We hebben elkaar nog nooit gemeet.quote:
Mogen ze toch zelf weten? Als zij zich er prettiger bij voelen om alsnog wel afscheid te nemen? #YOLOquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is toch raar dat mensen nooit wat van zich laten horen, maar wel ineens op een begrafenis komen? En oh wat errug en had ik hem maar eerder weer opgezocht. Dan denk ik ook van ja doei.
Ik kan me best vinden in zijn boodschap, ook al is hetdan cliche.
ik dacht dat jij bobby al eens gezien hadquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
hoezo? Dan zou ik het niet vragen, toch?
Nou heerlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kunnen ze lekker in je nek hijgen
naja dan niet raar opkijken als er geen koffie en cake isquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Mogen ze toch zelf weten? Als zij zich er prettiger bij voelen om alsnog wel afscheid te nemen? #YOLO
Ik zeg toch ook dat ze dat zelf mogen weten, net als dat ik mag vinden dat ik het een achterlijk iets vindt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Mogen ze toch zelf weten? Als zij zich er prettiger bij voelen om alsnog wel afscheid te nemen? #YOLO
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:20 schreef Germano het volgende:
[..]
158 centimeter, nu is het niet meer nodig
Nee, Amsterdam. Wat voor achterlijke gedachtenkronkel gaf je dat idee als ik vragen mag?quote:
Maar ik vind niet dat je andere mensen moet opdringen hoe ze hun YOLO moeten invullen, dat is juist in strijd met het idee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ze dat zelf mogen weten, net als dat ik mag vinden dat ik het een achterlijk iets vindt.
Laatst nog mijn oom, die was al een tijdje ernstig ziek en velen wisten dat ook gewoon. Maar de meesten stelde het zo lang uit tot het te laat was. TjaSorry, kan ik geen begrip voor hebben.
quote:
Nee nog nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij bobby al eens gezien had
oke, leuk je gekend te hebbenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee nog niet![]()
Maar blijkbaar is dat het laatste wat ik ga zien.
# Yolooooquote:
Nogmaals, dat zeg ik ook ook niet. Ik dring niemand wat op. ik vind het gewoon een betreurende gang van zaken dat men pas weer aandacht heeft voor iemand als het te laat is. Dat is puur een mening. Als mensen graag een eigen YOLO invulling willen geven, prima maar ga dan niet lopen miepen van "was ik maar eerder langs gekomen" want dat heb je dan zelf in de hand gehad.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik vind niet dat je andere mensen moet opdringen hoe ze hun YOLO moeten invullen, dat is juist in strijd met het idee.
Hoezo?quote:
tegen vriendenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo?Overigens alleen tegen mensen die ik mag en waarvan ik weet dat ze er tegen kunnen, anders niet.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:31 schreef Germano het volgende:
zo'n manty heeft wel iets
[ afbeelding ]
Ja ik verwachtte het eigenlijk niet bij jouquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo?Overigens alleen tegen mensen die ik mag en waarvan ik weet dat ze er tegen kunnen, anders niet.
zo'n klein, lief, verlegen chineesjequote:Op dinsdag 6 november 2012 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik verwachtte het eigenlijk niet bij jou![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik verwachtte het eigenlijk niet bij jou![]()
Meestal zijn dat de ergsten jaquote:
komt omdat het nog geen 4 uur isquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn cup a troep wil niet oplossen!
What kind of socery is thisquote:
Moet je een andere oplossing vinden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
heb je er warm water bij gedaan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4 Zoutzuur is de oplossing voor allesquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je een andere oplossing vinden.
je weet niet van ph bitchquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4 Zoutzuur is de oplossing voor alles
Maar ik heb het idee dat die Guido dat wel een beetje doet door zijn eigen ideeën daarover.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nogmaals, dat zeg ik ook ook niet. Ik dring niemand wat op. ik vind het gewoon een betreurende gang van zaken dat men pas weer aandacht heeft voor iemand als het te laat is. Dat is puur een mening. Als mensen graag een eigen YOLO invulling willen geven, prima maar ga dan niet lopen miepen van "was ik maar eerder langs gekomen" want dat heb je dan zelf in de hand gehad.
quote:
Met je leprahoofdquote:
Mja ach ik zie het meer als dat ie een boodschap meegeeft en wat je er mee doet is aan jezelf.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik heb het idee dat die Guido dat wel een beetje doet door zijn eigen ideeën daarover.
hij probeert alleen maar de kuddedieren te laten nadenken, toch niks mis mee?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik heb het idee dat die Guido dat wel een beetje doet door zijn eigen ideeën daarover.
echte kuddedieren gaan niet naar cabaret..quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hij probeert alleen maar de kuddedieren te laten nadenken, toch niks mis mee?
maar die kijken wel naar sbs 31 decemberquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echte kuddedieren gaan niet naar cabaret..
Iedereen is een kuddedier en alle kuddedieren denken dat ze YOLO best wel in praktijk brengen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hij probeert alleen maar de kuddedieren te laten nadenken, toch niks mis mee?
in de kroeg pilseng en dansengquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar die kijken wel naar sbs 31 december
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |