^^ ik had geen problemen met Lori hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ben wat toleranter op dat gebied
Ik neem aan dat je wel snapte dat ik het lullen over previews bedoel.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ze uit zijn, valt er niks meer te speculeren he.
Dan moet je mij niet quoten want ik heb die hele preview niet gezien.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel snapte dat ik het lullen over previews bedoel.
Jij quote mij eerst en ik had het dus wel over het gespoilerquote:Op woensdag 7 november 2012 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan moet je mij niet quoten want ik heb die hele preview niet gezien.
Ik zie het ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:00 schreef Jivis het volgende:
[..]
Jij quote mij eerst en ik had het dus wel over het gespoiler.
Ik zou het raar vinden als we haar nog terugzien of als ze nog zou leven. Dat zou de hele dramatische laatste scene van afgelopen aflevering teniet doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zie het ja.Maar dat spoiled niks over Lori, aangezien zombies toch geen melk kunnen geven.
Wat een bizarre gedachte.
Dat inderdaad en het lijkt me onlogisch dat Carl zijn moeder terug zou laten komen als zombie, dat zou hij Rick ook niet aandoen. En mocht Carol haar vinden, dan had ze al het hechting spul bij zich moeten hebben, ook dat lijkt me sterk. Komt nog bij dat ze voor die tijd al lang doodgebloed zal zijn, of opgegeten door andere zombies.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik zou het raar vinden als we haar nog terugzien of als ze nog zou leven. Dat zou de hele dramatische laatste scene van afgelopen aflevering teniet doen.
ik dacht dat de baby er als een ekte zombie uit zou komen, maar niet dus...quote:Op woensdag 7 november 2012 13:15 schreef Jabberwocky het volgende:
is er niet een kans dat die baby gewoon dood en een zombie is?
Ja, hoe zie je eigenlijk het verschil tussen een baby en een baby zombie.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:15 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik zat er eens over na te denken, is er niet een kans dat die baby gewoon dood en een zombie is? In aflevering 3 werd gezegd dat wanneer zombies niet kunnen bijten, ze dit ook niet willen, dus dan merk je er weinig van. Die baby werd dood geboren, maar na twee tikjes begon het opeens geluid te maken. Misschien dat we nog iets moois krijgen zodra er tandjes komen?
Al is dat natuurlijk vooral wishful-thinking want waarom zouden er tandjes doorkomen als de baby al dood is? Maarja.
Een baby komt vaker naar buiten zonder adem te halen, dan krijgen ze een paar tikjes dat ze beginnen te huilenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:15 schreef Jabberwocky het volgende:
Die baby werd dood geboren, maar na twee tikjes begon het opeens geluid te maken.
dan gaat je hart als vader toch wel even harder kloppenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Een baby komt vaker naar buiten zonder adem te halen, dan krijgen ze een paar tikjes dat ze beginnen te huilen
Mijn zoon heeft 2 minuten niet geademd nadat hij geboren werd.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
dan gaat je hart als vader toch wel even harder kloppen
Best makkelijk te spotten:quote:Op woensdag 7 november 2012 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, hoe zie je eigenlijk het verschil tussen een baby en een baby zombie.
Dat riep ik bij Prison Break ook, maar toch kwam de bitch terug.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik zou het raar vinden als we haar nog terugzien of als ze nog zou leven. Dat zou de hele dramatische laatste scene van afgelopen aflevering teniet doen.
Mooi zoquote:Op woensdag 7 november 2012 12:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^ ik had geen problemen met Lori hoor.
Omdat er altijd de kans is dat hij nog terug komt.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef robuust89 het volgende:
Waarom staat Morgan eigenlijk in de OP? Wishfull thinking, of was hij daadwerkelijk te zien in de laatste aflevering? IMDB zegt van niet nl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zuurstoftekort oid? Wat een wonder.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef dekilo het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft 2 minuten niet geademd nadat hij geboren werd.
Hij heeft er niks aan overgehouden gelukkig maar ik dacht dat hij dood was..............
Nee gelukkig niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen zuurstoftekort oid? Wat een wonder.
Ach ga toch weg manquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:17 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Het was erg goed geacteerd, maar wel een tikkeltje overdreven. Ik denk dat de meeste mensen in deze situatie niet zo wisselvallig reageren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Daar wist de acteur tenminste dat hij genoegen moest nemen met een ingetogen stijl zonder echt gejank door zijn (bij zichzelf bekende) beperkte acteerkwaliteiten om het niet lachwekkend te laten worden. Ik zat de laatste tWD-aflevering gisteren te kijken en schoot keihard in de lach en heb het zowaar even teruggespoeld voor vermaak zoals ik dat bij scènes in de betere sitcoms wel eens doe.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mike op 07-11-2012 18:36:05 ]
Ach, zo'n belangrijke en schokkende scene was het niet. Het is niet dat het iets van het verhaal verpest als je dat weet....quote:Op woensdag 7 november 2012 16:02 schreef Jivis het volgende:
Je zult maar willen beginnen aan Sons of Anarchy en dan zo'n dikke spoiler in het Walking Dead topic voorbij zien komen.
Dan moet die baby wel gebeten worden voordat ze daar achter komen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:48 schreef Armageddon het volgende:
Weten jullie wat ik denk. Dat die baby resistent is tegen het zombie virus. Ja ja!
Ja en als die baby zombies bijt worden het weer gewone mensen, net als bij Adventure timequote:Op woensdag 7 november 2012 16:48 schreef Armageddon het volgende:
Weten jullie wat ik denk. Dat die baby resistent is tegen het zombie virus. Ja ja!
Je zult maar willen beginnen aan Adventure time en dan zo'n dikke spoiler in het Walking Dead topic voorbij zien komen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Ja en als die baby zombies bijt worden het weer gewone mensen, net als bij Adventure time
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born in lust, turn to dust. Born in sin, come on in.(Storm Of The Century, 1999)
Listen to them, the children of the night. How sweet music they make.(Bram Stoker's Dracula, 1992)
ik vind van niet, ben wel benieuwd hoe het gaat lopen tussen darryl en haar, daar komt bij dat ze lori heel misschien toch heeft weten te redden. ze is wel nuttig maar je merkt het nietquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:23 schreef remcov het volgende:
Voor degene die een verklaring willen hoe het kan dat Lori nog in een paar eps zou voorkomen.![]()
Milde comicspoiler:Bedankt dat je even meldt dat lori nog een paar keer terug komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Gast, lees eens even een paar posts terug. Daar hebben ze het ook erover dat t op imdb staat zonder dat t in spoilers staat.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:05 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Bedankt dat je even meldt dat lori nog een paar keer terug komt.
Iedereen draagt het virus dus zou het zo maar kunnen zijn dat het virus bij een foetus zodanig werkt dat het al begint als een zombie. Ik denk niet dat het nu het geval is, zombies janken niet maar achteraf zou het wel een extra dimensie aan hopeloosheid geven natuurlijk, zo van de nu levende generatie is daadwerkelijk de laatste als ze geen oplossing vinden. Maar de baby is geen zombie waarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:28 schreef EilandjeOnline het volgende:
waarom zou die baby van lori een zombi moeten zijn ?
het leeft dus het is mens, pas bij overlijden wordt het een zombi .. of mis ik iets ?
haha dat dacht ik ookquote:Op woensdag 7 november 2012 19:34 schreef VacaLoca het volgende:
Haha toen T-Dog ineens zoveel tekst had halverwege de aflevering dacht ik al van 'oh dan zal ie zo wel dood gaan'
One excuus-neger down, nieuwe erbij
Serieus? Ik heb vaker in verscheidene films en series een dergelijke breakdown geacteerd zien worden, en dit was imo een beetje een mislukte poging tot het nadoen van een goede uitvoering ervan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:15 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
True, wat mij betreft mag hij hier wel Emmy voor krijgen.
Dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 7 november 2012 19:07 schreef remcov het volgende:
[..]
Gast, lees eens even een paar posts terug. Daar hebben ze het ook erover dat t op imdb staat zonder dat t in spoilers staat.
Anders had ik t zelf ook wel in een spoiler gezet.
Nah, comic en tvserie verschillen wel heel erg hoor in dit specifieke geval.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:05 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Bedankt dat je even meldt dat lori nog een paar keer terug komt.
Ik kende de comic's niet en dat hou ik ook maar zo. Anders weet ik straks hoe het eventueel kan aflopen. Ik heb seizoen 1 en 2 achter elkaar gekeken (kende de serie niet). Vond het hele boederij verhaal inderdaad veel te lang duren, kan me voorstellen als je elke keer een week moet wachten dat het nog erger is.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef JK het volgende:
[..]
Nah, comic en tvserie verschillen wel heel erg hoor in dit specifieke geval.
Zo ging Lori niet dood tijdens de bevalling. Hell, zelfs Hershel hielp haar te bevallen, dus wat dat betreft gaat het nu aardig verschillen en heb ik zo'n idee dat het hele gevangenisgebeuren in een stroomversnelling zit in tegenstelling tot de boederij, wat veelste lang duurde.
Dat T-Dog dood ging lag voor de hand, in een tweetje zei hij al dat het toch epic zou worden?
Of historical. Weet ik het.Gelukkig gaat de serie nu erg lekker, vele malen beter dan de start van s2. Ik kijk er nu weer met veel plezier naar en zo hoort het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |