Rudolph met een mooie rooie neus!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik bied aan met yska mee te gaan.. en dan 50-50 aan brandstof!!!
ik stel voor de tank leeg te rijden in een dagje
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jij gaat op het dak als kerstvrouw toch? En aan het einde van de dag als Rudolph met een mooie rooie neus!
Ik kan er vast een keer voor op en neer crossen, alleen wel pas dicht tegen kerst aan (22-23-24 dec)quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:07 schreef loecje het volgende:
alvast een oproepje voor het vervoer van een pakket
omgeving Groningen => omgeving Den Bosch
Het is een heel eind maar ik doe toch een poging. Misschien is er iemand die toevallig die kant op moet.
Ik kan niet alles, maar ik zou bijv. het stuk Utrecht/Arnhem kunnen pakken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef pazara het volgende:
ophalen amsterdam/Heibloem, Limburg
bezorgen in enschede
wie kan?
gedetacheerd in regio emmenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:07 schreef loecje het volgende:
Het is een heel eind maar ik doe toch een poging. Misschien is er iemand die toevallig die kant op moet.
Eventueel wil ik (Utrecht) hierin wel als tussenstation fungeren? Stel dat er iemand is die wel Groningen - Utrecht kan doen én er is iemand die Utrecht - Den Bosch wil doen, dan mag het pakket bij mij overnachtenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:07 schreef loecje het volgende:
als hij idd wat naar 'beneden' gebracht kan wordenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:40 schreef loecje het volgende:
helemaal "om" via groningen is dan wel weer ver
dan moeten we dat nog even bekijken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
als hij idd wat naar 'beneden' gebracht kan worden
neem ik hem met plezier mee![]()
Kun je het mij laten weten als je in de buurt van Den Helder komt tijdens je rit, want ik heb een pakket voor je vertrekpunt en dus neem ik aan ook eindbestemmingquote:Op donderdag 29 november 2012 13:41 schreef Barretje80 het volgende:
Ik wil me ook wel aanmelden om een dagje kris kros door nederland te scheuren...
Iemand zin om me te vergezellen?
edit: vertrekpunt vanaf den haag, maar een mooie route via groningen naar limburg ligt in de opties..
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun je het mij laten weten als je in de buurt van Den Helder komt tijdens je rit, want ik heb een pakket voor je vertrekpunt en dus neem ik aan ook eindbestemming
Wat gaaf!quote:Op zondag 2 december 2012 11:27 schreef Barretje80 het volgende:
yeah baby!
ldg wil mee op stap!
de route die ik wil gaan rijden en waarop mensen kunnen " intekenen" :
den haag --> R'dam --> rhoon--> noordbrabant --> " het oosten" (gelderland/overijsel/drente) --> " het noorden (groningen/friesland)--> den helder --> den haag--> rotterdam
limburg slaan we even over
we gaan de 13e december, dus het is wel handig als dede pakjes die dag ergens staan waar we bij kunnen!
dus laat maar weten! waar de speciale koeriers langs moeten komen ..
Dan hoop ik dat er een goede verwarming in de auto zitquote:Op zondag 2 december 2012 12:01 schreef littledrummergirl het volgende:
eigenlijk moeten we zo gaan bar![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 december 2012 12:01 schreef littledrummergirl het volgende:
eigenlijk moeten we zo gaan bar![]()
[ afbeelding ]
quote:Elf For Love, Elf For Lust!
Give Me An X For Xmas!
ergens halverwege rhoon moet het wel warm zijnquote:Op zondag 2 december 2012 12:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er een goede verwarming in de auto zit
Den Helder naar Den Haag? Wil ik wel doen hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun je het mij laten weten als je in de buurt van Den Helder komt tijdens je rit, want ik heb een pakket voor je vertrekpunt en dus neem ik aan ook eindbestemming
Dank je, ik heb het net met Barretje80 kunnen regelen dus ben inmiddels voorzienquote:Op zondag 2 december 2012 13:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Den Helder naar Den Haag? Wil ik wel doen hoor.
quote:Op zondag 2 december 2012 13:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dank je, ik heb het net met Barretje80 kunnen regelen dus ben inmiddels voorzien
gezellig toch!quote:
omg over een epic roadtrip gesprokenquote:Op maandag 3 december 2012 11:23 schreef Barretje80 het volgende:
geweizigde route :
den haag --> R'dam --> Rhoon--> Den Helder--> Groningen--> den bosch --> Oosterhout --> rotterdam --> den haag
[ afbeelding ]
totale reistijd : 8,5 uur
EDIT: dikgedrukt = bevestigde route
bezorgingen op de route kunnen er bij.. heul veul afwijken van de route wordt iets minder gewaardeerd![]()
Dat is wel een hell of a ride, met al die tussenstops.quote:Op maandag 3 december 2012 11:23 schreef Barretje80 het volgende:
geweizigde route :
den haag --> R'dam --> Rhoon--> Den Helder--> Groningen--> den bosch --> Oosterhout --> rotterdam --> den haag
[ afbeelding ]
bezorgingen op de route kunnen er bij.. heul veul afwijken van de route wordt iets minder gewaardeerd![]()
ik heb ook eens zoiets gedaan, langs alle provinciale hoofdsteden.quote:Op maandag 3 december 2012 14:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is wel een hell of a ride, met al die tussenstops.![]()
Ik heb zoiets soortgelijks gedaan met een andere Fok!ster, 1000 km in twee dagen. Wij gingen dan wel over koffiedrinken, maar qua reistijd liep onze geplande route flink in de soep, we waren overal te laat.Maar het was wel heel leuk.
Deze post zocht ik danquote:Op maandag 3 december 2012 11:23 schreef Barretje80 het volgende:
geweizigde route :
[ afbeelding ]
doe maar een tel. nr in de pm.. ik gok dat we er pas zijn na 6 uur hoorquote:Op maandag 3 december 2012 17:49 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Deze post zocht ik dan
Hebben jullie een telefoonnummer van mij nodig ? of denken jullie er pas laat te zijn dus na 6 uur?
Jeej! Made me happy! Zal ik de ontvanger even contacten of ze die dag uberhaubt thuis is?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:04 schreef Barretje80 het volgende:
Yske.. Pm doet het niet mobiel.. Maar dat is prima!
En automatic van waar naar waar moeten die pakketjes dan?
Dat is misschien wel ha.dig.. Het adres van de ontva.ger kan wel i. Pm..quote:Op woensdag 5 december 2012 00:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jeej! Made me happy! Zal ik de ontvanger even contacten of ze die dag uberhaubt thuis is?
Auto, ik moet vrijdagmiddag in R'dam zijn. Weet niet of dit uitkomt bij jou en de ontvanger?quote:Op woensdag 5 december 2012 08:45 schreef automatic_ het volgende:
Roosendaal > Rotterdam
Roosendaal > Haaksbergen
oftewel, als je een pakket hebt dat op de route ligt mag je het tot donderdag as. bij knoblauch stallenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
Als er iets is wat voor volgende week donderdag als de ladies hier een pakket komen halen nog ergens op de route zoals door Bar aangegeven moet zijn maar de komende week wel via welke weg ook op de route van de dames hoort en diegene in de buurt van Rotterdam/Rhoon komt (snapt iemand het nog) mag die het hier in Rhoon stallen en geef ik het mee.
(ik leg het ook zo duidelijk uit)
Ik kan wel pakketten halen in Roosendaal en mee naar Rotterdam nemen. Als dat pakket voor Haaksbergen dan weer bij mij opgehaald wordt!!quote:Op woensdag 5 december 2012 08:45 schreef automatic_ het volgende:
Roosendaal > Rotterdam
Roosendaal > Haaksbergen
Een van jullie heeft mijn nummer toch ontvangen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:06 schreef littledrummergirl het volgende:
pakjes die mee moeten met de roadtrip van bar en mij as donderdag kunnen evt ook bij mij in rotterdam worden afgegeven
Aaaaawwwwhhh,quote:Op maandag 10 december 2012 20:01 schreef littledrummergirl het volgende:
oh trws barik hoef donderdag niet meer terug naar rotterdam. ik verlaat de express ter hoogte van mn
Ik zoek een Utrecht - Zuid Limburgquote:Op maandag 10 december 2012 20:59 schreef phluphy het volgende:
22 of 23 december een ritje van (omgeving) Arnhem naar Zuid-Limburg.
Mooi op tijd voor een kerstpakket, toch?![]()
Indien behoefte, graag een pm!
Ja dat weet ik ook welquote:Op maandag 10 december 2012 21:02 schreef phluphy het volgende:
[..]
Utrecht is geen Arnhem.Ik woon in DL, dus ik moet voor Arnhem al omrijden.
is wel een klein beetje om voor mij maar kan hem wel naar deventer krijgen zaterdag/zondagquote:Op maandag 10 december 2012 21:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Er zal toch vast wel iemand zijn die Utrecht - Arnhem kan doen?
Ja gaat dan ook gebeurenquote:Op maandag 10 december 2012 21:31 schreef bosatlas het volgende:
[..]
is wel een klein beetje om voor mij maar kan hem wel naar deventer krijgen zaterdag/zondag
en als niemand hem naar arnhem krijgt kan ik hem uit nood op een vrije dag ook wel doen
maar is versturen niet goedkoper dan :$?
hihi ik snap je wel! maar voor mij was het dan toch 20 euro denk ik extra aan benzinequote:Op maandag 10 december 2012 21:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja gaat dan ook gebeurenAls er iemand rechtstreeks zou gaan wordt het een ander verhaal, maar met 2 vervoerders en een tussenstop durf ik het niet aan
Er hoeft er 1 vertraging op te lopen en mijn kerstpakket wordt een O&N pakket
Nee joh ben je mal! Iemand die toevallig al die kant op zou gaan was mooi meegenomen, maar dies er gewoon nietquote:Op maandag 10 december 2012 21:36 schreef bosatlas het volgende:
[..]
hihi ik snap je wel! maar voor mij was het dan toch 20 euro denk ik extra aan benzine
weet je wat...,zal ik meebetalen aan verzendkosten? dan breng ik toch wat in :$
dat is de kerstgedachte toch elkaar helpen ? jij hebt al een heel mooi pakket gemaakt dan wil ik zorgen dat hij verzonden wordquote:Op maandag 10 december 2012 21:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee joh ben je mal! Iemand die toevallig al die kant op zou gaan was mooi meegenomen, maar dies er gewoon niet
quote:Op maandag 10 december 2012 21:42 schreef bosatlas het volgende:
[..]
dat is de kerstgedachte toch elkaar helpen ? jij hebt al een heel mooi pakket gemaakt dan wil ik zorgen dat hij verzonden wordik sta erop hihi
holy f die uitloper naar groningenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:47 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. de (voorlopig) definitieve route
[ afbeelding ]
met aankomst tijden bij de gevers en krijgers ( tussen " " )
[ afbeelding ]
graag voor morgen middag 12 uur op en aanmerkingen!![]()
en .. tot overmorgen!!
Oooooh 18:50, dan moet ik toch hopelijk wel thuis zijn van postbezorgenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:47 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. de (voorlopig) definitieve route
[ afbeelding ]
met aankomst tijden bij de gevers en krijgers ( tussen " " )
[ afbeelding ]
graag voor morgen middag 12 uur op en aanmerkingen!![]()
en .. tot overmorgen!!
jah! maar wel voor 2 pakketjes!quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
holy f die uitloper naar groningen
we moeten roadtipmuziekquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah! maar wel voor 2 pakketjes!![]()
juh.. roadtripsongs!quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we moeten roadtipmuziek![]()
bar en ldg sing along
* Barretje80 is verstandigquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:56 schreef komrad het volgende:
netjes ruim gepland trouwens. is verstandig ivm stops en evt files
ik drink thee!!quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
10.05 uur, potver, dat wordt enkel koffie ipv een lunch(hé, en zonder koffie (want koffietijd
) komen jullie hier niet weg hoor, al neem je enkel een cupje droog mee:+ )
Dus, afgezien van "het pakket" gaan jullie niet met lege handen weg hoor
motor moet wel voldoende toeren draaien natuurlijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 is verstandig![]()
![]()
en heeft een zware rechtervoet
je mag ook een broodje smeren en inpakken hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
10.05 uur, potver, dat wordt enkel koffie ipv een lunch(hé, en zonder koffie (want koffietijd
) komen jullie hier niet weg hoor, al neem je enkel een cupje droog mee:+ )
Dus, afgezien van "het pakket" gaan jullie niet met lege handen weg hoor
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:59 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Lusten jullie toevallig ook wijn? voor mee naar huis te nemen?
ghehehquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:59 schreef komrad het volgende:
[..]
motor moet wel voldoende toeren draaien natuurlijk
maar nogmaalsvoor deze actie.
kleine check: wat is het maximale aantal pakketten aan boord en lukt dat?
he! jij bent een ontvanger!! niet een gever!!quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:59 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Lusten jullie toevallig ook wijn? voor mee naar huis te nemen?
Jullie zijn met zn 2-en he.....ik heb hierboven een fles rode wijn uit mijn kerstpakket van het werk wat ik niet lust....en ik denk nog een witte zoete wijn beneden.....quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]![]()
maar zoals ik al zeihet hoeft niet he, voel je vooral niet verplicht
![]()
afvullenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gheheh
5 pakketten geloof ik of 6![]()
en het is een station wagon.. dus dat komt wel goed
weet tegen wie je het zegtquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je mag ook een broodje smeren en inpakken hoorals je graag lunch maakt
maar hoeft natuurlijk allemaal niet hewe komen gewoon voor de gezelligheid
stukje meerennen, zoals bij de tour de francequote:Op dinsdag 11 december 2012 21:03 schreef Ireth het volgende:
Wow dames!!!
Diep respect!!!![]()
Ik ben in staat om langs de route te gaan staan met spandoeken om jullie aan te moedigen!!
ghehehquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:03 schreef Ireth het volgende:
Wow dames!!!
Diep respect!!!![]()
Ik ben in staat om langs de route te gaan staan met spandoeken om jullie aan te moedigen!!
ik drink geen alcohol, en er zat er een in het kerstpakket van het werk(de pasta endergelijke is al op)quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
he! jij bent een ontvanger!! niet een gever!!![]()
![]()
aaahwww lief van je, ik ook(uit de kast getrokken haha schaam me diep)quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
*al kleinigheid-bedankje in huis heeft voor chauffeuse en bijrijdster
Ik was dat idd, een Utrecht - Limburgquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ghehehtoch jammer dat we limburg niet aan doen
of was dat nou iemand anders![]()
hmm misschien hebben we toch een aanhanger nodig ldgquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:05 schreef gridjuh het volgende:
[..]
aaahwww lief van je, ik ook(uit de kast getrokken haha schaam me diep)
Zulke grote kasten heb ik niet en die ik had zijn al ooit leeggetrokken door Fok!kersquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:05 schreef gridjuh het volgende:
[..]
aaahwww lief van je, ik ook(uit de kast getrokken haha schaam me diep)
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm misschien hebben we toch een aanhanger nodig ldg
ik maak morgen avond het definitieve overzicht met de juiste adressenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:03 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben heel het overzicht kwijtmaar ik vertrouw je bar haha we komen er wel
Mínstensquote:Op woensdag 12 december 2012 15:28 schreef littledrummergirl het volgende:
we komen moddervet terug bar
Sta je morgen op tijd op, je gaat douchen met groene zeep, trekt een schone onderbroek aan speciaal voor de gelegenheid, zorgt dat de bel áán staat en de koffie/thee warm en voor de rest laat je het maar over je heenkomen of je ná morgen nog bestaansrecht hebt op FOK!quote:Op woensdag 12 december 2012 16:19 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja kut, nu moet ik FOK!kers irl ontmoeten
Ik zet koffie en thee altijd vers, is veel lekkerder dan dat het al klaar staatquote:Op woensdag 12 december 2012 16:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Sta je morgen op tijd op, je gaat douchen met groene zeep, trekt een schone onderbroek aan speciaal voor de gelegenheid, zorgt dat de bel áán staat en de koffie/thee warm en voor de rest laat je het maar over je heenkomen of je ná morgen nog bestaansrecht hebt op FOK!
geen zorgen, bar en ik zijn ook zolderautisten hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 16:19 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja kut, nu moet ik FOK!kers irl ontmoeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |