Jawel, Lisettequote:Op maandag 12 november 2012 22:25 schreef Montelly het volgende:
Ik heb nu officieel geen rede om naar bachelor te kijken![]()
Wou je eerst gaan speechen dan?quote:Op maandag 12 november 2012 22:25 schreef Montelly het volgende:
Ik heb nu officieel geen rede om naar bachelor te kijken![]()
Te rustig was ze. Wel een lieverd.quote:
quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 22:28 schreef Limburg82 het volgende:
@Mascleta;
De redactie heeft mij zojuist gebeld met de info dat Jacobiena vanaf volgende week meedoet met Love in the Wild.
pffff. Dat zou wat zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 22:28 schreef Limburg82 het volgende:
@Mascleta;
De redactie heeft mij zojuist gebeld met de info dat Jacobiena vanaf volgende week meedoet met Love in the Wild.
Dat hij ietwat kleiner was dan gedacht zeker?quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moest hardoplachen bij die waterval.![]()
Rosaliequote:Op dinsdag 13 november 2012 09:32 schreef Luxuria het volgende:
Wie is er nog meer naast Jacobien weg?
Ah oke. Leuke meid maar ik vind het niet gek dat ze eruit is.quote:
Die vind ik zo slaapverwekkend.quote:
Ja dat is haar. Waar is deze foto van? Zeker ook een die bekend wil worden? Zelfs onzekere Rosalie zat er in volgens Rutger om bekend te worden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 03:01 schreef IceBeach het volgende:
Zit ik net ff een uurtje Flickr te browsen, kom ik ineens deze foto tegen. Is dat nou Lisette of is het gewoon een look-a-like?![]()
[ afbeelding ]
Zie link. Foto is genomen op een of ander dance event.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:48 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat is haar. Waar is deze foto van?
oh jaquote:
Bachelorquote:Op maandag 19 november 2012 21:39 schreef Mascleta het volgende:
Twijfels tussen "De Bachelor" en SBS herhaling van uitzending Peter R. de Vries uit dit voorjaar over zaak Marianne Vaatstra.
Helaas, Ik zit al bij Peter R. de Vries. en vind het nu al interessant omdat Peter R. de Vries tegen alle beweringen in niet aan een asielzoeker denkt, maar aan iemand uit directe omgeving. Ik kijk morgen bachelor wel terug.quote:
Geen idee... wat een stom klef gedoe.....quote:
ditquote:Op maandag 19 november 2012 21:48 schreef Limburg82 het volgende:
Okay...
De fase is nu aangebroken dat alle dames eens even 'geproefd' moeten worden.
echt he. Ik vind haar echt heel irritant.quote:
Vooral een beetje zielig dat ze denkt een kans te maken.quote:Op maandag 19 november 2012 22:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he. Ik vind haar echt heel irritant.
zeker ja. Ik heb namelijk het gevoel dat juist zij vanavond geen roos gaat krijgen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:09 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Vooral een beetje zielig dat ze denkt een kans te maken.
Of zij ja, zou ook kunnen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef Limburg82 het volgende:
Ik denk dat Britt er vanavond uit gaat.
Brittquote:Op maandag 19 november 2012 22:25 schreef Mascleta het volgende:
Die met dat geel vind ik maar niks. Hoe heet ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |