25 km vanaf waar ongeveer?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:07 schreef Djurres het volgende:
Ophalen bezorgen, 1 gehele dag rondjes rijden, tot een max van 25 km. geen route dus.
ik bied aan met yska mee te gaan.. en dan 50-50 aan brandstof!!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
25 km vanaf waar ongeveer?
Ik meld mij voor Groningen, Drenthe en Friesland.. Wel even kort overleg over de plaatsen. Sommige locaties zijn nou eenmaal op de route en sommigen absoluut niet.
Jij gaat op het dak als kerstvrouw toch? En aan het einde van de dag als Rudolph met een mooie rooie neus!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik bied aan met yska mee te gaan.. en dan 50-50 aan brandstof!!!
ik stel voor de tank leeg te rijden in een dagje
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jij gaat op het dak als kerstvrouw toch? En aan het einde van de dag als Rudolph met een mooie rooie neus!
Ik kan er vast een keer voor op en neer crossen, alleen wel pas dicht tegen kerst aan (22-23-24 dec)quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:07 schreef loecje het volgende:
alvast een oproepje voor het vervoer van een pakket
omgeving Groningen => omgeving Den Bosch
Het is een heel eind maar ik doe toch een poging. Misschien is er iemand die toevallig die kant op moet.
Ik kan niet alles, maar ik zou bijv. het stuk Utrecht/Arnhem kunnen pakken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef pazara het volgende:
ophalen amsterdam/Heibloem, Limburg
bezorgen in enschede
wie kan?
gedetacheerd in regio emmenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:07 schreef loecje het volgende:
Het is een heel eind maar ik doe toch een poging. Misschien is er iemand die toevallig die kant op moet.
Eventueel wil ik (Utrecht) hierin wel als tussenstation fungeren? Stel dat er iemand is die wel Groningen - Utrecht kan doen én er is iemand die Utrecht - Den Bosch wil doen, dan mag het pakket bij mij overnachtenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:07 schreef loecje het volgende:
als hij idd wat naar 'beneden' gebracht kan wordenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:40 schreef loecje het volgende:
helemaal "om" via groningen is dan wel weer ver
dan moeten we dat nog even bekijken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
als hij idd wat naar 'beneden' gebracht kan worden
neem ik hem met plezier mee![]()
Kun je het mij laten weten als je in de buurt van Den Helder komt tijdens je rit, want ik heb een pakket voor je vertrekpunt en dus neem ik aan ook eindbestemmingquote:Op donderdag 29 november 2012 13:41 schreef Barretje80 het volgende:
Ik wil me ook wel aanmelden om een dagje kris kros door nederland te scheuren...
Iemand zin om me te vergezellen?
edit: vertrekpunt vanaf den haag, maar een mooie route via groningen naar limburg ligt in de opties..
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun je het mij laten weten als je in de buurt van Den Helder komt tijdens je rit, want ik heb een pakket voor je vertrekpunt en dus neem ik aan ook eindbestemming
Wat gaaf!quote:Op zondag 2 december 2012 11:27 schreef Barretje80 het volgende:
yeah baby!
ldg wil mee op stap!
de route die ik wil gaan rijden en waarop mensen kunnen " intekenen" :
den haag --> R'dam --> rhoon--> noordbrabant --> " het oosten" (gelderland/overijsel/drente) --> " het noorden (groningen/friesland)--> den helder --> den haag--> rotterdam
limburg slaan we even over
we gaan de 13e december, dus het is wel handig als dede pakjes die dag ergens staan waar we bij kunnen!
dus laat maar weten! waar de speciale koeriers langs moeten komen ..
Dan hoop ik dat er een goede verwarming in de auto zitquote:Op zondag 2 december 2012 12:01 schreef littledrummergirl het volgende:
eigenlijk moeten we zo gaan bar![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 december 2012 12:01 schreef littledrummergirl het volgende:
eigenlijk moeten we zo gaan bar![]()
[ afbeelding ]
quote:Elf For Love, Elf For Lust!
Give Me An X For Xmas!
ergens halverwege rhoon moet het wel warm zijnquote:Op zondag 2 december 2012 12:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er een goede verwarming in de auto zit
Den Helder naar Den Haag? Wil ik wel doen hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun je het mij laten weten als je in de buurt van Den Helder komt tijdens je rit, want ik heb een pakket voor je vertrekpunt en dus neem ik aan ook eindbestemming
Dank je, ik heb het net met Barretje80 kunnen regelen dus ben inmiddels voorzienquote:Op zondag 2 december 2012 13:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Den Helder naar Den Haag? Wil ik wel doen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |