Klopt.quote:Op maandag 5 november 2012 23:14 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik zag gay als eerst
Perfection. HA!quote:Op maandag 5 november 2012 23:14 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik zag gay als eerst
quote:Op maandag 5 november 2012 22:28 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
rotquote:ik weet niet hoor maar ben vroeger ook even gepest door me haarkleur maar hield direct op toen ik nog veel ergere dingen terug ging zeggen waardoor ik zelfs iemand aan t huilen had gemaakt die mij probeerde te pesten
nee kk zemmel, die mensen die commenten zijn zo oud en maken gare reactiesquote:
Ik ookquote:Op maandag 5 november 2012 23:14 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik zag gay als eerst
Wat interesseert mij hun leeftijd.quote:Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee kk zemmel, die mensen die commenten zijn zo oud en maken gare reacties
oh je hebt dat van die jongen niet gehoord. ga je schamen.quote:
Niets van meegekregen, triest verhaal weer.quote:Op maandag 5 november 2012 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oh je hebt dat van die jongen niet gehoord. ga je schamen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ouwadvertentie.dhtml
nou en dan daarop die lelijke reacties die ik net beschreef. i get pissed at those people.quote:Op maandag 5 november 2012 23:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niets van meegekregen, triest verhaal weer.
Die mensen neem je toch ook niet serieus?quote:Op maandag 5 november 2012 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nou en dan daarop die lelijke reacties die ik net beschreef. i get pissed at those people.
Ja maar ze waren dus wel serieus en dan moet ik lelijk gaan doen tegen zequote:Op maandag 5 november 2012 23:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die mensen neem je toch ook niet serieus?Dat soort dingen moet ik ook niet gaan lezen. Typische voorbeelden van mensen die zich nooit moeten voortplanten.
Maar waar werd hij mee gepest, is dat bekend? Ik denk dat ik het wel zie maar toch.
Ja ik begrijp dat ze serieus zijn, omdat ze dus zo achterlijk zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar ze waren dus wel serieus en dan moet ik lelijk gaan doen tegen ze![]()
Weet ik niet. Ik vind hem nou niet echt een typisch gepeste jongen uiterlijk hebben eigenlijk, hij is niet extreem lelijk. Gewoon average.
quote:Op maandag 5 november 2012 23:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat ze serieus zijn, omdat ze dus zo achterlijk zijn.![]()
Oké, ik denk zijn gebit namelijk.
als een zin met ik weet niet hoor begint weet je al dat er alleen nog maar stront uit komtquote:Op maandag 5 november 2012 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
serieus een chick kwam nog met deze:
[..]
rot
op
Dat average vindenquote:Op maandag 5 november 2012 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar ze waren dus wel serieus en dan moet ik lelijk gaan doen tegen ze![]()
Weet ik niet. Ik vind hem nou niet echt een typisch gepeste jongen uiterlijk hebben eigenlijk, hij is niet extreem lelijk. Gewoon average.
En je zit op de scooter?quote:Op dinsdag 6 november 2012 07:48 schreef Salatrel het volgende:
Tering wat is het koud in het oostenik heb geen jas bij me
had een beetje ijs op mn ramen ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 07:48 schreef Salatrel het volgende:
Tering wat is het koud in het oostenik heb geen jas bij me
Die trambanen van tegenwoordig:')quote:Op dinsdag 6 november 2012 03:57 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Slecht aangegeven weg afsluiting. Dan maar via de trambaan. Vanmiddag ff de spuit erop denk ik....
zijn net veldwegen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die trambanen van tegenwoordig:')
ohw, je bent nog niet op het werk/stagequote:Op dinsdag 6 november 2012 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gr Gr vanaf de A4, waar zojuist vier auto's op elkaar zijn geklapt
OHJEEJEE IS ALLES OK BEN JENIE TGEWOND11!!!11?quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je maakt wat mee zeg. We boffen maar dat je het met ons deeltquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |