Nu wel.. 37 minuten laterquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, je bent nog niet op het werk/stage
Nou het ging wel bijna misquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:34 schreef Modus het volgende:
[..]
OHJEEJEE IS ALLES OK BEN JENIE TGEWOND11!!!11?
ga niet haten op de focus jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou het ging wel bijna mis![]()
Een vrouw probeerde haar Ford Focus in mijn auto te duwen.
Ja, dat gaat natuurlijk niet he.
KLB SC is mijn dagboek/twitterquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:34 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Je maakt wat mee zeg. We boffen maar dat je het met ons deelt
Absoluut niet. Alleen oninteressanter dan oninteressant.quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KLB SC is mijn dagboek/twitter![]()
Problem?
toegegeven, het was interessanter geweest met pics van de wrakkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:42 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Alleen oninteressanter dan oninteressant.
Met brandende slachtoffers gevangen in hun auto's... Kicking, screaming and ultimately dying.quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toegegeven, het was interessanter geweest met pics van de wrakken
Nou nee, het ging me meer om die vrouw en haar actiequote:
Dan, hou op met zeurenquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:42 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Alleen oninteressanter dan oninteressant.
Ik zeur niet, ik wijs je op de keiharde feiten. Hou op je te gedragen als een chubby chai paardenmeisje aub.quote:
Vind je chai chubby?quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:49 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik wijs je op de keiharde feiten. Hou op je te gedragen als een chubby chai paardenmeisje aub.
maar je moest die arme ford weer met naam erbij noemen he? schaam hequote:Op dinsdag 6 november 2012 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou nee, het ging me meer om die vrouw en haar actie_
Heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:56 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zijn alle plaatjes stuk? echt ALLES?!
welke foto?quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:55 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Als die foto van meisje met paard Chai was, dan lijkt ze wel chubby ja
maar ik plaag d'r maar een beetje, het boeit me geen hol hoe ze eruit ziet en chubby is niet per definitie slecht
Weet ik veel, kwam er hier een voorbij een keerquote:
Doe even normaal dan.quote:
wat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:57 schreef Germano het volgende:
[..]
zo'n foto waar haar kont weg is gewerkt met een blokje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |