Nou ja, heel apart.quote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op.
[..]
Ook niet echt. En nee, ook niet echt.
Dat topicquote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Uit [PAINT] Rutte's magic hands.... btw
Zeg dat welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, Parrot Hilton.quote:Op maandag 5 november 2012 21:23 schreef Id_do_her het volgende:
[img]http://25.media.tumblr.com/tumblr_mcx9dsZbyu1rjivt4o1_500.gif]afbeelding[/url] ]
Valt wel mee.quote:
Maar kalm aan he. Heel kalm aan.quote:Op maandag 5 november 2012 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
@gari: dat scheelt dan weer, heb je tenminste nog een beetje het idee dat je iets doet...
Nou, ja het went alquote:
Zou best kunnen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ikben stiekem best bang dat ik geen contract krijg
weet ik... En t feit dat ze aan het zoeken zijn naar iemand die ons team bij moet gaan staan biedt me niet al te veel hoop eigenlijk.quote:
Daarom ons aanpassen.quote:
Daar zijn we allebei goed inquote:
Wel meerdere, en ook een paar afgemaakt. Hoezo?quote:Op maandag 5 november 2012 21:28 schreef Fascination het volgende:
Maar Idh, had jij nou je studie afgebroken? Ik meen dat eens gelezen te hebben.
Oh oké, dacht dat je er geen had afgemaakt.quote:Op maandag 5 november 2012 21:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel meerdere, en ook een paar afgemaakt. Hoezo?
Pertinent onwaar.quote:Op maandag 5 november 2012 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh oké, dacht dat je er geen had afgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |