quote:
ja wtfquote:
watquote:
Ik zal jou eens een reboot gevenquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja wtfmaar is mijn pc denk ik... rebootje nodig
blufquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een reboot geven
Nou in dat geval niet hoorquote:
ik plant wel vaker dingenquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:40 schreef Germano het volgende:
[..]
die hebben al een optreden geplant staan
Hoe doe je dit? laat eens zienquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een reboot geven
Ik ben alweer mijn brood (met babypoep) vergeten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net een banaan en een boterham op
nee, ik sla geen vrouwen zonder geldige redenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben alweer mijn brood (met babypoep) vergeten.
Wil iemand mij bitchslappen?
Ja hoor. 31equote:Op dinsdag 6 november 2012 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben alweer mijn brood (met babypoep) vergeten.
Wil iemand mij bitchslappen?
Ja nee is primaquote:
"Ja nee.."quote:
Ik vond dit toch wel een goede redenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik sla geen vrouwen zonder geldige reden
ja, probeer dat maar eens aan omstanders uit te leggen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond dit toch wel een goede reden![]()
Maar nu kan ik wel een broodje gehakt kopen
Durf je toch nietquote:
Met zonderquote:
sorry, moest ff wat doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morning![]()
Hoe was de voorstelling?
ging je ook ham?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
sorry, moest ff wat doen
maar voorstelling was leuk .. heb weer goed gelachen
de rode draad was trouwens ... YOLO
Moet jij eens oplettenquote:
Yoloquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
sorry, moest ff wat doen
maar voorstelling was leuk .. heb weer goed gelachen
de rode draad was trouwens ... YOLO
In ieder geval 1 van ons zal oud en nieuw meemaken ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:16 schreef Germano het volgende:
[..]
gaan jullie samen oud en nieuw vieren?
huh?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In ieder geval 1 van ons zal oud en nieuw meemaken ja.
de ander wordt met een vuurpijl afgeschoten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Creatieve oplossing wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:30 schreef Germano het volgende:
[..]
veel lucht in haar pompen, dan blijft ze drijven
hihi je zei pompenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:30 schreef Germano het volgende:
[..]
veel lucht in haar pompen, dan blijft ze drijven
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
MET NADRUK ZEG IK JEquote:
miver, rust zachtquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
MET NADRUK ZEG IK JE
negeer mij
teef! jij denkt dat je leven veilig zuur is
hee hoer, jij hebt geen idee van ph
ik los je kut op in het zuur
terwijl je verschrikt toekijkt
...
negeren
ik ben er
niet voor jouw zuur!!!
...
wakker worden !!!
...
laat me met rust, kanker negatief secreet dat je bent
ophoeren
...
wakker worden !!!!!
Tot zover Parnassia.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
MET NADRUK ZEG IK JE
negeer mij
...
negeren
ik ben er
niet voor jouw zuur!!!
...
wakker worden !!!
...
ophoeren
...
wakker worden !!!!!
Kingtoppie on bathsaltsquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
MET NADRUK ZEG IK JE
negeer mij
...
negeren
ik ben er
niet voor jouw zuur!!!
...
wakker worden !!!
...
ophoeren
...
wakker worden !!!!!
Oh shi-quote:
kan zo snel geen fapmateriaal vindenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:39 schreef remi1986 het volgende:
foto van gisteravond ... moesten allemaal yolo roepen
[ afbeelding ]
wat is dit?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:39 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Kingtoppie heeft hier niks mee te maken.quote:
Leuk die vent in het midden. 3 rijen achter hem zien ze nog niks...quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:39 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
gisteravond bij Guido Weijers.... ging over YOLO..moesten 2 vingers opsteken en keihard roepen YOLOquote:
en toen ben je naar buiten gelopen, omdat yolo?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gisteravond bij Guido Weijers.... ging over YOLO..moesten 2 vingers opsteken en keihard roepen YOLO
http://www.facebook.com/pages/Guido-Weijers/127383247361430
Guido? meh :S vind het maar een sjap. Maar leuk manquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gisteravond bij Guido Weijers.... ging over YOLO..moesten 2 vingers opsteken en keihard roepen YOLO
http://www.facebook.com/pages/Guido-Weijers/127383247361430
Zometeen wel als die spytooltquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kingtoppie heeft hier niks mee te maken.
hahaha neequote:Op dinsdag 6 november 2012 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en toen ben je naar buiten gelopen, omdat yolo?
Ik snap het niet.quote:
hij had wel weer aantal goede grappen .. en zet je aan het denkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Guido? meh :S vind het maar een sjap. Maar leuk man
[..]
Zometeen wel als die spytoolt
Hou even je bek.quote:
Ja, dit doet het niet voor mij.. sorry.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hij had wel weer aantal goede grappen .. en zet je aan het denken
op gegeven moment zegt hij, ja ik heb een nieuwe app die wil ik met jullie delen. De app kan aan je stem horen wat voor cupmaat je hebt.
Loopt hij naar een vrouw op de eerste rij, houdt de telefoon voor haar en vraagt wat voor cupmaat heb je? Ze antwoord C, JA dat zegt de app ook. De app heet Camera
Omg je zei kanker, TR gemachtquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
MET NADRUK ZEG IK JE
negeer mij
...
negeren
ik ben er
niet voor jouw zuur!!!
...
wakker worden !!!
...
ophoeren
...
wakker worden !!!!!
in Emmenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dit doet het niet voor mij.. sorry.
Waar was die voorstelling?
Jij nu ook! TR terug gemachtquote:
ja ik vond hem wel leuk, maar het was een tryout, dus veel grappen zullen wel verdwijnenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is de show wel goed? bij yolo heb ik vooraf al een negatief beeld te pakken..
Nice. Zo vlak bij huisquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
in Emmen.. tryout voor de oudejaarsconference
Het zal er natuurlijk op neerkomen dat ie YOLO compleet belachelijk maakt of in ieder geval op de hak neemt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is de show wel goed? bij yolo heb ik vooraf al een negatief beeld te pakken..
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zal er natuurlijk op neerkomen dat ie YOLO compleet belachelijk maakt of in ieder geval op de hak neemt.
no shitquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zal er natuurlijk op neerkomen dat ie YOLO compleet belachelijk maakt of in ieder geval op de hak neemt.
gewoon zeggen dat je een levend varkentje hebt opgegetenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zo een interview met een knorrende maag.
Ja ik leg het ook alleen maar uit voor mensen die het niet snappenquote:
Ik een uur lang met iemand van een extern bedrijf over financien... en daarna vanmiddag een beoordelings gesprek.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ben je de 'd' vergeten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
nee dat je maar 1x leeft, dus je geluk in dit leven moet zoeken en dus NU moet naleven en niet wachten. Dat was een beetje zijn boodschapquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, wat ga je die maag allemaal vragen dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik denk dat hij pastoor is van yolotology kerkquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik leg het ook alleen maar uit voor mensen die het niet snappen
Oh.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee dat je maar 1x leeft, dus je geluk in dit leven moet zoeken en dus NU moet naleven en niet wachten. Dat was een beetje zijn boodschap
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:52 schreef Germano het volgende:
[..]
ik denk dat hij pastoor is van yolotology kerk
Succesquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik een uur lang met iemand van een extern bedrijf over financien... en daarna vanmiddag een beoordelings gesprek.
Koude zweethanden gvd
needs it.quote:
ik ben hartstikke yolo elke avond de limiet opzoeken fuck de popo yoloquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:54 schreef BobbyB het volgende:
Op zich is er ook niks mis met YOLO zelf, enkel dat het misbruikt wordt door hersenloze figuren om domme dingen te doen.
dit jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:54 schreef BobbyB het volgende:
Op zich is er ook niks mis met YOLO zelf, enkel dat het misbruikt wordt door hersenloze figuren om domme dingen te doen.
dan loop je lekker voor lulquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:56 schreef remi1986 het volgende:
ik kwam niet meer bij trouwens, toen hij een foto liet zien van een voetballer van Feyenoord die een tatoeage op zijn arm waar Everyting zonder h geschreven was
[ afbeelding ]
Whehequote:
Toe maar weer.quote:
Zal jou eens sandwichen.quote:
Ja ben er eigenlijk helemaal niet blij mee maar goed. Alles om jou jaloers te kunnen maken.quote:
quote:
*unfriend*quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ben er eigenlijk helemaal niet blij mee maar goed. Alles om jou jaloers te kunnen maken.
Met wie?quote:
quote:
Met Tli ofzo.quote:
Jaloersquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee dat je maar 1x leeft, dus je geluk in dit leven moet zoeken en dus NU moet naleven en niet wachten. Dat was een beetje zijn boodschap
Nee en hoef ik ook niet te weten, omdat seksgod.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:05 schreef Germano het volgende:
[..]
heb je gehoord hoe seksgod je noemde?
Hij vind je chubbyquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee en hoef ik ook niet te weten, omdat seksgod.
Alleen dat soort clichés wil je toch niet horen bij cabaret.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan me wel vinden in het yolo- gedachtegoed.
nog een week hequote:Op dinsdag 6 november 2012 11:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ben er eigenlijk helemaal niet blij mee maar goed. Alles om jou jaloers te kunnen maken.
dit was tryout voor de oudejaarsconference, hij heeft er altijd een soort van boodschap in.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen dat soort clichés wil je toch niet horen bij cabaret.
flashmob op je stage?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dansende mannen in pak, veel gekker moet het niet worden op dinsdag. Dat kan ik niet aan, hoor
je ziet ze liever zonder pak?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dansende mannen in pak, veel gekker moet het niet worden op dinsdag. Dat kan ik niet aan, hoor
Wat heb je gedaan dat je een hersenschudding hebt?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen dat soort clichés wil je toch niet horen bij cabaret.
Ja maar deze boodschapquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dit was tryout voor de oudejaarsconference, hij heeft er altijd een soort van boodschap in.
Ra ra ra.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dat je een hersenschudding hebt?
ruzie met je paard gehad?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ra ra ra.
Ik dacht zelf eerst dat alles gewoon goed ging, totdat mijn hoofdpijn begon toe te nemen en ik ook misselijk werd.
Dat zou ik dan wel weer bijzonder grappig vinden, maar dan alleen op 'I'm sexy and I know it.'quote:
Nee die deed niets verkeerd, maar er was een beugelriem geknapt en dat zit toch een heel stuk onstabieler, dus raakte na de een na laatste sprong uit evenwicht en kon net niet meer blijven zitten.quote:
naja het klopt wel. Mensen stellen vaak dingen uit. Zelfde als dat hij zegt dat er na zijn overlijden geen koffie en cake is bij de receptie. Als je koffie met hem wil drinken doe je dat maar, terwijl hij nog leeftquote:
Sommigen welquote:
risico van het vak zeg ik dan maarquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die deed niets verkeerd, maar er was een beugelriem geknapt en dat zit toch een heel stuk onstabieler, dus raakte na de een na laatste sprong uit evenwicht en kon net niet meer blijven zitten.
Mogen ze toch lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
naja het klopt wel. Mensen stellen vaak dingen uit. Zelfde als dat hij zegt dat er na zijn overlijden geen koffie en cake is bij de receptie. Als je koffie met hem wil drinken doe je dat maar, terwijl hij nog leeft
ohwja, zoiets had ik gelezen ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die deed niets verkeerd, maar er was een beugelriem geknapt en dat zit toch een heel stuk onstabieler, dus raakte na de een na laatste sprong uit evenwicht en kon net niet meer blijven zitten.
Hou je bek bitchquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lukt dat wel als indo zijndeso tiny
Ah met springen. Die misselijkheid is vervelend jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ra ra ra.
Ik dacht zelf eerst dat alles gewoon goed ging, totdat mijn hoofdpijn begon toe te nemen en ik ook misselijk werd.
Helemaal niet, met uitstellen doen ze niemand kwaad, hooguit zichzelf iets tekort.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja met zon instelling kan je elk punt van kritiek weerleggen
Bezig jij irl ook zulke taal?quote:
Crossen, dus dan ligt het tempo ook iets hoger.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah met springen. Die misselijkheid is vervelend ja
dat moet jij toch weten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bezig jij irl ook zulke taal?
van de motor gevallen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Crossen, dus dan ligt het tempo ook iets hoger.
precies, en de boodschap is dan ook dat de mensen hun "geluk" nu zoeken, in dit levenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal niet, met uitstellen doen ze niemand kwaad, hooguit zichzelf iets tekort.
Vind het altijd zo'n bullshit om andere mensen dat soort dingen te gaan lopen opdringen, vooral omdat eigenlijk iedereen er zo over denkt.
kunnen ze lekker in je nek hijgenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom gaat iedereen altijd zo dicht op elkaar staan in de lift? Ik weet dat mensen kuddedieren zijn, maar dit is wel een beetje overdreven af en toe.
zodat er meer mensen in passen..quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom gaat iedereen altijd zo dicht op elkaar staan in de lift? Ik weet dat mensen kuddedieren zijn, maar dit is wel een beetje overdreven af en toe.
Tuurlijk, maar het is toch raar dat mensen nooit wat van zich laten horen, maar wel ineens op een begrafenis komen? En oh wat errug en had ik hem maar eerder weer opgezocht. Dan denk ik ook van ja doei.quote:
hoezo? Dan zou ik het niet vragen, toch?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bezig jij irl ook zulke taal?
We hebben elkaar nog nooit gemeet.quote:
Mogen ze toch zelf weten? Als zij zich er prettiger bij voelen om alsnog wel afscheid te nemen? #YOLOquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is toch raar dat mensen nooit wat van zich laten horen, maar wel ineens op een begrafenis komen? En oh wat errug en had ik hem maar eerder weer opgezocht. Dan denk ik ook van ja doei.
Ik kan me best vinden in zijn boodschap, ook al is hetdan cliche.
ik dacht dat jij bobby al eens gezien hadquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
hoezo? Dan zou ik het niet vragen, toch?
Nou heerlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kunnen ze lekker in je nek hijgen
naja dan niet raar opkijken als er geen koffie en cake isquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Mogen ze toch zelf weten? Als zij zich er prettiger bij voelen om alsnog wel afscheid te nemen? #YOLO
Ik zeg toch ook dat ze dat zelf mogen weten, net als dat ik mag vinden dat ik het een achterlijk iets vindt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Mogen ze toch zelf weten? Als zij zich er prettiger bij voelen om alsnog wel afscheid te nemen? #YOLO
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:20 schreef Germano het volgende:
[..]
158 centimeter, nu is het niet meer nodig
Nee, Amsterdam. Wat voor achterlijke gedachtenkronkel gaf je dat idee als ik vragen mag?quote:
Maar ik vind niet dat je andere mensen moet opdringen hoe ze hun YOLO moeten invullen, dat is juist in strijd met het idee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ze dat zelf mogen weten, net als dat ik mag vinden dat ik het een achterlijk iets vindt.
Laatst nog mijn oom, die was al een tijdje ernstig ziek en velen wisten dat ook gewoon. Maar de meesten stelde het zo lang uit tot het te laat was. TjaSorry, kan ik geen begrip voor hebben.
quote:
Nee nog nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij bobby al eens gezien had
oke, leuk je gekend te hebbenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee nog niet![]()
Maar blijkbaar is dat het laatste wat ik ga zien.
# Yolooooquote:
Nogmaals, dat zeg ik ook ook niet. Ik dring niemand wat op. ik vind het gewoon een betreurende gang van zaken dat men pas weer aandacht heeft voor iemand als het te laat is. Dat is puur een mening. Als mensen graag een eigen YOLO invulling willen geven, prima maar ga dan niet lopen miepen van "was ik maar eerder langs gekomen" want dat heb je dan zelf in de hand gehad.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik vind niet dat je andere mensen moet opdringen hoe ze hun YOLO moeten invullen, dat is juist in strijd met het idee.
Hoezo?quote:
tegen vriendenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo?Overigens alleen tegen mensen die ik mag en waarvan ik weet dat ze er tegen kunnen, anders niet.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:31 schreef Germano het volgende:
zo'n manty heeft wel iets
[ afbeelding ]
Ja ik verwachtte het eigenlijk niet bij jouquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo?Overigens alleen tegen mensen die ik mag en waarvan ik weet dat ze er tegen kunnen, anders niet.
zo'n klein, lief, verlegen chineesjequote:Op dinsdag 6 november 2012 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik verwachtte het eigenlijk niet bij jou![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik verwachtte het eigenlijk niet bij jou![]()
Meestal zijn dat de ergsten jaquote:
komt omdat het nog geen 4 uur isquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn cup a troep wil niet oplossen!
What kind of socery is thisquote:
Moet je een andere oplossing vinden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
heb je er warm water bij gedaan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4 Zoutzuur is de oplossing voor allesquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je een andere oplossing vinden.
je weet niet van ph bitchquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4 Zoutzuur is de oplossing voor alles
Maar ik heb het idee dat die Guido dat wel een beetje doet door zijn eigen ideeën daarover.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nogmaals, dat zeg ik ook ook niet. Ik dring niemand wat op. ik vind het gewoon een betreurende gang van zaken dat men pas weer aandacht heeft voor iemand als het te laat is. Dat is puur een mening. Als mensen graag een eigen YOLO invulling willen geven, prima maar ga dan niet lopen miepen van "was ik maar eerder langs gekomen" want dat heb je dan zelf in de hand gehad.
quote:
Met je leprahoofdquote:
Mja ach ik zie het meer als dat ie een boodschap meegeeft en wat je er mee doet is aan jezelf.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik heb het idee dat die Guido dat wel een beetje doet door zijn eigen ideeën daarover.
hij probeert alleen maar de kuddedieren te laten nadenken, toch niks mis mee?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik heb het idee dat die Guido dat wel een beetje doet door zijn eigen ideeën daarover.
echte kuddedieren gaan niet naar cabaret..quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hij probeert alleen maar de kuddedieren te laten nadenken, toch niks mis mee?
maar die kijken wel naar sbs 31 decemberquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echte kuddedieren gaan niet naar cabaret..
Iedereen is een kuddedier en alle kuddedieren denken dat ze YOLO best wel in praktijk brengen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
in de kroeg pilseng en dansengquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar die kijken wel naar sbs 31 december
daar zit wel wat in jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar die kijken wel naar sbs 31 december
Die kijken naar komieken, iets wat vaak gewoon als cabaret wordt beschouwd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echte kuddedieren gaan niet naar cabaret..
als jij denkt dat je het maximale uit je leven haalt en gelukkig bent is er toch niks aan de hand? Of als je gelooft in reïncarnatie dan gaat YOLO natuurlijk ook niet opquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen is een kuddedier en alle kuddedieren denken dat ze YOLO best wel in praktijk brengen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Die kijken naar komieken, iets wat vaak gewoon als cabaret wordt beschouwd.
ik ben een kuddedier volgens chaiquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zit wel wat in ja
ik denk dat ik naar phillipe geubels ga in december
kuddedieren laten nadenken... hmm wellicht op de dag dat kerst en oud en nieuw op dezelfde dag vallen....quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja die komt ook nog in Emmen, lagen overal flyers gisteren. Ik ken hem verder nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zit wel wat in ja
ik denk dat ik naar phillipe geubels ga in december
je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
kuddedieren laten nadenken... hmm wellicht op de dag dat kerst en oud en nieuw op dezelfde dag vallen....
stand up comedy van een slome belg.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja die komt ook nog in Emmen, lagen overal flyers gisteren. Ik ken hem verder niet
Ik denk sowieso niet in prestaties als het gaat om leven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als jij denkt dat je het maximale uit je leven haalt en gelukkig bent is er toch niks aan de hand? Of als je gelooft in reïncarnatie dan gaat YOLO natuurlijk ook niet op
Je weet wel dat ik iemand nu quote he ?quote:
nu?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet wel dat ik iemand nu quote he ?
oke, dat mag je vinden, maar dat geldt natuurlijk niet voor de rest van de 16 miljoen Nederlandersquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet in prestaties als het gaat om leven.
klopt je quotte Germanoquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet wel dat ik iemand nu quote he ?
Die denken allemaal dat zij in vergelijking met de overige 16 miljoen best wel goed presteren in het leven?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
oke, dat mag je vinden, maar dat geldt natuurlijk niet voor de rest van de 16 miljoen Nederlanders
Ik ook niet. Als ik maar gelukkig ben en eventueel anderen gelukkig kan maken. Dat is het enige wat telt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet in prestaties als het gaat om leven.
leprahoofd komt ook van Miverquote:
quote:
Heeft ie ook nooit in de SC gezegd. Wel in dreigmails en smsjes.quote:
oke, maar hoe lang geleden is dat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft ie ook nooit in de SC gezegd. Wel in dreigmails en smsjes.
hahahaquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft ie ook nooit in de SC gezegd. Wel in dreigmails en smsjes.
nee, want jij bent een net meisje he?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, alsof ik zulke woorden zelf gebruik
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want jij bent een net meisje he?
anderhalf jaar ofzoquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, maar hoe lang geleden is dat?
nu blijft ze gezellig wegquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah kwam dqod nog wel eens gezellig langs hier
inderdaad. missen als kiespijn dit dat allesquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
inderdaad. missen als kiespijn dit dat alles
op facebook reageer je wel andersquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
inderdaad. missen als kiespijn dit dat alles
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
op facebook reageer je wel anders
jezus was die fotograaf dronken ofzo? heel die horizon is scheefquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:21 schreef Germano het volgende:
zal jullie eens opvrolijken
[ afbeelding ]
ik heb alleen op de appelsap geletquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jezus was die fotograaf dronken ofzo? heel die horizon is scheef
Duurde lang voor deze come back. Next time you better come back with a sandwich, bitch.quote:
die appelsap ziet er niet lekker uitquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:21 schreef Germano het volgende:
zal jullie eens opvrolijken
[ afbeelding ]
rot voor jequote:Op dinsdag 6 november 2012 12:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
Zo, vasje in mijn bed right now.
Nu jullie weer.
99 problems but that bitch ain't 1quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die appelsap ziet er niet lekker uit
nee, laat haar maar liggen, ik wil niet weerquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
Nu jullie weer.
Alleen dit soort dingen zeggen als het echt waar is, bitte.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
Nu jullie weer.
Wil je bewijs?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen dit soort dingen zeggen als het echt waar is, bitte.
heeft zij ook in jouw gat gezeten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:35 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Wil je bewijs?
Pech. Je zult me maar moeten geloven.
Wat hebben jullie gedaan dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:35 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Wil je bewijs?
Pech. Je zult me maar moeten geloven.
ja, maar die gaan dan ook voor knappere vrouwenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:37 schreef Fascination het volgende:
Als ik Josje was, zou ik toch voor een knappere miljardair gaan.Johnny en z'n hoofd.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:39 schreef Chai het volgende:
Lol die gerelateerde berichten
De Mol jr. neukt Josje bijna elke dag
http://frontpage.fok.nl/c(...)aaid-door-josje.html
Gert Verhulst: ik krijg een ander imago door Josje
Johnny en Josje lopen niet te hard van stapel
quote:Hoewel ze zo onschuldig lijkt, heeft Josje Huisman een ruig seksleven. De zwaar christelijke zangeres van K3 wordt bijna dagelijks snoeihard genomen. Door Johnny de Mol, het verwende zoontje van John de Mol.
Ik vind Josje er heel goed uitzien, hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar die gaan dan ook voor knappere vrouwen
Kan me niet voorstellen dat Josje Johnny oprecht knap vindt, wsl noemt ze het aantrekkelijk of zo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind Josje er heel goed uitzien, hoor.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
en bedankt ik zit net te etenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:42 schreef Fascination het volgende:
Johnny is zo'n latente ginger, heeft ook zo'n roodharige baard.
Toen Johnny nog in gtst speelde, vond een vriendin van me hem wel knap kan ik me herinneren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Josje Johnny oprecht knap vindt, wsl noemt ze het aantrekkelijk of zo.
Ik vind Gert nog knapper dan hij.
quote:
goed ja, heel goed nee..quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
ik ook op het momentquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:42 schreef Fascination het volgende:
Johnny is zo'n latente ginger, heeft ook zo'n roodharige baard.
Rood?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed ja, heel goed nee..
[..]
ik ook op het moment
Wat denk je zelf? Breien met Breivik natuurlijk.quote:
Ja, vrouwen met een kort, pittig kapsel krijgen ook complimentjes, dat zegt niets.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch zijn de mensen die hem wel gezien hebben er best tevreden over
oke, ik ga ff krassen nuquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, vrouwen met een kort, pittig kapsel krijgen ook complimentjes, dat zegt niets.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, vrouwen met een kort, pittig kapsel krijgen ook complimentjes, dat zegt niets.
Nee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:50 schreef Fascination het volgende:
Maar is dit nu echt waar van Breivik en Vasje?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:50 schreef Fascination het volgende:
Maar is dit nu echt waar van Breivik en Vasje?
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:58 schreef Germano het volgende:
[..]
jij doet ten minste niet zo moeilijk
ze heeft een betonnen hart, wen er maar aanquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik kan er niet tegen als fasje lelijk tegen mij doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |