Mijn theorie is dat die baby misschien een rol gaat spelen bij een cure, ik weet alleen nog niet hoe.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:42 schreef toetsenbordridder het volgende:
Altijd dit gejank, kappen stelletje kutten en theorien verzinnen a la Lost
heb zo een idee dat the general met zijn experimenten die baby op een gegeven moment wil hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat die baby misschien een rol gaat spelen bij een cure, ik weet alleen nog niet hoe.
Kan me niet voorstellen dat ze een baby laten opeten door zombies, dus dan moeten de schrijvers iets anders verzinnen. Het is voornamelijk een last natuurlijk.
Nog beter. Kunnen ze die baby eruit schrijven zonder het extreem bloederig te laten worden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:00 schreef planethugo het volgende:
[..]
heb zo een idee dat the general met zijn experimenten die baby op een gegeven moment wil hebben
of het nog extremer makenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog beter. Kunnen ze die baby eruit schrijven zonder het extreem bloederig te laten worden.
Nee want dat is dan 'een van hun'. Een baby van een andere groep niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:29 schreef karton2 het volgende:
In dat stadje van the governor liep ook een zwangere vrouw rond, die baby kan ook gebruikt worden voor experimenten.
Niemand, niemand kan dat toch...quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:48 schreef kurk_droog het volgende:
Wie gaat die baby borstvoeding geven?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:48 schreef kurk_droog het volgende:
Waarom zou dat sowieso noodzakelijk moeten zijn. Ik heb ook nooit borstvoeding gehad. Maar ze moeten wel ergens melk of zo vandaan halen...quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:48 schreef kurk_droog het volgende:
Ach, dat zal maggie binnen no-time zijn denk ik zoquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..].
Je weet dat vrouwen geen melk produceren zonder zwanger te zijn geweest?
Uhm, nou, daarom zou het wellicht noodzakelijk zijn. Omdat er waarschijnlijk niet zoveel melk meer in circulatie is enzo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou dat sowieso noodzakelijk moeten zijn. Ik heb ook nooit borstvoeding gehad. Maar ze moeten wel ergens melk of zo vandaan halen...
Ik denk niet dat er ooit een cure komt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat die baby misschien een rol gaat spelen bij een cure, ik weet alleen nog niet hoe.
Echt?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..].
Je weet dat vrouwen geen melk produceren zonder zwanger te zijn geweest?
Er zal wel een drempel overtroffen moeten worden door de acteurs, maar in story lijkt het me niet zo vreemd als het wel gebeurtquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Denk niet dat een 16-jarige (die stiekem wordt gespeeld door een actrice die al een stuk in de 20 is) iets gaat beginnen met een 13-jarige (die er eigenlijk 10 uitziet)
Er stond "dit is het plot voor de volgende aflevering". Ik heb het toen niet gelezen. Als jij dat wel hebt gedaan, is dat gewoon je eigen schuld, je had het kunnen weten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:10 schreef HiZ het volgende:
[..]
Bullshit, ik heb een hoge tolerantiegrens voor spoilers, maar er is een gigantisch verschil tussen 'Lori gaat dood' en een complete samenvatting van alle relevante gebeurtenissen in een aflevering.
Point taken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Uhm, nou, daarom zou het wellicht noodzakelijk zijn. Omdat er waarschijnlijk niet zoveel melk meer in circulatie is enzo.
Ze hadden een perfecte love interest voor Carl, maar ze hebben er een zombie van gemaakt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:06 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Er zal wel een drempel overtroffen moeten worden door de acteurs, maar in story lijkt het me niet zo vreemd als het wel gebeurt
SPOILER: voorstukjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:15 schreef MichaelScott het volgende:
Open de spoiler niet als je geen speculatie aan de hand van het voorstukje van aflevering 4 wilt lezen.Dat was die scientist volgens mij ( Milton )SPOILER: voorstukjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Het virus verspreidt zich niet via beten. Iedereen is al besmet.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dan moet die baby wel gebeten worden voordat ze daar achter komen.
Ja klopt, maar ze moeten die baby dan toch testen ofzo willen ze weten dat ie immuun zou zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het virus verspreidt zich niet via beten. Iedereen is al besmet.
Maar dat doe je niet door de baby dood te laten bijten, want een beet of een kras overleven is tot nu toe pas één persoon gelukt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ze moeten die baby dan toch testen ofzo willen ze weten dat ie immuun zou zijn.
Ik vind het allemaal prima, zolang de Chosen One niet weer Hayden Christensen is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een plots opduikende "chosen one" die alles weer goed kan maken, past toch niet binnen het pseudo-realisme van The Walking Dead.
In een rugzak bewaren en op de grond gooien wanneer een groep walkers te dichtbij komt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:12 schreef ems. het volgende:
Ze moeten die baby gewoon weggooien. Stel je voor dat het net zo'n persoonlijkheid als Lori ontwikkelt.
Daar zat ik ook al aan te denken ja, gewoon achter de hand houden als een soort Otisquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:15 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
In een rugzak bewaren en op de grond gooien wanneer een groep walkers te dichtbij komt.
Zijn hier al pics ofzo van?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:46 schreef Me_Joeder het volgende:
Als het waar is wat er in de spoilers staat vreet ik m'n hoed op. Onzin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Mogen ze toch wat aan doen, als de redding van de mensheid afhankelijk is van die labs zie ik het somber in met die zelfdestructiequote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar dat doe je niet door de baby dood te laten bijten, want een beet of een kras overleven is tot nu toe pas één persoon gelukt.Nou ja, op zich weet je dan wel of het gelukt is. Al denk ik dat sommige survivors bezwaar hebben tegen deze werkwijze.
De enige manier om dat te testen, is denk ik op zoek gaan naar een lab dat zichzelf nog niet heeft opgeblazen.
Persoonlijkheid heeft niets met genen te makenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:12 schreef ems. het volgende:
Ze moeten die baby gewoon weggooien. Stel je voor dat het net zo'n persoonlijkheid als Lori ontwikkelt.
Wellicht, maar waarom risico nemen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:57 schreef Mirel het volgende:
[..]
Persoonlijkheid heeft niets met genen te makenWel met opvoeding
Omdat de hele strijd tegen het vergaan van de wereld en de overnames van zombies eigenlijk een beetje nutteloos is als voortplanting en voortbestaan (en dus het laten overleven van een nieuwe generatie) van de mensheid niet je doel is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Wellicht, maar waarom risico nemen?
Je hebt het fout, zoek het maar opquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:32 schreef Vivi het volgende:
Euh..nee. Jij hebt geen kinderen zeker?
Voortbestaan van de mensheid is an sich ook een nutteloos doel. Het is maar hoe je het bekijktquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Omdat de hele strijd tegen het vergaan van de wereld en de overnames van zombies eigenlijk een beetje nutteloos is als voortplanting en voortbestaan (en dus het laten overleven van een nieuwe generatie) van de mensheid niet je doel is.
Vanuit bepaalde perspectieven wel jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Voortbestaan van de mensheid is an sich ook een nutteloos doel. Het is maar hoe je het bekijkt
Ach, als er een natuurlijke drang tot overleving in het TWD universum speelde hadden ze Lori in aflevering 3 van seizoen 1 al opgehangenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Vanuit bepaalde perspectieven wel ja![]()
Maar vanuit menselijk perspectief is dat toch wel iets waar een behoorlijke natuurlijke drang naar is.
Beth is de volgende die dood gaatquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:49 schreef lipjes het volgende:
vind trouwens wel dat Beth een beetje een achtergrondrolletje heeft.
Zie je vrij weinig in beeld, en heeft volgens mij nog minder tekst als t-dog
Een baby dat bij adoptie ouders opgroeit heeft toch echt bepaalde trekken die de ouders ook hadden. Ik zou niet te hard willen beweren dat het niets met genen te maken heeft en uitsluitend opvoeding is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:57 schreef Mirel het volgende:
[..]
Persoonlijkheid heeft niets met genen te makenWel met opvoeding
Nee, dat lijkt me niet. T-dog gingook pas dood toen hij MEER tekst kreegquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:42 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Beth is de volgende die dood gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |