goh..wat een onthulling.quote:Op maandag 12 november 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Of ze zijn samen zo gescript voor de kijkcijfers...
quote:Op maandag 12 november 2012 21:58 schreef Montelly het volgende:
Die "lip" staat op springen trouwens..
[ afbeelding ]
Nou ik heb wel heel erg het gevoel dat het vandaag exit Jacobien is. Rutger heeft zijn mening al lang gevormd gezien zijn houding en de reactie op de antwoorden die hij krijgt.quote:Op maandag 12 november 2012 21:59 schreef MissJ het volgende:
Echt zeer ziek als ze dat bedacht heeft. Als ik hem was zou ik het per direct eruit gooien. Maar goed, dat gebeurt natuurlijk niet want zij zit erin voor de kijkcijfers
Rutger heeft niks te zeggen in dat hele programma, REDACTIE bepaalt...quote:Op maandag 12 november 2012 22:01 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Nou ik heb wel heel erg het gevoel dat het vandaag exit Jacobien is. Rutger heeft zijn mening al lang gevormd gezien zijn houding en de reactie op de antwoorden die hij krijgt.
Heeft Jacobiena je dat wijsgemaakt?quote:Op maandag 12 november 2012 22:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rutger heeft niks te zeggen in dat hele programma, REDACTIE bepaalt...
Als man zijnde zou ik het heeeeeel raar vinden als hij zijn piem0l achterna loopt bij haar juist. Wat een stuk onaantrekkelijke vrouwenmens is dat zeg,,quote:Op maandag 12 november 2012 22:04 schreef MissJ het volgende:
Als Jacobina er nu inblijft weet ik echt vrijwel zeker dat eea van tevoren bepaald is en zij actrice is. Of hij is gewoon een ontzettende kneus die zijn piemp achterna loopt en om eoa reden een stijfje van die trol krijgt.
dus dat, ze lijkt me echt een onaantrekkelijke vrouw voor een man. Niks moois aan gewoon.quote:Op maandag 12 november 2012 22:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als man zijnde zou ik het heeeeeel raar vinden als hij zijn piem0l achterna loopt bij haar juist. Wat een stuk onaantrekkelijke vrouwenmens is dat zeg,,
Dat dacht ik ook, toen ik het hoorde.quote:Op maandag 12 november 2012 22:07 schreef zoem het volgende:
"Dat hij dit geregeld heeft". Ze bedoelt het productieteam dus.
quote:Op maandag 12 november 2012 22:07 schreef MissJ het volgende:
Rosalie lijkt me een lieve meid, maar denk ik te jong en te onzeker voor Rutger.
21.quote:
dat hij nu geen twijfels meer heeft?quote:
32quote:
Als zij zich schrijfster mag noemen omdat ze een opstel over haar leven heeft geschreven, mag ik mij professioneel toiletpoetser noemen.quote:Op maandag 12 november 2012 22:17 schreef zoem het volgende:
Jacobien is schrijfster. Komt goed uit met haar wilde fantasieën
Die stuurt hij allemaal wegquote:Op maandag 12 november 2012 22:18 schreef Stiggie het volgende:
Die vrouwen zijn ook niet zo lekker als vorig jaar zie ik
vorige week gingen er 2 weg. Nu ook denk ik.quote:Op maandag 12 november 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel moeten er zo weg? Eentje die geen roos krijgt?
quote:Op maandag 12 november 2012 22:19 schreef Mascleta het volgende:
Ow, Lisette zit er nog wel in? Of zag ik dat nou verkeerd?
Volgens mij blijven er inderdaad nog 5 over.quote:Op maandag 12 november 2012 22:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
vorige week gingen er 2 weg. Nu ook denk ik.
redactie jwtquote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef Stiggie het volgende:
Heeft hij een autocuedit klinkt zo slecht
Jij wil haar voor jezelf zeker?quote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef Montelly het volgende:
sara moet blijvenook al gun ik die zululip haar niet.
Je gebed is verhoordquote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef Montelly het volgende:
sara moet blijvenook al gun ik die zululip haar niet.
ditquote:Op maandag 12 november 2012 22:22 schreef Montelly het volgende:
Even spannend maken maken voor Jacobien
wat spannendquote:
Dat gebeurd elke aflevering. lekker spontane ceremonie zeg maar....quote:Op maandag 12 november 2012 22:22 schreef Montelly het volgende:
Even spannend maken maken voor Jacobien
quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef Mascleta het volgende:
Ik denk nog steeds dat het vandaag exit Jacobien is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |