daar zit wel wat in jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar die kijken wel naar sbs 31 december
Die kijken naar komieken, iets wat vaak gewoon als cabaret wordt beschouwd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echte kuddedieren gaan niet naar cabaret..
als jij denkt dat je het maximale uit je leven haalt en gelukkig bent is er toch niks aan de hand? Of als je gelooft in reïncarnatie dan gaat YOLO natuurlijk ook niet opquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen is een kuddedier en alle kuddedieren denken dat ze YOLO best wel in praktijk brengen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Die kijken naar komieken, iets wat vaak gewoon als cabaret wordt beschouwd.
ik ben een kuddedier volgens chaiquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zit wel wat in ja
ik denk dat ik naar phillipe geubels ga in december
kuddedieren laten nadenken... hmm wellicht op de dag dat kerst en oud en nieuw op dezelfde dag vallen....quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hij probeert alleen maar de kuddedieren te laten nadenken, toch niks mis mee?
ja die komt ook nog in Emmen, lagen overal flyers gisteren. Ik ken hem verder nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zit wel wat in ja
ik denk dat ik naar phillipe geubels ga in december
je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
kuddedieren laten nadenken... hmm wellicht op de dag dat kerst en oud en nieuw op dezelfde dag vallen....
stand up comedy van een slome belg.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja die komt ook nog in Emmen, lagen overal flyers gisteren. Ik ken hem verder niet
Ik denk sowieso niet in prestaties als het gaat om leven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als jij denkt dat je het maximale uit je leven haalt en gelukkig bent is er toch niks aan de hand? Of als je gelooft in reïncarnatie dan gaat YOLO natuurlijk ook niet op
Je weet wel dat ik iemand nu quote he ?quote:
nu?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet wel dat ik iemand nu quote he ?
oke, dat mag je vinden, maar dat geldt natuurlijk niet voor de rest van de 16 miljoen Nederlandersquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet in prestaties als het gaat om leven.
klopt je quotte Germanoquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet wel dat ik iemand nu quote he ?
Die denken allemaal dat zij in vergelijking met de overige 16 miljoen best wel goed presteren in het leven?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
oke, dat mag je vinden, maar dat geldt natuurlijk niet voor de rest van de 16 miljoen Nederlanders
Ik ook niet. Als ik maar gelukkig ben en eventueel anderen gelukkig kan maken. Dat is het enige wat telt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet in prestaties als het gaat om leven.
leprahoofd komt ook van Miverquote:
quote:
Heeft ie ook nooit in de SC gezegd. Wel in dreigmails en smsjes.quote:
oke, maar hoe lang geleden is dat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft ie ook nooit in de SC gezegd. Wel in dreigmails en smsjes.
hahahaquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft ie ook nooit in de SC gezegd. Wel in dreigmails en smsjes.
nee, want jij bent een net meisje he?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, alsof ik zulke woorden zelf gebruik
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want jij bent een net meisje he?
anderhalf jaar ofzoquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, maar hoe lang geleden is dat?
nu blijft ze gezellig wegquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah kwam dqod nog wel eens gezellig langs hier
inderdaad. missen als kiespijn dit dat allesquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
inderdaad. missen als kiespijn dit dat alles
op facebook reageer je wel andersquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
inderdaad. missen als kiespijn dit dat alles
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
op facebook reageer je wel anders
jezus was die fotograaf dronken ofzo? heel die horizon is scheefquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:21 schreef Germano het volgende:
zal jullie eens opvrolijken
[ afbeelding ]
ik heb alleen op de appelsap geletquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jezus was die fotograaf dronken ofzo? heel die horizon is scheef
Duurde lang voor deze come back. Next time you better come back with a sandwich, bitch.quote:
die appelsap ziet er niet lekker uitquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:21 schreef Germano het volgende:
zal jullie eens opvrolijken
[ afbeelding ]
rot voor jequote:Op dinsdag 6 november 2012 12:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
Zo, vasje in mijn bed right now.
Nu jullie weer.
99 problems but that bitch ain't 1quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die appelsap ziet er niet lekker uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |