Nou ja, heel apart.quote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op.
[..]
Ook niet echt. En nee, ook niet echt.
Dat topicquote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Uit [PAINT] Rutte's magic hands.... btw
Zeg dat welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, Parrot Hilton.quote:Op maandag 5 november 2012 21:23 schreef Id_do_her het volgende:
[img]http://25.media.tumblr.com/tumblr_mcx9dsZbyu1rjivt4o1_500.gif]afbeelding[/url] ]
Valt wel mee.quote:
Maar kalm aan he. Heel kalm aan.quote:Op maandag 5 november 2012 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
@gari: dat scheelt dan weer, heb je tenminste nog een beetje het idee dat je iets doet...
Nou, ja het went alquote:
Zou best kunnen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ikben stiekem best bang dat ik geen contract krijg
weet ik... En t feit dat ze aan het zoeken zijn naar iemand die ons team bij moet gaan staan biedt me niet al te veel hoop eigenlijk.quote:
Daarom ons aanpassen.quote:
Daar zijn we allebei goed inquote:
Wel meerdere, en ook een paar afgemaakt. Hoezo?quote:Op maandag 5 november 2012 21:28 schreef Fascination het volgende:
Maar Idh, had jij nou je studie afgebroken? Ik meen dat eens gelezen te hebben.
Oh oké, dacht dat je er geen had afgemaakt.quote:Op maandag 5 november 2012 21:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel meerdere, en ook een paar afgemaakt. Hoezo?
Pertinent onwaar.quote:Op maandag 5 november 2012 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh oké, dacht dat je er geen had afgemaakt.
Ik voel je.quote:
Story of my lifequote:Op maandag 5 november 2012 21:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd welke.quote:
ik dacht datjij als het regent altijd je shirt over je hoofd trekt en dan 'blblblblblbl' roept terwijl je op je blote buik slaat.quote:Op maandag 5 november 2012 21:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik was dat ja.quote:
Waars jouwe? Gewoon jezelf toch?quote:Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
vas dr halloween kostuum
die past haar nietquote:Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
vas dr halloween kostuum
quote:Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik dacht datjij als het regent altijd je shirt over je hoofd trekt en dan 'blblblblblbl' roept terwijl je op je blote buik slaat.
Is dat dan wel waar?
Incidenteel is dat wel waar geweest.quote:Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik dacht datjij als het regent altijd je shirt over je hoofd trekt en dan 'blblblblblbl' roept terwijl je op je blote buik slaat.
Is dat dan wel waar?
quote:
Ga vooral door waar je mee bezig wasquote:
gelukkig, was ik niet helemaal verkeerd geinformeerd.quote:Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Incidenteel is dat wel waar geweest.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gelukkig, was ik niet helemaal verkeerd geinformeerd.
quote:
nou en?quote:
Ja, niets eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niets eigenlijk.
Blij dat ik binnen zit.
Oh, jij zit zeker buiten van het lekkere weer te genieten?quote:
Guy Fawkes weer.quote:Op maandag 5 november 2012 21:46 schreef wolvendagen het volgende:
Remember, remember the fifth of November,
gunpowder treason and plot,
I see no reason why gunpowder treason
should ever be forgot.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, jij zit zeker buiten van het lekkere weer te genieten?
Ja ik zag dat want een vriendin woont in Londen en ik zag dat van bonfire en ik dacht oja. dusquote:
Kan gebeuren.quote:Op maandag 5 november 2012 21:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik zag dat want een vriendin woont in Londen en ik zag dat van bonfire en ik dacht oja. dus
quote:Op maandag 5 november 2012 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op je balkonquote:
Hey, de papa van Malcolm.quote:
En die kolonel met 1 arm in Saving Private Ryan.quote:
Fas, hou je mond, dit is Captain Cohaagen.quote:
Die heb ik nooit gezien.quote:Op maandag 5 november 2012 21:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En die kolonel met 1 arm in Saving Private Ryan.
People think I'm quiet because I'm shy, but really I've been silently judging them from afar and determining they're all fucking retards.quote:
op jouw balkonquote:
Oh.quote:
Cool, man.quote:Op maandag 5 november 2012 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
People think I'm quiet because I'm shy, but really I've been silently judging them from afar and determining they're all fucking retards.
Dit is mijn oudste.
Jij niet?quote:
ik heb 1 lang balkonquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |