Als mijn zwangere vrouw gemold zou zijn zou ik nog een tikje hysterischer doen kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:17 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Het was erg goed geacteerd, maar wel een tikkeltje overdreven. Ik denk dat de meeste mensen in deze situatie niet zo wisselvallig reageren.
Gelukkig zegt "de meeste mensen" alsnog niksquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:17 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Het was erg goed geacteerd, maar wel een tikkeltje overdreven. Ik denk dat de meeste mensen in deze situatie niet zo wisselvallig reageren.
Overdreven? Je ziet een persoon die zich ontzettend lang groot heeft gehouden en nu compleet breekt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:17 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Mjah niet zo zeer overdreven, was foute woordkeuze, ik bedoel meer dat het er gewoon een beetje vaag uitzag. Natuurlijk is dit zo'n beetje het ergste wat iemand uberhaupt kan overkomen, dus geen enkele emotionele uiting is overdreven, maarja, weet het niet, kan het niet echt verwoorden, vond het gewoon beetje vaag.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:23 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
Overdreven? Je ziet een persoon die zich ontzettend lang groot heeft gehouden en nu compleet breekt.
Of ze dood is moet nog maar blijken. Je hebt haar niet dood zien gaan en Carol loopt nog ergens rond...quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:47 schreef NeoDweezil het volgende:
Lori dood! Serieus vorig jaar bijna gestopt met kijken alleen door haar... in prison break had ik ook al zo'n schurft aan haar haha het kan alleen maar beter worden vanaf hier!
Ik vond dit juist wel super goed gedaan. En alsnog voor zoiets is geen standaard manier om te reageren. Het is zo'n beetje het ergste nieuws dat je kan bedenken dus ja hoe reageer je daarop.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:10 schreef Sec.XV het volgende:
- When I first saw him start crying, his tone came off like sarcastically, like "Boohoo Carl you little faggot" -
Haha als je er op die manier naar gaat kijken is het wel echt grappig
ff kijkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:23 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
Overdreven? Je ziet een persoon die zich ontzettend lang groot heeft gehouden en nu compleet breekt.
Eigenlijk zoals ze hier uitleggen
Nou, ze is in ieder geval wel dood als mens.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of ze dood is moet nog maar blijken. Je hebt haar niet dood zien gaan en Carol loopt nog ergens rond...
Zeker weten? Ze was bewusteloos ja, maar Carol had geleerd hoe de boel te hechten...tja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nou, ze is in ieder geval wel dood als mens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 10 types of people in the world : those who understand binary, and those who don't.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:48 schreef Sjekihenkie het volgende:
Spoilertje?Carl is ook wel iemand die dat doet ondertussen. Psychopaat in wordingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
Heb je alleen seizoen 3 gezien?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:46 schreef sinepedraap het volgende:
En die Lori viel echt wel mee hoor. Ik vond Carl eerst irritanter. Lori was juist chill met you do what you have to do.
Misschien ben ik 1 en 2 alweer een beetje vergeten.quote:
Prijs jezelf gelukkigquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Misschien ben ik 1 en 2 alweer een beetje vergeten.![]()
Mja, ik vond het uiteindelijk ook wel zielig. Alhoewel ik wist dat het ging komen omdat hij opeens een mening had.quote:T-dog was jammer though
Alsnog was Lori niet zo erg. Ik vond haar juist welquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig
[..]
Mja, ik vond het uiteindelijk ook wel zielig. Alhoewel ik wist dat het ging komen omdat hij opeens een mening had.
Dat eeuwige gezeik over Carl. Carl mocht dit niet en mocht dat niet. Dat geouwehoer tegen Andrea, dat ze niet zo met de mannen om moest gaan maar de was moest doen. Genoeg?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Alsnog was Lori niet zo erg. Ik vond haar juist welNoem eens iets wat zo irritant was dan om m'n geheugen op te frissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was na die geboortescene nog een shot waar je haar benen in de achtergrond zag liggen. Ze lag er nogal stilletjes bij in ieder geval, haar rol als mens is sowieso uitgespeeld.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zeker weten? Ze was bewusteloos ja, maar Carol had geleerd hoe de boel te hechten...tja.
Het is vergezocht, dat wel.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef lipjes het volgende:
Wat ik zo raar vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat was nog helemaal aan het begin. Sinds the farm werd ze wel chill juist.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat eeuwige gezeik over Carl. Carl mocht dit niet en mocht dat niet. Dat geouwehoer tegen Andrea, dat ze niet zo met de mannen om moest gaan maar de was moest doen. Genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |