quote:Op maandag 5 november 2012 22:00 schreef MissJ het volgende:
ik zie dus nu alleen nog maar die lip he
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op maandag 5 november 2012 22:00 schreef MissJ het volgende:
ik zie dus nu alleen nog maar die lip he
Je bent wel heel negatief van aard.quote:Op maandag 5 november 2012 22:00 schreef Montelly het volgende:
Wat moet 21 jarige MBO huppelkutje met een 32 jarige zulu lip..wat treurig
owjeejquote:Op maandag 5 november 2012 22:01 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Je bent wel heel negatief van aard.
quote:
Maar lelijke schoenen.quote:Op maandag 5 november 2012 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij heeft wel toffe broek maar waarschijnlijk duur
quote:Op maandag 5 november 2012 22:06 schreef erikkll het volgende:
Ik wil als nerd nog even opmerken dat die branders erg gele vlammen hebben, geen goede verbranding
Ach dat mens spoort niet.... Die is er alleen om op te vallen in de hoop dat ze vaker op tv komt.quote:Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier niet naartoe gekomen voor rutger, waarvoor wel dan
Omdat dat moest van haar opdrachtgever.quote:Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier niet naartoe gekomen voor rutger, waarvoor wel dan
ze komen eigenlijk allemaal niet voor Rutger maar voor:quote:Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ach dat mens spoort niet.... Die is er alleen om op te vallen in de hoop dat ze vaker op tv komt.
Je wilt toch niet bekend worden via zo'n programma.quote:Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
ze komen eigenlijk allemaal niet voor Rutger maar voor:
1. vakantie
2. vergoeding
3. naamsbekendheid
4. werkgever (tv producent)
ditquote:Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ach dat mens spoort niet.... Die is er alleen om op te vallen in de hoop dat ze vaker op tv komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |