hihi ik snap je wel! maar voor mij was het dan toch 20 euro denk ik extra aan benzinequote:Op maandag 10 december 2012 21:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja gaat dan ook gebeurenAls er iemand rechtstreeks zou gaan wordt het een ander verhaal, maar met 2 vervoerders en een tussenstop durf ik het niet aan
Er hoeft er 1 vertraging op te lopen en mijn kerstpakket wordt een O&N pakket
Nee joh ben je mal! Iemand die toevallig al die kant op zou gaan was mooi meegenomen, maar dies er gewoon nietquote:Op maandag 10 december 2012 21:36 schreef bosatlas het volgende:
[..]
hihi ik snap je wel! maar voor mij was het dan toch 20 euro denk ik extra aan benzine
weet je wat...,zal ik meebetalen aan verzendkosten? dan breng ik toch wat in :$
dat is de kerstgedachte toch elkaar helpen ? jij hebt al een heel mooi pakket gemaakt dan wil ik zorgen dat hij verzonden wordquote:Op maandag 10 december 2012 21:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee joh ben je mal! Iemand die toevallig al die kant op zou gaan was mooi meegenomen, maar dies er gewoon niet
quote:Op maandag 10 december 2012 21:42 schreef bosatlas het volgende:
[..]
dat is de kerstgedachte toch elkaar helpen ? jij hebt al een heel mooi pakket gemaakt dan wil ik zorgen dat hij verzonden wordik sta erop hihi
holy f die uitloper naar groningenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:47 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. de (voorlopig) definitieve route
[ afbeelding ]
met aankomst tijden bij de gevers en krijgers ( tussen " " )
[ afbeelding ]
graag voor morgen middag 12 uur op en aanmerkingen!![]()
en .. tot overmorgen!!
Oooooh 18:50, dan moet ik toch hopelijk wel thuis zijn van postbezorgenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:47 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. de (voorlopig) definitieve route
[ afbeelding ]
met aankomst tijden bij de gevers en krijgers ( tussen " " )
[ afbeelding ]
graag voor morgen middag 12 uur op en aanmerkingen!![]()
en .. tot overmorgen!!
jah! maar wel voor 2 pakketjes!quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
holy f die uitloper naar groningen
we moeten roadtipmuziekquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah! maar wel voor 2 pakketjes!![]()
juh.. roadtripsongs!quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we moeten roadtipmuziek![]()
bar en ldg sing along
* Barretje80 is verstandigquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:56 schreef komrad het volgende:
netjes ruim gepland trouwens. is verstandig ivm stops en evt files
ik drink thee!!quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
10.05 uur, potver, dat wordt enkel koffie ipv een lunch(hé, en zonder koffie (want koffietijd
) komen jullie hier niet weg hoor, al neem je enkel een cupje droog mee:+ )
Dus, afgezien van "het pakket" gaan jullie niet met lege handen weg hoor
motor moet wel voldoende toeren draaien natuurlijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 is verstandig![]()
![]()
en heeft een zware rechtervoet
je mag ook een broodje smeren en inpakken hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
10.05 uur, potver, dat wordt enkel koffie ipv een lunch(hé, en zonder koffie (want koffietijd
) komen jullie hier niet weg hoor, al neem je enkel een cupje droog mee:+ )
Dus, afgezien van "het pakket" gaan jullie niet met lege handen weg hoor
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:59 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Lusten jullie toevallig ook wijn? voor mee naar huis te nemen?
ghehehquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:59 schreef komrad het volgende:
[..]
motor moet wel voldoende toeren draaien natuurlijk
maar nogmaalsvoor deze actie.
kleine check: wat is het maximale aantal pakketten aan boord en lukt dat?
he! jij bent een ontvanger!! niet een gever!!quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:59 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Lusten jullie toevallig ook wijn? voor mee naar huis te nemen?
Jullie zijn met zn 2-en he.....ik heb hierboven een fles rode wijn uit mijn kerstpakket van het werk wat ik niet lust....en ik denk nog een witte zoete wijn beneden.....quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]![]()
maar zoals ik al zeihet hoeft niet he, voel je vooral niet verplicht
![]()
afvullenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gheheh
5 pakketten geloof ik of 6![]()
en het is een station wagon.. dus dat komt wel goed
weet tegen wie je het zegtquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je mag ook een broodje smeren en inpakken hoorals je graag lunch maakt
maar hoeft natuurlijk allemaal niet hewe komen gewoon voor de gezelligheid
stukje meerennen, zoals bij de tour de francequote:Op dinsdag 11 december 2012 21:03 schreef Ireth het volgende:
Wow dames!!!
Diep respect!!!![]()
Ik ben in staat om langs de route te gaan staan met spandoeken om jullie aan te moedigen!!
ghehehquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:03 schreef Ireth het volgende:
Wow dames!!!
Diep respect!!!![]()
Ik ben in staat om langs de route te gaan staan met spandoeken om jullie aan te moedigen!!
ik drink geen alcohol, en er zat er een in het kerstpakket van het werk(de pasta endergelijke is al op)quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
he! jij bent een ontvanger!! niet een gever!!![]()
![]()
aaahwww lief van je, ik ook(uit de kast getrokken haha schaam me diep)quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
*al kleinigheid-bedankje in huis heeft voor chauffeuse en bijrijdster
Ik was dat idd, een Utrecht - Limburgquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ghehehtoch jammer dat we limburg niet aan doen
of was dat nou iemand anders![]()
hmm misschien hebben we toch een aanhanger nodig ldgquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:05 schreef gridjuh het volgende:
[..]
aaahwww lief van je, ik ook(uit de kast getrokken haha schaam me diep)
Zulke grote kasten heb ik niet en die ik had zijn al ooit leeggetrokken door Fok!kersquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:05 schreef gridjuh het volgende:
[..]
aaahwww lief van je, ik ook(uit de kast getrokken haha schaam me diep)
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm misschien hebben we toch een aanhanger nodig ldg
ik maak morgen avond het definitieve overzicht met de juiste adressenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:03 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben heel het overzicht kwijtmaar ik vertrouw je bar haha we komen er wel
Mínstensquote:Op woensdag 12 december 2012 15:28 schreef littledrummergirl het volgende:
we komen moddervet terug bar
Sta je morgen op tijd op, je gaat douchen met groene zeep, trekt een schone onderbroek aan speciaal voor de gelegenheid, zorgt dat de bel áán staat en de koffie/thee warm en voor de rest laat je het maar over je heenkomen of je ná morgen nog bestaansrecht hebt op FOK!quote:Op woensdag 12 december 2012 16:19 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja kut, nu moet ik FOK!kers irl ontmoeten
Ik zet koffie en thee altijd vers, is veel lekkerder dan dat het al klaar staatquote:Op woensdag 12 december 2012 16:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Sta je morgen op tijd op, je gaat douchen met groene zeep, trekt een schone onderbroek aan speciaal voor de gelegenheid, zorgt dat de bel áán staat en de koffie/thee warm en voor de rest laat je het maar over je heenkomen of je ná morgen nog bestaansrecht hebt op FOK!
geen zorgen, bar en ik zijn ook zolderautisten hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 16:19 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja kut, nu moet ik FOK!kers irl ontmoeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |