Deze post zocht ik danquote:Op maandag 3 december 2012 11:23 schreef Barretje80 het volgende:
geweizigde route :
de route die ik wil gaan rijden en waarop mensen kunnen " intekenen" :
den haag --> R'dam --> Rhoon--> Den Helder--> Groningen--> den bosch --> Oosterhout --> rotterdam --> den haag
[ afbeelding ]
totale reistijd : 8,5 uur
EDIT: dikgedrukt = bevestigde route
bezorgingen op de route kunnen er bij.. heul veul afwijken van de route wordt iets minder gewaardeerd![]()
doe maar een tel. nr in de pm.. ik gok dat we er pas zijn na 6 uur hoorquote:Op maandag 3 december 2012 17:49 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Deze post zocht ik dan
Hebben jullie een telefoonnummer van mij nodig ? of denken jullie er pas laat te zijn dus na 6 uur?
Jeej! Made me happy! Zal ik de ontvanger even contacten of ze die dag uberhaubt thuis is?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:04 schreef Barretje80 het volgende:
Yske.. Pm doet het niet mobiel.. Maar dat is prima!
En automatic van waar naar waar moeten die pakketjes dan?
Dat is misschien wel ha.dig.. Het adres van de ontva.ger kan wel i. Pm..quote:Op woensdag 5 december 2012 00:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jeej! Made me happy! Zal ik de ontvanger even contacten of ze die dag uberhaubt thuis is?
Auto, ik moet vrijdagmiddag in R'dam zijn. Weet niet of dit uitkomt bij jou en de ontvanger?quote:Op woensdag 5 december 2012 08:45 schreef automatic_ het volgende:
Roosendaal > Rotterdam
Roosendaal > Haaksbergen
oftewel, als je een pakket hebt dat op de route ligt mag je het tot donderdag as. bij knoblauch stallenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
Als er iets is wat voor volgende week donderdag als de ladies hier een pakket komen halen nog ergens op de route zoals door Bar aangegeven moet zijn maar de komende week wel via welke weg ook op de route van de dames hoort en diegene in de buurt van Rotterdam/Rhoon komt (snapt iemand het nog) mag die het hier in Rhoon stallen en geef ik het mee.
(ik leg het ook zo duidelijk uit)
Ik kan wel pakketten halen in Roosendaal en mee naar Rotterdam nemen. Als dat pakket voor Haaksbergen dan weer bij mij opgehaald wordt!!quote:Op woensdag 5 december 2012 08:45 schreef automatic_ het volgende:
Roosendaal > Rotterdam
Roosendaal > Haaksbergen
Een van jullie heeft mijn nummer toch ontvangen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:06 schreef littledrummergirl het volgende:
pakjes die mee moeten met de roadtrip van bar en mij as donderdag kunnen evt ook bij mij in rotterdam worden afgegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |