Oh shi-quote:
kan zo snel geen fapmateriaal vindenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:39 schreef remi1986 het volgende:
foto van gisteravond ... moesten allemaal yolo roepen
[ afbeelding ]
wat is dit?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:39 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Kingtoppie heeft hier niks mee te maken.quote:
Leuk die vent in het midden. 3 rijen achter hem zien ze nog niks...quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:39 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
gisteravond bij Guido Weijers.... ging over YOLO..moesten 2 vingers opsteken en keihard roepen YOLOquote:
en toen ben je naar buiten gelopen, omdat yolo?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gisteravond bij Guido Weijers.... ging over YOLO..moesten 2 vingers opsteken en keihard roepen YOLO
http://www.facebook.com/pages/Guido-Weijers/127383247361430
Guido? meh :S vind het maar een sjap. Maar leuk manquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gisteravond bij Guido Weijers.... ging over YOLO..moesten 2 vingers opsteken en keihard roepen YOLO
http://www.facebook.com/pages/Guido-Weijers/127383247361430
Zometeen wel als die spytooltquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kingtoppie heeft hier niks mee te maken.
hahaha neequote:Op dinsdag 6 november 2012 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en toen ben je naar buiten gelopen, omdat yolo?
Ik snap het niet.quote:
hij had wel weer aantal goede grappen .. en zet je aan het denkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Guido? meh :S vind het maar een sjap. Maar leuk man
[..]
Zometeen wel als die spytoolt
Hou even je bek.quote:
Ja, dit doet het niet voor mij.. sorry.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hij had wel weer aantal goede grappen .. en zet je aan het denken
op gegeven moment zegt hij, ja ik heb een nieuwe app die wil ik met jullie delen. De app kan aan je stem horen wat voor cupmaat je hebt.
Loopt hij naar een vrouw op de eerste rij, houdt de telefoon voor haar en vraagt wat voor cupmaat heb je? Ze antwoord C, JA dat zegt de app ook. De app heet Camera
Omg je zei kanker, TR gemachtquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
MET NADRUK ZEG IK JE
negeer mij
teef! jij denkt dat je leven veilig zuur is
hee hoer, jij hebt geen idee van ph
ik los je kut op in het zuur
terwijl je verschrikt toekijkt
...
negeren
ik ben er
niet voor jouw zuur!!!
...
wakker worden !!!
...
laat me met rust, kanker negatief secreet dat je bent
ophoeren
...
wakker worden !!!!!
in Emmenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dit doet het niet voor mij.. sorry.
Waar was die voorstelling?
Jij nu ook! TR terug gemachtquote:
ja ik vond hem wel leuk, maar het was een tryout, dus veel grappen zullen wel verdwijnenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is de show wel goed? bij yolo heb ik vooraf al een negatief beeld te pakken..
Nice. Zo vlak bij huisquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
in Emmen.. tryout voor de oudejaarsconference
Het zal er natuurlijk op neerkomen dat ie YOLO compleet belachelijk maakt of in ieder geval op de hak neemt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is de show wel goed? bij yolo heb ik vooraf al een negatief beeld te pakken..
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zal er natuurlijk op neerkomen dat ie YOLO compleet belachelijk maakt of in ieder geval op de hak neemt.
no shitquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zal er natuurlijk op neerkomen dat ie YOLO compleet belachelijk maakt of in ieder geval op de hak neemt.
gewoon zeggen dat je een levend varkentje hebt opgegetenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zo een interview met een knorrende maag.
Ja ik leg het ook alleen maar uit voor mensen die het niet snappenquote:
Ik een uur lang met iemand van een extern bedrijf over financien... en daarna vanmiddag een beoordelings gesprek.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ben je de 'd' vergeten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
nee dat je maar 1x leeft, dus je geluk in dit leven moet zoeken en dus NU moet naleven en niet wachten. Dat was een beetje zijn boodschapquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, wat ga je die maag allemaal vragen dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik denk dat hij pastoor is van yolotology kerkquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik leg het ook alleen maar uit voor mensen die het niet snappen
Oh.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee dat je maar 1x leeft, dus je geluk in dit leven moet zoeken en dus NU moet naleven en niet wachten. Dat was een beetje zijn boodschap
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:52 schreef Germano het volgende:
[..]
ik denk dat hij pastoor is van yolotology kerk
Succesquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik een uur lang met iemand van een extern bedrijf over financien... en daarna vanmiddag een beoordelings gesprek.
Koude zweethanden gvd
needs it.quote:
ik ben hartstikke yolo elke avond de limiet opzoeken fuck de popo yoloquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:54 schreef BobbyB het volgende:
Op zich is er ook niks mis met YOLO zelf, enkel dat het misbruikt wordt door hersenloze figuren om domme dingen te doen.
dit jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:54 schreef BobbyB het volgende:
Op zich is er ook niks mis met YOLO zelf, enkel dat het misbruikt wordt door hersenloze figuren om domme dingen te doen.
dan loop je lekker voor lulquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:56 schreef remi1986 het volgende:
ik kwam niet meer bij trouwens, toen hij een foto liet zien van een voetballer van Feyenoord die een tatoeage op zijn arm waar Everyting zonder h geschreven was
[ afbeelding ]
Whehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |