SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:22 schreef TryX het volgende:
Dat lijkt me vele malen interessanter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat de baby al dood was, of dacht ze dat alleen maar?
dacht ze, ze had hem al even niet meer gevoeld.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat lijkt me vele malen interessanter.
Ik dacht dat de baby al dood was, of dacht ze dat alleen maar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice
Hmm, anders was het al wel een zombie geweest. Tussen 2 minuten en 16 uur toch?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
dacht ze, ze had hem al even niet meer gevoeld.
Leugenaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het combineert met de verklaring over die muilezels van Michonne dan kan het weer wel; een baby kan niet bijten dus verliest de belangstelling voor eten. Dus blijft ie zitten waar ie zit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm, anders was het al wel een zombie geweest. Tussen 2 minuten en 16 uur toch?
Al zal die onderzoeker wel geen babies onderzocht hebben.
Ah!quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:34 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als je het combineert met de verklaring over die muilezels van Michonne dan kan het weer wel; een baby kan niet bijten dus verliest de belangstelling voor eten. Dus blijft ie zitten waar ie zit.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie trappen er in dan? Ik geloof er iig helemaal niks van.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
Als die uitgelekte synopsis onder de spoilert gewoon uit iemands grote duim gezogen is en veel mensen trappen er in, zou dat wel gaaf zijn.
twitter:ironesingleton twitterde op zondag 04-11-2012 om 19:04:18Tonight's episode of THE WALKING DEAD will be HISTORICAL!!! THE BEST EVER!!! EVER!!! EVER!!! EVER!!! EVER!!! EVER!!!!!!! 9pm on AMC EVER!!! reageer retweet
Ja hij heeft vast 4 regels tekst ofzo.quote:Op zondag 4 november 2012 20:36 schreef FredVleespet het volgende:
twitter:ironesingleton twitterde op zondag 04-11-2012 om 19:04:18Tonight's episode of THE WALKING DEAD will be HISTORICAL!!! THE BEST EVER!!! EVER!!! EVER!!! EVER!!! EVER!!! EVER!!!!!!! 9pm on AMC EVER!!! reageer retweet
quote:Op zondag 4 november 2012 21:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja hij heeft vast 4 regels tekst ofzo.
Wat deed die moeder van Sophia nu eigenlijk met die uit een walker gesneden organen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:37 schreef FoXje het volgende:
Begrijp ik nou goed dat die gekke wetenschapper iets met de zombies doet, en iedereen dat vlees eet? Hij zij toch ook dat Merle het homework had opgegeten ?
Ging zij niet alvast oefenen voor een keizersnee voor bij dat zwangere zeikwijf?quote:Op zondag 4 november 2012 21:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat deed die moeder van Sophia nu eigenlijk met die uit een walker gesneden organen?
Oefenen, alleen.quote:Op zondag 4 november 2012 21:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat deed die moeder van Sophia nu eigenlijk met die uit een walker gesneden organen?
CONFRONTATIE met Merle graag.quote:Op zondag 4 november 2012 20:36 schreef FredVleespet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |