oftewel, als je een pakket hebt dat op de route ligt mag je het tot donderdag as. bij knoblauch stallenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
Als er iets is wat voor volgende week donderdag als de ladies hier een pakket komen halen nog ergens op de route zoals door Bar aangegeven moet zijn maar de komende week wel via welke weg ook op de route van de dames hoort en diegene in de buurt van Rotterdam/Rhoon komt (snapt iemand het nog) mag die het hier in Rhoon stallen en geef ik het mee.
(ik leg het ook zo duidelijk uit)
Ik kan wel pakketten halen in Roosendaal en mee naar Rotterdam nemen. Als dat pakket voor Haaksbergen dan weer bij mij opgehaald wordt!!quote:Op woensdag 5 december 2012 08:45 schreef automatic_ het volgende:
Roosendaal > Rotterdam
Roosendaal > Haaksbergen
Een van jullie heeft mijn nummer toch ontvangen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:06 schreef littledrummergirl het volgende:
pakjes die mee moeten met de roadtrip van bar en mij as donderdag kunnen evt ook bij mij in rotterdam worden afgegeven
Aaaaawwwwhhh,quote:Op maandag 10 december 2012 20:01 schreef littledrummergirl het volgende:
oh trws barik hoef donderdag niet meer terug naar rotterdam. ik verlaat de express ter hoogte van mn
Ik zoek een Utrecht - Zuid Limburgquote:Op maandag 10 december 2012 20:59 schreef phluphy het volgende:
22 of 23 december een ritje van (omgeving) Arnhem naar Zuid-Limburg.
Mooi op tijd voor een kerstpakket, toch?![]()
Indien behoefte, graag een pm!
Ja dat weet ik ook welquote:Op maandag 10 december 2012 21:02 schreef phluphy het volgende:
[..]
Utrecht is geen Arnhem.Ik woon in DL, dus ik moet voor Arnhem al omrijden.
is wel een klein beetje om voor mij maar kan hem wel naar deventer krijgen zaterdag/zondagquote:Op maandag 10 december 2012 21:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Er zal toch vast wel iemand zijn die Utrecht - Arnhem kan doen?
Ja gaat dan ook gebeurenquote:Op maandag 10 december 2012 21:31 schreef bosatlas het volgende:
[..]
is wel een klein beetje om voor mij maar kan hem wel naar deventer krijgen zaterdag/zondag
en als niemand hem naar arnhem krijgt kan ik hem uit nood op een vrije dag ook wel doen
maar is versturen niet goedkoper dan :$?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |