Zal jou eens sandwichen.quote:
Ja ben er eigenlijk helemaal niet blij mee maar goed. Alles om jou jaloers te kunnen maken.quote:
quote:
*unfriend*quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ben er eigenlijk helemaal niet blij mee maar goed. Alles om jou jaloers te kunnen maken.
Met wie?quote:
quote:
Met Tli ofzo.quote:
Jaloersquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee dat je maar 1x leeft, dus je geluk in dit leven moet zoeken en dus NU moet naleven en niet wachten. Dat was een beetje zijn boodschap
Nee en hoef ik ook niet te weten, omdat seksgod.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:05 schreef Germano het volgende:
[..]
heb je gehoord hoe seksgod je noemde?
Hij vind je chubbyquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee en hoef ik ook niet te weten, omdat seksgod.
Alleen dat soort clichés wil je toch niet horen bij cabaret.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan me wel vinden in het yolo- gedachtegoed.
nog een week hequote:Op dinsdag 6 november 2012 11:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ben er eigenlijk helemaal niet blij mee maar goed. Alles om jou jaloers te kunnen maken.
dit was tryout voor de oudejaarsconference, hij heeft er altijd een soort van boodschap in.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen dat soort clichés wil je toch niet horen bij cabaret.
flashmob op je stage?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dansende mannen in pak, veel gekker moet het niet worden op dinsdag. Dat kan ik niet aan, hoor
je ziet ze liever zonder pak?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dansende mannen in pak, veel gekker moet het niet worden op dinsdag. Dat kan ik niet aan, hoor
Wat heb je gedaan dat je een hersenschudding hebt?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen dat soort clichés wil je toch niet horen bij cabaret.
Ja maar deze boodschapquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dit was tryout voor de oudejaarsconference, hij heeft er altijd een soort van boodschap in.
Ra ra ra.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dat je een hersenschudding hebt?
ruzie met je paard gehad?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ra ra ra.
Ik dacht zelf eerst dat alles gewoon goed ging, totdat mijn hoofdpijn begon toe te nemen en ik ook misselijk werd.
Dat zou ik dan wel weer bijzonder grappig vinden, maar dan alleen op 'I'm sexy and I know it.'quote:
Nee die deed niets verkeerd, maar er was een beugelriem geknapt en dat zit toch een heel stuk onstabieler, dus raakte na de een na laatste sprong uit evenwicht en kon net niet meer blijven zitten.quote:
naja het klopt wel. Mensen stellen vaak dingen uit. Zelfde als dat hij zegt dat er na zijn overlijden geen koffie en cake is bij de receptie. Als je koffie met hem wil drinken doe je dat maar, terwijl hij nog leeftquote:
Sommigen welquote:
risico van het vak zeg ik dan maarquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die deed niets verkeerd, maar er was een beugelriem geknapt en dat zit toch een heel stuk onstabieler, dus raakte na de een na laatste sprong uit evenwicht en kon net niet meer blijven zitten.
Mogen ze toch lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
naja het klopt wel. Mensen stellen vaak dingen uit. Zelfde als dat hij zegt dat er na zijn overlijden geen koffie en cake is bij de receptie. Als je koffie met hem wil drinken doe je dat maar, terwijl hij nog leeft
ohwja, zoiets had ik gelezen ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die deed niets verkeerd, maar er was een beugelriem geknapt en dat zit toch een heel stuk onstabieler, dus raakte na de een na laatste sprong uit evenwicht en kon net niet meer blijven zitten.
Hou je bek bitchquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lukt dat wel als indo zijndeso tiny
Ah met springen. Die misselijkheid is vervelend jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ra ra ra.
Ik dacht zelf eerst dat alles gewoon goed ging, totdat mijn hoofdpijn begon toe te nemen en ik ook misselijk werd.
Helemaal niet, met uitstellen doen ze niemand kwaad, hooguit zichzelf iets tekort.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja met zon instelling kan je elk punt van kritiek weerleggen
Bezig jij irl ook zulke taal?quote:
Crossen, dus dan ligt het tempo ook iets hoger.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah met springen. Die misselijkheid is vervelend ja
dat moet jij toch weten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bezig jij irl ook zulke taal?
van de motor gevallen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Crossen, dus dan ligt het tempo ook iets hoger.
precies, en de boodschap is dan ook dat de mensen hun "geluk" nu zoeken, in dit levenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal niet, met uitstellen doen ze niemand kwaad, hooguit zichzelf iets tekort.
Vind het altijd zo'n bullshit om andere mensen dat soort dingen te gaan lopen opdringen, vooral omdat eigenlijk iedereen er zo over denkt.
kunnen ze lekker in je nek hijgenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom gaat iedereen altijd zo dicht op elkaar staan in de lift? Ik weet dat mensen kuddedieren zijn, maar dit is wel een beetje overdreven af en toe.
zodat er meer mensen in passen..quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom gaat iedereen altijd zo dicht op elkaar staan in de lift? Ik weet dat mensen kuddedieren zijn, maar dit is wel een beetje overdreven af en toe.
Tuurlijk, maar het is toch raar dat mensen nooit wat van zich laten horen, maar wel ineens op een begrafenis komen? En oh wat errug en had ik hem maar eerder weer opgezocht. Dan denk ik ook van ja doei.quote:
hoezo? Dan zou ik het niet vragen, toch?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bezig jij irl ook zulke taal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |