Nou ja, heel apart.quote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op.
[..]
Ook niet echt. En nee, ook niet echt.
Dat topicquote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Uit [PAINT] Rutte's magic hands.... btw
Zeg dat welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, Parrot Hilton.quote:Op maandag 5 november 2012 21:23 schreef Id_do_her het volgende:
[img]http://25.media.tumblr.com/tumblr_mcx9dsZbyu1rjivt4o1_500.gif]afbeelding[/url] ]
Valt wel mee.quote:
Maar kalm aan he. Heel kalm aan.quote:Op maandag 5 november 2012 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
@gari: dat scheelt dan weer, heb je tenminste nog een beetje het idee dat je iets doet...
Nou, ja het went alquote:
Zou best kunnen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ikben stiekem best bang dat ik geen contract krijg
weet ik... En t feit dat ze aan het zoeken zijn naar iemand die ons team bij moet gaan staan biedt me niet al te veel hoop eigenlijk.quote:
Daarom ons aanpassen.quote:
Daar zijn we allebei goed inquote:
Wel meerdere, en ook een paar afgemaakt. Hoezo?quote:Op maandag 5 november 2012 21:28 schreef Fascination het volgende:
Maar Idh, had jij nou je studie afgebroken? Ik meen dat eens gelezen te hebben.
Oh oké, dacht dat je er geen had afgemaakt.quote:Op maandag 5 november 2012 21:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel meerdere, en ook een paar afgemaakt. Hoezo?
Pertinent onwaar.quote:Op maandag 5 november 2012 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh oké, dacht dat je er geen had afgemaakt.
Ik voel je.quote:
Story of my lifequote:Op maandag 5 november 2012 21:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd welke.quote:
ik dacht datjij als het regent altijd je shirt over je hoofd trekt en dan 'blblblblblbl' roept terwijl je op je blote buik slaat.quote:Op maandag 5 november 2012 21:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik was dat ja.quote:
Waars jouwe? Gewoon jezelf toch?quote:Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
vas dr halloween kostuum
die past haar nietquote:Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
vas dr halloween kostuum
quote:Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik dacht datjij als het regent altijd je shirt over je hoofd trekt en dan 'blblblblblbl' roept terwijl je op je blote buik slaat.
Is dat dan wel waar?
Incidenteel is dat wel waar geweest.quote:Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik dacht datjij als het regent altijd je shirt over je hoofd trekt en dan 'blblblblblbl' roept terwijl je op je blote buik slaat.
Is dat dan wel waar?
quote:
Ga vooral door waar je mee bezig wasquote:
gelukkig, was ik niet helemaal verkeerd geinformeerd.quote:Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Incidenteel is dat wel waar geweest.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gelukkig, was ik niet helemaal verkeerd geinformeerd.
quote:
nou en?quote:
Ja, niets eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niets eigenlijk.
Blij dat ik binnen zit.
Oh, jij zit zeker buiten van het lekkere weer te genieten?quote:
Guy Fawkes weer.quote:Op maandag 5 november 2012 21:46 schreef wolvendagen het volgende:
Remember, remember the fifth of November,
gunpowder treason and plot,
I see no reason why gunpowder treason
should ever be forgot.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, jij zit zeker buiten van het lekkere weer te genieten?
Ja ik zag dat want een vriendin woont in Londen en ik zag dat van bonfire en ik dacht oja. dusquote:
Kan gebeuren.quote:Op maandag 5 november 2012 21:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik zag dat want een vriendin woont in Londen en ik zag dat van bonfire en ik dacht oja. dus
quote:Op maandag 5 november 2012 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op je balkonquote:
Hey, de papa van Malcolm.quote:
En die kolonel met 1 arm in Saving Private Ryan.quote:
Fas, hou je mond, dit is Captain Cohaagen.quote:
Die heb ik nooit gezien.quote:Op maandag 5 november 2012 21:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En die kolonel met 1 arm in Saving Private Ryan.
People think I'm quiet because I'm shy, but really I've been silently judging them from afar and determining they're all fucking retards.quote:
op jouw balkonquote:
Oh.quote:
Cool, man.quote:Op maandag 5 november 2012 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
People think I'm quiet because I'm shy, but really I've been silently judging them from afar and determining they're all fucking retards.
Dit is mijn oudste.
Jij niet?quote:
ik heb 1 lang balkonquote:
quote:
Bedankt voor de toevoeging.quote:
jij begon met je 2 balkonsquote:
Om alles een beetje completer te maken.quote:Op maandag 5 november 2012 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor de toevoeging.
Just add:
Ik heb er echt tweequote:
Een lepeltje completa in je koffie.quote:Op maandag 5 november 2012 22:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Om alles een beetje completer te maken.
no shitquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 22:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Holy shit, niet helemaal gekeken maar even doorgespoeld, gewoon een pistool in roze holster.
Lekker heet.quote:Op maandag 5 november 2012 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een lepeltje completa in je koffie.
ik ken echt niemand die zo onhandig isquote:Op maandag 5 november 2012 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
shit
Wisequote:
Mja, ik verbrand standaard mijn tong aan hete koffie.quote:
Ik doorgaans aan iets anders.quote:Op maandag 5 november 2012 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ik verbrand standaard mijn tong aan hete koffie.
wise is the name, and teasing 4ebe is my gamequote:
Vertelquote:
Playerquote:Op maandag 5 november 2012 22:21 schreef wise het volgende:
[..]
wise is the name, and teasing 4ebe is my game
nou nouquote:
Op die manier nietquote:
quote:
Ben je daar niet een beetje te oud voor?quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je daar niet een beetje te oud voor?
quote:
ik durf wel meerquote:
Rucolaloze zondag?quote:
haha kutquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doe maar ruig.
Ik ben mijn boterhammen voor morgen aan het smeren.
Daar zat je op te wachtenquote:
Bedankt voor je bijdragequote:
kloptquote:Op maandag 5 november 2012 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar zat je op te wachten_
Hardop gelachen.quote:Op maandag 5 november 2012 22:28 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op maandag 5 november 2012 23:14 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik zag gay als eerst
Perfection. HA!quote:Op maandag 5 november 2012 23:14 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik zag gay als eerst
quote:Op maandag 5 november 2012 22:28 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
rotquote:ik weet niet hoor maar ben vroeger ook even gepest door me haarkleur maar hield direct op toen ik nog veel ergere dingen terug ging zeggen waardoor ik zelfs iemand aan t huilen had gemaakt die mij probeerde te pesten
nee kk zemmel, die mensen die commenten zijn zo oud en maken gare reactiesquote:
Ik ookquote:Op maandag 5 november 2012 23:14 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik zag gay als eerst
Wat interesseert mij hun leeftijd.quote:Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee kk zemmel, die mensen die commenten zijn zo oud en maken gare reacties
oh je hebt dat van die jongen niet gehoord. ga je schamen.quote:
Niets van meegekregen, triest verhaal weer.quote:Op maandag 5 november 2012 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oh je hebt dat van die jongen niet gehoord. ga je schamen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ouwadvertentie.dhtml
nou en dan daarop die lelijke reacties die ik net beschreef. i get pissed at those people.quote:Op maandag 5 november 2012 23:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niets van meegekregen, triest verhaal weer.
Die mensen neem je toch ook niet serieus?quote:Op maandag 5 november 2012 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nou en dan daarop die lelijke reacties die ik net beschreef. i get pissed at those people.
Ja maar ze waren dus wel serieus en dan moet ik lelijk gaan doen tegen zequote:Op maandag 5 november 2012 23:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die mensen neem je toch ook niet serieus?Dat soort dingen moet ik ook niet gaan lezen. Typische voorbeelden van mensen die zich nooit moeten voortplanten.
Maar waar werd hij mee gepest, is dat bekend? Ik denk dat ik het wel zie maar toch.
Ja ik begrijp dat ze serieus zijn, omdat ze dus zo achterlijk zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar ze waren dus wel serieus en dan moet ik lelijk gaan doen tegen ze![]()
Weet ik niet. Ik vind hem nou niet echt een typisch gepeste jongen uiterlijk hebben eigenlijk, hij is niet extreem lelijk. Gewoon average.
quote:Op maandag 5 november 2012 23:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat ze serieus zijn, omdat ze dus zo achterlijk zijn.![]()
Oké, ik denk zijn gebit namelijk.
als een zin met ik weet niet hoor begint weet je al dat er alleen nog maar stront uit komtquote:Op maandag 5 november 2012 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
serieus een chick kwam nog met deze:
[..]
rot
op
Dat average vindenquote:Op maandag 5 november 2012 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar ze waren dus wel serieus en dan moet ik lelijk gaan doen tegen ze![]()
Weet ik niet. Ik vind hem nou niet echt een typisch gepeste jongen uiterlijk hebben eigenlijk, hij is niet extreem lelijk. Gewoon average.
En je zit op de scooter?quote:Op dinsdag 6 november 2012 07:48 schreef Salatrel het volgende:
Tering wat is het koud in het oostenik heb geen jas bij me
had een beetje ijs op mn ramen ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 07:48 schreef Salatrel het volgende:
Tering wat is het koud in het oostenik heb geen jas bij me
Die trambanen van tegenwoordig:')quote:Op dinsdag 6 november 2012 03:57 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Slecht aangegeven weg afsluiting. Dan maar via de trambaan. Vanmiddag ff de spuit erop denk ik....
zijn net veldwegen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die trambanen van tegenwoordig:')
ohw, je bent nog niet op het werk/stagequote:Op dinsdag 6 november 2012 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gr Gr vanaf de A4, waar zojuist vier auto's op elkaar zijn geklapt
OHJEEJEE IS ALLES OK BEN JENIE TGEWOND11!!!11?quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je maakt wat mee zeg. We boffen maar dat je het met ons deeltquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu wel.. 37 minuten laterquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, je bent nog niet op het werk/stage
Nou het ging wel bijna misquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:34 schreef Modus het volgende:
[..]
OHJEEJEE IS ALLES OK BEN JENIE TGEWOND11!!!11?
ga niet haten op de focus jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou het ging wel bijna mis![]()
Een vrouw probeerde haar Ford Focus in mijn auto te duwen.
Ja, dat gaat natuurlijk niet he.
KLB SC is mijn dagboek/twitterquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:34 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Je maakt wat mee zeg. We boffen maar dat je het met ons deelt
Absoluut niet. Alleen oninteressanter dan oninteressant.quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KLB SC is mijn dagboek/twitter![]()
Problem?
toegegeven, het was interessanter geweest met pics van de wrakkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:42 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Alleen oninteressanter dan oninteressant.
Met brandende slachtoffers gevangen in hun auto's... Kicking, screaming and ultimately dying.quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toegegeven, het was interessanter geweest met pics van de wrakken
Nou nee, het ging me meer om die vrouw en haar actiequote:
Dan, hou op met zeurenquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:42 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Alleen oninteressanter dan oninteressant.
Ik zeur niet, ik wijs je op de keiharde feiten. Hou op je te gedragen als een chubby chai paardenmeisje aub.quote:
Vind je chai chubby?quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:49 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik wijs je op de keiharde feiten. Hou op je te gedragen als een chubby chai paardenmeisje aub.
maar je moest die arme ford weer met naam erbij noemen he? schaam hequote:Op dinsdag 6 november 2012 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou nee, het ging me meer om die vrouw en haar actie_
Heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:56 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zijn alle plaatjes stuk? echt ALLES?!
welke foto?quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:55 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Als die foto van meisje met paard Chai was, dan lijkt ze wel chubby ja
maar ik plaag d'r maar een beetje, het boeit me geen hol hoe ze eruit ziet en chubby is niet per definitie slecht
Weet ik veel, kwam er hier een voorbij een keerquote:
Doe even normaal dan.quote:
wat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:57 schreef Germano het volgende:
[..]
zo'n foto waar haar kont weg is gewerkt met een blokje
Ja precies en nog zag ze er chubby uit in d'r peerdroibroek.quote:
oke, die heb ik gemist danquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:00 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ja precies en nog zag ze er chubby uit in d'r peerdroibroek.
/care.... maar wel tegenaan bemoeien.quote:
Ach zij is echt niet chubbyquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:00 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ja precies en nog zag ze er chubby uit in d'r peerdroibroek.
Goed... we zullen de foto dus nog eens terug moeten zien voor een finaal oordeel. Mogelijk onze definities synchroniseren.quote:
zo ben ik nou eenmaalquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:02 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
/care.... maar wel tegenaan bemoeien.
Mr cool in de bocht.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:02 schreef Germano het volgende:
[..]
ik vind haar niet chubby, maar wel een echte boerin
nofi
Onnavolgbaar als de Heere en zijn wegenquote:
zal ik ff iets in je duwenquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou het ging wel bijna mis![]()
Een vrouw probeerde haar Ford Focus in mijn auto te duwen.
Ja, dat gaat natuurlijk niet he.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je moest die arme ford weer met naam erbij noemen he? schaam he
Totale paniekquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:56 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zijn alle plaatjes stuk? echt ALLES?!
als we er maar om kunnen lachenquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:08 schreef Germano het volgende:
[..]
bijna alles wat jij zegt is fout en slecht
Kom jij uit Brabant of zo?quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:02 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
/care.... maar wel tegenaan bemoeien.
Mr cool in de bocht.
waarom hap je niet¿quote:
Ik vind het tot nu toe wel meevallenquote:
Ik las.. ik zal eens iets in je fiets duwen.quote:
zullen we dan samen in bed vallen, misschien valt dat ook wel mee dan :squote:Op dinsdag 6 november 2012 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe wel meevallen
rare benaming zegquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las.. ik zal eens iets in je fiets duwen.
Ik snapte het al niet_
Bed kapotquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:11 schreef wise het volgende:
[..]
zullen we dan samen in bed vallen, misschien valt dat ook wel mee dan :s
Je leek me wel een net typquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Totale chaos hier.._
Sloddervos zijn is niet echt tof.
# oninteressanter dan interessant ja
Die is dan wel leukquote:
Uh, ja het huis is wel netjes, maar mijn bureau is zojuist ontploftquote:
kapot gegaan van wat¿ ^^quote:
mijne is net een beetje opgeruimdquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, ja het huis is wel netjes, maar mijn bureau is zojuist ontploft
Ik zal er wel even een picca van maken
oh ok, en nuquote:
Wisequote:Op dinsdag 6 november 2012 09:14 schreef wise het volgende:
[..]
kapot gegaan van wat¿ ^^
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik kan nog wel stukjes bureau zienquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijne is net een beetje opgeruimd
quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Trouwens, wise serieus nemen.ouchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Trouwens, wise serieus nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Dat is een gevolg van je attitude, meneerquote:
of ja, opgeruimd is het niet, maar beter dan gisterenquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan nog wel stukjes bureau zien
gisternacht zei je wat andersquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een gevolg van je attitude, meneer
Toen was de chaos compleet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of ja, opgeruimd is het niet, maar beter dan gisteren
quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, ja het huis is wel netjes, maar mijn bureau is zojuist ontploft
Ik zal er wel even een picca van maken
Ik heb er even geen woorden voorquote:
come here and tell me morequote:Op dinsdag 6 november 2012 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er even geen woorden voor
ik heb nooit chaos, het ziet er alleen zo uitquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen was de chaos compleet?
0900-4EBEquote:
Geordende chaosquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nooit chaos, het ziet er alleen zo uit
quote:
help ze zoeken danquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij werk ik op een ziekenboeg ipv een normale afdeling..
Hoesten, niezen, snotteren, mensen die hun stem kwijt zijn_!!
Uhhh, hier ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij werk ik op een ziekenboeg ipv een normale afdeling..
Hoesten, niezen, snotteren, mensen die hun stem kwijt zijn_!!
Hoi collegaquote:
dik¿quote:
ja surequote:Op dinsdag 6 november 2012 09:27 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Die gozer is 170 kilo. Casu fluffy
Jezusquote:
WD de user?quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:27 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie WD krijgt, da's tenminste niet besmettelijk
Is dit een wilde schatting?quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:27 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Die gozer is 170 kilo. Casu fluffy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |