abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120303263
Ja, maar er is een héél verschil tussen rijden en glijden :+
Waar het stinkt is het warm.
pi_120303709
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja, maar er is een héél verschil tussen rijden en glijden :+
:P
ik heb in noorwegen gewoond.. daar is het pas glad ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_120317104
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:35 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

:P
ik heb in noorwegen gewoond.. daar is het pas glad ;)
Dan nog is het gewoon een Top actie die jij samen met LDG overhoop hebt gehaald!
S. 2014
J. 2016
pi_120385295
Daar het vervoerstopic al té ver is afgegleden ;) en de meeste pakketten al op hun bestemming zijn en de resterende pakketten er ook komen, hoe dan ook wil ik tóch even ook hier Barretje en LittleDrummerGirl nogmaals bedanken voor hun inzet, de mega-enorme-hoeveelheid kilometers, zo maar, omdat ze toevallig langs FHF kwamen zeilen,het zagen, lazen en ineens compleet gék werden dus maar even de auto in klommen om driekwart Nederland even op één dag te doorkruisen voor, zeker voor hen, totáál wildvreemden.
Ere wie die gekkigheid toekomt, Bar en LDG, het was me een genoegen jullie gegiebel over de vloer te mogen hebben( enne, ik vind nog steeds hier en daar rode en groene snippers van jullie knip- en plakwerk, inmiddels kan ik een gemiddelde inbreker de hersens inslaan met jullie kadootje dus afgezien van het lieve heeft dat nóg een functie ^O^ )
Thanx meiden, ik heb enorm genóten van jullie :*
pi_120385513
:@ :+

[ Bericht 68% gewijzigd door knoblaucha6 op 16-12-2012 19:37:12 ]
pi_120385632
oh, en die koffie en de thee blijven hier wonen, en ook de hond heet jullie welkom indien jullie weer eens in de buurt zijn (Ga ik Lot totaal verbieden tegen Bar op te klimmen, Lot is dól op Bar maar andersom niet echt) Ach, sluit ik HHH gewoon óp in de kelder die we niet hebben :+
pi_120385706
edit (achterlijke knoflookmeutestinkkop, je moet ook gewoon editten ipv quoten :') o|O )
pi_120387625
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 19:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
Daar de meeste pakketten al op hun bestemming zijn en de resterende pakketten er ook komen, hoe dan ook wil ik tóch even ook hier Barretje en LittleDrummerGirl nogmaals bedanken voor hun inzet, de mega-enorme-hoeveelheid kilometers, zo maar, omdat ze toevallig langs FHF kwamen zeilen,het zagen, lazen en ineens compleet gék werden dus maar even de auto in klommen om driekwart Nederland even op één dag te doorkruisen voor, zeker voor hen, totáál wildvreemden.
Ere wie die gekkigheid toekomt, Bar en LDG, het was me een genoegen jullie gegiebel over de vloer te mogen hebben( enne, ik vind nog steeds hier en daar rode en groene snippers van jullie knip- en plakwerk, inmiddels kan ik een gemiddelde inbreker de hersens inslaan met jullie kadootje dus afgezien van het lieve heeft dat nóg een functie ^O^ )
Thanx meiden, ik heb enorm genóten van jullie :*
:* ^O^ :* ^O^ :*
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
  zaterdag 22 december 2012 @ 18:54:37 #134
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_120640965
En Puala heeft ons geholpen met het wegbrengen van een pakket!

Thanks Puala! :*
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')