no worrysquote:Op maandag 5 november 2012 23:12 schreef Mirjam het volgende:
Die T-dog i echt nooit een waardevolle aanvulling geweest voor de show
Good riddance!
Je hoorde een schot gelost worden toen ze weggingen van Lori, dus die is dood? of heeft hij 'naast' geschoten zodat hij wel zn stoere act kan volhouden maar toch een jankbal is?quote:Op maandag 5 november 2012 22:39 schreef Sec.XV het volgende:
Damn, heftige aflevering...
Kreeg het ook even moeilijk bij die jankscene van Rick, deed ie best goed![]()
Het opensnijden van Lori was wat mij betreft iets te snel beslist... "Ohja, we gaan je baby even redden. Ik snij je wel even open zodat je sterft..." ...wtf
Ik zeg dit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2012 17:44 schreef Gibbet het volgende:
Theorie:Idd, zal je net zien dat caroll lori vind en weer oplap dankzij haar oefeningen etc en ergens verstopt zitten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
Ik vond die zwangere buik er wel erg nep uitzien. Dat hadden ze beter kunnen doen. Het was nu echt een typische opplakbuikquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:27 schreef sinepedraap het volgende:
Waarom vinden mensen het zo leuk dat Lori dood is? Ik vond haar wel geil altijd. Beetje irritant maar goed, dat kind was pas vervelend in het begin. T-dog was ook een toffe knuffelneger. Zonde dat hij dood is. En gelijk een nieuwe neger er weer bij die z'n maat doodschiet om in hun groep te kunnen komen. Ik leef met Rick mee![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 17:44 schreef Gibbet het volgende:
Theorie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
De regisseur SNAPT dat dat moest om mensen in verwarring te maken zoals jouquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:33 schreef Qwea het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je je laat opensijden, voor een baby, terwijl je een kind van 12 hebtIk snap ook niet waarom dat *NU* moest en ik snap ook niet waarom ze dan dood moest.
Vrouwen zijn stuk voor stuk emotionele wrakken met irrationele beslissingen. Daarom.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:33 schreef Qwea het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je je laat opensijden, voor een baby, terwijl je een kind van 12 hebtIk snap ook niet waarom dat *NU* moest en ik snap ook niet waarom ze dan dood moest.
Hehe ja het zag er wel nep uit soms. En toen ze in die kamer zaten toen ze wegrende van die horde zombies en ze opeens begon met weeën had ik ook wel zoiets van ok uitgerekend nu afgezonderd in die kamerquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vond die zwangere buik er wel erg nep uitzien. Dat hadden ze beter kunnen doen. Het was nu echt een typische opplakbuikAl het geld was zeker opgegaan aan Zombie figuranten
Ik geloofde overigens echt heilig in de goedheid van de Governor, totdat hij die militairen doodschoot![]()
En het was ook nog niet eens zeker of die baby geen zombie was of zo als die er dood uit zou komen. En ja geen verdoving, veel bloedverlies, gewoon gesneden alsof je kip snijdt i.p.v. chirurgiequote:Op dinsdag 6 november 2012 09:33 schreef Qwea het volgende:
Nooit vertrouwd, komt omdat ik afging op die shakazuluwijffie (naam weet ik niet?) en die moest hem meteen al niet tot en met nu.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vond die zwangere buik er wel erg nep uitzien. Dat hadden ze beter kunnen doen. Het was nu echt een typische opplakbuikAl het geld was zeker opgegaan aan Zombie figuranten
Ik geloofde overigens echt heilig in de goedheid van de Governor, totdat hij die militairen doodschoot![]()
Die buik was idd heeeeel erg nepquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:33 schreef Qwea het volgende:
Vraag me af wanneer maggie bezwangerd raakt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:46 schreef turance het volgende:
Dus Lori laat zich heel vaak pakken door Shane, en daarna door Rick (we nemen aan dat de condooms inmiddels ook op zijn?) in een wereld waar geen ziekenhuizen meer zijn terwijl ze weet dat haar eerste kind door een keizersnede is geboren...![]()
Niet een heel slim vrouwtje..
Ik hoop niet dat mijn post verkeerd geïnterpreteerd wordt als zeikpost, ik zoek altijd zelf de spoilers op. Ik vind dat niet erg.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:38 schreef sinepedraap het volgende:
Oh en mensen die over spoilers zeiken
Je moet dit topic gewoon niet lezen als je nog niet de laatste aflevering hebt gezien. Wacht dan gewoon een dagje tot je hem wel hebt gezien. Wat verwacht je anders dat hier besproken wordt?
Echt hequote:Op dinsdag 6 november 2012 09:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Vraag me af wanneer maggie bezwangerd raakt.
Die is zo vaak aan het ballen met glenn, zoals in de wachttoren
Ow nee ging niet over jou maar zag het een paar keer terugkomen in deze reeks dus ik begrijp niet echt waarom die mensen het dan zelf niet kunnen bedenken om het zo te doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat mijn post verkeerd geïnterpreteerd wordt als zeikpost, ik zoek altijd zelf de spoilers op. Ik vind dat niet erg.
Op maandag kijk ik ook nooit in dit topic voordat ik de aflevering gezien heb. Praten over de volgende aflevering moet imho wel in een spoilerquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:38 schreef sinepedraap het volgende:
Oh en mensen die over spoilers zeiken
Je moet dit topic gewoon niet lezen als je nog niet de laatste aflevering hebt gezien. Wacht dan gewoon een dagje tot je hem wel hebt gezien. Wat verwacht je anders dat hier besproken wordt?
Idd, maandag avond Walking Dead avondquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op maandag kijk ik ook nooit in dit topic voordat ik de aflevering gezien heb. Praten over de volgende aflevering moet imho wel in een spoiler
Ik denk dat die niet dood gaat om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:50 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Echt heik hoop wel dat die kutbaby snel dood gaat trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik denk dat die niet dood gaat om eerlijk te zijn.
Verwacht datOpofferen? Als in? Gaarne meer uitleg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon normaal doen ja.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Opofferen? Als in? Gaarne meer uitleg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:57 schreef lipjes het volgende:
[..]Nah.. ik hoop het niet. Sowieso NIET diegene die jij in je spoiler zet. Ik vind hem en Rick de bazigste van de serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |