quote:Op maandag 5 november 2012 22:00 schreef MissJ het volgende:
ik zie dus nu alleen nog maar die lip he
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op maandag 5 november 2012 22:00 schreef MissJ het volgende:
ik zie dus nu alleen nog maar die lip he
Je bent wel heel negatief van aard.quote:Op maandag 5 november 2012 22:00 schreef Montelly het volgende:
Wat moet 21 jarige MBO huppelkutje met een 32 jarige zulu lip..wat treurig
owjeejquote:Op maandag 5 november 2012 22:01 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Je bent wel heel negatief van aard.
quote:
Maar lelijke schoenen.quote:Op maandag 5 november 2012 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij heeft wel toffe broek maar waarschijnlijk duur
quote:Op maandag 5 november 2012 22:06 schreef erikkll het volgende:
Ik wil als nerd nog even opmerken dat die branders erg gele vlammen hebben, geen goede verbranding
Ach dat mens spoort niet.... Die is er alleen om op te vallen in de hoop dat ze vaker op tv komt.quote:Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier niet naartoe gekomen voor rutger, waarvoor wel dan
Omdat dat moest van haar opdrachtgever.quote:Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier niet naartoe gekomen voor rutger, waarvoor wel dan
ze komen eigenlijk allemaal niet voor Rutger maar voor:quote:Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ach dat mens spoort niet.... Die is er alleen om op te vallen in de hoop dat ze vaker op tv komt.
Je wilt toch niet bekend worden via zo'n programma.quote:Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
ze komen eigenlijk allemaal niet voor Rutger maar voor:
1. vakantie
2. vergoeding
3. naamsbekendheid
4. werkgever (tv producent)
ditquote:Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ach dat mens spoort niet.... Die is er alleen om op te vallen in de hoop dat ze vaker op tv komt.
Jacobina is model, en ze is de hele tijd te zien in d'r bikini en zelfs blote tetten. Perfect voor opdrachtgeversquote:Op maandag 5 november 2012 22:12 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je wilt toch niet bekend worden via zo'n programma.
Stomme reclame van C&A. Te slecht geacteerd.quote:Op maandag 5 november 2012 22:13 schreef Limburg82 het volgende:
Zegt nog iemand iets over het jasje van Jan Smit?
Dat andere pak wat langs kwam was wel te doen, die van 69 euroquote:Op maandag 5 november 2012 22:13 schreef Limburg82 het volgende:
Zegt nog iemand iets over het jasje van Jan Smit?
dus datquote:Op maandag 5 november 2012 22:20 schreef Injetta het volgende:
Tuurlijk is Lisette ook absoluut niet zijn type volgens Jacobien, want zij kent hem na een paar dagen al veel beter dan die vrienden van hem....
denk het ookquote:Op maandag 5 november 2012 22:21 schreef Montelly het volgende:
Jacobien blijft standaard erin zitten ivm haar "acteren"
die zal pas bij laatste 3 of 2 uitvliegen.
Nu staat ze er alleen voor.quote:Op maandag 5 november 2012 22:25 schreef Injetta het volgende:
De meest eerlijke persoon in het huis??????
Mennn die twee slangen hebben elkaar helemaal gevonden.
Nou ja, ze heeft Melissa nog.quote:Op maandag 5 november 2012 22:27 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nu staat ze er alleen voor.
twitter:JbienSchumacher twitterde op maandag 05-11-2012 om 22:15:09treat someone like you want to be treated #love reageer retweet
there is no such thing as bad publicity in the TV worldquote:Op maandag 5 november 2012 22:54 schreef MissJ het volgende:
twitter:JbienSchumacher twitterde op maandag 05-11-2012 om 22:15:09treat someone like you want to be treated #love reageer retweet
Dat is ook echt een mega-achterbaks wijf.quote:
Jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:47 schreef Psychotomimetic het volgende:
Was Jacobina niet die meid die haar tieten liet zien op nationale tv
Wat een platte actie zou dat zijnquote:Op maandag 5 november 2012 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zou d'r tietenpic plaatsen als het mocht
Welke tieten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:47 schreef Psychotomimetic het volgende:
Was Jacobina niet die meid die haar tieten liet zien op nationale tv
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:24 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee dat is het laten zien van je tieten op tv..
Behoorlijk plat. Er zat niks. Zou eerder zeggen dat ze haar tepels had laten zien, borsten kun je het niet noemen.quote:
Ja en dat was verleden week ook al zo. En die muziek er bij als Jacobien in beeld komt. Ze heeft dus echt de bitch rol gekregen, ook van de regie.quote:Op maandag 5 november 2012 22:21 schreef Injetta het volgende:
Hij geeft die rozen allemaal als eerste aan die meiden die volgens Jacobine niet zijn types zijn en ook de rotte appels......
32quote:Op woensdag 7 november 2012 19:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja en dat was verleden week ook al zo. En die muziek er bij als Jacobien in beeld komt. Ze heeft dus echt de bitch rol gekregen, ook van de regie.![]()
Ik ben het in 1 ding wel met haar eens en dat is dat die Lisette echt een hele saaie lijkt te zijn. Misschien leuk om te zien maar zo nietszeggend.
Ik vind Marina erg leuk maar dat accent. daar zou ik van afknappen denk ik.![]()
Wat mij wel opvalt is dat al die meisjes 21 jaar zijn. Hoe oud is hij dan? Hij ziet er uit als een dertiger?
Ik vind Sara wel leuk trouwens.
Haar biografie, meen ik ergens opgevangen te hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:11 schreef TeeJay. het volgende:
wat voor boek heeft die jacobiena eigenlijk geschreven? je ziet onder haar naam "schrijfster" staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |