abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118877282
Laatste twee afleveringen gezien.... :{.
Heavy...
I´m back.
pi_118879194
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 23:12 schreef Mirjam het volgende:
Die T-dog i echt nooit een waardevolle aanvulling geweest voor de show :')
Good riddance!
no worrys
meteen een nieuwe excuus negert in het team

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:39 schreef Sec.XV het volgende:
Damn, heftige aflevering...
Kreeg het ook even moeilijk bij die jankscene van Rick, deed ie best goed ^O^

Het opensnijden van Lori was wat mij betreft iets te snel beslist... "Ohja, we gaan je baby even redden. Ik snij je wel even open zodat je sterft..." ...wtf

Ik zeg dit:
[ afbeelding ]
Je hoorde een schot gelost worden toen ze weggingen van Lori, dus die is dood? of heeft hij 'naast' geschoten zodat hij wel zn stoere act kan volhouden maar toch een jankbal is?
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:27:00 #278
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_118879501
Waarom vinden mensen het zo leuk dat Lori dood is? Ik vond haar wel geil altijd. Beetje irritant maar goed, dat kind was pas vervelend in het begin. T-dog was ook een toffe knuffelneger. Zonde dat hij dood is. En gelijk een nieuwe neger er weer bij die z'n maat doodschiet om in hun groep te kunnen komen. Ik leef met Rick mee ;(
Mijn nieuwe ondertitel
pi_118879539
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:44 schreef Gibbet het volgende:
Theorie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, zal je net zien dat caroll lori vind en weer oplap dankzij haar oefeningen etc en ergens verstopt zitten.. :P
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:32:46 #280
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_118879598
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:27 schreef sinepedraap het volgende:
Waarom vinden mensen het zo leuk dat Lori dood is? Ik vond haar wel geil altijd. Beetje irritant maar goed, dat kind was pas vervelend in het begin. T-dog was ook een toffe knuffelneger. Zonde dat hij dood is. En gelijk een nieuwe neger er weer bij die z'n maat doodschiet om in hun groep te kunnen komen. Ik leef met Rick mee ;(
Ik vond die zwangere buik er wel erg nep uitzien. Dat hadden ze beter kunnen doen. Het was nu echt een typische opplakbuik :P Al het geld was zeker opgegaan aan Zombie figuranten :P

Ik geloofde overigens echt heilig in de goedheid van de Governor, totdat hij die militairen doodschoot ;( :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:33:47 #281
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_118879610
Ik snap sowieso niet waarom je je laat opensijden, voor een baby, terwijl je een kind van 12 hebt :') Ik snap ook niet waarom dat *NU* moest en ik snap ook niet waarom ze dan dood moest. :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_118879621
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:44 schreef Gibbet het volgende:
Theorie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_118879653
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:33 schreef Qwea het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je je laat opensijden, voor een baby, terwijl je een kind van 12 hebt :') Ik snap ook niet waarom dat *NU* moest en ik snap ook niet waarom ze dan dood moest. :')
De regisseur SNAPT dat dat moest om mensen in verwarring te maken zoals jou
pi_118879658
quote:
Vrouwen zijn stuk voor stuk emotionele wrakken met irrationele beslissingen. Daarom.
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:37:11 #285
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_118879683
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:32 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik vond die zwangere buik er wel erg nep uitzien. Dat hadden ze beter kunnen doen. Het was nu echt een typische opplakbuik :P Al het geld was zeker opgegaan aan Zombie figuranten :P

Ik geloofde overigens echt heilig in de goedheid van de Governor, totdat hij die militairen doodschoot ;( :')
Hehe ja het zag er wel nep uit soms. En toen ze in die kamer zaten toen ze wegrende van die horde zombies en ze opeens begon met weeën had ik ook wel zoiets van ok uitgerekend nu afgezonderd in die kamer :')

Toch ben ik al lang blij dat ze die zombies zo goed maken. Echt bij elke aflevering opnieuw ziet het er altijd super vet en realistisch uit.

En die Governer is een lul ja. Misschien zien we Rick nog wel dat stadje overnemen. Of die Governer krijgt wat met Andrea. Of Andrea met Merle. Maar ja dat vind haar vriendin niet zo leuk.

quote:
En het was ook nog niet eens zeker of die baby geen zombie was of zo als die er dood uit zou komen. En ja geen verdoving, veel bloedverlies, gewoon gesneden alsof je kip snijdt i.p.v. chirurgie :P
Mijn nieuwe ondertitel
pi_118879696
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:32 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nooit vertrouwd, komt omdat ik afging op die shakazuluwijffie (naam weet ik niet?) en die moest hem meteen al niet tot en met nu.
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:38:30 #287
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_118879711
Oh en mensen die over spoilers zeiken :')

Je moet dit topic gewoon niet lezen als je nog niet de laatste aflevering hebt gezien. Wacht dan gewoon een dagje tot je hem wel hebt gezien. Wat verwacht je anders dat hier besproken wordt?
Mijn nieuwe ondertitel
pi_118879720
quote:
Die buik was idd heeeeel erg nep :')

Ik zie geen andere manier eigenlijk. Ze kon niet op de normale manier bevallen, er kwam allemaal bloed mee dus een keizersnede was nodig. Anders was én de baby overleden en hoogstwaarschijnlijk ook zijzelf, dus zij heeft zich opgeofferd voor het kindje. Ik vond het wel overdreven snel gaan, een 'normale' bevalling duurt 6 tot 12 uur ofzo? Ze had allang de weeën moeten voelen :9 maar goed ik vond het best heavy om te zien.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118879870
Dus Lori laat zich heel vaak pakken door Shane, en daarna door Rick (we nemen aan dat de condooms inmiddels ook op zijn?) in een wereld waar geen ziekenhuizen meer zijn terwijl ze weet dat haar eerste kind door een keizersnede is geboren... :{

Niet een heel slim vrouwtje..
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:49:48 #290
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118879936
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:46 schreef turance het volgende:
Dus Lori laat zich heel vaak pakken door Shane, en daarna door Rick (we nemen aan dat de condooms inmiddels ook op zijn?) in een wereld waar geen ziekenhuizen meer zijn terwijl ze weet dat haar eerste kind door een keizersnede is geboren... :{

Niet een heel slim vrouwtje..
Vraag me af wanneer maggie bezwangerd raakt.
Die is zo vaak aan het ballen met glenn, zoals in de wachttoren _O-
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:49:58 #291
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_118879940
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:38 schreef sinepedraap het volgende:

Je moet dit topic gewoon niet lezen als je nog niet de laatste aflevering hebt gezien. Wacht dan gewoon een dagje tot je hem wel hebt gezien. Wat verwacht je anders dat hier besproken wordt?
Ik hoop niet dat mijn post verkeerd geïnterpreteerd wordt als zeikpost, ik zoek altijd zelf de spoilers op. Ik vind dat niet erg.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_118879947
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:49 schreef lipjes het volgende:

[..]

Vraag me af wanneer maggie bezwangerd raakt.
Die is zo vaak aan het ballen met glenn, zoals in de wachttoren _O-
Echt he _O- ik hoop wel dat die kutbaby snel dood gaat trouwens
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:50:49 #293
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_118879954
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:49 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat mijn post verkeerd geïnterpreteerd wordt als zeikpost, ik zoek altijd zelf de spoilers op. Ik vind dat niet erg.
Ow nee ging niet over jou maar zag het een paar keer terugkomen in deze reeks dus ik begrijp niet echt waarom die mensen het dan zelf niet kunnen bedenken om het zo te doen :P
Mijn nieuwe ondertitel
pi_118879969
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:38 schreef sinepedraap het volgende:

Op maandag kijk ik ook nooit in dit topic voordat ik de aflevering gezien heb. Praten over de volgende aflevering moet imho wel in een spoiler :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:52:48 #295
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_118879994
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Op maandag kijk ik ook nooit in dit topic voordat ik de aflevering gezien heb. Praten over de volgende aflevering moet imho wel in een spoiler :)
Idd, maandag avond Walking Dead avond :7

En die strips kunnen me ook gestolen worden.

En echte spoilers moeten in spoilers. En een spoiler is niet wat er is gebeurd in de aflevering van 2 dagen terug :D
Mijn nieuwe ondertitel
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:53:00 #296
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118879996
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:50 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Echt he _O- ik hoop wel dat die kutbaby snel dood gaat trouwens
Ik denk dat die niet dood gaat om eerlijk te zijn.
Verwacht dat
SPOILER
pi_118880064
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:53 schreef lipjes het volgende:

[..]

Ik denk dat die niet dood gaat om eerlijk te zijn.
Verwacht dat
SPOILER
Opofferen? Als in? Gaarne meer uitleg? :9
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:56:50 #298
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_118880078
Ik vind het juist kut dat er weer een baby is. Weer zo'n blok aan Rick's been. Maar aan de andere kant is dat wel weer een reden zodat hij snel en professioneel kan handelen zoals toen met die gevangenen met dat lange haar als er weer een risico is.
Mijn nieuwe ondertitel
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:57:38 #299
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118880099
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Opofferen? Als in? Gaarne meer uitleg? :9
SPOILER
pi_118880188
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:57 schreef lipjes het volgende:

[..]

SPOILER
Nah.. ik hoop het niet. Sowieso NIET diegene die jij in je spoiler zet. Ik vind hem en Rick de bazigste van de serie.
Gewoon normaal doen ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')