quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nah.. ik hoop het niet. Sowieso NIET diegene die jij in je spoiler zet. Ik vind hem en Rick de bazigste van de serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTST stylequote:Op dinsdag 6 november 2012 10:22 schreef Mr.Fenderbaum het volgende:
Zal he zien is dat kind in seizoen 4 ineens bijna volwassen
Ik vond het niet erg dat de persoon in kwestie dood ging maar ik vond het wel verschrikkelijk de pijn van iedereen te zien, dus ik moest dan ook een traantje wegpinken. Maar goed ik ben een vrouw dus emotioneel wrakquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ben ik de enige die het niets kon schelen dat een bepaald vrouwelijk personage dood ging?
Ik zag commentaren als : "oh i cried for the entire last 15 minutes", en dacht bij mezelf)))
Normaal, en ik durf dit gerust te zeggen, pink ik meer dan 1 traantje weg bij "zielige" scenes in series of films.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vond het niet erg dat de persoon in kwestie dood ging maar ik vond het wel verschrikkelijk de pijn van iedereen te zien, dus ik moest dan ook een traantje wegpinken. Maar goed ik ben een vrouw dus emotioneel wrak![]()
Me too, ik jank om de gekste dingen. Ook om blijdschap o.i.d.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Normaal, en ik durf dit gerust te zeggen, pink ik meer dan 1 traantje weg bij "zielige" scenes in series of films.
Lost, damn volgens mij heb ik gejankt bij iedere aflevering.
Call me a sissy i dont care![]()
Maar anyway in dit geval had ik zoiets van "care".
Vond het erger op de een of andere manier van die andere personage dat doodging.
Vrouwen...quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vond het niet erg dat de persoon in kwestie dood ging maar ik vond het wel verschrikkelijk de pijn van iedereen te zien, dus ik moest dan ook een traantje wegpinken. Maar goed ik ben een vrouw dus emotioneel wrak![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso heel dat zoetsappige gedoe mag van mij achterwege blijven. Althans niet alles... maar gelukkig hebben ze geleerd van S2.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:54 schreef Mr.Fenderbaum het volgende:
[..]
Vrouwen...
Ik had nou niet echt een hekel aan haar maar wel mooi voor het verhaal. Niet z'n 'gelukkig' gezinnetje... Al dat zoetsappige gedoe
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:54 schreef karton2 het volgende:
Nieuwe characterlijst voor OP:Mooi hoor, zelf gemaakt? Ik mis die twee nog levende gevangenen nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Die mooie rode kruizen heb ik gemaaktquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mooi hoor, zelf gemaakt? Ik mis die twee nog levende gevangenen nog
Nieuwe characterlijst voor OP:Very nice, kan een modje wellicht de OP aanpassen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Dat zag er gewoon heel vet uit, dan boeit het me niet dat het onrealistisch is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als we 't toch over dingen hebben die niet echt realistisch overkomen, zoals Glenn die zombie midden door z'n hoofd sabelde en Carl's mes dat Lori's buik opensneed. Dat ging allemaal veel te makkelijk.
Waar heeft Glenn zo'n zeis gevonden en als dat mes van Carl echt zo scherp was, had 'ie zichzelf allang van 'n paar vingers ontdaan.
Die spoiler had niks met de rest van de post te maken. Ik verwachtte een of andere opmerking die hij in een spoiler had gezet. Gebeurd zo vaak. Zet er gewoon even bij dat het een spoiler is...quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar denk je dat spoilers voor zijn?
Nehh ik vind Carol wel leuk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:23 schreef maurisioo het volgende:
Ik hoop dat die baby toch een soort van zombie wordt en dan Carol doodkrapt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:23 schreef maurisioo het volgende:
Dat zou ook niet verkeerd zijn inderdaad. Ik zou Carol waarschijnlijk niet missen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:23 schreef maurisioo het volgende:
Haha, dit viel me ook op inderdaad.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:58 schreef ace_eleven het volgende:
Wel gek hoe Daryll eerst de deur aan t blokken was, twee zombies killt en daarna de deur schijnbaar niet meer hoeft te blokken terwijl er gewoon nog meer zombies aan kwamen... maar verder erg goede episode!
Zolang je iemand niet dood hebt zien gaan kan je er vanuit gaan dat ze nog leven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:54 schreef Rodawa het volgende:
Ik hoop trouwens dat ze op de één of andere manier nog een keer Morgan tegenkomen, die man met dat zoontje van de eerste afleveringen.Waarschijnlijk leven die niet meer, maar toch. Alleen moet die nieuwe gevangene eerst dood voor hij überhaupt terug kan komen.
Hij kreeg de deur niet dicht toch? Door ze te killen lukte het daarna wel...?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha, dit viel me ook op inderdaad.
Misschien waren het er maar een stuk of 6 en heeft ie dat ff snel afgehandeld.
Je weet het nooit inderdaad.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zolang je iemand niet dood hebt zien gaan kan je er vanuit gaan dat ze nog leven.
Ah ja, goed punt. Stom dat ik daar zo overheen heb gekeken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hij kreeg de deur niet dicht toch? Door ze te killen lukte het daarna wel...?
Ik vind Carl ook wel bazig hoor dit seizoen, snap niet dat mensen over hem zanikenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Carl
Die gaat nu denk ik helemaal psycho worden.
Hij doet alsof die alles wel aan kan, gaat zelf allemaal debiele dingen doen waardoor anderen in gevaar komen, denkt dat die de wereld aan kan, en dan die Lori die hem zo de hemel in prijstquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:42 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vind Carl ook wel bazig hoor dit seizoen, snap niet dat mensen over hem zaniken
Voila!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Oh, zie net dat er al een veel toffere character lijst is!![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:58 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
Voila!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Oh, zie net dat er al een veel toffere character lijst is!
Nieuwe characterlijst voor OP:Inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is gewoon een goede scenequote:Op dinsdag 6 november 2012 15:10 schreef Sec.XV het volgende:
- When I first saw him start crying, his tone came off like sarcastically, like "Boohoo Carl you little faggot" -
Haha als je er op die manier naar gaat kijken is het wel echt grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |