Zal jou eens sandwichen.quote:
Ja ben er eigenlijk helemaal niet blij mee maar goed. Alles om jou jaloers te kunnen maken.quote:
quote:
*unfriend*quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ben er eigenlijk helemaal niet blij mee maar goed. Alles om jou jaloers te kunnen maken.
Met wie?quote:
quote:
Met Tli ofzo.quote:
Jaloersquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee dat je maar 1x leeft, dus je geluk in dit leven moet zoeken en dus NU moet naleven en niet wachten. Dat was een beetje zijn boodschap
Nee en hoef ik ook niet te weten, omdat seksgod.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:05 schreef Germano het volgende:
[..]
heb je gehoord hoe seksgod je noemde?
Hij vind je chubbyquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee en hoef ik ook niet te weten, omdat seksgod.
Alleen dat soort clichés wil je toch niet horen bij cabaret.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan me wel vinden in het yolo- gedachtegoed.
nog een week hequote:Op dinsdag 6 november 2012 11:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ben er eigenlijk helemaal niet blij mee maar goed. Alles om jou jaloers te kunnen maken.
dit was tryout voor de oudejaarsconference, hij heeft er altijd een soort van boodschap in.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen dat soort clichés wil je toch niet horen bij cabaret.
flashmob op je stage?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dansende mannen in pak, veel gekker moet het niet worden op dinsdag. Dat kan ik niet aan, hoor
je ziet ze liever zonder pak?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dansende mannen in pak, veel gekker moet het niet worden op dinsdag. Dat kan ik niet aan, hoor
Wat heb je gedaan dat je een hersenschudding hebt?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen dat soort clichés wil je toch niet horen bij cabaret.
Ja maar deze boodschapquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dit was tryout voor de oudejaarsconference, hij heeft er altijd een soort van boodschap in.
Ra ra ra.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dat je een hersenschudding hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |