quote:Op maandag 5 november 2012 22:00 schreef MissJ het volgende:
ik zie dus nu alleen nog maar die lip he
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op maandag 5 november 2012 22:00 schreef MissJ het volgende:
ik zie dus nu alleen nog maar die lip he
Je bent wel heel negatief van aard.quote:Op maandag 5 november 2012 22:00 schreef Montelly het volgende:
Wat moet 21 jarige MBO huppelkutje met een 32 jarige zulu lip..wat treurig
owjeejquote:Op maandag 5 november 2012 22:01 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Je bent wel heel negatief van aard.
quote:
Maar lelijke schoenen.quote:Op maandag 5 november 2012 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij heeft wel toffe broek maar waarschijnlijk duur
quote:Op maandag 5 november 2012 22:06 schreef erikkll het volgende:
Ik wil als nerd nog even opmerken dat die branders erg gele vlammen hebben, geen goede verbranding
Ach dat mens spoort niet.... Die is er alleen om op te vallen in de hoop dat ze vaker op tv komt.quote:Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier niet naartoe gekomen voor rutger, waarvoor wel dan
Omdat dat moest van haar opdrachtgever.quote:Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier niet naartoe gekomen voor rutger, waarvoor wel dan
ze komen eigenlijk allemaal niet voor Rutger maar voor:quote:Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ach dat mens spoort niet.... Die is er alleen om op te vallen in de hoop dat ze vaker op tv komt.
Je wilt toch niet bekend worden via zo'n programma.quote:Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
ze komen eigenlijk allemaal niet voor Rutger maar voor:
1. vakantie
2. vergoeding
3. naamsbekendheid
4. werkgever (tv producent)
ditquote:Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ach dat mens spoort niet.... Die is er alleen om op te vallen in de hoop dat ze vaker op tv komt.
Jacobina is model, en ze is de hele tijd te zien in d'r bikini en zelfs blote tetten. Perfect voor opdrachtgeversquote:Op maandag 5 november 2012 22:12 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je wilt toch niet bekend worden via zo'n programma.
Stomme reclame van C&A. Te slecht geacteerd.quote:Op maandag 5 november 2012 22:13 schreef Limburg82 het volgende:
Zegt nog iemand iets over het jasje van Jan Smit?
Dat andere pak wat langs kwam was wel te doen, die van 69 euroquote:Op maandag 5 november 2012 22:13 schreef Limburg82 het volgende:
Zegt nog iemand iets over het jasje van Jan Smit?
dus datquote:Op maandag 5 november 2012 22:20 schreef Injetta het volgende:
Tuurlijk is Lisette ook absoluut niet zijn type volgens Jacobien, want zij kent hem na een paar dagen al veel beter dan die vrienden van hem....
denk het ookquote:Op maandag 5 november 2012 22:21 schreef Montelly het volgende:
Jacobien blijft standaard erin zitten ivm haar "acteren"
die zal pas bij laatste 3 of 2 uitvliegen.
Nu staat ze er alleen voor.quote:Op maandag 5 november 2012 22:25 schreef Injetta het volgende:
De meest eerlijke persoon in het huis??????
Mennn die twee slangen hebben elkaar helemaal gevonden.
Nou ja, ze heeft Melissa nog.quote:Op maandag 5 november 2012 22:27 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nu staat ze er alleen voor.
twitter:JbienSchumacher twitterde op maandag 05-11-2012 om 22:15:09treat someone like you want to be treated #love reageer retweet
there is no such thing as bad publicity in the TV worldquote:Op maandag 5 november 2012 22:54 schreef MissJ het volgende:
twitter:JbienSchumacher twitterde op maandag 05-11-2012 om 22:15:09treat someone like you want to be treated #love reageer retweet
Dat is ook echt een mega-achterbaks wijf.quote:
Jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:47 schreef Psychotomimetic het volgende:
Was Jacobina niet die meid die haar tieten liet zien op nationale tv
Wat een platte actie zou dat zijnquote:Op maandag 5 november 2012 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zou d'r tietenpic plaatsen als het mocht
Welke tieten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:47 schreef Psychotomimetic het volgende:
Was Jacobina niet die meid die haar tieten liet zien op nationale tv
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:24 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee dat is het laten zien van je tieten op tv..
Behoorlijk plat. Er zat niks. Zou eerder zeggen dat ze haar tepels had laten zien, borsten kun je het niet noemen.quote:
Ja en dat was verleden week ook al zo. En die muziek er bij als Jacobien in beeld komt. Ze heeft dus echt de bitch rol gekregen, ook van de regie.quote:Op maandag 5 november 2012 22:21 schreef Injetta het volgende:
Hij geeft die rozen allemaal als eerste aan die meiden die volgens Jacobine niet zijn types zijn en ook de rotte appels......
32quote:Op woensdag 7 november 2012 19:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja en dat was verleden week ook al zo. En die muziek er bij als Jacobien in beeld komt. Ze heeft dus echt de bitch rol gekregen, ook van de regie.![]()
Ik ben het in 1 ding wel met haar eens en dat is dat die Lisette echt een hele saaie lijkt te zijn. Misschien leuk om te zien maar zo nietszeggend.
Ik vind Marina erg leuk maar dat accent. daar zou ik van afknappen denk ik.![]()
Wat mij wel opvalt is dat al die meisjes 21 jaar zijn. Hoe oud is hij dan? Hij ziet er uit als een dertiger?
Ik vind Sara wel leuk trouwens.
Haar biografie, meen ik ergens opgevangen te hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:11 schreef TeeJay. het volgende:
wat voor boek heeft die jacobiena eigenlijk geschreven? je ziet onder haar naam "schrijfster" staan.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:19 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Haar biografie, meen ik ergens opgevangen te hebben.
Als dat van het niveau is wat ze op tv laat zien.. (oh ik heb echt eeb hekel aan haar, terwijl ik weet dat het verdomd geacteerd is)quote:Op donderdag 8 november 2012 11:19 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Haar biografie, meen ik ergens opgevangen te hebben.
Zo verknipt is ze ook weer niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:36 schreef Limburg82 het volgende:
Je wordt uiteraard niet vanzelf zo verknipt zoals zij. Daar zal vast en zeker heeeeel veeeeel aan vooraf zijn gegaan. In dat opzicht heeft ze vast meer om over te schrijven dan ik.
Volgens mij gaat het ook meer om de dood (kanker) van haar zus.
Er valt ook ergens te lezen dat haar biografie bij de uitgever ligt. Waar het ligt (bureau of prullenbak) weten we natuurlijk niet. Die uitgever zal ook nog wel even wachten hoe de publieke opinie zich verder vormt. There is no such thing as bad publicity.
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:26 schreef female81 het volgende:
Er staat nu een lang interview met Jacobien in de Grazia Budget-special.
Ik word werkelijk naar van bijna elke letter die erin staat. Blijkbaar is het écht die gehaaide ik-wil-veels-te-graag-trut van de tv. Brrrr.
"Ik heb teveel klasse voor H&M" en dat soort uitspraken allemaal.
Dat zeg jij echt constant. De vorige keer had hij ook een tekst bij haar, deze keer alleen niet. Maargoed, hij had bij twee andere meiden ook geen tekst de laatste aflevering.quote:Op maandag 5 november 2012 22:22 schreef Injetta het volgende:
Hij heeft ook nooit een verhaaltje bij die Jacobien. Zij moet erin blijven van de programmamakers denk ik.
Ze heeft de ambitie om binnen vier jaar presentatrice te zijn, "van The Voice bijvoorbeeld."quote:Op donderdag 8 november 2012 13:42 schreef geppie het volgende:
Verknipt is ze niet, gewoon aandachtsgeil. Stomme
Sja, zoiets zag ik ook op haar facebook (wat dat betreft ben ik ook weer een beetje triestquote:Op donderdag 8 november 2012 16:17 schreef female81 het volgende:
[..]
Ze heeft de ambitie om binnen vier jaar presentatrice te zijn, "van The Voice bijvoorbeeld."
Nou ja, dromen mag, zullen we maar zeggen.
Ze is zich schijnbaar heel erg aan het inlikken bij de wat 'grotere' bn'ers (Lieke Van Lexmond e.d.), afgaande op dat interview in de Grazia-budgetspecial, maar of die erin trappen?
wat een treurnis zegquote:Op zondag 11 november 2012 20:06 schreef Pencile het volgende:
Haha belachelijk interview inderdaad, was een 'real life' verhaal waarin ze vertelt dat ze ver boven haar stand leeft. Een paar belachelijke bekentenissen waar ze zelf absoluut niet voor schaamt:
- maakt kleding kapot in de winkel om vervolgens naar een mannelijke verkoper te gaan en om korting te zeuren
- reist altijd zwart in de trein en als de conducteur komt springt ze er snel uit
- naar bed geweest met johny de mol, maar ze is blij dat ze in de maand dat ze wat hadden niet zijn gefotografeerd want ze wilt op eigen kracht bekend worden
en nog meer shit, te triest voor worden.
quote:Op maandag 12 november 2012 20:25 schreef Mascleta het volgende:
Vorige week gemist, maar die Jacobine/Jacobien zit er nog steeds in?
ik ook wel denk ikquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 21:43 schreef geppie het volgende:
Kunnen ze die Jacobine niet zonder parachute het vliegtuig uittrappen?
Wtf. Wat een gek wijf.quote:Op maandag 12 november 2012 21:41 schreef MissJ het volgende:
wat een ziek wijf zeg als Jacobina de rest heeft wijs gemaakt dat Rutger ook een zus heeft verloren
ditquote:Op maandag 12 november 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
En ze is niet alleen stom qua karakter, maar heeft ook een domme kop. Niks moois aan, en nog een kop kroes ook
vind ik leukquote:Op maandag 12 november 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
En ze is niet alleen stom qua karakter, maar heeft ook een domme kop. Niks moois aan, en nog een kop kroes ook
Amenquote:Op maandag 12 november 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
goh..wat een onthulling.quote:Op maandag 12 november 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Of ze zijn samen zo gescript voor de kijkcijfers...
quote:Op maandag 12 november 2012 21:58 schreef Montelly het volgende:
Die "lip" staat op springen trouwens..
[ afbeelding ]
Nou ik heb wel heel erg het gevoel dat het vandaag exit Jacobien is. Rutger heeft zijn mening al lang gevormd gezien zijn houding en de reactie op de antwoorden die hij krijgt.quote:Op maandag 12 november 2012 21:59 schreef MissJ het volgende:
Echt zeer ziek als ze dat bedacht heeft. Als ik hem was zou ik het per direct eruit gooien. Maar goed, dat gebeurt natuurlijk niet want zij zit erin voor de kijkcijfers
Rutger heeft niks te zeggen in dat hele programma, REDACTIE bepaalt...quote:Op maandag 12 november 2012 22:01 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Nou ik heb wel heel erg het gevoel dat het vandaag exit Jacobien is. Rutger heeft zijn mening al lang gevormd gezien zijn houding en de reactie op de antwoorden die hij krijgt.
Heeft Jacobiena je dat wijsgemaakt?quote:Op maandag 12 november 2012 22:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rutger heeft niks te zeggen in dat hele programma, REDACTIE bepaalt...
Als man zijnde zou ik het heeeeeel raar vinden als hij zijn piem0l achterna loopt bij haar juist. Wat een stuk onaantrekkelijke vrouwenmens is dat zeg,,quote:Op maandag 12 november 2012 22:04 schreef MissJ het volgende:
Als Jacobina er nu inblijft weet ik echt vrijwel zeker dat eea van tevoren bepaald is en zij actrice is. Of hij is gewoon een ontzettende kneus die zijn piemp achterna loopt en om eoa reden een stijfje van die trol krijgt.
dus dat, ze lijkt me echt een onaantrekkelijke vrouw voor een man. Niks moois aan gewoon.quote:Op maandag 12 november 2012 22:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als man zijnde zou ik het heeeeeel raar vinden als hij zijn piem0l achterna loopt bij haar juist. Wat een stuk onaantrekkelijke vrouwenmens is dat zeg,,
Dat dacht ik ook, toen ik het hoorde.quote:Op maandag 12 november 2012 22:07 schreef zoem het volgende:
"Dat hij dit geregeld heeft". Ze bedoelt het productieteam dus.
quote:Op maandag 12 november 2012 22:07 schreef MissJ het volgende:
Rosalie lijkt me een lieve meid, maar denk ik te jong en te onzeker voor Rutger.
21.quote:
dat hij nu geen twijfels meer heeft?quote:
32quote:
Als zij zich schrijfster mag noemen omdat ze een opstel over haar leven heeft geschreven, mag ik mij professioneel toiletpoetser noemen.quote:Op maandag 12 november 2012 22:17 schreef zoem het volgende:
Jacobien is schrijfster. Komt goed uit met haar wilde fantasieën
Die stuurt hij allemaal wegquote:Op maandag 12 november 2012 22:18 schreef Stiggie het volgende:
Die vrouwen zijn ook niet zo lekker als vorig jaar zie ik
vorige week gingen er 2 weg. Nu ook denk ik.quote:Op maandag 12 november 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel moeten er zo weg? Eentje die geen roos krijgt?
quote:Op maandag 12 november 2012 22:19 schreef Mascleta het volgende:
Ow, Lisette zit er nog wel in? Of zag ik dat nou verkeerd?
Volgens mij blijven er inderdaad nog 5 over.quote:Op maandag 12 november 2012 22:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
vorige week gingen er 2 weg. Nu ook denk ik.
redactie jwtquote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef Stiggie het volgende:
Heeft hij een autocuedit klinkt zo slecht
Jij wil haar voor jezelf zeker?quote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef Montelly het volgende:
sara moet blijvenook al gun ik die zululip haar niet.
Je gebed is verhoordquote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef Montelly het volgende:
sara moet blijvenook al gun ik die zululip haar niet.
ditquote:Op maandag 12 november 2012 22:22 schreef Montelly het volgende:
Even spannend maken maken voor Jacobien
wat spannendquote:
Dat gebeurd elke aflevering. lekker spontane ceremonie zeg maar....quote:Op maandag 12 november 2012 22:22 schreef Montelly het volgende:
Even spannend maken maken voor Jacobien
quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef Mascleta het volgende:
Ik denk nog steeds dat het vandaag exit Jacobien is.
Jawel, Lisettequote:Op maandag 12 november 2012 22:25 schreef Montelly het volgende:
Ik heb nu officieel geen rede om naar bachelor te kijken![]()
Wou je eerst gaan speechen dan?quote:Op maandag 12 november 2012 22:25 schreef Montelly het volgende:
Ik heb nu officieel geen rede om naar bachelor te kijken![]()
Te rustig was ze. Wel een lieverd.quote:
quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 22:28 schreef Limburg82 het volgende:
@Mascleta;
De redactie heeft mij zojuist gebeld met de info dat Jacobiena vanaf volgende week meedoet met Love in the Wild.
pffff. Dat zou wat zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 22:28 schreef Limburg82 het volgende:
@Mascleta;
De redactie heeft mij zojuist gebeld met de info dat Jacobiena vanaf volgende week meedoet met Love in the Wild.
Dat hij ietwat kleiner was dan gedacht zeker?quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moest hardoplachen bij die waterval.![]()
Rosaliequote:Op dinsdag 13 november 2012 09:32 schreef Luxuria het volgende:
Wie is er nog meer naast Jacobien weg?
Ah oke. Leuke meid maar ik vind het niet gek dat ze eruit is.quote:
Die vind ik zo slaapverwekkend.quote:
Ja dat is haar. Waar is deze foto van? Zeker ook een die bekend wil worden? Zelfs onzekere Rosalie zat er in volgens Rutger om bekend te worden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 03:01 schreef IceBeach het volgende:
Zit ik net ff een uurtje Flickr te browsen, kom ik ineens deze foto tegen. Is dat nou Lisette of is het gewoon een look-a-like?![]()
[ afbeelding ]
Zie link. Foto is genomen op een of ander dance event.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:48 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat is haar. Waar is deze foto van?
oh jaquote:
Bachelorquote:Op maandag 19 november 2012 21:39 schreef Mascleta het volgende:
Twijfels tussen "De Bachelor" en SBS herhaling van uitzending Peter R. de Vries uit dit voorjaar over zaak Marianne Vaatstra.
Helaas, Ik zit al bij Peter R. de Vries. en vind het nu al interessant omdat Peter R. de Vries tegen alle beweringen in niet aan een asielzoeker denkt, maar aan iemand uit directe omgeving. Ik kijk morgen bachelor wel terug.quote:
Geen idee... wat een stom klef gedoe.....quote:
ditquote:Op maandag 19 november 2012 21:48 schreef Limburg82 het volgende:
Okay...
De fase is nu aangebroken dat alle dames eens even 'geproefd' moeten worden.
echt he. Ik vind haar echt heel irritant.quote:
Vooral een beetje zielig dat ze denkt een kans te maken.quote:Op maandag 19 november 2012 22:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he. Ik vind haar echt heel irritant.
zeker ja. Ik heb namelijk het gevoel dat juist zij vanavond geen roos gaat krijgen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:09 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Vooral een beetje zielig dat ze denkt een kans te maken.
Of zij ja, zou ook kunnen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef Limburg82 het volgende:
Ik denk dat Britt er vanavond uit gaat.
Brittquote:Op maandag 19 november 2012 22:25 schreef Mascleta het volgende:
Die met dat geel vind ik maar niks. Hoe heet ze?
hmm. En die mag blijvenquote:
triest he.quote:Op maandag 19 november 2012 22:27 schreef Limburg82 het volgende:
Wat zitten die nu Marina te bashen. Snap er niks van.
Haha. Had je hier wel kunnen melden of hij inderdaad goed kan zoenen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:28 schreef MissJ het volgende:
zo te zien valt hij wel op brunettes. Ik had ook mee moeten doen!
Hij heeft wel een lekkere dikke onderlipquote:Op maandag 19 november 2012 22:30 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Haha. Had je hier wel kunnen melden of hij inderdaad goed kan zoenen.![]()
Je moet maar één van de velen willen zijn.
quote:
neequote:Op maandag 26 november 2012 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is jacobina nog in de game?
ja lijkt mij ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |