nee, laat haar maar liggen, ik wil niet weerquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
Zo, vasje in mijn bed right now.
Nu jullie weer.
Alleen dit soort dingen zeggen als het echt waar is, bitte.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
Zo, vasje in mijn bed right now.
Nu jullie weer.
Wil je bewijs?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen dit soort dingen zeggen als het echt waar is, bitte.
heeft zij ook in jouw gat gezeten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:35 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Wil je bewijs?
Pech. Je zult me maar moeten geloven.
Wat hebben jullie gedaan dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:35 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Wil je bewijs?
Pech. Je zult me maar moeten geloven.
ja, maar die gaan dan ook voor knappere vrouwenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:37 schreef Fascination het volgende:
Als ik Josje was, zou ik toch voor een knappere miljardair gaan.Johnny en z'n hoofd.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:39 schreef Chai het volgende:
Lol die gerelateerde berichten
De Mol jr. neukt Josje bijna elke dag
http://frontpage.fok.nl/c(...)aaid-door-josje.html
Gert Verhulst: ik krijg een ander imago door Josje
Johnny en Josje lopen niet te hard van stapel
quote:Hoewel ze zo onschuldig lijkt, heeft Josje Huisman een ruig seksleven. De zwaar christelijke zangeres van K3 wordt bijna dagelijks snoeihard genomen. Door Johnny de Mol, het verwende zoontje van John de Mol.
Ik vind Josje er heel goed uitzien, hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar die gaan dan ook voor knappere vrouwen
Kan me niet voorstellen dat Josje Johnny oprecht knap vindt, wsl noemt ze het aantrekkelijk of zo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind Josje er heel goed uitzien, hoor.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind Josje er heel goed uitzien, hoor.
en bedankt ik zit net te etenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:42 schreef Fascination het volgende:
Johnny is zo'n latente ginger, heeft ook zo'n roodharige baard.
Toen Johnny nog in gtst speelde, vond een vriendin van me hem wel knap kan ik me herinneren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Josje Johnny oprecht knap vindt, wsl noemt ze het aantrekkelijk of zo.
Ik vind Gert nog knapper dan hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |